ze kunnen die hoofdletters vast goed lezenquote:
quote:Twee honden sloegen rond 11.30 uur onafhankelijk van elkaar aan op één plek onder het puin. De THW moet gaan zoeken onder de zware mergelblokken, waaruit het bouwwerk was opgetrokken.
In de keuken, heb even een zeil neergelegd. Ze zeiken vooral nu echt alles onder.quote:Op zondag 16 maart 2025 14:07 schreef kwiwi het volgende:
Maar lopen ze nou gewoon vrij door je huis @:cherrylips ?
Net mensen.quote:Op zondag 16 maart 2025 14:22 schreef CherryLips het volgende:
Rare beestjes. Eerst negeren ze elkaar, dan krijg je een soort gangbang, dan dikke ruzie en nu zitten ze samen te eten. Binnen 1 minuut tijd.
Emotional rollercoasterquote:Op zondag 16 maart 2025 14:22 schreef CherryLips het volgende:
Rare beestjes. Eerst negeren ze elkaar, dan krijg je een soort gangbang, dan dikke ruzie en nu zitten ze samen te eten. Binnen 1 minuut tijd.
KIEP.quote:Op zondag 16 maart 2025 14:24 schreef LTVDK het volgende:
Pistoletje met spiegeleitjes en beenhamkippetjes
quote:Op zondag 16 maart 2025 14:24 schreef LTVDK het volgende:
Pistoletje met spiegeleitjes en beenhamkippetjes
Ik kiepte hem ook zo naar binnen, had goede hongerquote:
quote:Op zondag 16 maart 2025 14:34 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ze burgeren zo snel in *traantje wegpinkt*
waffor keek?quote:
edit:quote:
quote:
quote:Op zondag 16 maart 2025 14:46 schreef mschol het volgende:
boeren volgens mij.. marmer hadden ze niet staan toen volgens mij
Hij cake nog even welk pakje het wasquote:
das toch een mooi spaarpotjequote:Op zondag 16 maart 2025 14:50 schreef mschol het volgende:
ook eens gekeken of ik nog zorgtoeslag over vorig jaar krijg, waarschijnlijk wel en dan gelijk 900+ euro ofzo
Dat zijn toch weer een paar LEGO sets.quote:Op zondag 16 maart 2025 14:50 schreef mschol het volgende:
ook eens gekeken of ik nog zorgtoeslag over vorig jaar krijg, waarschijnlijk wel en dan gelijk 900+ euro ofzo
Gewoon stevig gaan wandelenquote:
Huphup, geen stapjes = geen hapjesquote:Op zondag 16 maart 2025 14:54 schreef Nattekat het volgende:
* Nattekat met heel veel dramatische geluiden in beweging komt om nog even te wandelen buiten
Ja oke dat is misschien wel verstandiger.quote:Op zondag 16 maart 2025 14:55 schreef mschol het volgende:
[..]
of gewoon een deel van een lening afbetaald
Ik had geen plannen vandaag om een andere outfit aan te doen. Chill outfit dagje.quote:Op zondag 16 maart 2025 14:55 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gewoon stevig gaan wandelenIk zweette me net ook kapot
*meer dramatische geluiden maakt*quote:Op zondag 16 maart 2025 14:56 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Huphup, geen stapjes = geen hapjesOok geen muffins
Zij die klagen worden overgeslagenquote:
Moet je de gewrichten misschien een keertje oliënquote:Op zondag 16 maart 2025 15:01 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Mijn dramatische geluiden zijn van het op gang komen
Oh ja, ik dacht toen ik dit zag, laat ik eens checken hoe het voor komend jaar zit.quote:Op zondag 16 maart 2025 14:50 schreef mschol het volgende:
ik krijg dit jaar 35... en over vorig jaar vonden ze nog dat ik teveel ging verdienenquote:Op zondag 16 maart 2025 15:11 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Oh ja, ik dacht toen ik dit zag, laat ik eens checken hoe het voor komend jaar zit.
4 euro per maand.
Hmm.
Over vorig jaar mag ik overigens 150 euro toeslag terugbetalen zo te zien. Joepie.
Nattekraktquote:Op zondag 16 maart 2025 15:01 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Mijn dramatische geluiden zijn van het op gang komen
Ik ben vrij fitquote:Op zondag 16 maart 2025 15:15 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Komt door de wekker. Heb toch wel lichte spijt
Ik kan echt zo slecht tegen dit soort dingen, behoorlijk treurig eigenlijk. Absoluut de genetische loterij verloren op dat vlak.quote:
Van vorig jaar is er bij mij nog geen definitieve beschikking, maar zo te zien mag ik gaan terugbetalen, dit jaar staat die gewoon op 0quote:Op zondag 16 maart 2025 15:11 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Oh ja, ik dacht toen ik dit zag, laat ik eens checken hoe het voor komend jaar zit.
4 euro per maand.
Hmm.
Over vorig jaar mag ik overigens 150 euro toeslag terugbetalen zo te zien. Joepie.
Lucky youquote:Op zondag 16 maart 2025 15:17 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik kan echt zo slecht tegen dit soort dingen, behoorlijk treurig eigenlijk. Absoluut de genetische loterij verloren op dat vlak.
Maar goed, heb dan weer wel goede ogen en een goed gebit ter compensatie.
Ik weet wat ik gekregen heb en wat ik uiteindelijk verdiend heb, en wat de rekentool zegt waar ik recht op heb, dus de rekensom is uiteindelijk niet heel moeilijk of zo.quote:Op zondag 16 maart 2025 15:19 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Van vorig jaar is er bij mij nog geen definitieve beschikking, maar zo te zien mag ik gaan terugbetalen, dit jaar staat die gewoon op 0
Ja voor 2024 hadden ze mijn inkomen 5000 te laag geschat (dus dat wordt terugbetalen), voor komend jaar 5000 te hoog. Of ze verwachten dat mijn werkgever opeens 400 per maand extra salaris gaan gevenquote:Op zondag 16 maart 2025 15:22 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik weet wat ik gekregen heb en wat ik uiteindelijk verdiend heb, en wat de rekentool zegt waar ik recht op heb, dus de rekensom is uiteindelijk niet heel moeilijk of zo.
ik gooi zelf altijd mijn inkomen veel verder omhoog dan nodig.quote:Op zondag 16 maart 2025 15:27 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja voor 2024 hadden ze mijn inkomen 5000 te laag geschat (dus dat wordt terugbetalen), voor komend jaar 5000 te hoog. Of ze verwachten dat mijn werkgever opeens 400 per maand extra salaris gaan geven
gelukkig na dinsdag niet meerquote:Op zondag 16 maart 2025 15:34 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Heb je nog zo'n vervelende aanval gehad?
quote:
Plus heel veel voer zekerquote:
Doe je dat omdat je op een toeslagengrens zit?quote:Op zondag 16 maart 2025 15:30 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik gooi zelf altijd mijn inkomen veel verder omhoog dan nodig.
Ergens in oktober ga ik dan kijken om het te verlagen
en dan na het vaststellen van mn verzamelinkomen kijk ik of ik zelf al mn inkomen nog verder verlaag of dat ik wacht tot ze mn definitieve aanslag klaar hebben
half meiquote:Op zondag 16 maart 2025 15:37 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Wanneer kom je hier kroketje eten?
Ik zit net op het randje van de grens, dus vind het prima dat die dit jaar op 0 staatquote:Op zondag 16 maart 2025 15:30 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik gooi zelf altijd mijn inkomen veel verder omhoog dan nodig.
Ergens in oktober ga ik dan kijken om het te verlagen
en dan na het vaststellen van mn verzamelinkomen kijk ik of ik zelf al mn inkomen nog verder verlaag of dat ik wacht tot ze mn definitieve aanslag klaar hebben
Klinkt alsof je nog een avondmaaltijd mistquote:Op zondag 16 maart 2025 15:38 schreef bitterbal het volgende:
[..]
hmm valt mee
granola met yoghurt en fruit
zakje lays sushi chips
Pho met kip
4 chickenwings
neuj, omdat ik het wel lekker vind om rond december wat extra uitbetaald te krijgen (gaat bij mij ook om de huurtoeslag)quote:Op zondag 16 maart 2025 15:37 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Doe je dat omdat je op een toeslagengrens zit?
Ben op dieetquote:Op zondag 16 maart 2025 15:38 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Klinkt alsof je nog een avondmaaltijd mist
Ja die eetquote:
En de rest van de dag?quote:Op zondag 16 maart 2025 15:38 schreef bitterbal het volgende:
[..]
hmm valt mee
zakje lays sushi chips
Pho met kip
4 chickenwings
https://www.ikea.com/nl/n(...)art-metaal-40488796/quote:Op zondag 16 maart 2025 15:40 schreef bitterbal het volgende:
GRMBL wat heb je gisteren allemaal in de ikea gekocht?
GA. DAN.quote:Op zondag 16 maart 2025 15:41 schreef Nattekat het volgende:
Ik zit nu al 20 minuten met m'n schoenen aan
* Nattekat nu echt naar buiten gaat
Oh sjiekquote:Op zondag 16 maart 2025 15:42 schreef LTVDK het volgende:
[..]
https://www.ikea.com/nl/n(...)art-metaal-40488796/
En daarna lekker op de barbecue ermeequote:Op zondag 16 maart 2025 15:42 schreef bitterbal het volgende:
Er zit hier een nieuwe vogel in de buurt die tot 2400 keihard aan het tsjilpen is. Liefst schiet ik hem uit de boom
Nee voor de normale keukenquote:Op zondag 16 maart 2025 15:43 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Oh sjiek![]()
voor je omgekeerde keuken?
Omdat ze daar meestal roomijs verkopenquote:Op zondag 16 maart 2025 15:44 schreef Crack_ het volgende:
Waarom verkopen ze bij de ijssalon geen lekkere waterijsjes
TELEFOON WEG. LOPEN.quote:
Al die laffe smoesjes, ga gewoon lopenquote:
Ho wacht even.quote:Op zondag 16 maart 2025 15:38 schreef bitterbal het volgende:
[..]
hmm valt mee
zakje lays sushi chips
Pho met kip
4 chickenwings
Chips die smaakt naar rauwe vis?quote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |