SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar FebruariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Relaxt dagje welquote:Op zondag 16 maart 2025 13:51 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Hoe gaat het mevrouw Puzzie dezer zondag?jouw dag?
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
quote:Op zondag 16 maart 2025 13:52 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Fijn! Hier ook een relaxed dagje.
Beetje bolken je kent het welNiet echt maar ik zie het hier 'weleens' langskomen
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
quote:Op zondag 16 maart 2025 13:53 schreef Puzzie het volgende:
[..]Niet echt maar ik zie het hier 'weleens' langskomen
![]()
![]()
Prachtig weerquote:Op zondag 16 maart 2025 13:55 schreef Paul het volgende:
Weerbericht klopte weinig van. Hele dag zonnig 😏My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Toch nog maar even thuiswerkenWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Puzzie houdt de pik staande
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Snap ik, je ligt er liever b ijquote:Op zondag 16 maart 2025 13:59 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Heb liever geen staande houding
Zou ik ook doen. En aan friemelenWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Ik heb er ook geen een, maar mag er af en toe wel een lenen en die hou ik dan wel even staandequote:
Hoe werken mensen met hun laptop buiten. Je ziet toch echt geen flikker op dat scherm?
Of is dat tegenwoordig andersWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Ogen dicht en ga even in de zandbak spelenquote:
Dat is tegenwoordig anders.quote:Op zondag 16 maart 2025 14:00 schreef Moeraskat het volgende:
Hoe werken mensen met hun laptop buiten. Je ziet toch echt geen flikker op dat scherm?
Of is dat tegenwoordig anders![]()
Zeker vol erop. Zoals bepaalde mannen doenquote:
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Ik snap dat ook nooit hoor, ook met mobiel buiten in de zon je ziet nietsquote:Op zondag 16 maart 2025 14:00 schreef Moeraskat het volgende:
Of is dat tegenwoordig andersWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
MHz oké. Heb een probook van hp. Zou dat kunnen denk je? Geen zon nu om te testen.quote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Niet met zonnebril nee. Vet irritantquote:Op zondag 16 maart 2025 14:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik snap dat ook nooit hoor, ook met mobiel buiten in de zon je ziet nietsWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Er is maar een manier om dat zeker te wetenquote:Op zondag 16 maart 2025 14:01 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
MHz oké. Heb een probook van hp. Zou dat kunnen denk je? Geen zon nu om te testen.![]()
![]()
Ja maar niet nu.quote:Op zondag 16 maart 2025 14:02 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Er is maar een manier om dat zeker te wetenWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Het idee lijkt me altijd heerlijk. Ligbedje in de zon. En dan beetje werken. Maar tot nu toe zag ik geen flikker met de iPad.
Met deze laptop nog niet geprobeerd want deze heb ik nog maar twee jaar. Toen ben ik precies verhuisd en de tuin was tot nu toe niet ingericht om in te hangen. Ivm verbouwingen.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Hebben nu wel een overkapping dus wellicht is dat een betere optie.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Huehuehuequote:Op zondag 16 maart 2025 14:06 schreef KillemWieft het volgende:
Mensen die de zon niet plaatselijk kunnen dimmen.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Vandaar deze zinsopbouwquote:
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Ja lekker glaasje witte wijn erbij.quote:Op zondag 16 maart 2025 14:06 schreef Moeraskat het volgende:
Het idee lijkt me altijd heerlijk. Ligbedje in de zon. En dan beetje werken. Maar tot nu toe zag ik geen flikker met de iPad.
Met deze laptop nog niet geprobeerd want deze heb ik nog maar twee jaar. Toen ben ik precies verhuisd en de tuin was tot nu toe niet ingericht om in te hangen. Ivm verbouwingen.![]()
![]()
Rood a.u.b.quote:Op zondag 16 maart 2025 14:07 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ja lekker glaasje witte wijn erbij.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Ik wil altijd rood. Al eet ik vis. Boeit me geen flikker.quote:
Want daar woont Moeraskatquote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
hahah damn, hardcore tough girl!quote:Op zondag 16 maart 2025 14:08 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik wil altijd rood. Al eet ik vis. Boeit me geen flikker.![]()
Oké, behalve als ik in een sterrenrestaurant eet. Dan drink ik wel een passende wijn.
Uit fatsoen.
Maar anders rood. Altijd.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Ja gewoon doen wat je het lekkerst vindt tochquote:Op zondag 16 maart 2025 14:09 schreef Moeraskat het volgende:
Oké, behalve als ik in een sterrenrestaurant eet. Dan drink ik wel een passende wijn.
Uit fatsoen.
Maar anders rood. Altijd.![]()
Drink jij alleen zwarte dingen?quote:Op zondag 16 maart 2025 14:13 schreef KoningWouter het volgende:
Is het al tijd voor een glaasje cola?Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Nee, ik drink ook transparante dingen.quote:Op zondag 16 maart 2025 14:13 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Drink jij alleen zwarte dingen?![]()
Water?!?!!!!quote:Op zondag 16 maart 2025 14:13 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Nee, ik drink ook transparante dingen.Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Heb ik gehoord over zuurstof ademenquote:Op zondag 16 maart 2025 14:14 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ik heb gehoord dat 100% van de mensen die water drinken dood gaan.
Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Damn, echt alles is gevaarlijkquote:Op zondag 16 maart 2025 14:15 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Heb ik gehoord over zuurstof ademen![]()
![]()
weet ik nietquote:Op zondag 16 maart 2025 14:17 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Precies, en daarna leef je weer in een nieuwe 'Ik'![]()
Maar uh, heb de jas in de auto gelaten hoor
Wat een weertjeHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Whehehe ik ben wat aan het photoshoppen.
M'n vriendin zei dat 1 van haar medewerkers een keer niet naar een afspraak toe was gegaan omdat het regende, dus heb ik een shopje gemaakt van dat ze die medewerker ontslagpapeiren aanbiedt, gebaseerd op een foto waarop ze een bord met lekker eten laat zien in een restaurant.
Achtergrond veranderd in een kantoor, bord vervangen voor een ontslagbrief, en uiteraard een tekstballon er bij met: "Zo, dus je hebt niet gedaan wat ik zei, omdat het REGENDE?"![]()
![]()
Alsjeblieft niet, ben er wel klaar mee na deze rondequote:Op zondag 16 maart 2025 14:17 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Precies, en daarna leef je weer in een nieuwe 'Ik'Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Met AI?quote:Op zondag 16 maart 2025 14:18 schreef ToT het volgende:
Whehehe ik ben wat aan het photoshoppen.
M'n vriendin zei dat 1 van haar medewerkers een keer niet naar een afspraak toe was gegaan omdat het regende, dus heb ik een shopje gemaakt van dat ze die medewerker ontslagpapeiren aanbiedt, gebaseerd op een foto waarop ze een bord met lekker eten laat zien in een restaurant.
Achtergrond veranderd in een kantoor, bord vervangen voor een ontslagbrief, en uiteraard een tekstballon er bij met: "Zo, dus je hebt niet gedaan wat ik zei, omdat het REGENDE?"![]()
Jammer danquote:Op zondag 16 maart 2025 14:19 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Alsjeblieft niet, ben er wel klaar mee na deze ronde![]()
![]()
Alles bestaat uit atomen. Ook jij en jouw ziel. Door zuurstof blijven de atomen in jouw lichaam bijeen. Na jouw dood verlaten de atomen en dus jouw ziel het lichaam om te worden verworven in een nieuw lichaam.
Iedereen is van de wereld en de wereld is van jou. Zo, my 2 cents na 2 minuten wakker.Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Hup Max
@JustinKquote:Op zondag 16 maart 2025 14:19 schreef _UserName_ het volgende:
Alles bestaat uit atomen. Ook jij en jouw ziel. Door zuurstof blijven de atomen in jouw lichaam bijeen. Na jouw dood verlaten de atomen en dus jouw ziel het lichaam om te worden verworven in een nieuw lichaam.
Iedereen is van de wereld en de wereld is van jou. Zo, my 2 cents na 2 minuten wakker.![]()
Mij nie bellequote:Op zondag 16 maart 2025 14:19 schreef _UserName_ het volgende:
Iedereen is van de wereld en de wereld is van jou. Zo, my 2 cents na 2 minuten wakker.Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Ziel of bewustzijn is nog een field of work ToTquote:Op zondag 16 maart 2025 14:19 schreef _UserName_ het volgende:
Iedereen is van de wereld en de wereld is van jou. Zo, my 2 cents na 2 minuten wakker.
Daar komen geen atomen aan te pas, eerder quantum mechanica![]()
Iedereen is van de wereld en de wereld is van iedereen
I feel like I wanna sing when you do your thing 🎶![]()
Komt hier iemand aan op de geuren boerderij met een hondje, zo'n past in je handtas model, en ze zijn helemaal verbaasd dat die niet de boerderij op mag bij de baby geitjesHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Ik heb (Amerikaanse) christenen zien zeggen: "Als we toch allemaal maar biologische machines zouden zijn, wat zou het je dan boeien wat er met je vrouw of met je kind gebeurt? Je kunt toch niet van ze houden als alles alleen maar materie is."quote:Op zondag 16 maart 2025 14:19 schreef _UserName_ het volgende:
Iedereen is van de wereld en de wereld is van jou. Zo, my 2 cents na 2 minuten wakker.___________________!
![]()
Ja, die bedoelde ik. Net 3 minuten wakkerquote:Op zondag 16 maart 2025 14:20 schreef MizzezAmy het volgende:
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Ik hef het glas op jouw gezondheidquote:Op zondag 16 maart 2025 14:20 schreef MizzezAmy het volgende:
*Lust geen koffie*![]()
'Murcaquote:Op zondag 16 maart 2025 14:21 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik heb (Amerikaanse) christenen zien zeggen: "Als we toch allemaal maar biologische machines zouden zijn, wat zou het je dan boeien wat er met je vrouw of met je kind gebeurt? Je kunt toch niet van ze houden als alles alleen maar materie is."___________________!
quote:Op zondag 16 maart 2025 14:20 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ziel of bewustzijn is nog een field of work ToT
Daar komen geen atomen aan te pas, eerder quantum mechanicaIk wilde eigenlijk een hele post typen over snaartheorie!
![]()
3 minuten alweer, gaat de goede kant opquote:Op zondag 16 maart 2025 14:21 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Ja, die bedoelde ik. Net 3 minuten wakker
dat zijn dezelfden die een babywombat bij hun moeder weghalen VOOR EEN FUCKING FOTOquote:Op zondag 16 maart 2025 14:21 schreef loveislikeakiss het volgende:
Komt hier iemand aan op de geuren boerderij met een hondje, zo'n past in je handtas model, en ze zijn helemaal verbaasd dat die niet de boerderij op mag bij de baby geitjes![]()
Ik hoop het voor hem, het is bijna niet meer te betalen.quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
wat let je?quote:Op zondag 16 maart 2025 14:22 schreef ToT het volgende:
[..]Ik wilde eigenlijk een hele post typen over snaartheorie!
![]()
![]()
Doe maar, vind ik super interessant om te lezen.quote:Op zondag 16 maart 2025 14:22 schreef ToT het volgende:
[..]Ik wilde eigenlijk een hele post typen over snaartheorie!
![]()
Die zijn wel hard gecanceld door de wereldquote:Op zondag 16 maart 2025 14:22 schreef maily het volgende:
[..]
dat zijn dezelfden die een babywombat bij hun moeder weghalen VOOR EEN FUCKING FOTO
*Lust geen koffie*![]()
Hier lekker een cappuccino in de zon in het shirt. Jyske ligt lekker bij mama op de borst. Wacht, TETTEN!Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
en terechtquote:Op zondag 16 maart 2025 14:23 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Die zijn wel hard gecanceld door de wereld![]()
Dit is voor de misfits die je her en der alleen ziet staan![]()
Zit je buiten?quote:Op zondag 16 maart 2025 14:23 schreef _UserName_ het volgende:
Hier lekker een cappuccino in de zon in het shirt. Jyske ligt lekker bij mama op de borst. Wacht, TETTEN!![]()
Je mag wel bij mij staanquote:Op zondag 16 maart 2025 14:24 schreef MizzezAmy het volgende:
*Lust geen koffie*![]()
panterbloesje en de strakke broekquote:Op zondag 16 maart 2025 14:24 schreef MizzezAmy het volgende:
![]()
![]()
Toevallig gisteren (tijdens de 4,5 uur durende videocall) het al helemaal besproken met mijn vriendin!quote:Ben er voor nu wel ff helemaal klaar mee.
In het kort: atomen zijn opgebouwd uit quarks en die weer uit snaren die in hun eigen dimensie en frequentie trillen.
Verandert de frequentie of dimensie, dan vormen die snaren licht, zwaartekracht, tijd enz.
"God" kan een zee van die snaren zijn waaruit met de oerknal dit universum ontstaan is door een deel van zichzelf in trillingsgetal en dimensie te veranderen.
Dan zijn we dus allemaal nog een deel van God, en onze zielen dus ook. Die gaan dan na onze dood terug naar die oerbron.![]()
Ik zou dit voor 90% accuraat bestempelenquote:Op zondag 16 maart 2025 14:26 schreef ToT het volgende:
[..]
Toevallig gisteren (tijdens de 4,5 uur durende videocall) het al helemaal besproken met mijn vriendin!Ben er voor nu wel ff helemaal klaar mee.
In het kort: atomen zijn opgebouwd uit quarks en die weer uit snaren die in hun eigen dimensie en frequentie trillen.
Verandert de frequentie of dimensie, dan vormen die snaren licht, zwaartekracht, tijd enz.
"God" kan een zee van die snaren zijn waaruit met de oerknal dit universum ontstaan is door een deel van zichzelf in trillingsgetal en dimensie te veranderen.
Dan zijn we dus allemaal nog een deel van God, en onze zielen dus ook. Die gaan dan na onze dood terug naar die oerbron.![]()
![]()
Waarom komt er dan geen tweede oerknal, of anders: hoe is de eerste ontstaan? God en God?quote:Op zondag 16 maart 2025 14:26 schreef ToT het volgende:
[..]
Toevallig gisteren (tijdens de 4,5 uur durende videocall) het al helemaal besproken met mijn vriendin!Ben er voor nu wel ff helemaal klaar mee.
Dan zijn we dus allemaal nog een deel van God, en onze zielen dus ook. Die gaan dan na onze dood terug naar die oerbron.Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Er is een Big Bang en een Big Crunch. Ad infinitum.quote:Op zondag 16 maart 2025 14:28 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Waarom komt er dan geen tweede oerknal, of anders: is de eerste ontstaan? God en God?![]()
Ik ben stapelgek op jouquote:
(Maar kan zijn dat ik hier verkeerd zit)
Leg uit? Heb me nooit echt in deze materie verdiept. Mijn epistel was meer een net wakker brainfartquote:Op zondag 16 maart 2025 14:29 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Er is een Big Bang en een Big Crunch. Ad infinitum.
quote:Op zondag 16 maart 2025 14:28 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ik zou dit voor 90% accuraat bestempelen
Ja dit is ook ff een vluchtige versie, ben nu te duf om er helemaal diep op in te gaan.
Wel weet ik dat er wetenschappers zijn die het hier mee oneens zijn.![]()
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 16-03-2025 14:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts
1. JustinK / 2438 / +142 / +11 / 6151 / 6753
2. KoningWouter / 614 / +36 / +10 / 2149 / 2481
3. KillemWieft / 554 / +6 / +31 / 505 / 706
4. _UserName_ / 421 / +68 / +88 / 684 / 879
5. kree / 410 / +40 / +0 / 1450 / 1664
6. Bally-b / 393 / +30 / +0 / 58 / 112
7. Moeraskat / 371 / +84 / +6 / 2483 / 2687
8. devzero / 325 / +3 / +0 / 265 / 344
9. hemarookworst / 296 / +6 / +12 / 1133 / 1334
10. Dr.Mikey / 271 / +24 / +18 / 661 / 807
11. Lovely / 266 / +9 / +7 / 1295 / 1507
12. mario390 / 249 / +0 / +1 / 221 / 321
13. gebrokenglas / 227 / +27 / +6 / 1518 / 1704
14. Grotetijd / 212 / +15 / +8 / 1047 / 1195
15. Pinnenmutske / 194 / +3 / +1 / 371 / 493
16. Moonlight / 182 / +5 / +0 / 636 / 745
17. sp3c / 182 / +5 / +0 / 550 / 640
18. HappyCharly / 166 / +2 / +0 / 1274 / 1407
19. maily / 162 / +15 / +5 / 1580 / 1731
20. ToT / 154 / +0 / +3 / 1280 / 1374SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
Oh en aangezien die snaren ook tijd kunnen vormen, kun je volgens sommigen ook reïncarneren in het verleden.![]()
Nee is goedquote:Op zondag 16 maart 2025 14:29 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik ben stapelgek op jou
(Maar kan zijn dat ik hier verkeerd zit)
![]()
![]()
Jij gaat liever ergens anders diep in, dat snappen wequote:Op zondag 16 maart 2025 14:30 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja dit is ook ff een vluchtige versie, ben nu te duf om er helemaal diep op in te gaan.
Wel weet ik dat er wetenschappers zijn die het hier mee oneens zijn.
Nouja dat is mijn idee he, ik stel het wel heel zekerquote:Op zondag 16 maart 2025 14:29 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Leg uit? Heb me nooit echt in deze materie verdiept. Mijn epistel was meer een net wakker brainfart
Maar ik denk dus dat alles wat er is, altijd is geweest en geen begin en eind kent.
Tijd bestaat niet.
De singulareit explodeert (waar we nu in zitten) en komt weer samen als een eeuwig durende golf. Ofzoiets
Ff snel, ben bezig met een framework waaruit blijkt dat het universum fractaal van aard is. Naja heel veel getyp.
Komt er op neer dat we gewoon geen ene reet weten.![]()
We weten meer niet dan wel, dat is een feit, ondanks dat niet te bewijzen is. Anders zouden we hetwelk wetenquote:Op zondag 16 maart 2025 14:31 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Nouja dat is mijn idee he, ik stel het wel heel zeker
Maar ik denk dus dat alles wat er is, altijd is geweest en geen begin en eind kent.
Tijd bestaat niet.
De singulareit explodeert (waar we nu in zitten) en komt weer samen als een eeuwig durende golf. Ofzoiets
Ff snel, ben bezig met een framework waaruit blijkt dat het universum fractaal van aard is. Naja heel veel getyp.
Komt er op neer dat we gewoon geen ene reet weten.
Ja we weten echt helemaal niets hoor. We doen ons best en kunnen ons nog tot in den eeuwigheid vermaken met het ontdekken van nieuwe dingen. Dat is wat het zo prachtig maakt.quote:Op zondag 16 maart 2025 14:32 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
We weten meer niet dan wel, dat is een feit, ondanks dat niet te bewijzen is. Anders zouden we hetwelk weten![]()
Zo dan dat is langquote:Op zondag 16 maart 2025 14:26 schreef ToT het volgende:
[..]
Dan zijn we dus allemaal nog een deel van God, en onze zielen dus ook. Die gaan dan na onze dood terug naar die oerbron.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
De oerknal is ontstaan omdat "een absoluut niets" volstrekt instabiel is, en de natuur herstelde dat d.m.v. de oerknal.quote:Op zondag 16 maart 2025 14:28 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Waarom komt er dan geen tweede oerknal, of anders: hoe is de eerste ontstaan? God en God?
Of die zee van snaren voor de oerknal bestond of dat het met de oerknal zelf ook ontstaan is, weet ik niet.
Als je vraagt waar die vandaan komt, blijf je idd met de vraag van het absolute begin zitten. Misschien is "God" zelf dus ook wel met de oerknal ontstaan, als een passieve zee snaren.
Een 2e oerknal? Die hebben we misschien allang gehad, een tiende ook wel, een duizendste oerknal misschien ook wel, misschien hebben we er wel een miljard of meer gehad, en er kunnen er nog veel meer komen; het heelal blijft zich uitdijen in een steeds sneller tempo. Het zal op een gegeven moment sneller dan het licht gaan zodat het licht van de sterren op een gegeven moment onderling niet zichtbaar meer zal zijn.
Over extreem veel tijd zorgt die uitdijing er voor dat zelfs atomen uit elkaar gaan scheuren en je uiteindelijk een enorm wijd verspreide leegte hebt met alleen maar dun residu van energie at verwaarloosbaar is over de uitgestrektheid van verder absolute niets.
En aangezien "absolute niets" volstrekt instabiel is, kan er zo weer een nieuwe Big Bang komen.![]()
Big crunch gebeurt niet omdat het universum daar te weinig massa voor heeft en de uitdijing versnelt i.p.v. afremt.quote:Op zondag 16 maart 2025 14:29 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Er is een Big Bang en een Big Crunch. Ad infinitum.![]()
Tering jongens de rij voor geitjes melk geven is langer dan een rij in de EftelingHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
quote:Op zondag 16 maart 2025 14:31 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Jij gaat liever ergens anders diep in, dat snappen we![]()
![]()
Wel in 3 sessies omdat de batterij van mijn telefoon leeg raakte!quote:
En deze onderwerpen hebben we ook besproken in dat gesprek!![]()
![]()
Zouden jullie ook niet vragen he? Of ik mijn beddengoed al in de wasmachine had zitten he?
Heb ook niets aan jullie
Moest er zelf weer aan denkenTrotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
Klinkt als the neverending storyquote:Op zondag 16 maart 2025 14:36 schreef ToT het volgende:
[..]
De oerknal is ontstaan omdat "een absoluut niets" volstrekt instabiel is, en de natuur herstelde dat d.m.v. de oerknal.
Of die zee van snaren voor de oerknal bestond of dat het met de oerknal zelf ook ontstaan is, weet ik niet.
Als je vraagt waar die vandaan komt, blijf je idd met de vraag van het absolute begin zitten. Misschien is "God" zelf dus ook wel met de oerknal ontstaan, als een passieve zee snaren.
Een 2e oerknal? Die hebben we misschien allang gehad, een tiende ook wel, een duizendste oerknal misschien ook wel, misschien hebben we er wel een miljard of meer gehad, en er kunnen er nog veel meer komen; het heelal blijft zich uitdijen in een steeds sneller tempo. Het zal op een gegeven moment sneller dan het licht gaan zodat het licht van de sterren op een gegeven moment onderling niet zichtbaar meer zal zijn.
Over extreem veel tijd zorgt die uitdijing er voor dat zelfs atomen uit elkaar gaan scheuren en je uiteindelijk een enorm wijd verspreide leegte hebt met alleen maar dun residu van energie at verwaarloosbaar is over de uitgestrektheid van verder absolute niets.
En aangezien "absolute niets" volstrekt instabiel is, kan er zo weer een nieuwe Big Bang komen.
Hup FeyenoordThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Zet je beddengoed ff in de wasmachine @ieniminimuisOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.![]()
Weer eens wat anders dan een Grote Blijquote:Op zondag 16 maart 2025 14:36 schreef ToT het volgende:
[..]
De oerknal is ontstaan omdat "een absoluut niets" volstrekt instabiel is, en de natuur herstelde dat d.m.v. de oerknal.
En aangezien "absolute niets" volstrekt instabiel is, kan er zo weer een nieuwe Big Bang komen.![]()
![]()
Overigens zeggen sommige wetenschappers wel dat de volgende Big Bang veel laag-energetischer zijn dan die we gehad hebben, en dat er veel minder sterren uit zullen ontstaan, en dat dat ook meteen de laatste zal zijn.![]()
Sorry, ik had t gisteren al verschoond ...quote:Op zondag 16 maart 2025 14:38 schreef ieniminimuis het volgende:
Zouden jullie ook niet vragen he? Of ik mijn beddengoed al in de wasmachine had zitten he?
Heb ook niets aan jullie
Moest er zelf weer aan denken![]()
Of een @Grotetijdquote:Op zondag 16 maart 2025 14:39 schreef maily het volgende:
[..]
Weer eens wat anders dan een Grote Blij![]()
Zou kunnen, maar het kan alsnog afremmen, wellicht zitten we nog maar in begin.quote:Op zondag 16 maart 2025 14:36 schreef ToT het volgende:
[..]
Big crunch gebeurt niet omdat het universum daar te weinig massa voor heeft en de uitdijing versnelt i.p.v. afremt.
Maar een eeuwigdurende explosie zou ook al heel vet zijn alleen moet er op een gegeven moment weer een punt zijn waarop je terug gaat naar het begin. Een reset zeg maar.![]()
Ik denk iig dat we dit al oneindig aantal keer gedaan hebben en zullen doenquote:Op zondag 16 maart 2025 14:40 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Zou kunnen, maar het kan alsnog afremmen, wellicht zitten we nog maar in begin.
Maar een eeuwigdurende explosie zou ook al heel vet zijn alleen moet er op een gegeven moment weer een punt zijn waarop je terug gaat naar het begin. Een reset zeg maar.![]()
![]()
Heb je geen laptop?quote:Op zondag 16 maart 2025 14:38 schreef ToT het volgende:
[..]
Wel in 3 sessies omdat de batterij van mijn telefoon leeg raakte!
En deze onderwerpen hebben we ook besproken in dat gesprek!Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja een big crunch zou ik toffer vinden dan een big rip. Dan blijft alles tenminste nog bewaard i.p.v. nutteloos verscheurd en verspreid.quote:Op zondag 16 maart 2025 14:40 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Zou kunnen, maar het kan alsnog afremmen, wellicht zitten we nog maar in begin.
Ja netquote:Op zondag 16 maart 2025 14:39 schreef sp3c het volgende:
Zet je beddengoed ff in de wasmachine @:ieniminimuisTrotste mama van Ambar
Ik wilde een geiten foto delen maar het internet hier is 2
*Lust geen koffie*![]()
Jij snapt mquote:Op zondag 16 maart 2025 14:37 schreef ToT het volgende:
[..]
Is-ie daarmee geboren en gaat-ie daar ook mee dood?
boeit mij ook niet echt of iemand zijn beddengoed in de wasmachine heeft zittenquote:Op zondag 16 maart 2025 14:38 schreef ieniminimuis het volgende:
Heb ook niets aan jullie
Moest er zelf weer aan denken
Precies en het zou ook bijzonder arrogant zijn om te stellen dat wij de eersten zijn die dit meemaken in een tijd van oneindigheidquote:Op zondag 16 maart 2025 14:42 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja een big crunch zou ik toffer vinden dan een big rip. Dan blijft alles tenminste nog bewaard i.p.v. nutteloos verscheurd en verspreid.![]()
![]()
Jawel, niet aan gedacht.quote:Maar ik bedacht me ook ineens dat ik een oplader had waarmee de telefoon overeind kan blijven staan, dus die heb ik gepakt.
![]()
Graag gedaanquote:Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.![]()
Het leven is soms vermoeiend als je overal zelf aan moet denken en je zelf nergens aan denkt. Einde berichtquote:Op zondag 16 maart 2025 14:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
boeit mij ook niet echt of iemand zijn beddengoed in de wasmachine heeft zittenTrotste mama van Ambar
quote:Op zondag 16 maart 2025 14:42 schreef loveislikeakiss het volgende:
Ik wilde een geiten foto delen maar het internet hier is 2Ik las "geile foto".
![]()
![]()
Ik heb wel inspiratie gekregen adhv stofjes voor wat nieuwe kleding om te makenTrotste mama van Ambar
Ja dat kan ook, als je een lang genoeg snoertje hebtquote:Op zondag 16 maart 2025 14:43 schreef ToT het volgende:
[..]
Jawel, niet aan gedacht.Maar ik bedacht me ook ineens dat ik een oplader had waarmee de telefoon overeind kan blijven staan, dus die heb ik gepakt.
Of een volle powerbankWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik ga het zo in de wasmachine doen, eerst nog een bonte was eruit halenquote:Op zondag 16 maart 2025 14:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
boeit mij ook niet echt of iemand zijn beddengoed in de wasmachine heeft zitten
Wekker zettenquote:Op zondag 16 maart 2025 14:43 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Het leven is soms vermoeiend als je overal zelf aan moet denken en je zelf nergens aan denkt. Einde bericht
Neuh, gewoon op m'n bureau.quote:Op zondag 16 maart 2025 14:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja dat kan ook, als je een lang genoeg snoertje hebt
Of een volle powerbankIk heb haar ook nog een zooi van mijn FOK!-photoshopjes laten zien tijdens het gesprek. (Die van Erdogan, Trump, Rutte, gehaktballen enz.)
![]()
ToT komt wat te kort momenteel denk ik. Is al een tijdje alleenquote:
Heeft wel een vriendin maar die woont wiet waait wegWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Herinnering nodig om de wekker te zetten.quote:Trotste mama van Ambar
Vraag AIquote:Op zondag 16 maart 2025 14:45 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Herinnering nodig om de wekker te zetten.![]()
Pfff mensen wat een rij
Heb de rest naar de speeltuin gestuurd
*Lust geen koffie*![]()
Zit je te fokken in de rij?quote:Op zondag 16 maart 2025 14:46 schreef loveislikeakiss het volgende:
Pfff mensen wat een rij
Heb de rest naar de speeltuin gestuurd![]()
![]()
Sjezus, ik zit Schwip Schwap orange te drinken; echt, ÉCHT een lekkere authentieke sinaasappelsmaak, maar die zoetstoffen verpesten het weer...![]()
![]()
Maar anders wordt je viesdikquote:Op zondag 16 maart 2025 14:47 schreef ToT het volgende:
Sjezus, ik zit Schwip Schwap orange te drinken; echt, ÉCHT een lekkere authentieke sinaasappelsmaak, maar die zoetstoffen verpesten het weer...Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
In mijn huiskamer...quote:Op zondag 16 maart 2025 14:39 schreef ToT het volgende:
[..]
Er zal vast wel zo'n hond-draak-dinges ergens op 1 van al die planeten zitten!
*geplaatst via telefoonTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
EnEh het is okequote:Op zondag 16 maart 2025 14:47 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Respect, ik vind fok mobiel echt kut om te typen of plaatjes te posten.
Alleen plaatjes wordt m niet want imgbb heeft 6 minuten nodigHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Ja merk hetquote:Op zondag 16 maart 2025 14:48 schreef loveislikeakiss het volgende:
En
[..]
Eh het is oke
Alleen plaatjes wordt m niet want imgbb heeft 6 minuten nodig![]()
![]()
Ach ik heb wel een buikje, maar zo erg is het gelukkig niet.quote:Gisteren ook weer als een volslagen mafklapper cardio zitten doen.
![]()
Kan die ook vliegen?quote:Op zondag 16 maart 2025 14:48 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
In mijn huiskamer...
[ afbeelding ]![]()
![]()
Ik heb wel eens per ongeluk de kat haar anus geaaid in het donker.quote:Op zondag 16 maart 2025 14:49 schreef loveislikeakiss het volgende:
Al die baby geiten hebben poep aan hun hol
Warm en zompig.![]()
![]()
Zijn ook al drie kinderen naast me komen staan om dan na twee keer kijken door te hebben dat ik niet hun mama ben
*Lust geen koffie*![]()
Lekker man!quote:Op zondag 16 maart 2025 14:50 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ik heb wel eens per ongeluk de kat haar anus geaaid in het donker.
Warm en zompig.
Oh gadverquote:Op zondag 16 maart 2025 14:50 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ik heb wel eens per ongeluk de kat haar anus geaaid in het donker.
Warm en zompig.
Ze presenteren m wel dagelijks
Zag laatst ook een filmpje van een kat die half van een bank viel en toen ging er een drinkbeker rietje even zo in en uit hun achterste
*Lust geen koffie*![]()
Ja dat presenteren baart mij ook zorgen. Ook het ruiken aan elkaars reet. Snap na al die jaren nog steeds niet waarom ze dat doen.quote:Op zondag 16 maart 2025 14:51 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Oh gadver
Zag laatst ook een filmpje van een kat die half van een bank viel en toen ging er een drinkbeker rietje even zo in en uit hun achterste![]()
Ik zie Tom & Jerry taferelenquote:Op zondag 16 maart 2025 14:51 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Oh gadver
Zag laatst ook een filmpje van een kat die half van een bank viel en toen ging er een drinkbeker rietje even zo in en uit hun achterste
Wil nu een Tom en Jerry gif plaatsen maar te veel werk op mobielHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ja maar werkt niet.quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
0-3quote:
R.I.P DTS.![]()
Kut, photoshopje gemaakt, maar er gaat wat mis met opslaan, echt nog nooit eerder gehad, dit probleem.![]()
Straks Jyske even in bad doen en verwennen met spul uit het kraampakket
GeenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kijk straks samenvattingen
quote:Op zondag 16 maart 2025 14:59 schreef _UserName_ het volgende:
Geenik zal geen uitslagen postenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kijk straks samenvattingen![]()
![]()
quote:Op zondag 16 maart 2025 14:59 schreef _UserName_ het volgende:
GeenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kijk straks samenvattingen![]()
![]()
![]()
![]()
R.I.P DTS.![]()
Nein. Wel iets rood in de liezen. Maar daar hebben we sudocrem voorquote:Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Daar kan @ToT wel iets meequote:Op zondag 16 maart 2025 15:04 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Nein. Wel iets rood in de liezen. Maar daar hebben we sudocrem voor![]()
![]()
Manmanmanquote:Op zondag 16 maart 2025 15:08 schreef KoningWouter het volgende:
Was ik helemaal in de zone kapt de techniek er weer mee.![]()
![]()
Altijd lachen met sudocremquote:Op zondag 16 maart 2025 15:04 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Nein. Wel iets rood in de liezen. Maar daar hebben we sudocrem voor
Bekijk deze YouTube-video![]()
Je kunt er ook een koe van maken.quote:Op zondag 16 maart 2025 15:12 schreef maily het volgende:
[..]
Altijd lachen met sudocrem
Bekijk deze YouTube-video![]()
Awww. Knuffel aan de poezel en Jyskequote:Op zondag 16 maart 2025 14:48 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
In mijn huiskamer...
[ afbeelding ]
*geplaatst via telefoon
Werewolf![]()
Zelfs die heb ik nietquote:Op zondag 16 maart 2025 15:13 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Alleen een ruggegraat in de aanbieding mevrouw.![]()
Als versierng?quote:Op zondag 16 maart 2025 15:16 schreef ieniminimuis het volgende:
[ afbeelding ]
En voor deze dacht ik aan of een top/blouse en/of jasje
Werewolf![]()
Is stof met deze borduursels erop. Dus hele stuk is dan ditquote:Trotste mama van Ambar
Gözübüyük Is een lulThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Maar we staan nog voor.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Geitje had geen honger maar een lekker geknuffeldHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Goffer. Is de winkel waar ik vandaag heen wilde gesloten. Dan morgen maar voor ik naar het ziekenhuis ga even in zaandam kijkenIk heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Damnquote:Op zondag 16 maart 2025 15:27 schreef DJMO het volgende:
Goffer. Is de winkel waar ik vandaag heen wilde gesloten. Dan morgen maar voor ik naar het ziekenhuis ga even in zaandam kijkenHow can I make this topic about me?![]()
Heb al wel wat anders leuks gescoordquote:
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Gelukkig hebben jullie al wel internetquote:Op zondag 16 maart 2025 15:28 schreef gebrokenglas het volgende:
Hier in de provincie is praktisch alles dicht op zondag.![]()
![]()
Ja, maar nog niet zo lang. Mijn buren moeten nog aangeslotenn wordenquote:Op zondag 16 maart 2025 15:29 schreef JustinK het volgende:
[..]
Gelukkig hebben jullie al wel internet
How can I make this topic about me?
Forum Opties Forumhop: Hop naar: