Hanahaquote:
Je hebt het nu over de b en c-keuze.quote:Op maandag 24 maart 2025 16:09 schreef Dr.Mikey het volgende:
Het elftal van nu is toch niet serieus beter als dat kampioenschap jaar ? Nadje Osman Gonzales Redmond twee net niet spitsen die moeten zorgen voor de doelpunten etc ik krijg daar flashbacks van naar hele slechte periodes.
Inderdaad. Dat seizoen speelde je nog met Wålemark, Rasmussen en Taabouni ofzo. Geen vetpot.quote:
Dammers, van Beek, Vejinovic, Gustafson, Tapia, Bilal. Zomaar wat namen uit de selectie die toen kampioen werd. Daar mag je de namen die jij noemt mee vergelijken.quote:Op maandag 24 maart 2025 16:09 schreef Dr.Mikey het volgende:
Het elftal van nu is toch niet serieus beter als dat kampioenschap jaar ? Nadje Osman Gonzales Redmond twee net niet spitsen die moeten zorgen voor de doelpunten etc ik krijg daar flashbacks van naar hele slechte periodes.
quote:Op maandag 24 maart 2025 18:40 schreef Caland het volgende:
De ontwerpwedstrijd aangaande het nieuwe vierde shirt is bezig. Een aantal van mijn favoriete inzendingen
[ afbeelding ]
Gewoon
[ afbeelding ]
Leuk, zo’n baan in het midden
[ afbeelding ]
Fijn dat de kleuren erbij vermeld staan
[ afbeelding ]
@:haags
[ afbeelding ]
Leuk concept
[ afbeelding ]
Geen geld voor een gouden stift
[ afbeelding ]
Shut up and take my money
[ afbeelding ]
Gewoon niet al te moeilijk doen
Ik dacht na die eerste twee afbeeldingen dat je het serieus meende en ik wilde je echt volkomen uitlachen, pas bij die kindertekening van Klaas viel het kwartjequote:Op maandag 24 maart 2025 18:40 schreef Caland het volgende:
De ontwerpwedstrijd aangaande het nieuwe vierde shirt is bezig. Een aantal van mijn favoriete inzendingen
[ afbeelding ]
Gewoon
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Leuk concept
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat is jouw ontwerp?quote:Op maandag 24 maart 2025 20:35 schreef Caland het volgende:
U kunt allen meedoen
https://www.feyenoord.com(...)n=het-twaalfde-shirt
quote:Op maandag 24 maart 2025 18:40 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
Gewoon
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Leuk concept
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Prima ontwerp, bedankt voor het verduidelijken van het wit. Even stemmen.quote:
Mensen die gewoon een plaatje sturen zonder idee hoe het op het shirt moetquote:Op maandag 24 maart 2025 20:35 schreef Caland het volgende:
U kunt allen meedoen
https://www.feyenoord.com(...)n=het-twaalfde-shirt
Conclusie, Ado den haag moet fuseren met Feyenoord.quote:Op maandag 24 maart 2025 18:40 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
Gewoon
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Leuk concept
[ afbeelding ]