SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar FebruariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Relaxt dagje welquote:Op zondag 16 maart 2025 13:51 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Hoe gaat het mevrouw Puzzie dezer zondag?jouw dag?
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
quote:Op zondag 16 maart 2025 13:52 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Fijn! Hier ook een relaxed dagje.
Beetje bolken je kent het welNiet echt maar ik zie het hier 'weleens' langskomen
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
quote:Op zondag 16 maart 2025 13:53 schreef Puzzie het volgende:
[..]Niet echt maar ik zie het hier 'weleens' langskomen
![]()
![]()
Prachtig weerquote:Op zondag 16 maart 2025 13:55 schreef Paul het volgende:
Weerbericht klopte weinig van. Hele dag zonnig 😏My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Toch nog maar even thuiswerkenWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Puzzie houdt de pik staande
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Snap ik, je ligt er liever b ijquote:Op zondag 16 maart 2025 13:59 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Heb liever geen staande houding
Zou ik ook doen. En aan friemelenWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Ik heb er ook geen een, maar mag er af en toe wel een lenen en die hou ik dan wel even staandequote:
Hoe werken mensen met hun laptop buiten. Je ziet toch echt geen flikker op dat scherm?
Of is dat tegenwoordig andersWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Ogen dicht en ga even in de zandbak spelenquote:
Dat is tegenwoordig anders.quote:Op zondag 16 maart 2025 14:00 schreef Moeraskat het volgende:
Hoe werken mensen met hun laptop buiten. Je ziet toch echt geen flikker op dat scherm?
Of is dat tegenwoordig anders![]()
Zeker vol erop. Zoals bepaalde mannen doenquote:
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Ik snap dat ook nooit hoor, ook met mobiel buiten in de zon je ziet nietsquote:Op zondag 16 maart 2025 14:00 schreef Moeraskat het volgende:
Of is dat tegenwoordig andersWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
MHz oké. Heb een probook van hp. Zou dat kunnen denk je? Geen zon nu om te testen.quote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Niet met zonnebril nee. Vet irritantquote:Op zondag 16 maart 2025 14:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik snap dat ook nooit hoor, ook met mobiel buiten in de zon je ziet nietsWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Er is maar een manier om dat zeker te wetenquote:Op zondag 16 maart 2025 14:01 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
MHz oké. Heb een probook van hp. Zou dat kunnen denk je? Geen zon nu om te testen.![]()
![]()
Ja maar niet nu.quote:Op zondag 16 maart 2025 14:02 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Er is maar een manier om dat zeker te wetenWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Het idee lijkt me altijd heerlijk. Ligbedje in de zon. En dan beetje werken. Maar tot nu toe zag ik geen flikker met de iPad.
Met deze laptop nog niet geprobeerd want deze heb ik nog maar twee jaar. Toen ben ik precies verhuisd en de tuin was tot nu toe niet ingericht om in te hangen. Ivm verbouwingen.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Hebben nu wel een overkapping dus wellicht is dat een betere optie.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Huehuehuequote:Op zondag 16 maart 2025 14:06 schreef KillemWieft het volgende:
Mensen die de zon niet plaatselijk kunnen dimmen.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Vandaar deze zinsopbouwquote:
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Ja lekker glaasje witte wijn erbij.quote:Op zondag 16 maart 2025 14:06 schreef Moeraskat het volgende:
Het idee lijkt me altijd heerlijk. Ligbedje in de zon. En dan beetje werken. Maar tot nu toe zag ik geen flikker met de iPad.
Met deze laptop nog niet geprobeerd want deze heb ik nog maar twee jaar. Toen ben ik precies verhuisd en de tuin was tot nu toe niet ingericht om in te hangen. Ivm verbouwingen.![]()
![]()
Rood a.u.b.quote:Op zondag 16 maart 2025 14:07 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ja lekker glaasje witte wijn erbij.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Ik wil altijd rood. Al eet ik vis. Boeit me geen flikker.quote:
Want daar woont Moeraskatquote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
hahah damn, hardcore tough girl!quote:Op zondag 16 maart 2025 14:08 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik wil altijd rood. Al eet ik vis. Boeit me geen flikker.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: