ja kan ook, maar ik dach niet aan een fornuisje zoals ltvdk linktquote:Op zondag 16 maart 2025 16:57 schreef Crack_ het volgende:
[..]
oh ik dacht aan zo'n gasbrandertje voor creme brulee enzo
https://www.action.com/nl-nl/p/2562238/froyak-gasbrander/quote:Op zondag 16 maart 2025 16:50 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik heb nog zo'n ding staan, alleen dan wel het model van 20 jaar geleden https://www.berger-campin(...)kachel-2200-w-182687
Daar heb ik er ook wel een paar vanquote:Op zondag 16 maart 2025 16:56 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik denk bij gasbrander aan een portable vlammerwerper die je met een band over je schouder hangt waarmee je onkruid tussen de tegels weg kan branden enzo
we hebben het allemaal foutquote:Op zondag 16 maart 2025 16:58 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja kan ook, maar ik dach niet aan een fornuisje zoals ltvdk linkt
Nee want dan gaan jullie weer allemaal lopen miepenquote:Op zondag 16 maart 2025 16:56 schreef essnhills het volgende:
Krijgen we straks nieuwe beelden van de nieuwe Grmbl-kraan?
Das wel heel basic, hopen dat je pannetje er op blijft staanquote:Op zondag 16 maart 2025 16:58 schreef Nattekat het volgende:
[..]
https://www.action.com/nl-nl/p/2562238/froyak-gasbrander/
ik ben mn huis niet uitgeweestquote:Op zondag 16 maart 2025 17:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
Zo, lekker nog even 9000 stapjes gewandeld met hond.
Het is vooral die onmogelijk posities waar je je in moet vouwen om erbij te kunnen omdat dat ding achter de wasbak zitquote:Op zondag 16 maart 2025 17:05 schreef mschol het volgende:
ik zou ook wel een andere keukenkraan willen.. maarja gedoe..
Disney is wanhopig aan het worden.quote:Op zondag 16 maart 2025 17:05 schreef mschol het volgende:
Pers geweerd bij premiére van remake Disney's 'Sneeuwwitje'ze hadden beter wat geld gewoon op straat kunnen dumpen, hadden mensen er nog wat aan
Even getest, dit is steviger dan je zou denken.quote:Op zondag 16 maart 2025 17:04 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Das wel heel basic, hopen dat je pannetje er op blijft staan
@CherryLips Dit gaat over jou. Klopt dit?quote:Op zondag 16 maart 2025 17:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Disney is wanhopig aan het worden.
Enige waar ze nog geld mee binnenhalen is de Disney Adults die naar de parken komen en zich ziek kopen aan troep.
Hé, dat is Lucy Grey uit de laatste Hunger Games.quote:Op zondag 16 maart 2025 17:05 schreef mschol het volgende:
Pers geweerd bij premiére van remake Disney's 'Sneeuwwitje'ze hadden beter wat geld gewoon op straat kunnen dumpen, hadden mensen er nog wat aan
quote:Op zondag 16 maart 2025 17:06 schreef Dr_Flash het volgende:
ZO, weer thuisHet was leuk
![]()
Maar ja, een leuke middag dus
Maar nu blijven we miepen over het gebrek aan nieuwe foto'squote:Op zondag 16 maart 2025 17:03 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee want dan gaan jullie weer allemaal lopen miepen
Daarom heb ik volgens mij destijds ook dat campingaz ding gekocht, die is lekker vlak. Wel duur gas omdat het met patronen (van die grote spuitbussen) moet ipv die tankjesquote:Op zondag 16 maart 2025 17:09 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Even getest, dit is steviger dan je zou denken.
Het gevaar zit hem er vooral in dat het geheel om valt.
Oftewel jullie willen gewoon wat te miepen hebbenquote:Op zondag 16 maart 2025 17:13 schreef essnhills het volgende:
[..]
Maar nu blijven we miepen over het gebrek aan nieuwe foto's
nou als een pa grmbl en ma grmbl elkaar erg lief vinden....quote:Op zondag 16 maart 2025 17:16 schreef Nattekat het volgende:
Ik durf het haast niet te vragen, maar ik ga het na al die tijd toch doen.
Waar komt Grmbl vandaan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |