Eten en drinken is wel handig, maar buiten dat gaat er weinig boven vrijheid en veiligheid als we eerlijk zijn. Je kan een mooi huis hebben, een mooi park in de buurt, een goede school om de hoek, maar wat is het waard zonder vrijheid en veiligheid?quote:Op maandag 17 maart 2025 22:34 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Zonder vrijheid is er niks essentieel aan die andere sectoren.
Ik zal de daklozen in mijn gebied en de 600 duizend Nederlanders met flinke en groeiende schulden eens vertellen hoe dankbaar ze moeten zijn voor hun vrijheid.quote:Op maandag 17 maart 2025 22:41 schreef Jojoke het volgende:
[..]
Eten en drinken is wel handig, maar buiten dat gaat er weinig boven vrijheid en veiligheid als we eerlijk zijn. Je kan een mooi huis hebben, een mooi park in de buurt, een goede school om de hoek, maar wat is het waard zonder vrijheid en veiligheid?
Die worden normaliter als eerste afgeschoten alszijnde onrendabelen. Dus dat zou verstandig zijn.quote:Op maandag 17 maart 2025 22:44 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Ik zal de daklozen in mijn gebied en de 600 duizend Nederlanders met flinke en groeiende schulden eens vertellen hoe dankbaar ze moeten zijn voor hun vrijheid.
Vrijheid en veiligheid. Als er geen checks and balances zijn, dan geldt het recht van de sterkste en daar zou een heel groot deel van de bevolking slachtoffer van worden. Dus ja, het is het allemaal waard. Liever dakloos en met schulden, dan een soldaat die je huis inkomt en alles neemt wat je lief is.quote:Op maandag 17 maart 2025 22:44 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Ik zal de daklozen in mijn gebied en de 600 duizend Nederlanders met flinke en groeiende schulden eens vertellen hoe dankbaar ze moeten zijn voor hun vrijheid.
Wat is dit voor valse vergelijking? Alsof er maar 2 uitkomsten bestaanquote:Op maandag 17 maart 2025 22:48 schreef Jojoke het volgende:
[..]
Vrijheid en veiligheid. Als er geen checks and balances zijn, dan geldt het recht van de sterkste en daar zou een heel groot deel van de bevolking slachtoffer van worden. Dus ja, het is het allemaal waard. Liever dakloos en met schulden, dan een soldaat die je huis inkomt en alles neemt wat je lief is.
Ach ja, waarom zouden we geld besteden aan defensie? Ons land heeft nooit oorlog gekend. Is dat wat je denkt?quote:Op maandag 17 maart 2025 22:53 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Wat is dit voor valse vergelijking? Alsof er maar 2 uitkomsten bestaan
Je bent als dakloze of als iemand die paycheck-to-paycheck leeft in de diepe schulden echt alles behalve 'vrij'. In Nederland is vrijheid alleen voor mensen die geld verdienen.
In IJsland spenderen ze niets aan het leger en hebben ze dus geen leger. Dat geld investeren ze lekker in de eigen bevolking, en terecht.
Na papier werk ja.quote:Op maandag 17 maart 2025 21:02 schreef stalybridge het volgende:
En wat is het plan? Wat gaan we versterken? Wat is de focus?
Die 15 milj. gaat wel op hoor maar of we dan ook een sterker leger hebben?
Angsthaas prepper gespot.quote:Op maandag 17 maart 2025 22:34 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Zonder vrijheid is er niks essentieel aan die andere sectoren.
Idd Nederlandquote:Op maandag 17 maart 2025 23:37 schreef Cockwhale het volgende:
Wel goed excuus weer om de zorgverzekeringskosten en belastingen omhoog te gooien!
Nederland
Als je meer vrijheid wil kan je in de regel beter tegen de wensen van de VVD ingaan: https://www.privacybarometer.nl/partij/1/VVD_en_privacyquote:Op maandag 17 maart 2025 20:53 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Ts is er eentje van wel vrijheid willen maar het mag niets kosten.
Heel de noordelijke flank, die is met Zweden en Finland erbij wel wat gegroeid de laatste jarenquote:Op maandag 17 maart 2025 20:56 schreef halfway het volgende:
Wij hoeven toch alleen de kust te verdedigen?
En f35Bquote:Op maandag 17 maart 2025 21:04 schreef RotatoR het volgende:
Netjes. Doe maar zo'n mini-vliegdekschip voor drones.
De laatste 3 aangekochte grote wapensystemen van de landmacht zijn Duits, Duits en uit Israël. Die uit Israël omdat je er ook Europese raketten mee kan schieten.quote:Op dinsdag 18 maart 2025 07:20 schreef Starhopper het volgende:
Haha en dat investeren ze zeker in Amerikaanse wapens?Slim hoor
En v22 voor de Airborne early warning taakquote:
Italiaans vond je een tijdje terug ook al niets, wat stel je voor?quote:Op dinsdag 18 maart 2025 07:20 schreef Starhopper het volgende:
Haha en dat investeren ze zeker in Amerikaanse wapens?Slim hoor
Geen Trump doodskisten.quote:Op dinsdag 18 maart 2025 07:28 schreef sp3c het volgende:
[..]
En v22 voor de Airborne early warning taak
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |