SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash![]()
emjoy!quote:Op zondag 16 maart 2025 12:44 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou ik ga even afronden. Tot later allen
Nee, ik ben allang wakkerquote:Op zondag 16 maart 2025 12:51 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ga me niet verellen dat je nu pas net wakker bent
vaak betaalt het bedrijf wel iets mee aan de PV.quote:Op zondag 16 maart 2025 12:53 schreef kwiwi het volgende:
Kan iemand mij het concept "personeelsvereniging" uitleggen? Het is dus eigenlijk net zoiets als een sportvereniging (je betaalt de vereniging en de activiteiten vinden plaats in je vrije tijd) maar dan 'toevallig' met mensen waarmee je werkt?
Wat is de toegevoegde waarde van daaraan mee doen? Doe je dat als je je collega's super leuk vindt en extra tijd met ze wil doorbrengen? Sponsort het bedrijf voor een deel de uitjes? Iets anders?
Ik dacht eerst dat de personeelsvereniging een clubje mensen in het bedrijf was die uitjes organiseren (op werkdagen zeg maar) waar vervolgens alle werknemers (tegen betaling) aan deel kunnen nemen. Zoals je bij ons het "Organisationskomitee" hebt.
Ik zie het vooral als een kostenbesparing voor de werkgeverquote:Op zondag 16 maart 2025 12:53 schreef kwiwi het volgende:
Kan iemand mij het concept "personeelsvereniging" uitleggen? Het is dus eigenlijk net zoiets als een sportvereniging (je betaalt de vereniging en de activiteiten vinden plaats in je vrije tijd) maar dan 'toevallig' met mensen waarmee je werkt?
Wat is de toegevoegde waarde van daaraan mee doen? Doe je dat als je je collega's super leuk vindt en extra tijd met ze wil doorbrengen? Sponsort het bedrijf voor een deel de uitjes? Iets anders?
Ik dacht eerst dat de personeelsvereniging een clubje mensen in het bedrijf was die uitjes organiseren (op werkdagen zeg maar) waar vervolgens alle werknemers (tegen betaling) aan deel kunnen nemen. Zoals je bij ons het "Organisationskomitee" hebt.
Jullie hadden nog treinen?quote:Op zondag 16 maart 2025 12:52 schreef mschol het volgende:
https://www.nu.nl/binnenl(...)-minder-treinen.html
goed geregeld PROrail
Wat heeft het een met het ander te maken?quote:Op zondag 16 maart 2025 12:56 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik zie het vooral als een kostenbesparing voor de werkgever
Hoezo bespaart het kosten als de werkgever er ook wat aan bijdraagt? Zonder PV waren er dan toch minder kosten?quote:Op zondag 16 maart 2025 12:56 schreef Nattekat het volgende:
[..]
hij heeft de kok horen fluiten maar weer niet waar de lepel hangtquote:Op zondag 16 maart 2025 12:58 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hoezo bespaart het kosten als de werkgever er ook wat aan bijdraagt? Zonder PV waren er dan toch minder kosten?
Omdat dergelijke activiteiten ook als bedrijfsuitje georganiseerd kunnen worden. En dat is dus onder werktijd, en werknemers dragen er niet aan bij.quote:Op zondag 16 maart 2025 12:58 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hoezo bespaart het kosten als de werkgever er ook wat aan bijdraagt? Zonder PV waren er dan toch minder kosten?
Klinkklare kwats, bij ons legt de werkgever juist grote bedragen bij, in ruil voor extra saamhorigheid dan.quote:Op zondag 16 maart 2025 12:56 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat staat toch los van elkaar, die uitjes? Want niet iedereen is bij de PV neem ik aan.quote:Op zondag 16 maart 2025 12:59 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Omdat dergelijke activiteiten ook als bedrijfsuitje georganiseerd kunnen worden. En dat is dus onder werktijd, en werknemers dragen er niet aan bij.
Dan zijn het afdelingsuitjes Einstein.quote:Op zondag 16 maart 2025 12:59 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Omdat dergelijke activiteiten ook als bedrijfsuitje georganiseerd kunnen worden. En dat is dus onder werktijd, en werknemers dragen er niet aan bij.
Dat is de theorie.quote:Op zondag 16 maart 2025 13:00 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dat staat toch los van elkaar, die uitjes? Want niet iedereen is bij de PV neem ik aan.
Zuurstofquote:Op zondag 16 maart 2025 13:04 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
"Hm, wat is het hier fris in deze kamer."
- Oh, het raam stond nog open.
Wit, de bleke aristocratische absolute Koning der Groenten.quote:Op zondag 16 maart 2025 13:03 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
@:uitstraling
Een groene of witte asperge?
quote:
Akkoord op beiden.quote:Op zondag 16 maart 2025 13:05 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wit, de bleke aristocratische absolute Koning der Groenten.
Deja vuquote:Op zondag 16 maart 2025 13:04 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Hoe bedoel je?quote:
Ik had dat dus laatst dat ik echt dacht wat is mijn computerkamer de hele tijd koud en toen kwam ik er na een week achter dat daar al de hele tijd een raam op een kier stond. En die kamer is met het raam dicht al niet heel warm in de winter.quote:Op zondag 16 maart 2025 13:04 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Wel goed gelucht danquote:Op zondag 16 maart 2025 13:06 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik had dat dus laatst dat ik echt dacht wat is mijn computerkamer de hele tijd koud en toen kwam ik er na een week achter dat daar al de hele tijd een raam op een kier stond. En die kamer is met het raam dicht al niet heel warm in de winter.
Wow, EXTREEM RECHTSquote:Op zondag 16 maart 2025 13:05 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wit, de bleke aristocratische absolute Koning der Groenten.
En jij zo een briefje bij alle buurmannen door de brievenbus steken met : GIJ NAZI BLOEMquote:Op zondag 16 maart 2025 13:06 schreef Wereldgozer het volgende:
Gisteren avond half in de bosjes geparkeerd (want nergens plek omdat al die kutgezinnen 2 of 3 auto's hebben)
Gelijk een briefje van zo'n nazi buurman
Houden we van, in deze KSC.quote:
Goeie. In het holst van de nacht alle gleufjes vullen.quote:Op zondag 16 maart 2025 13:07 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
En jij zo een briefje bij alle buurmannen door de brievenbus steken met : GIJ NAZI BLOEM
Ik had gisteren ook de ventilatie aan gelaten toen ik weg ging.quote:
Ja, maar dat is deze KSCquote:
Nee, maar hij kost het wel.quote:Op zondag 16 maart 2025 13:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Is een Iphone Pro 16 zo ongeveer 1.129 euro waard?![]()
Mijn hemel wat een geld
Huil0nquote:
That’s hot.quote:Op zondag 16 maart 2025 13:10 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Het wordt vanaf woensdag 17 graden en vanaf donderdag 19 graden
Weer tijd voor de hotpants
Pants.quote:
quote:
Ik doe m'n best om af en toe iets anders dan de ISO standaardlijst van KSC onderwerpen te delen.quote:
Oke Etto.quote:
Ja, akkoordquote:Op zondag 16 maart 2025 13:15 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik doe m'n best om af en toe iets anders dan de ISO standaardlijst van KSC onderwerpen te delen.
Beter zit mijn hordeur dan weer aan het kozijn.quote:Op zondag 16 maart 2025 13:10 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
de hele keuken virtueel schoon?quote:
Wat biedt je?quote:Op zondag 16 maart 2025 13:22 schreef Ama het volgende:
[..]
Je mag hier ook wel niet virtueel komen poetsen hoor.
je mag een poetsdoek gebruiken ipv een tandenborstelquote:
quote:Op zondag 16 maart 2025 13:22 schreef Ama het volgende:
[..]
Je mag hier ook wel niet virtueel komen poetsen hoor.
Dit geloof ik onmiddelijkquote:Op zondag 16 maart 2025 13:10 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
En de croptops.quote:Op zondag 16 maart 2025 13:10 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ja, nou ja.. mn weerapp zegt dat.. weet niet of dat in de praktijk ook zo isquote:
+ buikstreepjesquote:
Je waardeert pas hoe fijn routine is als er iemand met z'n nieuwe overgecompliceerde bullshitobsessie komt leuren.quote:Op zondag 16 maart 2025 13:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, akkoord
Al is routine soms ook fijn
Het waren eerst twee apparaten, maar na de unificatie is het er nog maar één?quote:Op zondag 16 maart 2025 13:40 schreef mschol het volgende:
hmm, heb 2 logitech unifying recievers liggen.. maar volgens mij maar 1 apparaat dat dat ding gebruikthoe dan?
quote:Op zondag 16 maart 2025 13:46 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Het waren eerst twee apparaten, maar na de unificatie is het er nog maar één?
Koppelende caafsquote:Op zondag 16 maart 2025 13:34 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, nou ja.. mn weerapp zegt dat.. weet niet of dat in de praktijk ook zo is
[..]
+ buikstreepjes
is er niet 1 een usbstickie?quote:Op zondag 16 maart 2025 13:40 schreef mschol het volgende:
hmm, heb 2 logitech unifying recievers liggen.. maar volgens mij maar 1 apparaat dat dat ding gebruikthoe dan?
nope, hebben beide ook logitech en het logo erop staan, al snap ik je suggestie, die kleine sticks heb ik ookquote:Op zondag 16 maart 2025 13:50 schreef Nizno het volgende:
[..]
is er niet 1 een usbstickie?
zo'n mini heb ik ook nog aan een sleutelbos
Die ene is wel wat bang.quote:
dan heb ik ook geen ideequote:Op zondag 16 maart 2025 13:52 schreef mschol het volgende:
[..]
nope, hebben beide ook logitech en het logo erop staan, al snap ik je suggestie, die kleine sticks heb ik ook
Heb je een nieuwe caaf?quote:
Ineens tegen de muurquote:
Van marktplaats met die lange nagelsquote:Op zondag 16 maart 2025 13:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Heb je een nieuwe caaf?![]()
Dat gezichtje van die rechtercaaf![]()
PIEP.quote:
Heb je al een naam?quote:Op zondag 16 maart 2025 13:54 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Van marktplaats met die lange nagelsnagels hebben ze wel geknipt. Ze is lekker onderdanig.
MadeWoestquote:
Pluisje heette ze. Ze lijkt wel veel op Muis maar dan als Tex of teddy. Ze is een beetje ruwharig. Misschien dat ik haar Taartje ga noemen.quote:Op zondag 16 maart 2025 13:56 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Heb je al een naam?![]()
Ze ziet eruit als een schatje
Pluisjequote:Op zondag 16 maart 2025 13:56 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Pluisje heette ze. Ze lijkt wel veel op Muis maar dan als Tex of teddy. Ze is een beetje ruwharig. Misschien dat ik haar Taartje ga noemen.
"Dat is fastfood voor cavia's."quote:Op zondag 16 maart 2025 13:57 schreef CherryLips het volgende:
Ze heeft volgens mij wel een gebroken ruggetje maar als het goed is moet dat wel overgaan met ander voer. Ze kreeg science selective.
quote:Op zondag 16 maart 2025 13:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
"Dat is fastfood voor cavia's."
RIP Eva
Nooit meer naar Dalfsenquote:
Dat is een goed tekenquote:Op zondag 16 maart 2025 13:59 schreef CherryLips het volgende:
Er wordt wel wat afgezeken zeg. Ze legt gelukkig goede keutels.
Er wordt gewoon gegeten en soms denkt madelief ineens WIE BEN JIJ en dan rent ze op dr af en dan is het weer snuffelen en plassen en dan is het van HEY ETEN. etc etcquote:Op zondag 16 maart 2025 13:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat is een goed teken
Pelletfactory
Oh ja.. Retie...quote:Op zondag 16 maart 2025 13:59 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dit was deels dezelfde route als naar Retie. Herinneringen ophalen.
zo van, ik sproei je onder dan herken ik je tenminste?quote:Op zondag 16 maart 2025 14:00 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Er wordt gewoon gegeten en soms denkt madelief ineens WIE BEN JIJ en dan rent ze op dr af en dan is het weer snuffelen en plassen en dan is het van HEY ETEN. etc etc
ze kunnen die hoofdletters vast goed lezenquote:
quote:Twee honden sloegen rond 11.30 uur onafhankelijk van elkaar aan op één plek onder het puin. De THW moet gaan zoeken onder de zware mergelblokken, waaruit het bouwwerk was opgetrokken.
In de keuken, heb even een zeil neergelegd. Ze zeiken vooral nu echt alles onder.quote:Op zondag 16 maart 2025 14:07 schreef kwiwi het volgende:
Maar lopen ze nou gewoon vrij door je huis @:cherrylips ?
Net mensen.quote:Op zondag 16 maart 2025 14:22 schreef CherryLips het volgende:
Rare beestjes. Eerst negeren ze elkaar, dan krijg je een soort gangbang, dan dikke ruzie en nu zitten ze samen te eten. Binnen 1 minuut tijd.
Emotional rollercoasterquote:Op zondag 16 maart 2025 14:22 schreef CherryLips het volgende:
Rare beestjes. Eerst negeren ze elkaar, dan krijg je een soort gangbang, dan dikke ruzie en nu zitten ze samen te eten. Binnen 1 minuut tijd.
KIEP.quote:Op zondag 16 maart 2025 14:24 schreef LTVDK het volgende:
Pistoletje met spiegeleitjes en beenhamkippetjes
quote:Op zondag 16 maart 2025 14:24 schreef LTVDK het volgende:
Pistoletje met spiegeleitjes en beenhamkippetjes
Ik kiepte hem ook zo naar binnen, had goede hongerquote:
quote:Op zondag 16 maart 2025 14:34 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ze burgeren zo snel in *traantje wegpinkt*
waffor keek?quote:
edit:quote:
quote:
quote:Op zondag 16 maart 2025 14:46 schreef mschol het volgende:
boeren volgens mij.. marmer hadden ze niet staan toen volgens mij
Hij cake nog even welk pakje het wasquote:
das toch een mooi spaarpotjequote:Op zondag 16 maart 2025 14:50 schreef mschol het volgende:
ook eens gekeken of ik nog zorgtoeslag over vorig jaar krijg, waarschijnlijk wel en dan gelijk 900+ euro ofzo
Dat zijn toch weer een paar LEGO sets.quote:Op zondag 16 maart 2025 14:50 schreef mschol het volgende:
ook eens gekeken of ik nog zorgtoeslag over vorig jaar krijg, waarschijnlijk wel en dan gelijk 900+ euro ofzo
Gewoon stevig gaan wandelenquote:
Huphup, geen stapjes = geen hapjesquote:Op zondag 16 maart 2025 14:54 schreef Nattekat het volgende:
* Nattekat met heel veel dramatische geluiden in beweging komt om nog even te wandelen buiten
Ja oke dat is misschien wel verstandiger.quote:Op zondag 16 maart 2025 14:55 schreef mschol het volgende:
[..]
of gewoon een deel van een lening afbetaald
Ik had geen plannen vandaag om een andere outfit aan te doen. Chill outfit dagje.quote:Op zondag 16 maart 2025 14:55 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gewoon stevig gaan wandelenIk zweette me net ook kapot
*meer dramatische geluiden maakt*quote:Op zondag 16 maart 2025 14:56 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Huphup, geen stapjes = geen hapjesOok geen muffins
Zij die klagen worden overgeslagenquote:
Moet je de gewrichten misschien een keertje oliënquote:Op zondag 16 maart 2025 15:01 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Mijn dramatische geluiden zijn van het op gang komen
Oh ja, ik dacht toen ik dit zag, laat ik eens checken hoe het voor komend jaar zit.quote:Op zondag 16 maart 2025 14:50 schreef mschol het volgende:
ik krijg dit jaar 35... en over vorig jaar vonden ze nog dat ik teveel ging verdienenquote:Op zondag 16 maart 2025 15:11 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Oh ja, ik dacht toen ik dit zag, laat ik eens checken hoe het voor komend jaar zit.
4 euro per maand.
Hmm.
Over vorig jaar mag ik overigens 150 euro toeslag terugbetalen zo te zien. Joepie.
Nattekraktquote:Op zondag 16 maart 2025 15:01 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Mijn dramatische geluiden zijn van het op gang komen
Ik ben vrij fitquote:Op zondag 16 maart 2025 15:15 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Komt door de wekker. Heb toch wel lichte spijt
Ik kan echt zo slecht tegen dit soort dingen, behoorlijk treurig eigenlijk. Absoluut de genetische loterij verloren op dat vlak.quote:
Van vorig jaar is er bij mij nog geen definitieve beschikking, maar zo te zien mag ik gaan terugbetalen, dit jaar staat die gewoon op 0quote:Op zondag 16 maart 2025 15:11 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Oh ja, ik dacht toen ik dit zag, laat ik eens checken hoe het voor komend jaar zit.
4 euro per maand.
Hmm.
Over vorig jaar mag ik overigens 150 euro toeslag terugbetalen zo te zien. Joepie.
Lucky youquote:Op zondag 16 maart 2025 15:17 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik kan echt zo slecht tegen dit soort dingen, behoorlijk treurig eigenlijk. Absoluut de genetische loterij verloren op dat vlak.
Maar goed, heb dan weer wel goede ogen en een goed gebit ter compensatie.
Ik weet wat ik gekregen heb en wat ik uiteindelijk verdiend heb, en wat de rekentool zegt waar ik recht op heb, dus de rekensom is uiteindelijk niet heel moeilijk of zo.quote:Op zondag 16 maart 2025 15:19 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Van vorig jaar is er bij mij nog geen definitieve beschikking, maar zo te zien mag ik gaan terugbetalen, dit jaar staat die gewoon op 0
Ja voor 2024 hadden ze mijn inkomen 5000 te laag geschat (dus dat wordt terugbetalen), voor komend jaar 5000 te hoog. Of ze verwachten dat mijn werkgever opeens 400 per maand extra salaris gaan gevenquote:Op zondag 16 maart 2025 15:22 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik weet wat ik gekregen heb en wat ik uiteindelijk verdiend heb, en wat de rekentool zegt waar ik recht op heb, dus de rekensom is uiteindelijk niet heel moeilijk of zo.
ik gooi zelf altijd mijn inkomen veel verder omhoog dan nodig.quote:Op zondag 16 maart 2025 15:27 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja voor 2024 hadden ze mijn inkomen 5000 te laag geschat (dus dat wordt terugbetalen), voor komend jaar 5000 te hoog. Of ze verwachten dat mijn werkgever opeens 400 per maand extra salaris gaan geven
gelukkig na dinsdag niet meerquote:Op zondag 16 maart 2025 15:34 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Heb je nog zo'n vervelende aanval gehad?
quote:
Plus heel veel voer zekerquote:
Doe je dat omdat je op een toeslagengrens zit?quote:Op zondag 16 maart 2025 15:30 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik gooi zelf altijd mijn inkomen veel verder omhoog dan nodig.
Ergens in oktober ga ik dan kijken om het te verlagen
en dan na het vaststellen van mn verzamelinkomen kijk ik of ik zelf al mn inkomen nog verder verlaag of dat ik wacht tot ze mn definitieve aanslag klaar hebben
half meiquote:Op zondag 16 maart 2025 15:37 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Wanneer kom je hier kroketje eten?
Ik zit net op het randje van de grens, dus vind het prima dat die dit jaar op 0 staatquote:Op zondag 16 maart 2025 15:30 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik gooi zelf altijd mijn inkomen veel verder omhoog dan nodig.
Ergens in oktober ga ik dan kijken om het te verlagen
en dan na het vaststellen van mn verzamelinkomen kijk ik of ik zelf al mn inkomen nog verder verlaag of dat ik wacht tot ze mn definitieve aanslag klaar hebben
Klinkt alsof je nog een avondmaaltijd mistquote:Op zondag 16 maart 2025 15:38 schreef bitterbal het volgende:
[..]
hmm valt mee
granola met yoghurt en fruit
zakje lays sushi chips
Pho met kip
4 chickenwings
neuj, omdat ik het wel lekker vind om rond december wat extra uitbetaald te krijgen (gaat bij mij ook om de huurtoeslag)quote:Op zondag 16 maart 2025 15:37 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Doe je dat omdat je op een toeslagengrens zit?
Ben op dieetquote:Op zondag 16 maart 2025 15:38 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Klinkt alsof je nog een avondmaaltijd mist
Ja die eetquote:
En de rest van de dag?quote:Op zondag 16 maart 2025 15:38 schreef bitterbal het volgende:
[..]
hmm valt mee
zakje lays sushi chips
Pho met kip
4 chickenwings
https://www.ikea.com/nl/n(...)art-metaal-40488796/quote:Op zondag 16 maart 2025 15:40 schreef bitterbal het volgende:
GRMBL wat heb je gisteren allemaal in de ikea gekocht?
GA. DAN.quote:Op zondag 16 maart 2025 15:41 schreef Nattekat het volgende:
Ik zit nu al 20 minuten met m'n schoenen aan
* Nattekat nu echt naar buiten gaat
Oh sjiekquote:Op zondag 16 maart 2025 15:42 schreef LTVDK het volgende:
[..]
https://www.ikea.com/nl/n(...)art-metaal-40488796/
En daarna lekker op de barbecue ermeequote:Op zondag 16 maart 2025 15:42 schreef bitterbal het volgende:
Er zit hier een nieuwe vogel in de buurt die tot 2400 keihard aan het tsjilpen is. Liefst schiet ik hem uit de boom
Nee voor de normale keukenquote:Op zondag 16 maart 2025 15:43 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Oh sjiek![]()
voor je omgekeerde keuken?
Omdat ze daar meestal roomijs verkopenquote:Op zondag 16 maart 2025 15:44 schreef Crack_ het volgende:
Waarom verkopen ze bij de ijssalon geen lekkere waterijsjes
TELEFOON WEG. LOPEN.quote:
Al die laffe smoesjes, ga gewoon lopenquote:
Ho wacht even.quote:Op zondag 16 maart 2025 15:38 schreef bitterbal het volgende:
[..]
hmm valt mee
zakje lays sushi chips
Pho met kip
4 chickenwings
Chips die smaakt naar rauwe vis?quote:
quote:
Maar in chipsvorm klinkt dat raar, gezien chips gefrituurd isquote:Op zondag 16 maart 2025 16:01 schreef bitterbal het volgende:
[..]
je weet toch hoe gek ik ben op rauwe vis
ja het heeft ook alleen maar die zeewier smaak. niet zozeer de visquote:Op zondag 16 maart 2025 16:02 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Maar in chipsvorm klinkt dat raar, gezien chips gefrituurd is
Hebben ze daar niet gewoon paprika-chips ofzo?quote:Op zondag 16 maart 2025 16:03 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja het heeft ook alleen maar die zeewier smaak. niet zozeer de vis
Nee paprika niet. Wel naturel. En allerlei andere smakenquote:Op zondag 16 maart 2025 16:04 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hebben ze daar niet gewoon paprika-chips ofzo?
Wasabi?quote:Op zondag 16 maart 2025 16:04 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee paprika niet. Wel naturel. En allerlei andere smaken
Waarom beseffen ze daar in het buitenland nooit dat paprika-chips de lekkerste smaak isquote:Op zondag 16 maart 2025 16:04 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee paprika niet. Wel naturel. En allerlei andere smaken
heb het idee dat dat paprika typisch nederlands isquote:Op zondag 16 maart 2025 16:07 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Waarom beseffen ze daar in het buitenland nooit dat paprika-chips de lekkerste smaak is
Ja in Europa nog wel redelijk te verkrijgen, maar daarbuiten weten ze volgens mij niet eens dat het bestaatquote:Op zondag 16 maart 2025 16:08 schreef bitterbal het volgende:
[..]
heb het idee dat dat paprika typisch nederlands is
quote:Op zondag 16 maart 2025 16:15 schreef DeZwabber het volgende:
https://en.m.wikipedia.org/wiki/Potato_chip#Regional_varieties
Ik zie een hoop smaken die ik wel eens zou willen proberen.
hmmmquote:"Pommes" (french fries),
quote:Op zondag 16 maart 2025 16:15 schreef DeZwabber het volgende:
https://en.m.wikipedia.org/wiki/Potato_chip#Regional_varieties
Ik zie een hoop smaken die ik wel eens zou willen proberen.
Dus toch alleen maar hier populairquote:In Germany, Belgium and the Netherlands, salted and sweet paprika chips (sometimes also called ungarisch (from "Hungarian") in Germany) are the two most common and popular types.
Je gaat niet zo'n pubertje met een te korte broek en ontplofte cavia op zijn hoofd van zijn fatbike afschoppen om niet terug te hoeven lopenquote:Op zondag 16 maart 2025 16:21 schreef Nattekat het volgende:
Je weet dat je dicht bij een Action zit als er op eens overal fatbikes zijn.
Fatbike gekocht met coke dealen, en dan de uitkering spenderen in de winkel voor zwakbegaafde armoedzaaiers.quote:Op zondag 16 maart 2025 16:21 schreef Nattekat het volgende:
Ahwquote:Op zondag 16 maart 2025 16:24 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Je gaat niet zo'n pubertje met een te korte broek en ontplofte cavia op zijn hoofd van zijn fatbike afschoppen om niet terug te hoeven lopen
Ja hoorquote:Op zondag 16 maart 2025 16:29 schreef Nattekat het volgende:
Wacht, mag ik wel zo'n puber eraf schoppen als ik wel ga lopen verder?
quote:
Echt hequote:Op zondag 16 maart 2025 16:07 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Waarom beseffen ze daar in het buitenland nooit dat paprika-chips de lekkerste smaak is
Spekquote:
Het is niet waar!!quote:Op zondag 16 maart 2025 16:44 schreef LTVDK het volgende:
Wel leuk dat ik een nieuwe kraan heb gekocht, alleen nu nog zien uit te vogelen hoe ik hem kan monteren, moet volgens mij de halve keuken voor uit elkaar
Nee is inderdaad niet waar, hoeft de halve keuken niet voor uit elkaar, alleen de achterplaat los zien te krijgen denk ikquote:
Ga je gelijk je hele keuken verbouwen? De fameuze Grmbl-kraan is niet meer?quote:Op zondag 16 maart 2025 16:44 schreef LTVDK het volgende:
Wel leuk dat ik een nieuwe kraan heb gekocht, alleen nu nog zien uit te vogelen hoe ik hem kan monteren, moet volgens mij de halve keuken voor uit elkaar
Wel een beetje een leuke brander?quote:Op zondag 16 maart 2025 16:46 schreef Nattekat het volgende:
Ik ben 54 minuten van huis geweest
5600 stapjes en een gasbrander rijker
Tuurlijk blijft die gewoonquote:Op zondag 16 maart 2025 16:46 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ga je gelijk je hele keuken verbouwen? De fameuze Grmbl-kraan is niet meer?
quote:Op zondag 16 maart 2025 15:42 schreef LTVDK het volgende:
[..]
https://www.ikea.com/nl/n(...)art-metaal-40488796/
Ik heb nog zo'n ding staan, alleen dan wel het model van 20 jaar geleden https://www.berger-campin(...)kachel-2200-w-182687quote:Op zondag 16 maart 2025 16:48 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Meer basic dan deze gaat het niet worden denk ik
oh, dan is mijn action een leugenquote:Op zondag 16 maart 2025 16:21 schreef Nattekat het volgende:
ik heb de fameuze kraan gemist denk ik, alleen vaag iets over gehoordquote:Op zondag 16 maart 2025 16:46 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ga je gelijk je hele keuken verbouwen? De fameuze Grmbl-kraan is niet meer?
Het ging er ook bijna nooit overquote:Op zondag 16 maart 2025 16:52 schreef mschol het volgende:
[..]
oh, dan is mijn action een leugen
[..]
ik heb de fameuze kraan gemist denk ik, alleen vaag iets over gehoord
ik denk bij gasbrander aan een portable vlammerwerper die je met een band over je schouder hangt waarmee je onkruid tussen de tegels weg kan branden enzoquote:Op zondag 16 maart 2025 16:50 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik heb nog zo'n ding staan, alleen dan wel het model van 20 jaar geleden https://www.berger-campin(...)kachel-2200-w-182687
De aanwezigheid van fatbikes impliceert een Action, de afwezigheid impliceert niet automatisch dat er niet alsnog een Action kan zijnquote:
oh ik dacht aan zo'n gasbrandertje voor creme brulee enzoquote:Op zondag 16 maart 2025 16:56 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik denk bij gasbrander aan een portable vlammerwerper die je met een band over je schouder hangt waarmee je onkruid tussen de tegels weg kan branden enzo
ja kan ook, maar ik dach niet aan een fornuisje zoals ltvdk linktquote:Op zondag 16 maart 2025 16:57 schreef Crack_ het volgende:
[..]
oh ik dacht aan zo'n gasbrandertje voor creme brulee enzo
https://www.action.com/nl-nl/p/2562238/froyak-gasbrander/quote:Op zondag 16 maart 2025 16:50 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik heb nog zo'n ding staan, alleen dan wel het model van 20 jaar geleden https://www.berger-campin(...)kachel-2200-w-182687
Daar heb ik er ook wel een paar vanquote:Op zondag 16 maart 2025 16:56 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik denk bij gasbrander aan een portable vlammerwerper die je met een band over je schouder hangt waarmee je onkruid tussen de tegels weg kan branden enzo
we hebben het allemaal foutquote:Op zondag 16 maart 2025 16:58 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja kan ook, maar ik dach niet aan een fornuisje zoals ltvdk linkt
Nee want dan gaan jullie weer allemaal lopen miepenquote:Op zondag 16 maart 2025 16:56 schreef essnhills het volgende:
Krijgen we straks nieuwe beelden van de nieuwe Grmbl-kraan?
Das wel heel basic, hopen dat je pannetje er op blijft staanquote:Op zondag 16 maart 2025 16:58 schreef Nattekat het volgende:
[..]
https://www.action.com/nl-nl/p/2562238/froyak-gasbrander/
ik ben mn huis niet uitgeweestquote:Op zondag 16 maart 2025 17:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
Zo, lekker nog even 9000 stapjes gewandeld met hond.
Het is vooral die onmogelijk posities waar je je in moet vouwen om erbij te kunnen omdat dat ding achter de wasbak zitquote:Op zondag 16 maart 2025 17:05 schreef mschol het volgende:
ik zou ook wel een andere keukenkraan willen.. maarja gedoe..
Disney is wanhopig aan het worden.quote:Op zondag 16 maart 2025 17:05 schreef mschol het volgende:
Pers geweerd bij premiére van remake Disney's 'Sneeuwwitje'ze hadden beter wat geld gewoon op straat kunnen dumpen, hadden mensen er nog wat aan
Even getest, dit is steviger dan je zou denken.quote:Op zondag 16 maart 2025 17:04 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Das wel heel basic, hopen dat je pannetje er op blijft staan
@CherryLips Dit gaat over jou. Klopt dit?quote:Op zondag 16 maart 2025 17:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Disney is wanhopig aan het worden.
Enige waar ze nog geld mee binnenhalen is de Disney Adults die naar de parken komen en zich ziek kopen aan troep.
Hé, dat is Lucy Grey uit de laatste Hunger Games.quote:Op zondag 16 maart 2025 17:05 schreef mschol het volgende:
Pers geweerd bij premiére van remake Disney's 'Sneeuwwitje'ze hadden beter wat geld gewoon op straat kunnen dumpen, hadden mensen er nog wat aan
quote:Op zondag 16 maart 2025 17:06 schreef Dr_Flash het volgende:
ZO, weer thuisHet was leuk
![]()
Maar ja, een leuke middag dus
Maar nu blijven we miepen over het gebrek aan nieuwe foto'squote:Op zondag 16 maart 2025 17:03 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee want dan gaan jullie weer allemaal lopen miepen
Daarom heb ik volgens mij destijds ook dat campingaz ding gekocht, die is lekker vlak. Wel duur gas omdat het met patronen (van die grote spuitbussen) moet ipv die tankjesquote:Op zondag 16 maart 2025 17:09 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Even getest, dit is steviger dan je zou denken.
Het gevaar zit hem er vooral in dat het geheel om valt.
Oftewel jullie willen gewoon wat te miepen hebbenquote:Op zondag 16 maart 2025 17:13 schreef essnhills het volgende:
[..]
Maar nu blijven we miepen over het gebrek aan nieuwe foto's
nou als een pa grmbl en ma grmbl elkaar erg lief vinden....quote:Op zondag 16 maart 2025 17:16 schreef Nattekat het volgende:
Ik durf het haast niet te vragen, maar ik ga het na al die tijd toch doen.
Waar komt Grmbl vandaan?
Altijdquote:Op zondag 16 maart 2025 17:16 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Oftewel jullie willen gewoon wat te miepen hebben
hartstikke leuk en fijn dat jij zo'n leuke middag hebt gehadquote:Op zondag 16 maart 2025 17:06 schreef Dr_Flash het volgende:
ZO, weer thuisHet was leuk
![]()
Hoop lol gehad![]()
Niet eens onderuit gegaan![]()
Voor niks zaalschoenen meegenomen(iedereen kreeg van die spikes voor over elke schoenen)
Lekker geBBQd
Had maar wel eigen bestek meegenomenWant biefstuk snijden met van die deugwokie houten "messen" dat wordt natuurlijk niks
![]()
Aangekomen bij de bushalte. 21 minuten op de bus wachten. Hmm. Dan kan ik ook wel vast naar de volgende halte lopen. Stapjes, tijd opvouwen, profitVolgende halte zit net na een kruising waardoor daar veel meer bussen langs komen, dus ik ben nog 5 minuten eerder thuis ook
![]()
![]()
Nu tijd voor balkonnetjeHelaas is de zon inmiddels weg
![]()
Maar ja, een leuke middag dus
Ik wilde eerst ook zoiets, maar die hadden ze niet en ik weiger meer geld uit te geven aan iets wat hooguit eens per jaar gebruikt gaat worden. Het doet wat het moet doen.quote:Op zondag 16 maart 2025 17:16 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Daarom heb ik volgens mij destijds ook dat campingaz ding gekocht, die is lekker vlak. Wel duur gas omdat het met patronen (van die grote spuitbussen) moet ipv die tankjes
Zeelandquote:Op zondag 16 maart 2025 17:16 schreef Nattekat het volgende:
Ik durf het haast niet te vragen, maar ik ga het na al die tijd toch doen.
Waar komt Grmbl vandaan?
Wel lopend mag ik hopen?quote:
Misschien wordt het de fiets dit keerquote:
Wat maakt het uit waar ik vandaan komquote:
Holy shit wtf.quote:Op zondag 16 maart 2025 17:34 schreef Crack_ het volgende:
Ohja, wij dus naar Loetje. Besteld iemand de xl loetje doorbakkendat vond ik echt zoooo zonde
elke biefstuk die doorbakken is is zondequote:Op zondag 16 maart 2025 17:34 schreef Crack_ het volgende:
Ohja, wij dus naar Loetje. Besteld iemand de xl loetje doorbakkendat vond ik echt zoooo zonde
Maar meer biefstuk is meer zonde.quote:Op zondag 16 maart 2025 17:37 schreef mschol het volgende:
[..]
elke biefstuk die doorbakken is is zonde
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |