Daarom heb ik volgens mij destijds ook dat campingaz ding gekocht, die is lekker vlak. Wel duur gas omdat het met patronen (van die grote spuitbussen) moet ipv die tankjesquote:Op zondag 16 maart 2025 17:09 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Even getest, dit is steviger dan je zou denken.
Het gevaar zit hem er vooral in dat het geheel om valt.
Oftewel jullie willen gewoon wat te miepen hebbenquote:Op zondag 16 maart 2025 17:13 schreef essnhills het volgende:
[..]
Maar nu blijven we miepen over het gebrek aan nieuwe foto's
nou als een pa grmbl en ma grmbl elkaar erg lief vinden....quote:Op zondag 16 maart 2025 17:16 schreef Nattekat het volgende:
Ik durf het haast niet te vragen, maar ik ga het na al die tijd toch doen.
Waar komt Grmbl vandaan?
Altijdquote:Op zondag 16 maart 2025 17:16 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Oftewel jullie willen gewoon wat te miepen hebben
hartstikke leuk en fijn dat jij zo'n leuke middag hebt gehadquote:Op zondag 16 maart 2025 17:06 schreef Dr_Flash het volgende:
ZO, weer thuisHet was leuk
![]()
Hoop lol gehad![]()
Niet eens onderuit gegaan![]()
Voor niks zaalschoenen meegenomen(iedereen kreeg van die spikes voor over elke schoenen)
Lekker geBBQd
Had maar wel eigen bestek meegenomenWant biefstuk snijden met van die deugwokie houten "messen" dat wordt natuurlijk niks
![]()
Aangekomen bij de bushalte. 21 minuten op de bus wachten. Hmm. Dan kan ik ook wel vast naar de volgende halte lopen. Stapjes, tijd opvouwen, profitVolgende halte zit net na een kruising waardoor daar veel meer bussen langs komen, dus ik ben nog 5 minuten eerder thuis ook
![]()
![]()
Nu tijd voor balkonnetjeHelaas is de zon inmiddels weg
![]()
Maar ja, een leuke middag dus
Ik wilde eerst ook zoiets, maar die hadden ze niet en ik weiger meer geld uit te geven aan iets wat hooguit eens per jaar gebruikt gaat worden. Het doet wat het moet doen.quote:Op zondag 16 maart 2025 17:16 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Daarom heb ik volgens mij destijds ook dat campingaz ding gekocht, die is lekker vlak. Wel duur gas omdat het met patronen (van die grote spuitbussen) moet ipv die tankjes
Zeelandquote:Op zondag 16 maart 2025 17:16 schreef Nattekat het volgende:
Ik durf het haast niet te vragen, maar ik ga het na al die tijd toch doen.
Waar komt Grmbl vandaan?
Wel lopend mag ik hopen?quote:
Misschien wordt het de fiets dit keerquote:
Wat maakt het uit waar ik vandaan komquote:
Holy shit wtf.quote:Op zondag 16 maart 2025 17:34 schreef Crack_ het volgende:
Ohja, wij dus naar Loetje. Besteld iemand de xl loetje doorbakkendat vond ik echt zoooo zonde
elke biefstuk die doorbakken is is zondequote:Op zondag 16 maart 2025 17:34 schreef Crack_ het volgende:
Ohja, wij dus naar Loetje. Besteld iemand de xl loetje doorbakkendat vond ik echt zoooo zonde
Maar meer biefstuk is meer zonde.quote:Op zondag 16 maart 2025 17:37 schreef mschol het volgende:
[..]
elke biefstuk die doorbakken is is zonde
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |