Oke Etto.quote:
Ja, akkoordquote:Op zondag 16 maart 2025 13:15 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik doe m'n best om af en toe iets anders dan de ISO standaardlijst van KSC onderwerpen te delen.
Beter zit mijn hordeur dan weer aan het kozijn.quote:Op zondag 16 maart 2025 13:10 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Het wordt vanaf woensdag 17 graden en vanaf donderdag 19 graden
Weer tijd voor de hotpants
de hele keuken virtueel schoon?quote:
Wat biedt je?quote:Op zondag 16 maart 2025 13:22 schreef Ama het volgende:
[..]
Je mag hier ook wel niet virtueel komen poetsen hoor.
je mag een poetsdoek gebruiken ipv een tandenborstelquote:
quote:Op zondag 16 maart 2025 13:22 schreef Ama het volgende:
[..]
Je mag hier ook wel niet virtueel komen poetsen hoor.
Dit geloof ik onmiddelijkquote:Op zondag 16 maart 2025 13:10 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
En de croptops.quote:Op zondag 16 maart 2025 13:10 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ja, nou ja.. mn weerapp zegt dat.. weet niet of dat in de praktijk ook zo isquote:
+ buikstreepjesquote:
Je waardeert pas hoe fijn routine is als er iemand met z'n nieuwe overgecompliceerde bullshitobsessie komt leuren.quote:Op zondag 16 maart 2025 13:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, akkoord
Al is routine soms ook fijn
Het waren eerst twee apparaten, maar na de unificatie is het er nog maar één?quote:Op zondag 16 maart 2025 13:40 schreef mschol het volgende:
hmm, heb 2 logitech unifying recievers liggen.. maar volgens mij maar 1 apparaat dat dat ding gebruikthoe dan?
quote:Op zondag 16 maart 2025 13:46 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Het waren eerst twee apparaten, maar na de unificatie is het er nog maar één?
Koppelende caafsquote:Op zondag 16 maart 2025 13:34 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, nou ja.. mn weerapp zegt dat.. weet niet of dat in de praktijk ook zo is
[..]
+ buikstreepjes
is er niet 1 een usbstickie?quote:Op zondag 16 maart 2025 13:40 schreef mschol het volgende:
hmm, heb 2 logitech unifying recievers liggen.. maar volgens mij maar 1 apparaat dat dat ding gebruikthoe dan?
nope, hebben beide ook logitech en het logo erop staan, al snap ik je suggestie, die kleine sticks heb ik ookquote:Op zondag 16 maart 2025 13:50 schreef Nizno het volgende:
[..]
is er niet 1 een usbstickie?
zo'n mini heb ik ook nog aan een sleutelbos
Die ene is wel wat bang.quote:
dan heb ik ook geen ideequote:Op zondag 16 maart 2025 13:52 schreef mschol het volgende:
[..]
nope, hebben beide ook logitech en het logo erop staan, al snap ik je suggestie, die kleine sticks heb ik ook
Heb je een nieuwe caaf?quote:
Ineens tegen de muurquote:
Van marktplaats met die lange nagelsquote:Op zondag 16 maart 2025 13:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Heb je een nieuwe caaf?![]()
Dat gezichtje van die rechtercaaf![]()
PIEP.quote:
Heb je al een naam?quote:Op zondag 16 maart 2025 13:54 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Van marktplaats met die lange nagelsnagels hebben ze wel geknipt. Ze is lekker onderdanig.
MadeWoestquote:
Pluisje heette ze. Ze lijkt wel veel op Muis maar dan als Tex of teddy. Ze is een beetje ruwharig. Misschien dat ik haar Taartje ga noemen.quote:Op zondag 16 maart 2025 13:56 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Heb je al een naam?![]()
Ze ziet eruit als een schatje
Pluisjequote:Op zondag 16 maart 2025 13:56 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Pluisje heette ze. Ze lijkt wel veel op Muis maar dan als Tex of teddy. Ze is een beetje ruwharig. Misschien dat ik haar Taartje ga noemen.
"Dat is fastfood voor cavia's."quote:Op zondag 16 maart 2025 13:57 schreef CherryLips het volgende:
Ze heeft volgens mij wel een gebroken ruggetje maar als het goed is moet dat wel overgaan met ander voer. Ze kreeg science selective.
quote:Op zondag 16 maart 2025 13:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
"Dat is fastfood voor cavia's."
RIP Eva
Nooit meer naar Dalfsenquote:
Dat is een goed tekenquote:Op zondag 16 maart 2025 13:59 schreef CherryLips het volgende:
Er wordt wel wat afgezeken zeg. Ze legt gelukkig goede keutels.
Er wordt gewoon gegeten en soms denkt madelief ineens WIE BEN JIJ en dan rent ze op dr af en dan is het weer snuffelen en plassen en dan is het van HEY ETEN. etc etcquote:Op zondag 16 maart 2025 13:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat is een goed teken
Pelletfactory
Oh ja.. Retie...quote:Op zondag 16 maart 2025 13:59 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dit was deels dezelfde route als naar Retie. Herinneringen ophalen.
zo van, ik sproei je onder dan herken ik je tenminste?quote:Op zondag 16 maart 2025 14:00 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Er wordt gewoon gegeten en soms denkt madelief ineens WIE BEN JIJ en dan rent ze op dr af en dan is het weer snuffelen en plassen en dan is het van HEY ETEN. etc etc
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |