Zuurstofquote:Op zondag 16 maart 2025 13:04 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
"Hm, wat is het hier fris in deze kamer."
- Oh, het raam stond nog open.
Wit, de bleke aristocratische absolute Koning der Groenten.quote:Op zondag 16 maart 2025 13:03 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
@:uitstraling
Een groene of witte asperge?
quote:
Akkoord op beiden.quote:Op zondag 16 maart 2025 13:05 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wit, de bleke aristocratische absolute Koning der Groenten.
Deja vuquote:Op zondag 16 maart 2025 13:04 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Hoe bedoel je?quote:
Ik had dat dus laatst dat ik echt dacht wat is mijn computerkamer de hele tijd koud en toen kwam ik er na een week achter dat daar al de hele tijd een raam op een kier stond. En die kamer is met het raam dicht al niet heel warm in de winter.quote:Op zondag 16 maart 2025 13:04 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Wel goed gelucht danquote:Op zondag 16 maart 2025 13:06 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik had dat dus laatst dat ik echt dacht wat is mijn computerkamer de hele tijd koud en toen kwam ik er na een week achter dat daar al de hele tijd een raam op een kier stond. En die kamer is met het raam dicht al niet heel warm in de winter.
Wow, EXTREEM RECHTSquote:Op zondag 16 maart 2025 13:05 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wit, de bleke aristocratische absolute Koning der Groenten.
En jij zo een briefje bij alle buurmannen door de brievenbus steken met : GIJ NAZI BLOEMquote:Op zondag 16 maart 2025 13:06 schreef Wereldgozer het volgende:
Gisteren avond half in de bosjes geparkeerd (want nergens plek omdat al die kutgezinnen 2 of 3 auto's hebben)
Gelijk een briefje van zo'n nazi buurman
Houden we van, in deze KSC.quote:
Goeie. In het holst van de nacht alle gleufjes vullen.quote:Op zondag 16 maart 2025 13:07 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
En jij zo een briefje bij alle buurmannen door de brievenbus steken met : GIJ NAZI BLOEM
Ik had gisteren ook de ventilatie aan gelaten toen ik weg ging.quote:
Ja, maar dat is deze KSCquote:
Nee, maar hij kost het wel.quote:Op zondag 16 maart 2025 13:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Is een Iphone Pro 16 zo ongeveer 1.129 euro waard?![]()
Mijn hemel wat een geld
Huil0nquote:
That’s hot.quote:Op zondag 16 maart 2025 13:10 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Het wordt vanaf woensdag 17 graden en vanaf donderdag 19 graden
Weer tijd voor de hotpants
Pants.quote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |