Geef maar titelquote:
Zo dat is niet mis.quote:
Niet alleen over jou. Ik wilde me juist niet enkel specifiek tot jou richten omdat ik meer mensen bedoel die dat sinds gister doen. Hoop toch dat ik zelf mag bepalen hoe ik m’n bericht formuleer?quote:Op zaterdag 15 maart 2025 19:41 schreef Joyce-43 het volgende: [..] zeg dan me naam als je mijn bedoeld aangezien je het over mijn heb
Weer eens vroeg naar bedquote:
spijt me maar dit zijn geen 3de graads brandwondenquote:
Nee en daarom stoort het mij hoe hier over wordt gesproken door mensen , het is niet niets en het is heel erg pijnlijkquote:
ja maar hoe weet jij dat ik het niet weet dat zeg jij namelijk? dus wie maakt jou expert over mijn leven?quote:
Een eerstegraads brandwond komt het meest voor. Bij een tweedegraads brandwond is de bovenste laag van je huid verband, waarbij de huid beschadigd (kapot) is. Een derdegraads brandwond herken je aan een witte, grauwe, zwarte of bruine huidquote:
Het ging over Jane , jij zit niet in het huis toch?quote:Op zaterdag 15 maart 2025 19:44 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ja maar hoe weet jij dat ik het niet weet dat zeg jij namelijk? dus wie maakt jou expert over mijn leven?
Die vellen zaten aan de stenen in de sauna. Vanmiddag keken ze ernaar en zagen de vellen er nog opzitten.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 19:38 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
dat zei ik op dit punt niet, maar het valt echt reuze mee je kan niet echt zeggen oh de vellen hangen eraan
lees je eigen reacties even terugquote:Op zaterdag 15 maart 2025 19:46 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Het ging over Jane , jij zit niet in het huis toch?
Waarom maak je je daar nu zo druk over? T aangepast en ik had wel laaatstequote:Op zaterdag 15 maart 2025 19:44 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
spijt me maar dit zijn geen 3de graads brandwonden
3e graads brandwonden worden donker van kleur, dus kan prima..Maar ik denk dat jij er meer verstand van hebt zo te horenquote:Op zaterdag 15 maart 2025 19:44 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
Pootje zei dat het wel meeviel. En Pootje is stukadoor, die kan het wetenquote:Op zaterdag 15 maart 2025 19:46 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
Die vellen zaten aan de stenen in de sauna. Vanmiddag keken ze ernaar en zagen de vellen er nog opzitten.
Jaquote:Op zaterdag 15 maart 2025 19:47 schreef mazaru het volgende:
[..]
Pootje zei dat het wel meeviel. En Pootje is stukadoor, die kan het weten
Ik las gister ergens dat 2e graads brandwonden meer pijn kunnen doen dan 3e graads.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 19:44 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
Heb je gezien hoe laat het al is?? Het is al bijna 8 uur hoorquote:
Allemachtig zegquote:Op zaterdag 15 maart 2025 19:44 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ja maar hoe weet jij dat ik het niet weet dat zeg jij namelijk? dus wie maakt jou expert over mijn leven?
Doe even normaal dit is nu de zoveelste keer dat je dit doet.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 19:47 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
neem je topic maar terug en Dot pak je vriendjes ook eens aan graag
Dat klopt iddquote:Op zaterdag 15 maart 2025 19:48 schreef Willewa het volgende:
[..]
Ik las gister ergens dat 2e graads brandwonden meer pijn kunnen doen dan 3e graads.
Maar ik snap gewoon niet waarom er sinds gister al een terugkerende discussie is over hoe erg het is en dat iemand blijkbaar toestemming moet krijgen om last/pijn te hebben en dat dan bepaald wordt hoeveel, hoe lang etcEn een hele hoop mensen die er maar om lachten, wat een aansteller, ze doet alsof ze dood gaat bla bla. Beetje raar gedrag als iemand gewoon een beste brandwond heeft opgelopen en logischerwijs gewoon goed pijn heeft daarvan.
quote:Op zaterdag 15 maart 2025 19:51 schreef spapaars het volgende:
Heb veel oogopslagkennis en constateer, hartstikke scheel.
[ afbeelding ]
Ja gezellig wijntje en een borrelplankje erbijquote:Op zaterdag 15 maart 2025 19:50 schreef Folies het volgende:
Sfeertje, kan iemand het haardvuur aansteken.
quote:Op zaterdag 15 maart 2025 19:49 schreef mazaru het volgende:
[..]
Heb je gezien hoe laat het al is?? Het is al bijna 8 uur hoor
Is er toch nog wat in zijn tas verdwenen ook al is het die beker nietquote:Op zaterdag 15 maart 2025 19:52 schreef Puzzie het volgende:
[..]Die blikken zijn wel tof om te bewaren
Ik ga een bakkie pleur op Axel nemen.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 19:53 schreef spapaars het volgende:
[..]
Met hem is de wat betere humor verdwenen.
Volgens mij krijgt iedereen een blik meequote:Op zaterdag 15 maart 2025 19:53 schreef mazaru het volgende:
[..]
Is er toch nog wat in zijn tas verdwenen ook al is het die beker niet
Jaquote:Op zaterdag 15 maart 2025 19:53 schreef mazaru het volgende:
[..]
Is er toch nog wat in zijn tas verdwenen ook al is het die beker niet
Ja echt doodzonde. Eigenlijk is dat de schuld van Sharice en Pootje. Die moesten ineens zo nodig naar dat walgelijke kartel overstappen. Daar had ze gisteren ook flink spijt van. Puntje bij paaltje was het Jane die woord hield en Jordy die haar liet vallenquote:Op zaterdag 15 maart 2025 19:53 schreef spapaars het volgende:
[..]
Met hem is de wat betere humor verdwenen.
Ohhh dan huilde ze gisteren van geluk dat hij dat ticket pakte. Nou snap ik hetquote:Op zaterdag 15 maart 2025 19:54 schreef Koos1958 het volgende:
Oh jordy heeft van 1e moment al aan sharice gezegd dat hij dit zou gaan doen. En zij dit zelf ook heeft gezegd. Dus zelfde als hij gister geeft gezegd. Vanmorgen zei jane toch iets anders tegen matti.
Dat is zonder twijfel ook zoquote:Op zaterdag 15 maart 2025 19:57 schreef Koos1958 het volgende:
Jordy gunt het sharice echt. Hij vind haar een veel mooier mens dan toen met milena
Denk dat Sharice misschien haarzelf een beetje verloor icm Milena somehow. Voor die vriendschap met Milena en daarna is het een hartstikke leuke, lieve en behoorlijk grappige meid.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 19:56 schreef Verity het volgende:
Sharice is ook zoveel anders in dit gesprek, dan eerdere gesprekken (verdedigende "discussies") in de tijd dat Milena er was. Zoveel meer volwassen en open om een gesprek te voeren.
En naar het brandwondencentrum gaan....quote:Op zaterdag 15 maart 2025 19:50 schreef Folies het volgende:
Sfeertje, kan iemand het haardvuur aansteken.
Sowiesoquote:Op zaterdag 15 maart 2025 19:58 schreef spapaars het volgende:
[..]
Het Zijn kartel tegen 1 zal het dan worden.
had ik ook gedacht, dat ze hele nacht zouden blijven koppig zijnquote:Op zaterdag 15 maart 2025 19:58 schreef Kissingbird het volgende:
jordy dacht dat hij daar met Jane zou moeten staan, overblijven en daar zou moeten slapen.
Ja!!quote:Op zaterdag 15 maart 2025 19:59 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
had ik ook gedacht, dat ze hele nacht zouden blijven koppig zijn
Als ze geen brandwonden had gehad, had ze dat denk ik ook vast en zeker gedaan.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 19:59 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
had ik ook gedacht, dat ze hele nacht zouden blijven koppig zijn
Zij wil liever het spel echt spelenquote:Op zaterdag 15 maart 2025 20:00 schreef Verity het volgende:
[..]
Als ze geen brandwonden had gehad, had ze dat denk ik ook vast en zeker gedaan.
zo gaf ze zelf aan dat dit niet het geval was geweest, want ze wil niet op deze manier naar de halve finale. ze wil strijden.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 20:00 schreef Verity het volgende:
[..]
Dat kan best met brandwonden ook.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 20:00 schreef Verity het volgende:
[..]
Ik ga in ieder geval maandag de uitzending kijken om te zien hoe het nou echt is gegaan. Want ik hoor heel veel tegenstrijdige verhalen. En waarom al die tranen bij Sharice als ze gewoon die ticket aan Jordy had gegeven?quote:Op zaterdag 15 maart 2025 20:00 schreef Verity het volgende:
[..]
Juist.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 20:01 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
zo gaf ze zelf aan dat dit niet het geval was geweest, want ze wil niet op deze manier naar de halve finale. ze wil strijden.
Jup anders was ze wel eerder naar buiten gekomen.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 20:00 schreef Verity het volgende:
[..]
ik begrijp haar nietquote:Op zaterdag 15 maart 2025 20:01 schreef spapaars het volgende:
Sharice mag hopen, maar vrijdag zit ze daar weer als 1 van de genomineerden.
Tja, alle onderdanen moeten de nieuwe kleren van de Keizer natuurlijk wel bewonderenquote:Op zaterdag 15 maart 2025 20:00 schreef Koos1958 het volgende:
Jordy zegt hoe het is gegaan en sharice beaamt het. Vanmorgen deed ze voorkomen alsof jordy verhaal verdraaide tegen matti.
We weten nu hoe iedereen zowat hier over denkt dus je wakkerd ook zelf de terugkerende discussie aan..om het er weer over te hebben.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 19:48 schreef Willewa het volgende:
[..]
Ik las gister ergens dat 2e graads brandwonden meer pijn kunnen doen dan 3e graads.
Maar ik snap gewoon niet waarom er sinds gister al een terugkerende discussie is over hoe erg het is en dat iemand blijkbaar toestemming moet krijgen om last/pijn te hebben en dat dan bepaald wordt hoeveel, hoe lang etcEn een hele hoop mensen die er maar om lachten, wat een aansteller, ze doet alsof ze dood gaat bla bla. Beetje raar gedrag als iemand gewoon een beste brandwond heeft opgelopen en logischerwijs gewoon goed pijn heeft daarvan.
quote:Op zaterdag 15 maart 2025 20:02 schreef Harrison het volgende:
[..]
Tja, alle onderdanen moeten de nieuwe kleren van de Keizer natuurlijk wel bewonderen
Klopt, maar denk wel dat ze het had gedaan. En vooral als Axel er nog in had gezeten, die was er voor gegaan. Denk eerder dat ze dat gisteravond gewoon heeft geroepen, omdat ze baalt dat ze zelf niet meer kon ivm de pijn.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 20:01 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
zo gaf ze zelf aan dat dit niet het geval was geweest, want ze wil niet op deze manier naar de halve finale. ze wil strijden.
Ik zou een 2e geslaagde dubbelspel, dit keer door Sharice, enorm kunnen waarderenquote:Op zaterdag 15 maart 2025 20:02 schreef mazaru het volgende:
En terwijl Sharice gisteren dat bedje aan het oppompen was noemde ze hem een lul. Dus er is echt wel meer aan de hand
Het kartelquote:Op zaterdag 15 maart 2025 20:03 schreef Droopie het volgende:
Hey Jordy gunt het iedereen en allemaal.
Iedereen gelijk, behalve de helft van de groep, die is iets meer gelijk.
jordy had het nodig omdat hij in fysieke spellen niet zo sterk zal zijn.....quote:Op zaterdag 15 maart 2025 20:03 schreef Puzzie het volgende:
Jordy had idd dat ticket nodig , anderen gaan het redden omdat ze ervoor willen strijden
Dat vraag ik me ook af. En de reactie van Pootje, Mattie en Jolien toen hij met dat ticket kwam binnenlopen sprak ook boekdelen.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 20:01 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik ga in ieder geval maandag de uitzending kijken om te zien hoe het nou echt is gegaan. Want ik hoor heel veel tegenstrijdige verhalen. En waarom al die tranen bij Sharice als ze gewoon die ticket aan Jordy had gegeven?
en 1 is er nog iets minder gelijk.. die is eigenlijk nietsquote:Op zaterdag 15 maart 2025 20:03 schreef Droopie het volgende:
Hey Jordy gunt het iedereen en allemaal.
Iedereen gelijk, behalve de helft van de groep, die is iets meer gelijk.
Nou ja en liever krijgen dan strijdenquote:Op zaterdag 15 maart 2025 20:04 schreef Verida het volgende:
[..]
jordy had het nodig omdat hij in fysieke spellen niet zo sterk zal zijn.....
Blijkbaar zit ze helemaal in dat kartel. Dat denkt ze in ieder geval en Pootje huppelt achter haar aan als een trouwe puppyquote:Op zaterdag 15 maart 2025 20:04 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ik zou een 2e geslaagde dubbelspel, dit keer door Sharice, enorm kunnen waarderen
Ik denk dat Jolien vooral erg bang was om tegenover Jordy op de bank te moeten zittenquote:Op zaterdag 15 maart 2025 20:03 schreef Puzzie het volgende:
Jordy had idd dat ticket nodig , anderen gaan het redden omdat ze ervoor willen strijden
Zoiets haalde ik ook uit hun woordenquote:Op zaterdag 15 maart 2025 20:06 schreef mazaru het volgende:
[..]
Blijkbaar zit ze helemaal in dat kartel. Dat denkt ze in ieder geval en Pootje huppelt achter haar aan als een trouwe puppy
Dat klopt dus ook al niet met hoe ze nu praten.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 20:04 schreef Harrison het volgende:
[..]
Dat vraag ik me ook af. En de reactie van Pootje, Mattie en Jolien toen hij met dat ticket kwam binnenlopen sprak ook boekdelen.
Hij doet net alsof het hem ook zomaar is overkomen. De enige die dat feestje voor iedereen verpest heeft is hij zelfquote:Op zaterdag 15 maart 2025 20:04 schreef kater1 het volgende:
Ze waarderen elkaar als persoon. Jordy zegt jij had een kutnacht en wij en kutfeest want er was helemaal geen feest eigenlijk.
Bedoel je Peter of Janequote:Op zaterdag 15 maart 2025 20:05 schreef mazaru het volgende:
[..]
en 1 is er nog iets minder gelijk.. die is eigenlijk niets
ze had ze ook betrapt met dat snoep en kreeg de eervolle vermelding dat ze het tegen niemand mocht zeggen en dat ze nu helemaal bij het kartel hoordequote:Op zaterdag 15 maart 2025 20:06 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Zoiets haalde ik ook uit hun woorden
Ze trapt er gewoon met boter en suiker in. Zodra ze Jane eruit hebben gewerkt (als dat lukt met de stemmers) dan zijn Sharice en Pootje aan de beurt.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 20:06 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Zoiets haalde ik ook uit hun woorden
Tijdens ze het kartel betrapte zei ze iets in de trant, ik blijf ver weg van jullie kartel.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 20:06 schreef mazaru het volgende:
[..]
Blijkbaar zit ze helemaal in dat kartel. Dat denkt ze in ieder geval en Pootje huppelt achter haar aan als een trouwe puppy
Ik denk dat dat meer is omdat hij een hele lading snoep heeft gejat die hij met zijn kartel op wil etenquote:Op zaterdag 15 maart 2025 20:07 schreef Droopie het volgende:
[..]
Bedoel je Peter of Jane
Hij pakte Peter daarstraks echt goed aan, stevige woorden, Peter zei niets terug, uitgeluld.
Maar Jane heeft Jordy toch maar mooi de suite uitgekregen, niets meelachen met die grappen, gewoon laten merken "I don't like you".
En meneer vertrok
Dat was overduidelijk zottigheid tegen elkaarquote:Op zaterdag 15 maart 2025 20:08 schreef Verida het volgende:
[..]
ze had ze ook betrapt met dat snoep en kreeg de eervolle vermelding dat ze het tegen niemand mocht zeggen en dat ze nu helemaal bij het kartel hoorde
er waren nog twee mensen over tegen wie ze het had kunnen vertellen...pootje en jane
Ik denk ook dat ze dat meer uit eigenbelang doet, want zij kan best goed mensen zien , non verbaal . dat zag ik vorige week al toen ze daar wat over zei . Maar hier heeft ze belang bijquote:Op zaterdag 15 maart 2025 20:08 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ze trapt er gewoon met boter en suiker in. Zodra ze Jane eruit hebben gewerkt (als dat lukt met de stemmers) dan zijn Sharice en Pootje aan de beurt.
hihahootjesquote:Op zaterdag 15 maart 2025 20:09 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Dat was overduidelijk zottigheid tegen elkaar
Denk het niet, om 1200 uur miepte die al dat ie terugwilde.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 20:09 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik denk dat dat meer is omdat hij een hele lading snoep heeft gejat die hij met zijn kartel op wil eten
Ik zie het voordeel niet om als vierde van de vijf te staan. Als zij en Pootje nu overstappen dan is het drie tegen drie en zij en Pootje tegen Jane.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 20:09 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik denk ook dat ze dat meer uit eigenbelang doet, want zij kan best goed mensen zien , non verbaal . dat zag ik vorige week al toen ze daar wat over zei . Maar hier heeft ze belang bij
Kan me er wat bij voorstellen.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 20:10 schreef Droopie het volgende:
[..]
Denk het niet, om 1200 uur miepte die al dat ie terugwilde.
Ach, met koken had hij hem toch nog om???quote:Op zaterdag 15 maart 2025 20:12 schreef Kissingbird het volgende:
Matthie vindt de ring van Kiki niet
Om voor zichzelf te kiezenquote:Op zaterdag 15 maart 2025 20:13 schreef Puzzie het volgende:
Jordy hoopt dat Sharice hier wijze lessen uithaalt, tering![]()
Twinstreams netquote:Op zaterdag 15 maart 2025 20:13 schreef mazaru het volgende:
Ik vind het knap dat jullie naar die zelfverheerlijking kunnen luisteren
Heeft Jane gedaan zegt het Kartelquote:Op zaterdag 15 maart 2025 20:18 schreef Kissingbird het volgende:
Broek van Jolien lag in de droger, iemand heeft handdoeken erbij gestopt en nog eens aangezet.
Voor wie?quote:Op zaterdag 15 maart 2025 20:19 schreef mazaru het volgende:
Oh dat vliegtuigje mag doorgaan lees ik net. Het zou eerst dit weekend zijn maar na overleg met de productie is het verplaatst naar volgende week. Dat gaat dat kartel echt niet leuk vinden
Jolien zei: oh jee heeft Jane gedaan?quote:
Het werd bevestigd door Sharicequote:Op zaterdag 15 maart 2025 20:20 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Jolien zei: oh jee heeft Jane gedaan?
geen idee waarom ze dat denkt.
S1 Pootje Sharice
oef ik versta Pootje niet zo goed nu
Wel makkelijk nu ...Jane heeft alles gewoon al gedaanquote:
Ik dacht dat het de broek van Jane wasquote:Op zaterdag 15 maart 2025 20:18 schreef Kissingbird het volgende:
Broek van Jolien lag in de droger, iemand heeft handdoeken erbij gestopt en nog eens aangezet.
Ben benieuwd, er is niet met de pet rond gegaan dus denk van haar eigen vrienden....quote:Op zaterdag 15 maart 2025 20:22 schreef BigBreg83 het volgende:
[..]
Oohmet groetjes van je ex jorda?
Ik zie haar wel van beide winnen.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 20:24 schreef Kissingbird het volgende:
Sharice denkt niet te winnen van Jane en Jolien
Ja maar hij heeft het al verstoptquote:Op zaterdag 15 maart 2025 20:25 schreef Kissingbird het volgende:
Sharice zegt tegen Pootje dat er snoep gestolen is en in de doos van Jordy ligtniet zeggen dat je het weet he zegt ze.
Pootje kijkt maar er ligt niks meer in
Sharice lacht ermee.
? Het GING erover toen ik dat schreefquote:Op zaterdag 15 maart 2025 20:03 schreef zodeju het volgende:
[..]
We weten nu hoe iedereen zowat hier over denkt dus je wakkerd ook zelf de terugkerende discussie aan..om het er weer over te hebben.
Ooh, zal dan wel ja. Na dat vliegtuigje volgende er vast weer meer. Misschien heeft BB dit expres zo gedaan, dat r pas vanaf de halve finale vliegtuigjes mogen komen.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 20:24 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ben benieuwd, er is niet met de pet rond gegaan dus denk van haar eigen vrienden....
Dacht dat dat toch not done is als er in prive spullen gezeten wordt of de eigenaar moet er bij staan...quote:Op zaterdag 15 maart 2025 20:26 schreef Koos1958 het volgende:
In jordy zijn spullen graaien. Sharice had gezien dat hij een grote pot had gepakt.
quote:Op zaterdag 15 maart 2025 20:27 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Oh het ligt nu weer ergens anders? pff
Ach dit is wat hij van fans heeft gekregenquote:Op zaterdag 15 maart 2025 20:27 schreef zodeju het volgende:
[..]
Dacht dat dat toch not done is als er in prive spullen gezeten wordt of de eigenaar moet er bij staan...
Ah dan is ze dus toch niet zo domquote:Op zaterdag 15 maart 2025 20:26 schreef Harrison het volgende:
Sharice heeft haar bedenkingen bij het gesprek wat ze net had met het kartel. Ze vraagt aan Pootje hoe het nou echt is gegaan, want ze zeiden dat ze meteen Jordy gingen troosten toen hij als de Grote Winnaar uit de gameroom terugkwam met het halve finale ticket en Sharice daar als een zwerver had achtergelaten in de kou met een luchtbedje.
Ik zou me ook wel een beetje ongemakkelijk daarbij voelen als ik Sharice was
Tip: ga er niet meer op in.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 20:26 schreef Willewa het volgende:
[..]
? Het GING erover toen ik dat schreef![]()
Zo werkt dat in de onderwereld.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 20:27 schreef zodeju het volgende:
[..]
Dacht dat dat toch not done is als er in prive spullen gezeten wordt of de eigenaar moet er bij staan...
En Jordy jat wat afquote:Op zaterdag 15 maart 2025 20:28 schreef Droopie het volgende:
[..]
Zo werkt dat in de onderwereld.
Nu zit Jordy bij Sharice onder de plak, want zij weet zijn grote geheimde snoepjesdief
Nee alleen de kledingkast volgens mij.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 20:27 schreef zodeju het volgende:
[..]
Nee hoor. Het mocht gewoon. Maar de fans zijn denk ik nog blut van vorig jaar.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 20:27 schreef BigBreg83 het volgende:
[..]
Ooh, zal dan wel ja. Na dat vliegtuigje volgende er vast weer meer. Misschien heeft BB dit expres zo gedaan, dat r pas vanaf de halve finale vliegtuigjes mogen komen.
Jane had gezegd dat matti en jolien gelijk jordy gingen troostenquote:Op zaterdag 15 maart 2025 20:26 schreef Harrison het volgende:
Sharice heeft haar bedenkingen bij het gesprek wat ze net had met het kartel. Ze vraagt aan Pootje hoe het nou echt is gegaan, want ze zeiden dat ze meteen Jordy gingen troosten toen hij als de Grote Winnaar uit de gameroom terugkwam met het halve finale ticket en Sharice daar als een zwerver had achtergelaten in de kou met een luchtbedje.
Ik zou me ook wel een beetje ongemakkelijk daarbij voelen als ik Sharice was
Daar ligt nu ook gestolen snoep, dus dat is ook beschikbaar voor medeverdachtenquote:Op zaterdag 15 maart 2025 20:29 schreef BigBreg83 het volgende:
[..]
Nee alleen de kledingkast volgens mij.
En tassenquote:Op zaterdag 15 maart 2025 20:29 schreef BigBreg83 het volgende:
[..]
Nee alleen de kledingkast volgens mij.
Maar er zaten alweer gewone post tussen....maar dan heb ik zeker niet goed gekeken, wilde juist al dat gedoe over dat vermijden en dacht oke kan weer meelezen en toen zag ik de jouwe.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 20:26 schreef Willewa het volgende:
[..]
? Het GING erover toen ik dat schreef![]()
Nee hoor hele dag met iedereen buiten gezeten en met sharice spelletjes gedaan aan tafelquote:Op zaterdag 15 maart 2025 20:30 schreef Puzzie het volgende:
Maar het is nu dus eigenlijk de groep vs Jane
Het was eerst de groep tegen Jaxel en dat ging gelijk over in de groep tegen Jane.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 20:30 schreef Puzzie het volgende:
Maar het is nu dus eigenlijk de groep vs Jane
Ondertussen wordt er iedere keer behoorlijk nasty over haar gesproken onder elkaarquote:Op zaterdag 15 maart 2025 20:30 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Nee hoor hele dag met iedereen buiten gezeten en met sharice spelletjes gedaan aan tafel
Zodra ze niet in de buurt is gaat het gesprek over haar.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 20:31 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ondertussen wordt er iedere keer behoorlijk nasty over haar gesproken onder elkaar
Ah zo okee. Ja er was toen precies net een overgang van het ene naar het andere topic. Het ging er op dat moment vol overquote:Op zaterdag 15 maart 2025 20:30 schreef zodeju het volgende:
[..]
Maar er zaten alweer gewone post tussen....maar dan heb ik zeker niet goed gekeken, wilde juist al dat gedoe over dat vermijden en dacht oke kan weer meelezen en toen zag ik de jouwe.
Ja maar ook als ze een beetje uit het gezichtsveld of op gehoorsafstand zitten van haar ..quote:Op zaterdag 15 maart 2025 20:32 schreef mazaru het volgende:
[..]
Zodra ze niet in de buurt is gaat het gesprek over haar.
Ik heb respect voor haar zelfbeheersing in ieder geval.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 20:33 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ja maar ook als ze een beetje uit het gezichtsveld of op gehoorsafstand zitten van haar ..
Dat voelt niet fijn
Sow echt wel!!!quote:Op zaterdag 15 maart 2025 20:34 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik heb respect voor haar zelfbeheersing in ieder geval.
Eerlijk gezegd denk ik dat we er hetzelfde over denken.....quote:Op zaterdag 15 maart 2025 20:33 schreef Willewa het volgende:
[..]
Ah zo okee. Ja er was toen precies net een overgang van het ene naar het andere topic. Het ging er op dat moment vol overDat er dan een aantal andere posts tussenzitten betekent niet dat ik dan moet stoppen omdat ik dan ineens degene ben die erover zou zijn begonnen
![]()
Maar ik snap, je begreep verkeerd
Ze gaf volgens mij gewoon de drop weg. Die lust ze niet.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 20:35 schreef kater1 het volgende:
Zou fijn zijn als hier iemand het over de streams had. Wat deed Sharice nu allemaal met die kasten en potten snoep? leeg gooien in andere pot daar neerzetten hier neerzetten inzoomen camera op pot. Wat was er nu allemaal?
quote:Op zaterdag 15 maart 2025 20:36 schreef BigBreg83 het volgende:
[..]
Ze gaf volgens mij gewoon de drop weg. Die lust ze niet.
Nog voordat hij er een voet had binnengezet gaf hij al aan niet in de suite te willen slapen. Daar heeft Jabe geen moer mee te maken. Jordy kan jane makkelijk aan.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 20:07 schreef Droopie het volgende:
[..]
Bedoel je Peter of Jane
Hij pakte Peter daarstraks echt goed aan, stevige woorden, Peter zei niets terug, uitgeluld.
Maar Jane heeft Jordy toch maar mooi de suite uitgekregen, niets meelachen met die grappen, gewoon laten merken "I don't like you".
En meneer vertrok
Er moet eerst een belg uit. Dat zullen Pootje of Sharice en eventueel Matti zijn.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 20:08 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ze trapt er gewoon met boter en suiker in. Zodra ze Jane eruit hebben gewerkt (als dat lukt met de stemmers) dan zijn Sharice en Pootje aan de beurt.
Tja ik zeg altijd ze kunnen beter over je fiets lullen dan over je lul fietsenquote:Op zaterdag 15 maart 2025 20:35 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Tja het is niet leuk voor Jane, maar we moeten niet doen alsof zij zo heilig is, want ze lulde er ook heel wat af met Axel.
Als Axel te grof werd, zei ze wel be nice, om vervolgens hard mee te lachen.
Iedereen daar lult ook over elkaar
En daar zei hij niets vreemds mee. Ze wist wat Jordy ging doen en toch gaf ze op. Ze kan echt meenemen dat ze dat laatste stukje nog pakt.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 20:13 schreef Puzzie het volgende:
Jordy hoopt dat Sharice hier wijze lessen uithaalt, tering![]()
Wijze les ging over het voor jezelf opkomen wat ze moeilijk vindt.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 21:00 schreef marky het volgende:
[..]
En daar zei hij niets vreemds mee. Ze wist wat Jordy ging doen en toch gaf ze op. Ze kan echt meenemen dat ze dat laatste stukje nog pakt.
1 dag minder? 4 april toch?quote:Op zaterdag 15 maart 2025 21:03 schreef Kissingbird het volgende:
Jordy : vandaag over 3 weken finale.
Nou neejminder dan 3 weken nu
ja.. 1 dag minder dan 3 weken..quote:
Ja, leuk om te zien dit!quote:Op zaterdag 15 maart 2025 21:08 schreef Aardbeienmoes het volgende:
De sfeer in de woonkamer is lekker gemoedelijk. Er wordt veel gelachen
Volgens mij weten we geen van allen wat er nou echt is gebeurd. Dat weten we maandag pas door de uitzending. Tot nu toe hoor en zie je allemaal tegenstrijdige dingen.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 21:00 schreef marky het volgende:
[..]
En daar zei hij niets vreemds mee. Ze wist wat Jordy ging doen en toch gaf ze op. Ze kan echt meenemen dat ze dat laatste stukje nog pakt.
Pijn vreet ook energiequote:Op zaterdag 15 maart 2025 21:09 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Jane kan wel moe zijn, maar ook nu trekt ze zich weer terug van de groep, zoals ze dat ook met Axel deed. Niet slim
Nee was matti. Jordy deed hij ook goed na.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 21:12 schreef kater1 het volgende:
Laatste die Pootje nadeed was Jordy? De anderen herkenden het allemaal maar ik zag het met een half oog....
Ohhhh jammer dat ik niet alles heb gezien!!!quote:Op zaterdag 15 maart 2025 21:12 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Nee was matti. Jordy deed hij ook goed na.
Hij deed dat echt leuk allemaal, die man heeft verborgen talentenquote:Op zaterdag 15 maart 2025 21:12 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Nee was matti. Jordy deed hij ook goed na.
quote:Op zaterdag 15 maart 2025 21:18 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Hij deed dat echt leuk allemaal, die man heeft verborgen talenten
Hmmm we laten zijn snurken en scheten laten maar even buiten beschouwingquote:Op zaterdag 15 maart 2025 21:20 schreef Kissingbird het volgende:
[..]![]()
Vind het bij Pootje leuk om te zien dat hij sinds een paar weken zo veranderd is. Van een vrij stille man die veel op de bank lag.. en vaak zei naar huis te willen naar iemand die heel opgewekt is, dingen doet in het huis, leuke humor heeft en lief is.
Ja!!quote:Op zaterdag 15 maart 2025 21:21 schreef kater1 het volgende:
[..]
Hmmm we laten zijn snurken en scheten laten maar even buiten beschouwing
quote:Op zaterdag 15 maart 2025 21:22 schreef kater1 het volgende:
Maar als je een lach herkent moet je dus helemaal naar de woonkamer naar die knop rennen?
ja, helemaalquote:Op zaterdag 15 maart 2025 21:22 schreef kater1 het volgende:
Maar als je een lach herkent moet je dus helemaal naar de woonkamer naar die knop rennen?
Ja en hij wil nietquote:Op zaterdag 15 maart 2025 21:24 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Oh BB riep om dat Jordy in de suite moet slapen. Hij wil dat echt niet
Hahaha mooiquote:Op zaterdag 15 maart 2025 21:24 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Dat was bij iedereen zo , dus voor hem ookquote:Op zaterdag 15 maart 2025 21:24 schreef Koos1958 het volgende:
Belachelijk jordy moet naar de suite van BB. Sharice mocht wel bij milena blijven liggen
Klopt en jane zit er ook niet op te wachten. Die zei ook van dat sharice ook dagen bij milena ging slapenquote:Op zaterdag 15 maart 2025 21:24 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Nee was niet bij iedereen. Keano heeft ook 1 of 2 nachten op de grote kamer geslapen. Sharice ook gewoon gedaan.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 21:25 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Dat was bij iedereen zo , dus voor hem ook
Keanu een nacht bij zijn laatste nacht , wat een gemiepquote:Op zaterdag 15 maart 2025 21:26 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Nee was niet bij iedereen. Keano heeft ook 1 of 2 nachten op de grote kamer geslapen. Sharice ook gewoon gedaan.
En wat betreft sharicequote:Op zaterdag 15 maart 2025 21:27 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Keanu een nacht bij zijn laatste nacht , wat een gemiep
Niet gezien maar ik vind het wat aanstellerig om daar nu zo over te klagen , het is een regel van BBquote:
belachelijk is eerder ook paar keer niet gedaan door anderequote:Op zaterdag 15 maart 2025 21:24 schreef Aardbeienmoes het volgende:
quote:Op zaterdag 15 maart 2025 21:25 schreef Kissingbird het volgende:
Hij krijgt ook alles in de schoot geworden
Verschrikkelijk inderdaad. Ik ben diegene die de mute knop op de afstandsbediening heeft uitgevonden zeer dankbaar op zulke momentenquote:Op zaterdag 15 maart 2025 21:28 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Denk je dat je van Axel af bent, moet je nog steeds naar die stoere praat luisteren met een SL
Die regels zijn regelmatig verbroken, dan kan ik het geen regel meer noemen.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 21:29 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Niet gezien maar ik vind het wat aanstellerig om daar nu zo over te klagen , het is regel van BB
Eigenlijk zijn jane en hij niet meer de rijksten, dat zijn matti.en pootje.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 21:29 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Niet gezien maar ik vind het wat aanstellerig om daar nu zo over te klagen , het is een regel van BB
Was dat zo? Volgens mij moest hij toen ook in de suite slapen? Ben ik kwijt...quote:Op zaterdag 15 maart 2025 21:27 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Nee lag bij jolien in besquote:Op zaterdag 15 maart 2025 21:31 schreef kater1 het volgende:
[..]
Was dat zo? Volgens mij moest hij toen ook in de suite slapen? Ben ik kwijt...
Mijn huis mijn regels dat telt ook voor Jordyquote:Op zaterdag 15 maart 2025 21:29 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
belachelijk is eerder ook paar keer niet gedaan door andere
quote:Op zaterdag 15 maart 2025 21:31 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Mijn huis mijn regels dat telt ook voor Jordy
Eens, maar dan moet BB er ook consequent in zijn en daar ontbreekt het nogal eens aan bij hemquote:Op zaterdag 15 maart 2025 21:31 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Mijn huis mijn regels dat telt ook voor Jordy
quote:Op zaterdag 15 maart 2025 21:27 schreef Puzzie het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 15 maart 2025 21:25 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Dat was bij iedereen zo , dus voor hem ook
Juistquote:Op zaterdag 15 maart 2025 21:32 schreef Verida het volgende:
suite is voor de hele week, was altijd al zo
ze hebben vanmorgen de bedden opgemaakt.
Volgens mij was het deze week zo dat de DM weer in de suite moest slapen. En omdat Jane bij hem in het duo zit mocht zij er ook slapen.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 21:30 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Eigenlijk zijn jane en hij niet meer de rijksten, dat zijn matti.en pootje.
Klopt maar Jordy krijgt genoeg voordeeltjesquote:Op zaterdag 15 maart 2025 21:32 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Eens, maar dan moet BB er ook consequent in zijn en daar ontbreekt het nogal eens aan bij hem
Sow!! Teveel zelfsquote:Op zaterdag 15 maart 2025 21:33 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Klopt maar Jordy krijgt genoeg voordeeltjes
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |