SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash![]()
emjoy!quote:Op zondag 16 maart 2025 12:44 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou ik ga even afronden. Tot later allen
Nee, ik ben allang wakkerquote:Op zondag 16 maart 2025 12:51 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ga me niet verellen dat je nu pas net wakker bent
vaak betaalt het bedrijf wel iets mee aan de PV.quote:Op zondag 16 maart 2025 12:53 schreef kwiwi het volgende:
Kan iemand mij het concept "personeelsvereniging" uitleggen? Het is dus eigenlijk net zoiets als een sportvereniging (je betaalt de vereniging en de activiteiten vinden plaats in je vrije tijd) maar dan 'toevallig' met mensen waarmee je werkt?
Wat is de toegevoegde waarde van daaraan mee doen? Doe je dat als je je collega's super leuk vindt en extra tijd met ze wil doorbrengen? Sponsort het bedrijf voor een deel de uitjes? Iets anders?
Ik dacht eerst dat de personeelsvereniging een clubje mensen in het bedrijf was die uitjes organiseren (op werkdagen zeg maar) waar vervolgens alle werknemers (tegen betaling) aan deel kunnen nemen. Zoals je bij ons het "Organisationskomitee" hebt.
Ik zie het vooral als een kostenbesparing voor de werkgeverquote:Op zondag 16 maart 2025 12:53 schreef kwiwi het volgende:
Kan iemand mij het concept "personeelsvereniging" uitleggen? Het is dus eigenlijk net zoiets als een sportvereniging (je betaalt de vereniging en de activiteiten vinden plaats in je vrije tijd) maar dan 'toevallig' met mensen waarmee je werkt?
Wat is de toegevoegde waarde van daaraan mee doen? Doe je dat als je je collega's super leuk vindt en extra tijd met ze wil doorbrengen? Sponsort het bedrijf voor een deel de uitjes? Iets anders?
Ik dacht eerst dat de personeelsvereniging een clubje mensen in het bedrijf was die uitjes organiseren (op werkdagen zeg maar) waar vervolgens alle werknemers (tegen betaling) aan deel kunnen nemen. Zoals je bij ons het "Organisationskomitee" hebt.
Jullie hadden nog treinen?quote:Op zondag 16 maart 2025 12:52 schreef mschol het volgende:
https://www.nu.nl/binnenl(...)-minder-treinen.html
goed geregeld PROrail
Wat heeft het een met het ander te maken?quote:Op zondag 16 maart 2025 12:56 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik zie het vooral als een kostenbesparing voor de werkgever
Hoezo bespaart het kosten als de werkgever er ook wat aan bijdraagt? Zonder PV waren er dan toch minder kosten?quote:Op zondag 16 maart 2025 12:56 schreef Nattekat het volgende:
[..]
hij heeft de kok horen fluiten maar weer niet waar de lepel hangtquote:Op zondag 16 maart 2025 12:58 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hoezo bespaart het kosten als de werkgever er ook wat aan bijdraagt? Zonder PV waren er dan toch minder kosten?
Omdat dergelijke activiteiten ook als bedrijfsuitje georganiseerd kunnen worden. En dat is dus onder werktijd, en werknemers dragen er niet aan bij.quote:Op zondag 16 maart 2025 12:58 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hoezo bespaart het kosten als de werkgever er ook wat aan bijdraagt? Zonder PV waren er dan toch minder kosten?
Klinkklare kwats, bij ons legt de werkgever juist grote bedragen bij, in ruil voor extra saamhorigheid dan.quote:Op zondag 16 maart 2025 12:56 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat staat toch los van elkaar, die uitjes? Want niet iedereen is bij de PV neem ik aan.quote:Op zondag 16 maart 2025 12:59 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Omdat dergelijke activiteiten ook als bedrijfsuitje georganiseerd kunnen worden. En dat is dus onder werktijd, en werknemers dragen er niet aan bij.
Dan zijn het afdelingsuitjes Einstein.quote:Op zondag 16 maart 2025 12:59 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Omdat dergelijke activiteiten ook als bedrijfsuitje georganiseerd kunnen worden. En dat is dus onder werktijd, en werknemers dragen er niet aan bij.
Dat is de theorie.quote:Op zondag 16 maart 2025 13:00 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dat staat toch los van elkaar, die uitjes? Want niet iedereen is bij de PV neem ik aan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |