Eens. Spelers als Paksoi, Hancko en Timber moeten gewoon structureel de PL in.quote:Op donderdag 20 maart 2025 14:17 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Die betalen of te weing of in 40 termijnen waarbij ze halverwege stoppen met betalen.
Ik vind interesse van Italiaanse clubs in Feyenoord spelers geen leuke hype.
Bohh, opluchting. Had de absint al uit de kast getrokken.quote:
Tegen beter weten in toch de absint opgedronken?quote:Op donderdag 20 maart 2025 22:54 schreef De_Pel het volgende:
ManU wil Raphinha overnemen van Barca, Barca lijkt hier niet aan mee te werken.
Ik denk dat ze bij Paksoi gaan uitkomen. Zou mooi zijn, dan wordt het minimaal 40-45 miljoen.
Ze geven eerder een jodenfooi. Die Paksoi zou bij Real Betis niet eens in de basis staan.quote:Op donderdag 20 maart 2025 22:54 schreef De_Pel het volgende:
ManU wil Raphinha overnemen van Barca, Barca lijkt hier niet aan mee te werken.
Ik denk dat ze bij Paksoi gaan uitkomen. Zou mooi zijn, dan wordt het minimaal 40-45 miljoen.
quote:Op donderdag 20 maart 2025 23:08 schreef Divje het volgende:
[..]
Tegen beter weten in toch de absint opgedronken?
Hebben we hem weerquote:Op donderdag 20 maart 2025 23:41 schreef Wotte het volgende:
[..]
Ze geven eerder een jodenfooi. Die Paksoi zou bij Real Betis niet eens in de basis staan.
@DombohetOlifantje1quote:Op donderdag 20 maart 2025 23:41 schreef Wotte het volgende:
[..]
Ze geven eerder een jodenfooi. Die Paksoi zou bij Real Betis niet eens in de basis staan.
Verstandige teksten, lees ik.quote:Op donderdag 20 maart 2025 23:41 schreef Wotte het volgende:
[..]
Ah de Gimenez-act om @Caland weer te sarren.quote:Op donderdag 20 maart 2025 23:41 schreef Wotte het volgende:
[..]
Nee, natuurlijk niet. Want daar staat Antonygod in de basis. Lord Antony.quote:Op donderdag 20 maart 2025 23:41 schreef Wotte het volgende:
[..]
Je kan wel weer merken dat jullie ook weer een aardig potje hebben gespeeld. Het loopt hier weer volledig uit de klauwen.quote:
En wat loopt de precies uit de klauwen…?quote:Op vrijdag 21 maart 2025 11:08 schreef Wotte het volgende:
[..]
Je kan wel weer merken dat jullie ook weer een aardig potje hebben gespeeld. Het loopt hier weer volledig uit de klauwen.
Zonder gekheid. Zat laatst Betis eens te kijken. Die aanvalslinie met Antony, Isco, Rodriguez, Ezzalzouli en Hernandez, zou by far de beste in de Eredivisie zijn.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 11:06 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Nee, natuurlijk niet. Want daar staat Antonygod in de basis. Lord Antony.
Dat is net zo relevant als wat jij allemaal uit komt kramen hier.quote:
quote:Feyenoord traint meerdere dagen openbaar komende weken
1 uur geleden
2 reacties
Teun
Feyenoord hield deze week twee openbare trainingen op trainingscomplex 1908. Beide trainingen waren drukbezocht door vele supporters. Op de clubwebsite meldt Feyenoord dat er nog vijf extra openbare trainingsmomenten zijn toegevoegd aan de agenda.
Trainer Robin van Persie heeft besloten om supporters structureel weer toe te laten op het trainingscomplex. Nu Feyenoord niet langer actief is in de Champions League en de TOTO KNVB Beker, is er aan het begin van de week weer ruimte om supporters toe te laten, waar de afgelopen maanden en jaren veelal besloten werd getraind.
De geplande openbare trainingen op trainingscomplex 1908:
Dinsdag 25 maart 2025 – 11:30 uur
Maandag 7 april 2025 – 11:30 uur
Dinsdag 8 april 2025 – 11:30 uur
Maandag 14 april 2025 – 11:30 uur
Dinsdag 15 april 2025 – 11:30 uur
Onder voorbehoud van wijzigingen
Het is belangrijk om te weten dat trainingen altijd onder voorbehoud zijn van wijzigingen. De technische staf kan tot op het laatste moment de beslissing nemen om niet te trainen of om besloten te trainen.
Mwah dat zijn natuurlijk nog geen Paixao, Ginenez of Uedaquote:Op vrijdag 21 maart 2025 11:18 schreef Wotte het volgende:
[..]
Zonder gekheid. Zat laatst Betis eens te kijken. Die aanvalslinie met Antony, Isco, Rodriguez, Ezzalzouli en Hernandez, zou by far de beste in de Eredivisie zijn.
Real Betis heeft een vrij aardige voorhoede en dat Paixão, gewoon middelmaat is evenals Lang en Godts, daar niet zeker is van een basisplaats lijkt me waarschijnlijker dan dat United voor Paixão komt.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 11:27 schreef Divje het volgende:
[..]
Dat is net zo relevant als wat jij allemaal uit komt kramen hier.
het enige wat jij kan is uit je nek lullenquote:Op vrijdag 21 maart 2025 11:42 schreef Wotte het volgende:
[..]
Real Betis heeft een vrij aardige voorhoede en dat Paixão, gewoon middelmaat is evenals Lang en Godts, daar niet zeker is van een basisplaats lijkt me waarschijnlijker dan dat United voor Paixão komt.
Ik lul hier dit keer niet uit mijn nek.
Godtsquote:Op vrijdag 21 maart 2025 11:42 schreef Wotte het volgende:
[..]
Real Betis heeft een vrij aardige voorhoede en dat Paixão, gewoon middelmaat is evenals Lang en Godts, daar niet zeker is van een basisplaats lijkt me waarschijnlijker dan dat United voor Paixão komt.
Ik lul hier dit keer niet uit mijn nek.
Ik denk dat Paixao wel een stuk beter is dan Ezzalzouli en Rodriguez eigenlijk. Die zou daar altijd basis staan. Antony speelt op rechts.quote:Op donderdag 20 maart 2025 23:41 schreef Wotte het volgende:Die Paksoi zou bij Real Betis niet eens in de basis staan.
Lagen we een deal maken, jullie houden Caland wij houden Wotte.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 11:56 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
het enige wat jij kan is uit je nek lullen
Ik heb het het toch ook niet over Antony. Real Betis natuurlijk wel een leuk voorbeeld vanwege Antony daar niet van.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 12:22 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik denk dat Paixao wel een stuk beter is dan Ezzalzouli en Rodriguez eigenlijk. Die zou daar altijd basis staan. Antony speelt op rechts.
Kunnen we ook ons eigen topic krijgen met blackjack en hoeren @Calandquote:Op vrijdag 21 maart 2025 12:29 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Lagen we een deal maken, jullie houden Caland wij houden Wotte.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |