SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar FebruariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Relaxt dagje welquote:Op zondag 16 maart 2025 13:51 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Hoe gaat het mevrouw Puzzie dezer zondag?jouw dag?
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
quote:Op zondag 16 maart 2025 13:52 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Fijn! Hier ook een relaxed dagje.
Beetje bolken je kent het welNiet echt maar ik zie het hier 'weleens' langskomen
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
quote:Op zondag 16 maart 2025 13:53 schreef Puzzie het volgende:
[..]Niet echt maar ik zie het hier 'weleens' langskomen
![]()
![]()
Prachtig weerquote:Op zondag 16 maart 2025 13:55 schreef Paul het volgende:
Weerbericht klopte weinig van. Hele dag zonnig 😏My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Toch nog maar even thuiswerkenWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Puzzie houdt de pik staande
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Snap ik, je ligt er liever b ijquote:Op zondag 16 maart 2025 13:59 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Heb liever geen staande houding
Zou ik ook doen. En aan friemelenWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Ik heb er ook geen een, maar mag er af en toe wel een lenen en die hou ik dan wel even staandequote:
Hoe werken mensen met hun laptop buiten. Je ziet toch echt geen flikker op dat scherm?
Of is dat tegenwoordig andersWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Ogen dicht en ga even in de zandbak spelenquote:
Dat is tegenwoordig anders.quote:Op zondag 16 maart 2025 14:00 schreef Moeraskat het volgende:
Hoe werken mensen met hun laptop buiten. Je ziet toch echt geen flikker op dat scherm?
Of is dat tegenwoordig anders![]()
Zeker vol erop. Zoals bepaalde mannen doenquote:
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Ik snap dat ook nooit hoor, ook met mobiel buiten in de zon je ziet nietsquote:Op zondag 16 maart 2025 14:00 schreef Moeraskat het volgende:
Of is dat tegenwoordig andersWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
MHz oké. Heb een probook van hp. Zou dat kunnen denk je? Geen zon nu om te testen.quote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Niet met zonnebril nee. Vet irritantquote:Op zondag 16 maart 2025 14:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik snap dat ook nooit hoor, ook met mobiel buiten in de zon je ziet nietsWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Er is maar een manier om dat zeker te wetenquote:Op zondag 16 maart 2025 14:01 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
MHz oké. Heb een probook van hp. Zou dat kunnen denk je? Geen zon nu om te testen.![]()
![]()
Ja maar niet nu.quote:Op zondag 16 maart 2025 14:02 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Er is maar een manier om dat zeker te wetenWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Het idee lijkt me altijd heerlijk. Ligbedje in de zon. En dan beetje werken. Maar tot nu toe zag ik geen flikker met de iPad.
Met deze laptop nog niet geprobeerd want deze heb ik nog maar twee jaar. Toen ben ik precies verhuisd en de tuin was tot nu toe niet ingericht om in te hangen. Ivm verbouwingen.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Hebben nu wel een overkapping dus wellicht is dat een betere optie.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Huehuehuequote:Op zondag 16 maart 2025 14:06 schreef KillemWieft het volgende:
Mensen die de zon niet plaatselijk kunnen dimmen.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Vandaar deze zinsopbouwquote:
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Ja lekker glaasje witte wijn erbij.quote:Op zondag 16 maart 2025 14:06 schreef Moeraskat het volgende:
Het idee lijkt me altijd heerlijk. Ligbedje in de zon. En dan beetje werken. Maar tot nu toe zag ik geen flikker met de iPad.
Met deze laptop nog niet geprobeerd want deze heb ik nog maar twee jaar. Toen ben ik precies verhuisd en de tuin was tot nu toe niet ingericht om in te hangen. Ivm verbouwingen.![]()
![]()
Rood a.u.b.quote:Op zondag 16 maart 2025 14:07 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ja lekker glaasje witte wijn erbij.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Ik wil altijd rood. Al eet ik vis. Boeit me geen flikker.quote:
Want daar woont Moeraskatquote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
hahah damn, hardcore tough girl!quote:Op zondag 16 maart 2025 14:08 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik wil altijd rood. Al eet ik vis. Boeit me geen flikker.![]()
Oké, behalve als ik in een sterrenrestaurant eet. Dan drink ik wel een passende wijn.
Uit fatsoen.
Maar anders rood. Altijd.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Ja gewoon doen wat je het lekkerst vindt tochquote:Op zondag 16 maart 2025 14:09 schreef Moeraskat het volgende:
Oké, behalve als ik in een sterrenrestaurant eet. Dan drink ik wel een passende wijn.
Uit fatsoen.
Maar anders rood. Altijd.![]()
Drink jij alleen zwarte dingen?quote:Op zondag 16 maart 2025 14:13 schreef KoningWouter het volgende:
Is het al tijd voor een glaasje cola?Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Nee, ik drink ook transparante dingen.quote:Op zondag 16 maart 2025 14:13 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Drink jij alleen zwarte dingen?![]()
Water?!?!!!!quote:Op zondag 16 maart 2025 14:13 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Nee, ik drink ook transparante dingen.Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Heb ik gehoord over zuurstof ademenquote:Op zondag 16 maart 2025 14:14 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ik heb gehoord dat 100% van de mensen die water drinken dood gaan.
Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Damn, echt alles is gevaarlijkquote:Op zondag 16 maart 2025 14:15 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Heb ik gehoord over zuurstof ademen![]()
![]()
weet ik nietquote:Op zondag 16 maart 2025 14:17 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Precies, en daarna leef je weer in een nieuwe 'Ik'![]()
Maar uh, heb de jas in de auto gelaten hoor
Wat een weertjeHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Whehehe ik ben wat aan het photoshoppen.
M'n vriendin zei dat 1 van haar medewerkers een keer niet naar een afspraak toe was gegaan omdat het regende, dus heb ik een shopje gemaakt van dat ze die medewerker ontslagpapeiren aanbiedt, gebaseerd op een foto waarop ze een bord met lekker eten laat zien in een restaurant.
Achtergrond veranderd in een kantoor, bord vervangen voor een ontslagbrief, en uiteraard een tekstballon er bij met: "Zo, dus je hebt niet gedaan wat ik zei, omdat het REGENDE?"![]()
![]()
Alsjeblieft niet, ben er wel klaar mee na deze rondequote:Op zondag 16 maart 2025 14:17 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Precies, en daarna leef je weer in een nieuwe 'Ik'Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Met AI?quote:Op zondag 16 maart 2025 14:18 schreef ToT het volgende:
Whehehe ik ben wat aan het photoshoppen.
M'n vriendin zei dat 1 van haar medewerkers een keer niet naar een afspraak toe was gegaan omdat het regende, dus heb ik een shopje gemaakt van dat ze die medewerker ontslagpapeiren aanbiedt, gebaseerd op een foto waarop ze een bord met lekker eten laat zien in een restaurant.
Achtergrond veranderd in een kantoor, bord vervangen voor een ontslagbrief, en uiteraard een tekstballon er bij met: "Zo, dus je hebt niet gedaan wat ik zei, omdat het REGENDE?"![]()
Jammer danquote:Op zondag 16 maart 2025 14:19 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Alsjeblieft niet, ben er wel klaar mee na deze ronde![]()
![]()
Alles bestaat uit atomen. Ook jij en jouw ziel. Door zuurstof blijven de atomen in jouw lichaam bijeen. Na jouw dood verlaten de atomen en dus jouw ziel het lichaam om te worden verworven in een nieuw lichaam.
Iedereen is van de wereld en de wereld is van jou. Zo, my 2 cents na 2 minuten wakker.Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Hup Max
@JustinKquote:Op zondag 16 maart 2025 14:19 schreef _UserName_ het volgende:
Alles bestaat uit atomen. Ook jij en jouw ziel. Door zuurstof blijven de atomen in jouw lichaam bijeen. Na jouw dood verlaten de atomen en dus jouw ziel het lichaam om te worden verworven in een nieuw lichaam.
Iedereen is van de wereld en de wereld is van jou. Zo, my 2 cents na 2 minuten wakker.![]()
Mij nie bellequote:Op zondag 16 maart 2025 14:19 schreef _UserName_ het volgende:
Iedereen is van de wereld en de wereld is van jou. Zo, my 2 cents na 2 minuten wakker.Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Ziel of bewustzijn is nog een field of work ToTquote:Op zondag 16 maart 2025 14:19 schreef _UserName_ het volgende:
Iedereen is van de wereld en de wereld is van jou. Zo, my 2 cents na 2 minuten wakker.
Daar komen geen atomen aan te pas, eerder quantum mechanica![]()
Iedereen is van de wereld en de wereld is van iedereen
I feel like I wanna sing when you do your thing 🎶![]()
Komt hier iemand aan op de geuren boerderij met een hondje, zo'n past in je handtas model, en ze zijn helemaal verbaasd dat die niet de boerderij op mag bij de baby geitjesHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Ik heb (Amerikaanse) christenen zien zeggen: "Als we toch allemaal maar biologische machines zouden zijn, wat zou het je dan boeien wat er met je vrouw of met je kind gebeurt? Je kunt toch niet van ze houden als alles alleen maar materie is."quote:Op zondag 16 maart 2025 14:19 schreef _UserName_ het volgende:
Iedereen is van de wereld en de wereld is van jou. Zo, my 2 cents na 2 minuten wakker.___________________!
![]()
Ja, die bedoelde ik. Net 3 minuten wakkerquote:Op zondag 16 maart 2025 14:20 schreef MizzezAmy het volgende:
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Ik hef het glas op jouw gezondheidquote:Op zondag 16 maart 2025 14:20 schreef MizzezAmy het volgende:
*Lust geen koffie*![]()
'Murcaquote:Op zondag 16 maart 2025 14:21 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik heb (Amerikaanse) christenen zien zeggen: "Als we toch allemaal maar biologische machines zouden zijn, wat zou het je dan boeien wat er met je vrouw of met je kind gebeurt? Je kunt toch niet van ze houden als alles alleen maar materie is."___________________!
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
quote:Op zondag 16 maart 2025 14:20 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ziel of bewustzijn is nog een field of work ToT
Daar komen geen atomen aan te pas, eerder quantum mechanicaIk wilde eigenlijk een hele post typen over snaartheorie!
![]()
3 minuten alweer, gaat de goede kant opquote:Op zondag 16 maart 2025 14:21 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Ja, die bedoelde ik. Net 3 minuten wakker
dat zijn dezelfden die een babywombat bij hun moeder weghalen VOOR EEN FUCKING FOTOquote:Op zondag 16 maart 2025 14:21 schreef loveislikeakiss het volgende:
Komt hier iemand aan op de geuren boerderij met een hondje, zo'n past in je handtas model, en ze zijn helemaal verbaasd dat die niet de boerderij op mag bij de baby geitjes![]()
Ik hoop het voor hem, het is bijna niet meer te betalen.quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
wat let je?quote:Op zondag 16 maart 2025 14:22 schreef ToT het volgende:
[..]Ik wilde eigenlijk een hele post typen over snaartheorie!
![]()
![]()
Doe maar, vind ik super interessant om te lezen.quote:Op zondag 16 maart 2025 14:22 schreef ToT het volgende:
[..]Ik wilde eigenlijk een hele post typen over snaartheorie!
![]()
Die zijn wel hard gecanceld door de wereldquote:Op zondag 16 maart 2025 14:22 schreef maily het volgende:
[..]
dat zijn dezelfden die een babywombat bij hun moeder weghalen VOOR EEN FUCKING FOTO
*Lust geen koffie*![]()
Hier lekker een cappuccino in de zon in het shirt. Jyske ligt lekker bij mama op de borst. Wacht, TETTEN!Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
en terechtquote:Op zondag 16 maart 2025 14:23 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Die zijn wel hard gecanceld door de wereld![]()
Dit is voor de misfits die je her en der alleen ziet staan![]()
Zit je buiten?quote:Op zondag 16 maart 2025 14:23 schreef _UserName_ het volgende:
Hier lekker een cappuccino in de zon in het shirt. Jyske ligt lekker bij mama op de borst. Wacht, TETTEN!
Forum Opties Forumhop: Hop naar: