SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
VBL SC influencer
Left, right, behind
quote:Op maandag 17 maart 2025 14:52 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
Als afsluiter een foto van een kinderverkrachter.
Gimenez scoort al weken niet. Ik ben zo netjes geweest om niet mijn gelijk te halen maar dat had ik wel evenals over Priske.quote:Op maandag 17 maart 2025 14:40 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Het is erg vermakelijk. Nadat we van @:Wotte af waren wb Gimenez kon het niet lang duren voordat er een nieuwe in deze rubriek langskwam.
Paixao >>>> Neresquote:Op maandag 17 maart 2025 15:18 schreef Wotte het volgende:
Het zou jullie sieren als user @:caland naar voren geschoven wordt om excuses aan te bieden voor de onheuse bejegening jegens mijn persoon in dit topic.
Wij hebben hem voor ¤30m verkocht, gelijk halen mag in dit topic: Evangelion in VBL / [Serie A #42] De beker is voor Juvequote:Op maandag 17 maart 2025 15:10 schreef Wotte het volgende:
[..]
Gimenez scoort al weken niet. Ik ben zo netjes geweest om niet mijn gelijk te halen maar dat had ik wel evenals over Priske.
Kom op! Geef toe dat je totaal mis zat bij Paixao.quote:Op maandag 17 maart 2025 15:29 schreef Wotte het volgende:
[..]
Knap dat je het verschil zit tussen die twee.
quote:
Prima redenering inderdaad.quote:Hoewel vrijwel iedereen het erover eens is dat Read op z'n minst klaar is voor Jong Oranje, sluit hij deze week nog aan bij Oranje Onder 19. "Een reden is dat Onder 19 een kwalificatieronde speelt", lichtte Reiziger toe. "Wij willen met Onder 19 naar een eindtoernooi en hij kan daar ook spelen. Natuurlijk volg ik hem al twee jaar en ik ben heel blij dat hij nu in het eerste van Feyenoord speelt en zijn minuten maakt. Bovendien doet hij het ook nog eens heel goed."
Blijft gelul, in een ander shirt had 'ie al bij Koeman gezeten.quote:
Zou kunnen, maar het hoeft allemaal niet op zo’n tempo te lopen.quote:Op maandag 17 maart 2025 16:05 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Blijft gelul, in een ander shirt had 'ie al bij Koeman gezeten.
Elke reden om debieltje Lang te kleineren is een goede reden.quote:Op maandag 17 maart 2025 14:08 schreef Buitendam het volgende:
[..]
[..]
Dus omdat ik jullie Igor een kutvoetballer vind gaan we meteen met z’n allen op Lang? Flauw. Laag. Onnodig.
Is wel lastig te voorspellen hoe een speler zich ontwikkelt. Daar zijn wel zat voorbeelden van. Mazraoui schiet me dan te binnen die was de enige speler in jong Ajax zonder contract.quote:Op maandag 17 maart 2025 16:28 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Zou kunnen, maar het hoeft allemaal niet op zo’n tempo te lopen.
Read is zo’n groot talent dat het mij eigenlijk verbaast dat hij pas in oktober tegen Utrecht erbij kwam en niet ingeschreven was voor de CL. Je kon toch wel inschatten dat ie op de korte termijn Nieuwkoop zou inhalen en dat ie verder was dan Mitchell?
Nee, van mij hoeft het ook allemaal niet hoor maar dit is wel altijd hoe het gaat, lachwekkend.quote:Op maandag 17 maart 2025 16:28 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Read is zo’n groot talent dat het mij eigenlijk verbaast dat hij pas in oktober tegen Utrecht erbij kwam en niet ingeschreven was voor de CL. Je kon toch wel inschatten dat ie op de korte termijn Nieuwkoop zou inhalen en dat ie verder was dan Mitchell?
Nou ja, Read stond al in de boeken als een toptalent en speelt bovendien op de makkelijkste positie om door te breken bij een topclub. Het verbaasde mij vooral dat Priske hem in juli/augustus nog nauwelijks gebruikte voor zijn 3-4-3 terwijl de enige andere optie Nieuwkoop was.quote:Op maandag 17 maart 2025 16:33 schreef Wotte het volgende:
[..]
Is wel lastig te voorspellen hoe een speler zich ontwikkelt. Daar zijn wel zat voorbeelden van. Mazraoui schiet me dan te binnen die was de enige speler in jong Ajax zonder contract.
Die ontwikkeling gaat vaak niet lineair kan best zijn dat hij eerst te licht werd bevonden en het afgelopen half jaar grote stappen heeft gezet. Volgens mij is het vaak gewoon domweg of een trainer het in je ziet zitten.quote:Op maandag 17 maart 2025 16:50 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Nou ja, Read stond al in de boeken als een toptalent en speelt bovendien op de makkelijkste positie om door te breken bij een topclub. Het verbaasde mij vooral dat Priske hem in juli/augustus nog nauwelijks gebruikte voor zijn 3-4-3 terwijl de enige andere optie Nieuwkoop was.
Eens!quote:Op maandag 17 maart 2025 17:01 schreef Vis1980 het volgende:
Dat was enorm genieten gisteren! Ik weet het is maar een wedstrijd, maar het was van zo'n niveau dat je het idee krijgt dat er weer een idee achter zit. Het meest eigenlijk nog genoten van de spelvreugde, die met liters van de spelers afdroop. Read was top, Moder was top, Hwang stond er meteen weer, Igor speelde alsof hij weer op een zandveldje stond. Die gekke Ueda die ineens laat zien wat ie nou eigenlijk kan met een beetje zelfvertrouwen. Die pass van Smal met de buitenkant door de benen...
Lachende gezichten, sterk in de duels, druk naar voren, een spits die ballen kan vasthouden, uitmuntende voorzetten van een back, die strakke passjes naar voren van Beelen...
GENOTEN!
Dat stemt mij voor volgend jaar ook wel een beetje gerust, dat je voor bepaalde posities echt prima zit en je spelers als Nieuwkoop dus echt niet meer nodig hebt.quote:Op maandag 17 maart 2025 16:28 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Het valt helemaal wel mee.quote:Op maandag 17 maart 2025 19:32 schreef alopio het volgende:
[..]
Dat stemt mij voor volgend jaar ook wel een beetje gerust, dat je voor bepaalde posities echt prima zit en je spelers als Nieuwkoop dus echt niet meer nodig hebt.
De backs zijn met Lotomba/Read en Hartman/Smal prima bezet. Middenveld met Hwang, Moder, Milambo, Timber (gaat door zn blessure niet weg) en Targhaline ook. Heb je dus wel op de buitenposities, spits en cv iemand nodig en misschien een nieuwe keeper, dus alsnog werk zat.
Stengs gaat wel een bijzonder verhaal worden. Op het middenveld heb je hem straks eigenlijk niet meer nodig. Wellicht dat van Persie nog iets in hem ziet aan de rechterkant maar daar liggen niet echt zijn kwaliteiten.quote:Op maandag 17 maart 2025 19:44 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Het valt helemaal wel mee.
In principe zou ik alleen vervangers zoeken voor Bijlow, Stengs, Trauner (allen hoge salarissen en vaak geblesseerd), Osman (huurspeler en we hebben geen alternatief op rechts voor Moussa) en Hancko (vertrekt zo’n 100%). Ueda is een beetje een twijfelgeval, hangt ook er van af hoe die Carrillo zich ontwikkelt. Alle andere posities zijn minimaal dubbelbezet.
Nieuwkoop, Nadje, Zerrouki en Ivanusec worden allemaal de derde of vierde keuze op hun positie en zijn dus overbodig, maar die hoef je dan niet meer te vervangen. Gewoon slijten.
Een keeper, een LCV, een RCV, een lopende 10 en een rechtsbuiten. Misschien een extra aanvaller. Moet te doen zijn.
Maar met Ueda hebben we een goede spits.quote:Op maandag 17 maart 2025 20:06 schreef alopio het volgende:
[..]
Stengs gaat wel een bijzonder verhaal worden. Op het middenveld heb je hem straks eigenlijk niet meer nodig. Wellicht dat van Persie nog iets in hem ziet aan de rechterkant maar daar liggen niet echt zijn kwaliteiten.
Hij heeft echt wel kwaliteiten en techniek maar die gaat er denk ik niet meer aan te pas komen. Is verder best te verkopen, uiteraard niet voor de hoofdprijs maar toch.
Defensief is wel heel belangrijk straks. Na jaren Senesi en Hancko zijn we verwend en het is echt heel belangrijk om daar te investeren in kwaliteit, dus ben erg benieuwd. En een goede spits mag echt wel.
Zelden zo'n matige spits gezien.quote:Op maandag 17 maart 2025 20:11 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Maar met Ueda hebben we een goede spits.
Nee, deze slaat echt alles. Die twijfelt voor de goal bijna net zo vaak als de achternaam van Jan Vennegoor of Hesselink.quote:
Hopelijk kunnen ze die goede buitenspeler alvast halen. Verder heb je alleen nieuwe spelers nodig als een ander weg gaat ja. LCV kan je wel vanuit gaan en ook vast halen. Waarschijnlijk wel 2, want die plek is bij vertrek van Hancko helemaal nog niet bezet volgend jaar.quote:Op maandag 17 maart 2025 19:44 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Het valt helemaal wel mee.
In principe zou ik alleen vervangers zoeken voor Bijlow, Stengs, Trauner (allen hoge salarissen en vaak geblesseerd), Osman (huurspeler en we hebben geen alternatief op rechts voor Moussa) en Hancko (vertrekt zo’n 100%). Ueda is een beetje een twijfelgeval, hangt ook er van af hoe die Carrillo zich ontwikkelt. Alle andere posities zijn minimaal dubbelbezet.
Nieuwkoop, Nadje, Zerrouki en Ivanusec worden allemaal de derde of vierde keuze op hun positie en zijn dus overbodig, maar die hoef je dan niet meer te vervangen. Gewoon slijten.
Een keeper, een LCV, een RCV, een lopende 10 en een rechtsbuiten. Misschien een extra aanvaller. Moet te doen zijn.
Die Gonzalez kan er echt he-le-maal niks van.quote:Op maandag 17 maart 2025 20:24 schreef H.FR het volgende:
[..]
Hopelijk kunnen ze die goede buitenspeler alvast halen. Verder heb je alleen nieuwe spelers nodig als een ander weg gaat ja. LCV kan je wel vanuit gaan en ook vast halen. Waarschijnlijk wel 2, want die plek is bij vertrek van Hancko helemaal nog niet bezet volgend jaar.
Je weet dat z’n contract volgend jaar afloopt? En dat ie in de zomer 24 wordt? En dat ie gevolgd wordt door Engelse clubs?quote:Op maandag 17 maart 2025 19:32 schreef alopio het volgende:
[..]
Timber (gaat door zn blessure niet weg)
Preciesquote:Op maandag 17 maart 2025 20:27 schreef Caland het volgende:
[..]
Die Gonzalez kan er echt he-le-maal niks van.
quote:Op maandag 17 maart 2025 20:16 schreef Caland het volgende:
[..]
Heeft er dit seizoen meer in liggen dan Brubby
quote:
xG van 8.98 na 24 wedstrijden is al treurig. Dat hij daarvan nog niet eens de helft maakt is nog treuriger.quote:Op maandag 17 maart 2025 20:36 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Weet niet wat hier nu het grappigste is. Dat afgezeken Ueda het beter doet dan Wereldtopper (80 miljoen!) Brubbie? Of dat Brubbie als topspits amper 40-45% van z’n xG waarmaakt? Of dat die knul in de kracht van zn leven amper 3 kwartier kan ballen
En dat hij elk seizoen minimaal drie maanden geblesseerd is?quote:Op maandag 17 maart 2025 20:31 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Je weet dat z’n contract volgend jaar afloopt? En dat ie in de zomer 24 wordt? En dat ie gevolgd wordt door Engelse clubs?
Ja maar ik verwacht niet dat hij verkocht gaar worden. Die verlengt met een jaar en gaat in de winterstop of zomer ‘26.quote:Op maandag 17 maart 2025 20:31 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Je weet dat z’n contract volgend jaar afloopt? En dat ie in de zomer 24 wordt? En dat ie gevolgd wordt door Engelse clubs?
Doet niet zoveel af aan het gegeven dat je zo’n speler niet transfervrij kan laten lopen. Verwacht helaas geen hoofdprijs nee.quote:Op maandag 17 maart 2025 21:14 schreef Caland het volgende:
[..]
En dat hij elk seizoen minimaal drie maanden geblesseerd is?
Verwacht eigenlijk niet dat hij nog bij wil tekenen, zeker niet als je CL misloopt, maargoed laten we hopen dat je gelijk krijgt.quote:Op maandag 17 maart 2025 21:16 schreef alopio het volgende:
[..]
Ja maar ik verwacht niet dat hij verkocht gaar worden. Die verlengt met een jaar en gaat in de winterstop of zomer ‘26.
Maar goed, gaat die wel is het nog geeneens zo erg met de huidige spelers op het middenveld.
Dat zeggen jullie vrijwel ieder seizoen. Ik trap er niet meer in.quote:Op maandag 17 maart 2025 21:32 schreef Vis1980 het volgende:
Je moet eerst nog meer dan 10 overbodige spelers zien te lozen.
Nee laat die optie tot koop maar zitten inderdaad.quote:Op maandag 17 maart 2025 20:27 schreef Caland het volgende:
[..]
Die Gonzalez kan er echt he-le-maal niks van.
Ik las een verplichte optie als die in 50% van de wedstrijden beschikbaar is. Dus alleen beschikbaar zijn zou al genoeg zijn.quote:Op maandag 17 maart 2025 22:00 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Nee laat die optie tot koop maar zitten inderdaad.
Lijkt me niet heel geloofwaardig. Zou wel een bijzonder slechte deal zijn, praktisch een koopverplichting m - en vrij ironisch met alle blessures in het team.quote:Op maandag 17 maart 2025 22:11 schreef CR7 het volgende:
[..]
Ik las een verplichte optie als die in 50% van de wedstrijden beschikbaar is. Dus alleen beschikbaar zijn zou al genoeg zijn.
Daar heb je toch Sauer voor.quote:Op maandag 17 maart 2025 20:23 schreef Haringkop het volgende:
Paixao zal ook wel weg gaan na dit seizoen, dus voorin heb je echt nog wel wat kwaliteit nodig volgend jaar.
Durven we nog te hopen op plek 2? Inhaalwedstrijd winnen, PSV verliest van Ajax en PSV komt nog op bezoek in de Kuip… Dan nog ergens drie bonuspunten sprokkelen
Dat is na afgelopen zondag toch wel klaar hoop ik. Die voegt aan de bal echt 0.0 toe.quote:Op dinsdag 18 maart 2025 11:52 schreef Scrummie het volgende:
Ik ben dat gedram over Steijn een beetje zat.
Ik hoop NIET dat deze speler naar ons komt.
Het zegt ook wel wat dat hij Europees gezien weinig voet aan de grond kreeg.quote:Op dinsdag 18 maart 2025 11:53 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat is na afgelopen zondag toch wel klaar hoop ik. Die voegt aan de bal echt 0.0 toe.
Zo'n speler zou je nog kunnen halen als hij ergens rond de 5 kost, Twente vraagt vermoedelijk het drievoudige.
Fascinerend dat juist mijn Timber-call hier de faal blijkt te zijnquote:Op dinsdag 18 maart 2025 10:29 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
Oh Arne
Ik weet nog dat een zekere zolderkamerautist fel tegen het verlengen van Paixao was
quote:Op woensdag 19 juni 2024 14:17 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Paixao moet net als Timber nog een seizoentje bij Feyenoord blijven. Alsof Feyenoord per se een draaideurclub is. Behalve Kökcu is er t.o.v. het kampioensjaar ook juist een stap vooruitgezet, ware het niet dat het graflelijke PSV er tussendoor fietste.
Ja precies. Boskamp opperde een ruil met Zerrouki las ik net.quote:Op dinsdag 18 maart 2025 11:53 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat is na afgelopen zondag toch wel klaar hoop ik. Die voegt aan de bal echt 0.0 toe.
Zo'n speler zou je nog kunnen halen als hij ergens rond de 5 kost, Twente vraagt vermoedelijk het drievoudige.
Met een iets fatsoenlijkere trainerskeuze was je ook wel minimaal (makkelijk) tweede geworden vermoed ik.quote:Op dinsdag 18 maart 2025 11:58 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Fascinerend dat juist mijn Timber-call hier de faal blijkt te zijn. En ik onderschatte het post-Slot-tijdperk ook weer hahaha o mijn god
[..]
Go Ahead, FC Groningen heb je thuis. Maar dat kunnen met een beetje pech weer irritante wedstrijden worden.quote:Op dinsdag 18 maart 2025 12:13 schreef Caland het volgende:
[..]
Met een iets fatsoenlijkere trainerskeuze was je ook wel minimaal (makkelijk) tweede geworden vermoed ik.
Die derde plaats wordt met het aanstaande programma nog moeilijk zat.
Groningen, AZ, Fortuna lijkt me eerder een vervelend blokje inderdaad voor dit team. Krijg je PSV nog.quote:Op dinsdag 18 maart 2025 12:14 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Go Ahead, FC Groningen heb je thuis. Maar dat kunnen met een beetje pech weer irritante wedstrijden worden.
En dan moet je naar Goeshont-uit.
Toch in zijn eentje 22 goals, tegenover de 12 van onze 8 middenvelders bij elkaar.quote:Op dinsdag 18 maart 2025 11:53 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik zou toch liever wel eentje willen die aan de bal ook iets kan. Daarin is Steijn wel heel erg matig.quote:Op dinsdag 18 maart 2025 12:42 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Toch in zijn eentje 22 goals, tegenover de 12 van onze 8 middenvelders bij elkaar.
Hij gaat sowieso te duur zijn voor wat hij voetballend levert, maar als je brekebeen Stengs vervangt is dit wel het type speler wat je nodig hebt. Wij krijgen ook altijd van die kutgoals tegen van spelers als Klaassen, Til en Steijn en dat is geen toeval.
Dat had je met de Pool wel redelijk ondervangen, alhoewel ik de Stengs van vorig seizoen toch wel een forse stap beter vond. Maar die is echt te vaak kapot en bovendien is zijn rol in het elftal een beetje overgenomen door Paixao die dit seizoen eigenlijk als spelmaker fungeert.quote:Op dinsdag 18 maart 2025 12:44 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik zou toch liever wel eentje willen die aan de bal ook iets kan. Daarin is Steijn wel heel erg matig.
Leuk voor Zerrouki die dat tot en met augustus mag blijven doen tot zijn onvermijdelijke vertrek naar een club die met -Spor eindigtquote:
En precies daarom moet elke Nederlandse club hem ook niet halen. Voor 5 miljoen kun je zo'n speler wel halen, maar Twente zal wel tussen de 15 en 20 miljoen willen vangen. Dan zijn er volgens mij 2 categorie clubs die dat kunnen/willen betalen voor een speler met zijn kwaliteit: Saoedische clubs en Engelse clubs.quote:Op dinsdag 18 maart 2025 12:42 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Toch in zijn eentje 22 goals, tegenover de 12 van onze 8 middenvelders bij elkaar.
Hij gaat sowieso te duur zijn voor wat hij voetballend levert, maar als je brekebeen Stengs vervangt is dit wel het type speler wat je nodig hebt. Wij krijgen ook altijd van die kutgoals tegen van spelers als Klaassen, Til en Steijn en dat is geen toeval.
Het is gewoon een iets doelgerichtere Guus Til met minder loopvermogenquote:Op dinsdag 18 maart 2025 14:13 schreef Solispolar het volgende:
[..]
En precies daarom moet elke Nederlandse club hem ook niet halen. Voor 5 miljoen kun je zo'n speler wel halen, maar Twente zal wel tussen de 15 en 20 miljoen willen vangen. Dan zijn er volgens mij 2 categorie clubs die dat kunnen/willen betalen voor een speler met zijn kwaliteit: Saoedische clubs en Engelse clubs.
Ik vind Steijn dus ook totaal geen goede voetballer. Langzaam, matige dribbel, fysiek ondermaats, technisch niet goed. Alleen zijn schot is eigenlijk goed. Typisch zo'n speler die er nu 25 maakt en vervolgens naar PSV/Ajax/Feyenoord gaat en vervolgens wegkwijnt op de bank.
LahmacunGodenquote:Op dinsdag 18 maart 2025 14:05 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Leuk voor Zerrouki die dat tot en met augustus mag blijven doen tot zijn onvermijdelijke vertrek naar een club die met -Spor eindigt
In mijn glazen bol worden we tweede.quote:Op dinsdag 18 maart 2025 12:13 schreef Caland het volgende:
[..]
Met een iets fatsoenlijkere trainerskeuze was je ook wel minimaal (makkelijk) tweede geworden vermoed ik.
Die derde plaats wordt met het aanstaande programma nog moeilijk zat.
Ja als je Groningen en Fortuna lastig vindt dan is het hele programma lastig.quote:Op dinsdag 18 maart 2025 12:29 schreef Caland het volgende:
[..]
Groningen, AZ, Fortuna lijkt me eerder een vervelend blokje inderdaad voor dit team. Krijg je PSV nog.
Klopt, helemaal mee eens. En voor beide geldt: je bent ontzettend blij als ze weer eens een belangrijk doelpunt voor je maken, maar als ze dat niet doen speel je met 10 man.quote:Op dinsdag 18 maart 2025 15:31 schreef Caland het volgende:
[..]
Het is gewoon een iets doelgerichtere Guus Til met minder loopvermogen
Guus Til heeft dan ook nog wel waarde omdat hij de hele wedstrijd onderweg is, dat heeft Steijn ook niet echt.quote:Op woensdag 19 maart 2025 09:01 schreef Solispolar het volgende:
Het is gewoon een iets doelgerichtere Guus Til met minder loopvermogen
Klopt, helemaal mee eens. En voor beide geldt: je bent ontzettend blij als ze weer eens een belangrijk doelpunt voor je maken, maar als ze dat niet doen speel je met 10 man.
Ik ben groot van fan van Sauer, maar ik zie hem nog niet meteen de rol van Paixao overnemen.quote:
Want wedstrijden tegen ploegen die de bus parkeren gaan makkelijk gewonnen? Tegen Twente was goed maar Twente gaf ook veel ruimte weg.quote:Op dinsdag 18 maart 2025 21:14 schreef CR7 het volgende:
[..]
Ja als je Groningen en Fortuna lastig vindt dan is het hele programma lastig.
Er is sowieso geen pijl op te trekken want de ene week rollen jullie Bayern Munchen op en de andere week verlies je van NEC. Er is weinig constante te vinden daarin.quote:Op woensdag 19 maart 2025 10:47 schreef M.Melandri het volgende:
[..]
Want wedstrijden tegen ploegen die de bus parkeren gaan makkelijk gewonnen? Tegen Twente was goed maar Twente gaf ook veel ruimte weg.
Alle taken zijn mooi verdeeld in deze opstelling. Bijlow voor de nodige pauzes vanwege een blessurebehandeling, Stengs voor het wijzen waar iedereen (behalve hijzelf natuurlijk) moet lopen en De Vrij om het laatste restje van de begroting op te maken en om voor de zwarte cijfers te zorgen . En dan nog Ueda om rondom de niet-aanwezige echte spits te spelen.quote:Op woensdag 19 maart 2025 10:39 schreef satecl het volgende:
2025/2026
----------------------------- Bijlow ---------------------------------
Read ----------- De Vrij -------------- Beelen -------- Hartman
------------------ Hwang --------------- Timber -----------------
------------------------------- Moder -------------------------------
Stengs ---------------------- Ueda -------------------------- Sauer
Stengs is erg blessure gevoelig. En ook Sauer is afwachten of hij het niveau aankan. Het is dus duidelijk dat we vooral op de flanken versterking nodig hebben deze zomer.
Steijn is een 10. Daar zouden Moder, Stengs en Milambo kunnen. Al zie ik Milambo veel liever op 8.
Opzich dus wel een welkome versterking. Maar 10 miljoen is echt de max en eigenlijk al te veel.
Hancko en Paixiao zouden samen toch wel 70 miljoen op moeten leveren??
B garnituur als van de Belt, Carranza, Nieuwkoop, Zerrouki, Ivanusec en Nadje verkopen.
Deze man post een half jaar niet en komt na 6 maanden met Steijn en de Vrij op de proppenquote:Op woensdag 19 maart 2025 10:39 schreef satecl het volgende:
2025/2026
Stengs is erg blessure gevoelig. En ook Sauer is afwachten of hij het niveau aankan. Het is dus duidelijk dat we vooral op de flanken versterking nodig hebben deze zomer.
Steijn is een 10. Daar zouden Moder, Stengs en Milambo kunnen. Al zie ik Milambo veel liever op 8.
Opzich dus wel een welkome versterking. Maar 10 miljoen is echt de max en eigenlijk al te veel.
B garnituur als van de Belt, Carranza, Nieuwkoop, Zerrouki, Ivanusec en Nadje verkopen.
Nou Ueda en Van Persie kan nog een interessante combi worden, de rest van je betoog vond ik mooie satire.quote:Op woensdag 19 maart 2025 10:57 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Alle taken zijn mooi verdeeld in deze opstelling. Bijlow voor de nodige pauzes vanwege een blessurebehandeling, Stengs voor het wijzen waar iedereen (behalve hijzelf natuurlijk) moet lopen en De Vrij om het laatste restje van de begroting op te maken en om voor de zwarte cijfers te zorgen . En dan nog Ueda om rondom de niet-aanwezige echte spits te spelen.
Satecl! Maar De Vrij gaat Italië echt niet verlaten.quote:Op woensdag 19 maart 2025 10:39 schreef satecl het volgende:
2025/2026
Zijn er veel meer smaken dan?quote:Op woensdag 19 maart 2025 10:47 schreef M.Melandri het volgende:
[..]
Want wedstrijden tegen ploegen die de bus parkeren gaan makkelijk gewonnen? Tegen Twente was goed maar Twente gaf ook veel ruimte weg.
@wimderonquote:Op woensdag 19 maart 2025 11:37 schreef Paul het volgende:
Gefeliciteerd Paixao met je nieuwe tanden!
[ afbeelding ]
Beetje impulsieve post. Niks mis mee. Feyenoord kampioen 2025/2026!quote:Op woensdag 19 maart 2025 11:06 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Satecl! Maar De Vrij gaat Italië echt niet verlaten.
Gaat niet gebeuren. Pi-air keurt dat nooit goedquote:Op woensdag 19 maart 2025 12:54 schreef bbuddybb het volgende:
Hansie blijft Steijn maar naar Feyenoord toe schreeuwen.![]()
Dan is onze trainer overtuigd om hem te halen.quote:Op woensdag 19 maart 2025 12:59 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Gaat niet gebeuren. Pi-air keurt dat nooit goed
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zou volgend seizoen toch wel flink willen investeren op rechtsbuiten. En ook op links moet gewoon een goede aankoop komen (indien Paixao weggaat) waar Sauer mee kan concurreren.quote:
Ja, zo is het ook weer danquote:Op woensdag 19 maart 2025 14:09 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dan is onze trainer overtuigd om hem te halen.
Stengs toch niet meer.quote:
Toornstra was echt een klasse beter.quote:Op woensdag 19 maart 2025 15:22 schreef De_Kraam het volgende:
Steijnga weg met die opgevoerde Toornstra.
Toornstra heeft een mazzel seizoen gehad waar per ongeluk een paar ballen op zijn voet vielenquote:Op woensdag 19 maart 2025 15:55 schreef Caland het volgende:
[..]
Toornstra was echt een klasse beter.
We gaan zien of pure middelmaat Steijn aan het eind van zijn carričre alle prijzen in Nederland heeft gewonnen en een Europese finale heeft gespeeldquote:Op woensdag 19 maart 2025 16:07 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Toornstra heeft een mazzel seizoen gehad waar per ongeluk een paar ballen op zijn voet vielen
Ik riep vorig jaar mei al dat Steijn gehaald moest worden en ik heb gelijk gekregen.
Steijn speelt nu al een paar seizoen gewoon uitstekend voor zijn leeftijd
vorig seizoen 17 eredivisie goals en nog wat andere goalsquote:Op woensdag 19 maart 2025 16:10 schreef Caland het volgende:
[..]
We gaan zien of pure middelmaat Steijn aan het eind van zijn carričre alle prijzen in Nederland heeft gewonnen en een Europese finale heeft gespeeld
Laten we het hopen klaasquote:Op woensdag 19 maart 2025 16:24 schreef klaasweetalles het volgende:
Ik denk PSV er straks mee aan de haal gaat
Zittennze daar straks met Til en Til 0.8quote:Op woensdag 19 maart 2025 16:24 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
vorig seizoen 17 eredivisie goals en nog wat andere goals
dit seizoen al 22 goals eredivisiegoals
Is geen eendagsvlieg
Met hem koop je gegarandeerd goals
Ik denk PSV er straks mee aan de haal gaat
quote:Feyenoord en Castore lanceren unieke shirtcampagne
16.35,
Vandaag
Reacties
Feyenoord en kledingsponsor Castore geven supporters de kans om hun eigen shirt te ontwerpen. In een bijzondere campagne, die woensdag is gelanceerd, kunnen fans meedenken over het zogeheten Twaalfde Shirt, het vierde tenue van het volgende seizoen.
Dit shirt is extra speciaal, omdat het de twaalfde creatie van Castore voor de club is en voor het eerst volledig door Het Legioen wordt bedacht. Supporters mogen hun ideeën vrij insturen, variërend van ontwerpen en kleuren tot patronen en stoffen. Inzendingen kunnen digitaal worden gedeeld of fysiek worden ingeleverd bij diverse Feyenoord Fanshops en MediaMarkt-locaties in Rotterdam en omgeving.
Een jury selecteert vervolgens twaalf ontwerpen, waarna het designteam van Feyenoord en Castore deze uitwerken tot definitieve shirts. Uiteindelijk bepalen de fans via een stemming welk ontwerp wordt gekozen als Twaalfde Shirt.
Met deze campagne wil Feyenoord de band met zijn achterban verder versterken. Fans kunnen hun inzending indienen tot en met zondag 30 maart 2025.
Zo zie ik het ook ja. Dit soort spelers op hun piek aanschaffen is een beetje alsof je dogecoin op de piek koopt.quote:Op woensdag 19 maart 2025 15:03 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Een type-Steijn is een leuke selectiespeler, maar je moet er geen 10 meloen voor neerlappen. Je kunt beter wachten tot die bandwagon buiten de landsgrenzen in het ravijn dendert en wordt het een baat-het-niet-schaadt-het-niet-kansje.
Turkije speelt morgen pas?quote:Op woensdag 19 maart 2025 17:19 schreef satecl het volgende:
Kokcu schiet er zojuist weer even eentje in het kruis met Turkije. Die gaat ons hopelijk aankomende zomer nog 10 miljoen extra opleveren.
Au!quote:Op woensdag 19 maart 2025 17:19 schreef satecl het volgende:
Kokcu schiet er zojuist weer even eentje in het kruis met Turkije. Die gaat ons hopelijk aankomende zomer nog 10 miljoen extra opleveren.
Hebben we al een Bengaal in de landenbingo?quote:Op woensdag 19 maart 2025 17:07 schreef Caland het volgende:
Lichtelijk racistisch dat ze bij het produceren van een shirt een Aziaat laten opdraven
quote:
quote:
quote:
Ah, het is weer tijd voor de Calandkarikatuur van de week!quote:
Denk niet dat het zo’n vaart zal lopen, maar zou die jongen niet te makkelijk laten lopen. Leuke verstandige knul met veel potentie, langdurig contract, gaat als een raket. Onder de 20 zou ik geeneens de telefoon opnemen.quote:Op woensdag 19 maart 2025 23:22 schreef Ali_boo het volgende:
'Scouts FC Barcelona en Liverpool volgen ontwikkeling Read intensief'
Givairo Read maakt een indrukwekkende ontwikkeling door bij Feyenoord. De talentvolle vleugelverdediger heeft zich na uitstekende wedstrijden in de Champions League definitief op de kaart gezet in Europa. Topclubs volgen de ontwikkeling van Read van dichtbij.
Scouts van FC Barcelona hebben Read al meerdere malen live aan het werk gezien en erkennen zijn potentie. De Spaanse topclub heeft dan ook besloten Read intensief te blijven volgen. Ook Liverpool FC wordt door het medium Diario SPORT nadrukkelijk gelinkt als een club die het profiel van Read interessant genoeg vindt om hem te blijven volgen.
Journalist Toni Juanmartí schrijft dat de 18-jarige Read voldoet aan de criteria waar Barça naar op zoek is: "Hij is jong, laat een duidelijke groei zien, kan op beide flanken spelen en een eventuele transfersom zou niet buitensporig hoog zijn. Barça volgt de prestaties van Givairo op de voet en heeft hem al meerdere keren live in actie gezien."
Juanmartí laat ook weten dat de zaakwaarnemer van Read op de hoogte is van het feit dat Barcelona hem intensief volgt. Naast de Spaanse club en Liverpool FC zijn er meerdere clubs die Read in de gaten houden. Barça wil komende zomer fors investeren in de breedte van de selectie, en Read moet de concurrentie aangaan met Alejandro Baldé.
https://www.fr12.nl/trans(...)d-intensief?twit=993
Op die vermoeiende Aziatengrapjes na zijn de Calandkarikaturen toch niet zo erg? Beetje beeldspraak, hoort erbij.quote:Op woensdag 19 maart 2025 23:38 schreef De_Pel het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ah, het is weer tijd voor de Calandkarikatuur van de week!
Demagoog!
Vleermuis (hihi)!
WappieWout!
Dorpspastoor!
Jongens jongens jongens toch…
Kijk de wedstrijden tegen Milan nog eens terug.quote:Op donderdag 20 maart 2025 10:37 schreef RobertoCarlos het volgende:
Zeker mooie voorzetten. De vraag is: kan Read ook verdedigen? Want dat doet een 'full-back' toch ook?
Misschien had je dan even die CL wedstrijden moeten bekijken dan had je deze vraag niet gesteld he.....want die belangstelling komt natuurlijk omdat hij als verdediger niet kan verdedigenquote:Op donderdag 20 maart 2025 10:37 schreef RobertoCarlos het volgende:
Zeker mooie voorzetten. De vraag is: kan Read ook verdedigen? Want dat doet een 'full-back' toch ook?
Ik overweeg een username aanpassing door die notoire domoor.quote:
Nou zegquote:Op donderdag 20 maart 2025 13:09 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Ik overweeg een username aanpassing door die notoire domoor.
quote:Het lijkt erop dat Igor Paixăo op zeer korte termijn een transfer gaat maken. Volgens het Italiaanse medium Napoli Magazine en Il Mattino zijn er onderhandelingen gaande over de Braziliaanse vleugelaanvaller, die afgelopen weekend indruk maakte met een hattrick tegen FC Twente.
"Ondertussen wordt er voor Napoli de komende uren een nieuwe ontmoeting met de afgezanten van Feyenoord verwacht," schrijven de Italiaanse media. "De hattrick van Paixăo tegen Twente heeft de blauwe club ertoe aangezet om de onderhandelingen te versnellen. Het doel is om zo snel mogelijk te sluiten, om inmenging van andere clubs (zoals AC Milan) te voorkomen."
Het is nog niet bekend welk bedrag de Italiaanse club bereid is te betalen voor de 24-jarige aanvaller, maar gezien de interesse uit meerdere hoeken lijkt Feyenoord zich in een sterke onderhandelingspositie te bevinden.
Die betalen of te weing of in 40 termijnen waarbij ze halverwege stoppen met betalen.quote:
Het zijn vooral heel andere type spelers (en natuurlijk is Gakpo beter, goh).quote:Op donderdag 20 maart 2025 15:00 schreef Caland het volgende:
[ x ]
Rob Jacobs is een stevige drinker @:coco
Gelukkig wel contract tot medio 2028 dus we kunnen in feite vragen wat we willen.quote:
Vandaag scoorde Kokcu daadwerkelijk voor Turkije, helaas alleen geen bal in de kruising. Toch geen Jomanda in ons midden.quote:Op woensdag 19 maart 2025 17:19 schreef satecl het volgende:
Eens. Spelers als Paksoi, Hancko en Timber moeten gewoon structureel de PL in.quote:Op donderdag 20 maart 2025 14:17 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Die betalen of te weing of in 40 termijnen waarbij ze halverwege stoppen met betalen.
Ik vind interesse van Italiaanse clubs in Feyenoord spelers geen leuke hype.
Bohh, opluchting. Had de absint al uit de kast getrokken.quote:
Tegen beter weten in toch de absint opgedronken?quote:Op donderdag 20 maart 2025 22:54 schreef De_Pel het volgende:
ManU wil Raphinha overnemen van Barca, Barca lijkt hier niet aan mee te werken.
Ik denk dat ze bij Paksoi gaan uitkomen. Zou mooi zijn, dan wordt het minimaal 40-45 miljoen.
Ze geven eerder een jodenfooi. Die Paksoi zou bij Real Betis niet eens in de basis staan.quote:Op donderdag 20 maart 2025 22:54 schreef De_Pel het volgende:
ManU wil Raphinha overnemen van Barca, Barca lijkt hier niet aan mee te werken.
Ik denk dat ze bij Paksoi gaan uitkomen. Zou mooi zijn, dan wordt het minimaal 40-45 miljoen.
quote:Op donderdag 20 maart 2025 23:08 schreef Divje het volgende:
[..]
Tegen beter weten in toch de absint opgedronken?
Hebben we hem weerquote:Op donderdag 20 maart 2025 23:41 schreef Wotte het volgende:
[..]
Ze geven eerder een jodenfooi. Die Paksoi zou bij Real Betis niet eens in de basis staan.
@DombohetOlifantje1quote:Op donderdag 20 maart 2025 23:41 schreef Wotte het volgende:
[..]
Ze geven eerder een jodenfooi. Die Paksoi zou bij Real Betis niet eens in de basis staan.
Verstandige teksten, lees ik.quote:Op donderdag 20 maart 2025 23:41 schreef Wotte het volgende:
[..]
Ah de Gimenez-act om @Caland weer te sarren.quote:Op donderdag 20 maart 2025 23:41 schreef Wotte het volgende:
[..]
Nee, natuurlijk niet. Want daar staat Antonygod in de basis. Lord Antony.quote:Op donderdag 20 maart 2025 23:41 schreef Wotte het volgende:
[..]
Je kan wel weer merken dat jullie ook weer een aardig potje hebben gespeeld. Het loopt hier weer volledig uit de klauwen.quote:
En wat loopt de precies uit de klauwen…?quote:Op vrijdag 21 maart 2025 11:08 schreef Wotte het volgende:
[..]
Je kan wel weer merken dat jullie ook weer een aardig potje hebben gespeeld. Het loopt hier weer volledig uit de klauwen.
Zonder gekheid. Zat laatst Betis eens te kijken. Die aanvalslinie met Antony, Isco, Rodriguez, Ezzalzouli en Hernandez, zou by far de beste in de Eredivisie zijn.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 11:06 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Nee, natuurlijk niet. Want daar staat Antonygod in de basis. Lord Antony.
Dat is net zo relevant als wat jij allemaal uit komt kramen hier.quote:
quote:Feyenoord traint meerdere dagen openbaar komende weken
1 uur geleden
2 reacties
Teun
Feyenoord hield deze week twee openbare trainingen op trainingscomplex 1908. Beide trainingen waren drukbezocht door vele supporters. Op de clubwebsite meldt Feyenoord dat er nog vijf extra openbare trainingsmomenten zijn toegevoegd aan de agenda.
Trainer Robin van Persie heeft besloten om supporters structureel weer toe te laten op het trainingscomplex. Nu Feyenoord niet langer actief is in de Champions League en de TOTO KNVB Beker, is er aan het begin van de week weer ruimte om supporters toe te laten, waar de afgelopen maanden en jaren veelal besloten werd getraind.
De geplande openbare trainingen op trainingscomplex 1908:
Dinsdag 25 maart 2025 – 11:30 uur
Maandag 7 april 2025 – 11:30 uur
Dinsdag 8 april 2025 – 11:30 uur
Maandag 14 april 2025 – 11:30 uur
Dinsdag 15 april 2025 – 11:30 uur
Onder voorbehoud van wijzigingen
Het is belangrijk om te weten dat trainingen altijd onder voorbehoud zijn van wijzigingen. De technische staf kan tot op het laatste moment de beslissing nemen om niet te trainen of om besloten te trainen.
Mwah dat zijn natuurlijk nog geen Paixao, Ginenez of Uedaquote:Op vrijdag 21 maart 2025 11:18 schreef Wotte het volgende:
[..]
Zonder gekheid. Zat laatst Betis eens te kijken. Die aanvalslinie met Antony, Isco, Rodriguez, Ezzalzouli en Hernandez, zou by far de beste in de Eredivisie zijn.
Real Betis heeft een vrij aardige voorhoede en dat Paixăo, gewoon middelmaat is evenals Lang en Godts, daar niet zeker is van een basisplaats lijkt me waarschijnlijker dan dat United voor Paixăo komt.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 11:27 schreef Divje het volgende:
[..]
Dat is net zo relevant als wat jij allemaal uit komt kramen hier.
het enige wat jij kan is uit je nek lullenquote:Op vrijdag 21 maart 2025 11:42 schreef Wotte het volgende:
[..]
Real Betis heeft een vrij aardige voorhoede en dat Paixăo, gewoon middelmaat is evenals Lang en Godts, daar niet zeker is van een basisplaats lijkt me waarschijnlijker dan dat United voor Paixăo komt.
Ik lul hier dit keer niet uit mijn nek.
Godtsquote:Op vrijdag 21 maart 2025 11:42 schreef Wotte het volgende:
[..]
Real Betis heeft een vrij aardige voorhoede en dat Paixăo, gewoon middelmaat is evenals Lang en Godts, daar niet zeker is van een basisplaats lijkt me waarschijnlijker dan dat United voor Paixăo komt.
Ik denk dat Paixao wel een stuk beter is dan Ezzalzouli en Rodriguez eigenlijk. Die zou daar altijd basis staan. Antony speelt op rechts.quote:Op donderdag 20 maart 2025 23:41 schreef Wotte het volgende:Die Paksoi zou bij Real Betis niet eens in de basis staan.
Lagen we een deal maken, jullie houden Caland wij houden Wotte.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 11:56 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
het enige wat jij kan is uit je nek lullen
Ik heb het het toch ook niet over Antony. Real Betis natuurlijk wel een leuk voorbeeld vanwege Antony daar niet van.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 12:22 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik denk dat Paixao wel een stuk beter is dan Ezzalzouli en Rodriguez eigenlijk. Die zou daar altijd basis staan. Antony speelt op rechts.
Kunnen we ook ons eigen topic krijgen met blackjack en hoeren @Calandquote:Op vrijdag 21 maart 2025 12:29 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Lagen we een deal maken, jullie houden Caland wij houden Wotte.
Benderquote:Op vrijdag 21 maart 2025 12:35 schreef Wotte het volgende:
[..]
Kunnen we ook ons eigen topic krijgen met blackjack en hoeren @:caland
Dat United dat 100 miljoen overhad voor Antony bedoel je..??quote:Op vrijdag 21 maart 2025 11:42 schreef Wotte het volgende:
[..]
Paixao doet het vooral goed in de vrije rol die hij bij ons krijgt, die zie ik hem niet gauw krijgen bij een veel betere club, laat staan in een competitie waar ze veel centjes rollen.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 12:33 schreef Wotte het volgende:
Snap sowieso niet dat ik het gekkie ben als ze Paixăo naar United schrijven.
@Wotte is ook gewoon niet zo sterk in het herkennen van goede buitenspelers. Dit is de man die ooit Forbs de nieuwe Robben noemde.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 12:39 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Dat United dat 100 miljoen overhad voor Antony bedoel je..??
Je weet wel, dat matige clubje wat de ene na de andere trainer verslijt en onder Crystal Palace en Brentford op de 13e plek staat? Die ook zomaar nog 3 plaatsen kunnen zakken in de komende speelronde? Dat spelerskerkhof waar ze continu net-niet spelers halen voor veel te veel geld? Die internationale marketingmachine waar voetbal al jaren bijzaak is geworden? Waar onze trainer een van de laatste succesvolle steraankopen was?
Nee dat is inderdaad onmogelijk.
Zit hij bij de Braziliaanse selectie of is hij afgevallen?quote:Op vrijdag 21 maart 2025 12:51 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Paixao doet het vooral goed in de vrije rol die hij bij ons krijgt, die zie ik hem niet gauw krijgen bij een veel betere club, laat staan in een competitie waar ze veel centjes rollen.
Ik denk vooral niet dat je de vergelijking moet maken met pure buitenspelers en meer met types als Berghuis.
Volgens mij alleen voorselectie, al bestaat die om een of andere reden uit een man of 100quote:Op zaterdag 22 maart 2025 12:58 schreef Tarado het volgende:
[..]
Zit hij bij de Braziliaanse selectie of is hij afgevallen?
quote:Op zaterdag 22 maart 2025 16:30 schreef fetX het volgende:
Ueda weer geblesseerd. Het is niet te geloven
quote:Ayase Ueda heeft het trainingskamp van Japan vroegtijdig verlaten. De 26-jarige spits van Feyenoord heeft een blessure opgelopen en moet het WK-kwalificatieduel met Saudi-Arabië aan zich voorbij laten gaan, meldt de Japanse voetbalbond.
3,5 miljoenquote:
+2 x 1 miljoen huur volgens mij. Alhoewel ik niet weer of die miljoen nu in mindering wordt gebracht.quote:Op zaterdag 22 maart 2025 18:54 schreef De_Pel het volgende:
[..]
3,5 miljoenvan Sassuolo zouden we 6 krijgen.
Tja….
Tenminste 1 van de 40 te slijten spelers alvast verdwenen.
Hoe lang duurt het herstel daarvan doorgaans?quote:Op zondag 23 maart 2025 12:16 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Verstuikte enkel voor Ueda.
Dat is natuurlijk gewoon pech.
Meestal een week of 2/3.quote:Op zondag 23 maart 2025 12:29 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Hoe lang duurt het herstel daarvan doorgaans?
Hoeft niet.. slechte looptechniek of te weinig spierkracht in de enkel kan ook natuurlijk....quote:Op zondag 23 maart 2025 12:16 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Verstuikte enkel voor Ueda.
Dat is natuurlijk gewoon pech.
Komt gelijk een belangrijk blok aan meteen na de interlandperiode, dus de timing is verschrikkelijk. Carranza moet aan de bak.quote:
https://1908.nl/artikelen(...)erlandbreak-weer-aanquote:De net weer speelklare Ayase Ueda, Jeyland Mitchell en Hugo Bueno vlogen uit naar hun landen, om al snel weer rechtsomkeer te maken. Geblesseerd wel te verstaan. Overbelast en nog onbekend hoe lang zij uit de roulatie zijn.
Bueno is toch niet weg geweest?quote:Op zondag 23 maart 2025 15:36 schreef RobertoCarlos het volgende:
Het wordt nog erger:
[..]
https://1908.nl/artikelen(...)erlandbreak-weer-aan
1908 in the mudquote:Hugo Bueno heeft zich afgemeld voor de komende interlandperiode met Spanje Onder-21. Vanwege fysieke problemen kan hij niet deelnemen aan de oefenwedstrijden tegen Tsjechië en Duitsland.
De Spaanse voetbalbond (RFEF) maakte bekend dat Bueno, samen met Matías Fernández-Pardo (Lille OSC), niet fit genoeg is om deel uit te maken van de selectie. In overleg met de medische staf van Feyenoord en de RFEF is besloten dat Bueno in Rotterdam blijft om verder te werken aan zijn herstel.
De Spaanse beloftenploeg speelt op vrijdag 21 maart tegen Tsjechië in Lorca en op dinsdag 25 maart tegen Duitsland in Darmstadt. Álex Valle (Como 1907) en José Ángel Carmona (Sevilla FC) zijn door bondscoach Santi Denia opgeroepen als vervangers.
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op zondag 23 maart 2025 15:36 schreef RobertoCarlos het volgende:
Het wordt nog erger:
[..]
https://1908.nl/artikelen(...)erlandbreak-weer-aan
Lekker hoor, 3 clubs uit het linker rijtje in 7 dagen, met je 3e/4e/5e spitsquote:Op zondag 23 maart 2025 14:07 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Komt gelijk een belangrijk blok aan meteen na de interlandperiode, dus de timing is verschrikkelijk. Carranza moet aan de bak.
Eagles en Sittard thuis. Noe poe poe.quote:Op zondag 23 maart 2025 17:54 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Lekker hoor, 3 clubs uit het linker rijtje in 7 dagen, met je 3e/4e/5e spits
Ik heb het uiteraard over de reeks Eagles, Groningen en AZ. Zeg maar de clubs die welgeteld 2, 3 en 5 plekken onder ons staan. Nee dat lijkt me inderdaad met 38 blessures en een extreem wisselvallig team geen enkel risico op een bananenschilletje. Dorpsgekkie.quote:
Joh alsof jij niet het zelfde zou roepen als we tegen Willem II, NEC en NAC zouden moeten spelen. Die liepen nog een stuk slechter af.quote:Op zondag 23 maart 2025 19:12 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Ik heb het uiteraard over de reeks Eagles, Groningen en AZ. Zeg maar de clubs die welgeteld 2, 3 en 5 plekken onder ons staan. Nee dat lijkt me inderdaad met 38 blessures en een extreem wisselvallig team geen enkel risico op een bananenschilletje. Dorpsgekkie.
Het rechter rijtje liep denk ik nog wel slechter (buiten de wedstrijden tegen Ajax en PSV) dan.quote:Op zondag 23 maart 2025 18:32 schreef fetX het volgende:
[..]
Ja, leuk. Maar juist dit soort potjes zijn wel het probleem geweest dit seizoen.
Dus je erkent zelf dat het teringvaak teringslecht is, maar als iemand dan baalt dat je weer met spits 3/4/5 speel ga je zeiken? Ga lekker terug naar het PSV topic dan mafklappert.quote:Op zondag 23 maart 2025 19:22 schreef CR7 het volgende:
[..]
Joh alsof jij niet het zelfde zou roepen als we tegen Willem II, NEC en NAC zouden moeten spelen. Die liepen nog een stuk slechter af.
Je bent gewoon een jankmuil dat loopt te janken om het janken. Net zoals je deed voor de wedstrijd tegen FC Twente. Je loopt gewoon te zoeken naar redenen om negatief te zijn.quote:Op zondag 23 maart 2025 19:36 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Dus je erkent zelf dat het teringvaak teringslecht is, maar als iemand dan baalt dat je weer met spits 3/4/5 speel ga je zeiken? Ga lekker terug naar het PSV topic dan mafklappert.
Joh ga dat gepijpzeik van je lekker in die lampenfabriek tentoonstellen.quote:Op zondag 23 maart 2025 20:02 schreef CR7 het volgende:
[..]
Je bent gewoon een jankmuil dat loopt te janken om het janken. Net zoals je deed voor de wedstrijd tegen FC Twente. Je loopt gewoon te zoeken naar redenen om negatief te zijn.
AZ ook.quote:Op zondag 23 maart 2025 23:53 schreef Wotte het volgende:
[..]
Eagles is gewoon een lastige tegenstander.
Eagles en AZ zijn gewoon lastige wedstijden, voor vrijwel elke club, en zeker met 15 geblesseerden.quote:Op zondag 23 maart 2025 19:22 schreef CR7 het volgende:
[..]
Joh alsof jij niet het zelfde zou roepen als we tegen Willem II, NEC en NAC zouden moeten spelen. Die liepen nog een stuk slechter af.
[..]
Het rechter rijtje liep denk ik nog wel slechter (buiten de wedstrijden tegen Ajax en PSV) dan.
En ja dit worden geen walkovers. Maar zoek maar eens een post op van De_Pel voorafgaand aan een wedstrijd. Als je op zijn voorgevoel af moet gaan had Feyenoord exact nul wedstrijden gewonnen dit seizoenen. Beetje onder het mom van 'dan kan het alleen maar meezitten' ofzo.
Het wordt moeilijk, maar dat ligt echt niet aan of Ueda of Carranza speelt. En als het bij ons wisselvallig gaat, dan bij die clubs toch nog meer want anders stonden ze wel boven ons?
Daar ging mijn bakkie koffie over de hele tafelquote:
quote:
Dit is ook weer ik als eerste aan dacht. Van de slechte beslissing om toen niet mee te doen, ondervind je tot op de dag van vandaag de gevolgen.quote:Onderaan de streep toch een minnetje. Een incidenteel kampioenschap weegt niet op tegen het niet meegaan met de jong elftallen in de KKD.
Die instroom in de KKD vond al plaats in 2013, dus destijds kregen die paar jeugdspelers hun ontwikkeling bij ons gewoon nog in het eerste.quote:Op maandag 24 maart 2025 11:54 schreef Caland het volgende:
Honderd keer liever het kampioenschap van 17-18 dan die paar jeugdspelers die een iets betere ontwikkeling hadden doorgemaakt.
Wat dat betreft is het vernieuwen van Varkenoord en het bouwen van 1908 een veel grotere factor geweest dan de beslissing om niet mee te doen in de KKD. Uiteraard een foute beslissing, maar was je daar nou echt zo gigantisch erop vooruit gegaan ten opzichte van nu. Natuurlijk niet.quote:Op maandag 24 maart 2025 12:09 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Die instroom in de KKD vond al plaats in 2013, dus destijds kregen die paar jeugdspelers hun ontwikkeling bij ons gewoon nog in het eerste.
Ik kan me herinneren dat ik als klein jochie ging kijken bij de training en dat dat gewoon op de parkeerplaats wasquote:Op maandag 24 maart 2025 12:13 schreef Caland het volgende:
[..]
Wat dat betreft is het vernieuwen van Varkenoord en het bouwen van 1908 een veel grotere factor geweest dan de beslissing om niet mee te doen in de KKD. Uiteraard een foute beslissing, maar was je daar nou echt zo gigantisch erop vooruit gegaan ten opzichte van nu. Natuurlijk niet.
Toptalenten als Zinhagel en De Koning maken nu zelfs de overstap de andere kant op, iets wat op het oude Varkenoord echt ondenkbaar was.
De ruildeal Cabral - Verhoek geldt nog steeds als zijn grootste succes.quote:
Ja dat was een groot succes voor alle betrokkenen.quote:Op maandag 24 maart 2025 13:34 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
De ruildeal Cabral - Verhoek geldt nog steeds als zijn grootste succes.
Het probleem was wel dat vGeel meerdere keren die fout maakte. En genanter: in 2015 had vGeel een hoop voor ons destijds dure aankopen gedaan die niet rendeerden (Botteghin, vdHeijden, Vejinovic, Kazim, etc) en omdat je maar een paar spelers op de bank mocht hebben vielen die er helemaal buiten. Die konden enkel spelen bij Jong Feyenoord buiten de voetbalpyramide.quote:Op maandag 24 maart 2025 12:09 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Die instroom in de KKD vond al plaats in 2013, dus destijds kregen die paar jeugdspelers hun ontwikkeling bij ons gewoon nog in het eerste.
Hanahaquote:
Je hebt het nu over de b en c-keuze.quote:Op maandag 24 maart 2025 16:09 schreef Dr.Mikey het volgende:
Het elftal van nu is toch niet serieus beter als dat kampioenschap jaar ? Nadje Osman Gonzales Redmond twee net niet spitsen die moeten zorgen voor de doelpunten etc ik krijg daar flashbacks van naar hele slechte periodes.
Inderdaad. Dat seizoen speelde je nog met Wĺlemark, Rasmussen en Taabouni ofzo. Geen vetpot.quote:
Dammers, van Beek, Vejinovic, Gustafson, Tapia, Bilal. Zomaar wat namen uit de selectie die toen kampioen werd. Daar mag je de namen die jij noemt mee vergelijken.quote:Op maandag 24 maart 2025 16:09 schreef Dr.Mikey het volgende:
Het elftal van nu is toch niet serieus beter als dat kampioenschap jaar ? Nadje Osman Gonzales Redmond twee net niet spitsen die moeten zorgen voor de doelpunten etc ik krijg daar flashbacks van naar hele slechte periodes.
quote:Op maandag 24 maart 2025 18:40 schreef Caland het volgende:
De ontwerpwedstrijd aangaande het nieuwe vierde shirt is bezig. Een aantal van mijn favoriete inzendingen
[ afbeelding ]
Gewoon
[ afbeelding ]
Leuk, zo’n baan in het midden
[ afbeelding ]
Fijn dat de kleuren erbij vermeld staan
[ afbeelding ]
@:haags
[ afbeelding ]
Leuk concept
[ afbeelding ]
Geen geld voor een gouden stift
[ afbeelding ]
Shut up and take my money
[ afbeelding ]
Gewoon niet al te moeilijk doen
Ik dacht na die eerste twee afbeeldingen dat je het serieus meende en ik wilde je echt volkomen uitlachen, pas bij die kindertekening van Klaas viel het kwartjequote:Op maandag 24 maart 2025 18:40 schreef Caland het volgende:
De ontwerpwedstrijd aangaande het nieuwe vierde shirt is bezig. Een aantal van mijn favoriete inzendingen
[ afbeelding ]
Gewoon
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Leuk concept
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat is jouw ontwerp?quote:Op maandag 24 maart 2025 20:35 schreef Caland het volgende:
U kunt allen meedoen
https://www.feyenoord.com(...)n=het-twaalfde-shirt
[ afbeelding ]
Gewoon
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Leuk concept
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Prima ontwerp, bedankt voor het verduidelijken van het wit. Even stemmen.quote:
Mensen die gewoon een plaatje sturen zonder idee hoe het op het shirt moetquote:Op maandag 24 maart 2025 20:35 schreef Caland het volgende:
U kunt allen meedoen
https://www.feyenoord.com(...)n=het-twaalfde-shirt
Conclusie, Ado den haag moet fuseren met Feyenoord.quote:Op maandag 24 maart 2025 18:40 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
Gewoon
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Leuk concept
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik ga gewoon af op de namen.quote:Op maandag 24 maart 2025 22:00 schreef viagraap het volgende:
Jammer dat ze de leeftijd van de inzenders niet vermelden dan weet ik of ik het echt uit wil lachen.
[ afbeelding ]
Gewoon
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Leuk concept
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bestuur tegen de muur. Met de groeten van Ron Vlaar :W
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tegelijkertijd zitten er - fair is fair - ook best leuke shirtjes tussen. Goede kans natuurlijk dat het een groen-wit shirt wordt, of evt. donkerder groen / zwart als steunkleur, dus dat is wel tof
Bestuur tegen de muur. Met de groeten van Ron Vlaar :W
quote:Op maandag 24 maart 2025 22:36 schreef De_Pel het volgende:
Manmanman wat een pareltjes
Deze zijn ook best genottelijk.deze is niceSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tegelijkertijd zitten er - fair is fair - ook best leuke shirtjes tussen. Goede kans natuurlijk dat het een groen-wit shirt wordt, of evt. donkerder groen / zwart als steunkleur, dus dat is wel tofSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.graag op anoniem
quote:Op maandag 24 maart 2025 22:36 schreef De_Pel het volgende:
Manmanman wat een pareltjes
Deze zijn ook best genottelijk.Hannie Kreukniet klinkt echt als zo'n gegenereerde naam op Hattrick of zoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tegelijkertijd zitten er - fair is fair - ook best leuke shirtjes tussen. Goede kans natuurlijk dat het een groen-wit shirt wordt, of evt. donkerder groen / zwart als steunkleur, dus dat is wel tof
(of is het Hannic)
Zou je toch spontaan je naam veranderen. Neukgriet.quote:Op maandag 24 maart 2025 22:42 schreef Evangelion het volgende:
[..]
Hannie Kreukniet klinkt echt als zo'n gegenereerde naam op Hattrick of zo
(of is het Hannic)
quote:Op maandag 24 maart 2025 22:41 schreef KingRoland het volgende:
[..]
deze is niceAls je LSD gebruikt ja.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bestuur tegen de muur. Met de groeten van Ron Vlaar :W
quote:Kenneth Perez heeft genoten van het Nederlands elftal tegen Spanje en licht één speler in het bijzonder uit. Volgens de analist kwamen de sterke optredens van Oranje vooral door Lutsharel Geertruida.
"Tactisch vond ik dit de twee beste wedstrijden sinds lange tijd onder Koeman", steekt Perez van wal bij Voetbalpraat van ESPN. "Dat kwam echt door de rechtsback, terwijl de beste rechtsback van het Nederlands elftal de afgelopen twee jaar er nu niet was (Denzel Dumfries, red.). Geertruida was continu de vierde man op het middenveld. Hij zocht continu waar hij terecht kon."
"Normaal is het Nederlands elftal best wel statisch", gaat Perez verder. "Nu kreeg je echt een dynamisch elftal. A la Feyenoord onder Slot. Olmo (Dani, red.) schermde Frenkie de Jong af. Die was je kwijt. Geertruida stapte naar het middenveld en was lekker aan het meevoetballen, vooral de eerste wedstrijd."
[...]
quote:Wesley Sneijder is geen fan de inschuivende Lutsharel Geertruida bij Oranje. De oud-middenvelder legt bij Rondo uit hoe het Nederlands elftal beter tot zijn recht zou kunnen komen.
"Er zit nog veel rek in deze ploeg", steekt Sneijder van wal. "Nederland miste ook nog veel spelers. Dat stemt mij wel positief. Het is nog geen wereldtop. Spanje speelde niet heel groots." Vervolgens gaat Sneijder verder over wat hem opviel tegen de Spanjaarden. "Geertruida zie ik dan lopen, dan denk ik: snap jij het wel? Of is dat vanuit de trainer meegegeven. Ik vind het van die rare dingen. Dat zie je ineens bij veel clubs. Een rechtsback die in het middenveld moet komen."
"Koeman denkt hier ook: wat ben je hier nou aan het doen man?", gaat Sneijder bij het zien van beelden waarop Geertruida helemaal op links op het middenveld te zien is. "Waarom moet dit? Kan dit niet gewoon met een middenvelder?"
[...]
Wesley 'een rechtsback moet gewoon rechtsback staan' Sneijder heeft al het voetbal van de laatste 15 jaar gemist.quote:Op maandag 24 maart 2025 22:59 schreef De_Pel het volgende:
Toch grappig, de schriftgeleerden hebben gesproken:
[..]
[..]
Nou ja toen hij links op het middenveld kwam dat bleek toch niet zo handig want dat draaiden ze redelijk snel weer terug dus Perez lult ook maar wat. Zijn voordeel is vooral dat je Frimponggod dan kan stellen, die gaat volgens Ronald blijkbaar niet samen met Dumbjoekel.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 07:21 schreef Caland het volgende:
[..]
Wesley 'een rechtsback moet gewoon rechtsback staan' Sneijder heeft al het voetbal van de laatste 15 jaar gemist.
Het voordeel van een inschuivende back wordt ook nog wel eens over het hoofd gezien door het wat dommere deel van de kijkers, waaronder Sneijder.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 07:42 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Nou ja toen hij links op het middenveld kwam dat bleek toch niet zo handig want dat draaiden ze redelijk snel weer terug dus Perez lult ook maar wat. Zijn voordeel is vooral dat je Frimponggod dan kan stellen, die gaat volgens Ronald blijkbaar niet samen met Dumbjoekel.
Alsof deze wedstrijden dankzij één van de mindere schakels goed waren vind ik wat overdreven.
Volgens Chris Woerts is diezelfde zilvervloot in combinatie met AMERIKANEN al een keer of 40-45 naar binnen gevaren in het Maasgebouw.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 08:33 schreef Wotte het volgende:
Chris Woerts meent dat jullie bijkans failliet gaan als je deelname aan de Zilvervloot mist.
Chris Woerts lult alleen maar uit zijn nek.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 08:33 schreef Wotte het volgende:
Chris Woerts meent dat jullie bijkans failliet gaan als je deelname aan de Zilvervloot mist.
Goh.quote:Reden achter vele Feyenoord-blessures aangekaart: 'Voorbereiding totaal verkeerd'
Casper van Eijck denkt dat er verschillende factoren ten grondslag liggen aan de blessuregolf waar Feyenoord al het hele seizoen mee te maken heeft. De oud-clubarts denkt echter dat één factor veruit het meeste invloed heeft gehad: de voorbereiding van de Rotterdammers.
"Het is natuurlijk multifactorieel, maar die voorbereiding is totaal verkeerd geweest. Dat is een van de belangrijkste factoren geweest", vertelt Van Eijck in de podcast KieftJansenEgmondGijp. De oud-clubarts werkte sinds 2009 bij de Rotterdammers, maar in 2021 droeg hij het stokje over aan Joost van der Hoek. Van Eijck staat ook bekend om zijn eigen foundation die zich inzet voor de behandeling van alvleesklierkanker.
Van Eijck somt vervolgens op wat er mis ging in de voorbereiding van Feyenoord op het nieuwe seizoen. "Die wedstrijd tegen Benfica moesten ze spelen. Dat zat opgesloten in het contract van Orkun (Kökcü red.). Zaterdagochtend gingen ze trainen, zaterdagmiddag landde het team op een vliegveld ver buiten Lissabon. Moesten ze heel lang met de bus en kwamen ze uitgeteld het veld op zondag. Daar werden ze helemaal zoek gespeeld."
"Vervolgens konden ze woensdag weer de thuiswedstrijd tegen Monaco spelen en een paar dagen daarop was de wedstrijd tegen PSV al. Die jongens begonnen gewoon opgebrand. Dan vallen er een paar om en wordt er extra veel gevraagd van de anderen. Die vallen dan ook langzaam om. Zo wordt het een soort vicieuze cirkel", geeft van Eijck de reden van de vele blessures bij Feyenoord.
Ga toch weg gekquote:Op dinsdag 25 maart 2025 08:33 schreef Wotte het volgende:
14 and counting!quote:Op dinsdag 25 maart 2025 10:37 schreef klaasweetalles het volgende:
[ link | afbeelding ]
Heeft er iemand weles zoveel likes gehad in deze topic??
quote:Op dinsdag 25 maart 2025 10:37 schreef klaasweetalles het volgende:
[ link | afbeelding ]
Heeft er iemand weles zoveel likes gehad in deze topic??
quote:Op maandag 22 maart 2021 17:12 schreef Tarado het volgende:
hij lijkt meer op Feyenoord dan hij zelf beseft
Dit zijn wel leuke voorbeeldenquote:Op zondag 19 september 2021 15:26 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik kan me echt niet voorstellen dat jij vrienden hebt. Wat een walgelijk persoon ben jij toch
Hij heeft letterlijk Dragon Ball Z op zijn bovenlichaam getatoeëerdquote:Op dinsdag 25 maart 2025 14:28 schreef viagraap het volgende:
Ik hoop vurig dat Hartman zich niet in zo'n kanjerlelijke polo laat hijsen als hij op zo'n toernooi komt.
Dragonball Z getuigd nog van enige smaak.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 15:14 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Hij heeft letterlijk Dragon Ball Z op zijn bovenlichaam getatoeëerd
Dat polotje is mijn minste zorg
Getuigdquote:Op dinsdag 25 maart 2025 15:29 schreef viagraap het volgende:
[..]
Dragonball Z getuigd nog van enige smaak.
Ook geliked. Zo sportief ben ik wel.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 09:10 schreef fetX het volgende:
[..]
Chris Woerts lult alleen maar uit zijn nek.
Een beetje zoals jij, maar dan op televisie.
quote:Op dinsdag 25 maart 2025 15:29 schreef viagraap het volgende:
[..]
Dragonball Z getuigd nog van enige smaak.
Dat wordt de nieuwe Peter Wright inderdaad.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 16:45 schreef Pisces29 het volgende:
[..]![]()
Q is een schatje, maar smaak heeft hij niet. Check z'n kapsel, zijn inkt, zijn kleding. En dan nog darten.
quote:Op dinsdag 25 maart 2025 13:08 schreef Alaphilippe_ het volgende:
"It would be a dream for me to play on a big stage like Alexandra Palace. That would be amazing. I genuinely think that is something I'll be able to do if I get more time to practise. "If I play more often, I believe I can get there."
https://www-express-co-uk(...)-quilindschy-hartman
@:caland @:slobeend @:gurneyisbestoke QuilindschyGod.
32 likes and counting.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 09:10 schreef fetX het volgende:
[..]
Chris Woerts lult alleen maar uit zijn nek.
Een beetje zoals jij, maar dan op televisie.
@onlogischquote:
Leuk dat er ook een ADO shirt bij zit.quote:Op maandag 24 maart 2025 18:40 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
Gewoon
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Leuk concept
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
archive.is-godenquote:Op dinsdag 25 maart 2025 23:18 schreef RobertoCarlos het volgende:
Artikel staat achter betaalmuur: helaas geen verhaal van Koko dus....![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |