Zit hij bij de Braziliaanse selectie of is hij afgevallen?quote:Op vrijdag 21 maart 2025 12:51 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Paixao doet het vooral goed in de vrije rol die hij bij ons krijgt, die zie ik hem niet gauw krijgen bij een veel betere club, laat staan in een competitie waar ze veel centjes rollen.
Ik denk vooral niet dat je de vergelijking moet maken met pure buitenspelers en meer met types als Berghuis.
Volgens mij alleen voorselectie, al bestaat die om een of andere reden uit een man of 100quote:Op zaterdag 22 maart 2025 12:58 schreef Tarado het volgende:
[..]
Zit hij bij de Braziliaanse selectie of is hij afgevallen?
quote:Op zaterdag 22 maart 2025 16:30 schreef fetX het volgende:
Ueda weer geblesseerd. Het is niet te geloven
quote:Ayase Ueda heeft het trainingskamp van Japan vroegtijdig verlaten. De 26-jarige spits van Feyenoord heeft een blessure opgelopen en moet het WK-kwalificatieduel met Saudi-Arabië aan zich voorbij laten gaan, meldt de Japanse voetbalbond.
3,5 miljoenquote:
+2 x 1 miljoen huur volgens mij. Alhoewel ik niet weer of die miljoen nu in mindering wordt gebracht.quote:Op zaterdag 22 maart 2025 18:54 schreef De_Pel het volgende:
[..]
3,5 miljoenvan Sassuolo zouden we 6 krijgen.
Tja….
Tenminste 1 van de 40 te slijten spelers alvast verdwenen.
Hoe lang duurt het herstel daarvan doorgaans?quote:Op zondag 23 maart 2025 12:16 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Verstuikte enkel voor Ueda.
Dat is natuurlijk gewoon pech.
Meestal een week of 2/3.quote:Op zondag 23 maart 2025 12:29 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Hoe lang duurt het herstel daarvan doorgaans?
Hoeft niet.. slechte looptechniek of te weinig spierkracht in de enkel kan ook natuurlijk....quote:Op zondag 23 maart 2025 12:16 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Verstuikte enkel voor Ueda.
Dat is natuurlijk gewoon pech.
Komt gelijk een belangrijk blok aan meteen na de interlandperiode, dus de timing is verschrikkelijk. Carranza moet aan de bak.quote:
https://1908.nl/artikelen(...)erlandbreak-weer-aanquote:De net weer speelklare Ayase Ueda, Jeyland Mitchell en Hugo Bueno vlogen uit naar hun landen, om al snel weer rechtsomkeer te maken. Geblesseerd wel te verstaan. Overbelast en nog onbekend hoe lang zij uit de roulatie zijn.
Bueno is toch niet weg geweest?quote:Op zondag 23 maart 2025 15:36 schreef RobertoCarlos het volgende:
Het wordt nog erger:
[..]
https://1908.nl/artikelen(...)erlandbreak-weer-aan
1908 in the mudquote:Hugo Bueno heeft zich afgemeld voor de komende interlandperiode met Spanje Onder-21. Vanwege fysieke problemen kan hij niet deelnemen aan de oefenwedstrijden tegen Tsjechië en Duitsland.
De Spaanse voetbalbond (RFEF) maakte bekend dat Bueno, samen met Matías Fernández-Pardo (Lille OSC), niet fit genoeg is om deel uit te maken van de selectie. In overleg met de medische staf van Feyenoord en de RFEF is besloten dat Bueno in Rotterdam blijft om verder te werken aan zijn herstel.
De Spaanse beloftenploeg speelt op vrijdag 21 maart tegen Tsjechië in Lorca en op dinsdag 25 maart tegen Duitsland in Darmstadt. Álex Valle (Como 1907) en José Ángel Carmona (Sevilla FC) zijn door bondscoach Santi Denia opgeroepen als vervangers.
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op zondag 23 maart 2025 15:36 schreef RobertoCarlos het volgende:
Het wordt nog erger:
[..]
https://1908.nl/artikelen(...)erlandbreak-weer-aan
Lekker hoor, 3 clubs uit het linker rijtje in 7 dagen, met je 3e/4e/5e spitsquote:Op zondag 23 maart 2025 14:07 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Komt gelijk een belangrijk blok aan meteen na de interlandperiode, dus de timing is verschrikkelijk. Carranza moet aan de bak.
Eagles en Sittard thuis. Noe poe poe.quote:Op zondag 23 maart 2025 17:54 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Lekker hoor, 3 clubs uit het linker rijtje in 7 dagen, met je 3e/4e/5e spits
Ik heb het uiteraard over de reeks Eagles, Groningen en AZ. Zeg maar de clubs die welgeteld 2, 3 en 5 plekken onder ons staan. Nee dat lijkt me inderdaad met 38 blessures en een extreem wisselvallig team geen enkel risico op een bananenschilletje. Dorpsgekkie.quote:
Joh alsof jij niet het zelfde zou roepen als we tegen Willem II, NEC en NAC zouden moeten spelen. Die liepen nog een stuk slechter af.quote:Op zondag 23 maart 2025 19:12 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Ik heb het uiteraard over de reeks Eagles, Groningen en AZ. Zeg maar de clubs die welgeteld 2, 3 en 5 plekken onder ons staan. Nee dat lijkt me inderdaad met 38 blessures en een extreem wisselvallig team geen enkel risico op een bananenschilletje. Dorpsgekkie.
Het rechter rijtje liep denk ik nog wel slechter (buiten de wedstrijden tegen Ajax en PSV) dan.quote:Op zondag 23 maart 2025 18:32 schreef fetX het volgende:
[..]
Ja, leuk. Maar juist dit soort potjes zijn wel het probleem geweest dit seizoen.
Dus je erkent zelf dat het teringvaak teringslecht is, maar als iemand dan baalt dat je weer met spits 3/4/5 speel ga je zeiken? Ga lekker terug naar het PSV topic dan mafklappert.quote:Op zondag 23 maart 2025 19:22 schreef CR7 het volgende:
[..]
Joh alsof jij niet het zelfde zou roepen als we tegen Willem II, NEC en NAC zouden moeten spelen. Die liepen nog een stuk slechter af.
Je bent gewoon een jankmuil dat loopt te janken om het janken. Net zoals je deed voor de wedstrijd tegen FC Twente. Je loopt gewoon te zoeken naar redenen om negatief te zijn.quote:Op zondag 23 maart 2025 19:36 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Dus je erkent zelf dat het teringvaak teringslecht is, maar als iemand dan baalt dat je weer met spits 3/4/5 speel ga je zeiken? Ga lekker terug naar het PSV topic dan mafklappert.
Joh ga dat gepijpzeik van je lekker in die lampenfabriek tentoonstellen.quote:Op zondag 23 maart 2025 20:02 schreef CR7 het volgende:
[..]
Je bent gewoon een jankmuil dat loopt te janken om het janken. Net zoals je deed voor de wedstrijd tegen FC Twente. Je loopt gewoon te zoeken naar redenen om negatief te zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |