Lijkt me niet heel geloofwaardig. Zou wel een bijzonder slechte deal zijn, praktisch een koopverplichting m - en vrij ironisch met alle blessures in het team.quote:Op maandag 17 maart 2025 22:11 schreef CR7 het volgende:
[..]
Ik las een verplichte optie als die in 50% van de wedstrijden beschikbaar is. Dus alleen beschikbaar zijn zou al genoeg zijn.
Daar heb je toch Sauer voor.quote:Op maandag 17 maart 2025 20:23 schreef Haringkop het volgende:
Paixao zal ook wel weg gaan na dit seizoen, dus voorin heb je echt nog wel wat kwaliteit nodig volgend jaar.
Durven we nog te hopen op plek 2? Inhaalwedstrijd winnen, PSV verliest van Ajax en PSV komt nog op bezoek in de Kuip… Dan nog ergens drie bonuspunten sprokkelen
Dat is na afgelopen zondag toch wel klaar hoop ik. Die voegt aan de bal echt 0.0 toe.quote:Op dinsdag 18 maart 2025 11:52 schreef Scrummie het volgende:
Ik ben dat gedram over Steijn een beetje zat.
Ik hoop NIET dat deze speler naar ons komt.
Het zegt ook wel wat dat hij Europees gezien weinig voet aan de grond kreeg.quote:Op dinsdag 18 maart 2025 11:53 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat is na afgelopen zondag toch wel klaar hoop ik. Die voegt aan de bal echt 0.0 toe.
Zo'n speler zou je nog kunnen halen als hij ergens rond de 5 kost, Twente vraagt vermoedelijk het drievoudige.
Fascinerend dat juist mijn Timber-call hier de faal blijkt te zijnquote:Op dinsdag 18 maart 2025 10:29 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
Oh Arne
Ik weet nog dat een zekere zolderkamerautist fel tegen het verlengen van Paixao was
quote:Op woensdag 19 juni 2024 14:17 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Paixao moet net als Timber nog een seizoentje bij Feyenoord blijven. Alsof Feyenoord per se een draaideurclub is. Behalve Kökcu is er t.o.v. het kampioensjaar ook juist een stap vooruitgezet, ware het niet dat het graflelijke PSV er tussendoor fietste.
Ja precies. Boskamp opperde een ruil met Zerrouki las ik net.quote:Op dinsdag 18 maart 2025 11:53 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat is na afgelopen zondag toch wel klaar hoop ik. Die voegt aan de bal echt 0.0 toe.
Zo'n speler zou je nog kunnen halen als hij ergens rond de 5 kost, Twente vraagt vermoedelijk het drievoudige.
Met een iets fatsoenlijkere trainerskeuze was je ook wel minimaal (makkelijk) tweede geworden vermoed ik.quote:Op dinsdag 18 maart 2025 11:58 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Fascinerend dat juist mijn Timber-call hier de faal blijkt te zijn. En ik onderschatte het post-Slot-tijdperk ook weer hahaha o mijn god
[..]
Go Ahead, FC Groningen heb je thuis. Maar dat kunnen met een beetje pech weer irritante wedstrijden worden.quote:Op dinsdag 18 maart 2025 12:13 schreef Caland het volgende:
[..]
Met een iets fatsoenlijkere trainerskeuze was je ook wel minimaal (makkelijk) tweede geworden vermoed ik.
Die derde plaats wordt met het aanstaande programma nog moeilijk zat.
Groningen, AZ, Fortuna lijkt me eerder een vervelend blokje inderdaad voor dit team. Krijg je PSV nog.quote:Op dinsdag 18 maart 2025 12:14 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Go Ahead, FC Groningen heb je thuis. Maar dat kunnen met een beetje pech weer irritante wedstrijden worden.
En dan moet je naar Goeshont-uit.
Toch in zijn eentje 22 goals, tegenover de 12 van onze 8 middenvelders bij elkaar.quote:Op dinsdag 18 maart 2025 11:53 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik zou toch liever wel eentje willen die aan de bal ook iets kan. Daarin is Steijn wel heel erg matig.quote:Op dinsdag 18 maart 2025 12:42 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Toch in zijn eentje 22 goals, tegenover de 12 van onze 8 middenvelders bij elkaar.
Hij gaat sowieso te duur zijn voor wat hij voetballend levert, maar als je brekebeen Stengs vervangt is dit wel het type speler wat je nodig hebt. Wij krijgen ook altijd van die kutgoals tegen van spelers als Klaassen, Til en Steijn en dat is geen toeval.
Dat had je met de Pool wel redelijk ondervangen, alhoewel ik de Stengs van vorig seizoen toch wel een forse stap beter vond. Maar die is echt te vaak kapot en bovendien is zijn rol in het elftal een beetje overgenomen door Paixao die dit seizoen eigenlijk als spelmaker fungeert.quote:Op dinsdag 18 maart 2025 12:44 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik zou toch liever wel eentje willen die aan de bal ook iets kan. Daarin is Steijn wel heel erg matig.
Leuk voor Zerrouki die dat tot en met augustus mag blijven doen tot zijn onvermijdelijke vertrek naar een club die met -Spor eindigtquote:
En precies daarom moet elke Nederlandse club hem ook niet halen. Voor 5 miljoen kun je zo'n speler wel halen, maar Twente zal wel tussen de 15 en 20 miljoen willen vangen. Dan zijn er volgens mij 2 categorie clubs die dat kunnen/willen betalen voor een speler met zijn kwaliteit: Saoedische clubs en Engelse clubs.quote:Op dinsdag 18 maart 2025 12:42 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Toch in zijn eentje 22 goals, tegenover de 12 van onze 8 middenvelders bij elkaar.
Hij gaat sowieso te duur zijn voor wat hij voetballend levert, maar als je brekebeen Stengs vervangt is dit wel het type speler wat je nodig hebt. Wij krijgen ook altijd van die kutgoals tegen van spelers als Klaassen, Til en Steijn en dat is geen toeval.
Het is gewoon een iets doelgerichtere Guus Til met minder loopvermogenquote:Op dinsdag 18 maart 2025 14:13 schreef Solispolar het volgende:
[..]
En precies daarom moet elke Nederlandse club hem ook niet halen. Voor 5 miljoen kun je zo'n speler wel halen, maar Twente zal wel tussen de 15 en 20 miljoen willen vangen. Dan zijn er volgens mij 2 categorie clubs die dat kunnen/willen betalen voor een speler met zijn kwaliteit: Saoedische clubs en Engelse clubs.
Ik vind Steijn dus ook totaal geen goede voetballer. Langzaam, matige dribbel, fysiek ondermaats, technisch niet goed. Alleen zijn schot is eigenlijk goed. Typisch zo'n speler die er nu 25 maakt en vervolgens naar PSV/Ajax/Feyenoord gaat en vervolgens wegkwijnt op de bank.
LahmacunGodenquote:Op dinsdag 18 maart 2025 14:05 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Leuk voor Zerrouki die dat tot en met augustus mag blijven doen tot zijn onvermijdelijke vertrek naar een club die met -Spor eindigt
In mijn glazen bol worden we tweede.quote:Op dinsdag 18 maart 2025 12:13 schreef Caland het volgende:
[..]
Met een iets fatsoenlijkere trainerskeuze was je ook wel minimaal (makkelijk) tweede geworden vermoed ik.
Die derde plaats wordt met het aanstaande programma nog moeilijk zat.
Ja als je Groningen en Fortuna lastig vindt dan is het hele programma lastig.quote:Op dinsdag 18 maart 2025 12:29 schreef Caland het volgende:
[..]
Groningen, AZ, Fortuna lijkt me eerder een vervelend blokje inderdaad voor dit team. Krijg je PSV nog.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |