Geef maar titelquote:
Zo dat is niet mis.quote:
Niet alleen over jou. Ik wilde me juist niet enkel specifiek tot jou richten omdat ik meer mensen bedoel die dat sinds gister doen. Hoop toch dat ik zelf mag bepalen hoe ik m’n bericht formuleer?quote:Op zaterdag 15 maart 2025 19:41 schreef Joyce-43 het volgende: [..] zeg dan me naam als je mijn bedoeld aangezien je het over mijn heb
Weer eens vroeg naar bedquote:
spijt me maar dit zijn geen 3de graads brandwondenquote:
Nee en daarom stoort het mij hoe hier over wordt gesproken door mensen , het is niet niets en het is heel erg pijnlijkquote:
ja maar hoe weet jij dat ik het niet weet dat zeg jij namelijk? dus wie maakt jou expert over mijn leven?quote:
Een eerstegraads brandwond komt het meest voor. Bij een tweedegraads brandwond is de bovenste laag van je huid verband, waarbij de huid beschadigd (kapot) is. Een derdegraads brandwond herken je aan een witte, grauwe, zwarte of bruine huidquote:
Het ging over Jane , jij zit niet in het huis toch?quote:Op zaterdag 15 maart 2025 19:44 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ja maar hoe weet jij dat ik het niet weet dat zeg jij namelijk? dus wie maakt jou expert over mijn leven?
Die vellen zaten aan de stenen in de sauna. Vanmiddag keken ze ernaar en zagen de vellen er nog opzitten.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 19:38 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
dat zei ik op dit punt niet, maar het valt echt reuze mee je kan niet echt zeggen oh de vellen hangen eraan
lees je eigen reacties even terugquote:Op zaterdag 15 maart 2025 19:46 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Het ging over Jane , jij zit niet in het huis toch?
Waarom maak je je daar nu zo druk over? T aangepast en ik had wel laaatstequote:Op zaterdag 15 maart 2025 19:44 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
spijt me maar dit zijn geen 3de graads brandwonden
3e graads brandwonden worden donker van kleur, dus kan prima..Maar ik denk dat jij er meer verstand van hebt zo te horenquote:Op zaterdag 15 maart 2025 19:44 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
Pootje zei dat het wel meeviel. En Pootje is stukadoor, die kan het wetenquote:Op zaterdag 15 maart 2025 19:46 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
Die vellen zaten aan de stenen in de sauna. Vanmiddag keken ze ernaar en zagen de vellen er nog opzitten.
Jaquote:Op zaterdag 15 maart 2025 19:47 schreef mazaru het volgende:
[..]
Pootje zei dat het wel meeviel. En Pootje is stukadoor, die kan het weten
Ik las gister ergens dat 2e graads brandwonden meer pijn kunnen doen dan 3e graads.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 19:44 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
Heb je gezien hoe laat het al is?? Het is al bijna 8 uur hoorquote:
Allemachtig zegquote:Op zaterdag 15 maart 2025 19:44 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ja maar hoe weet jij dat ik het niet weet dat zeg jij namelijk? dus wie maakt jou expert over mijn leven?
Doe even normaal dit is nu de zoveelste keer dat je dit doet.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 19:47 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
neem je topic maar terug en Dot pak je vriendjes ook eens aan graag
Dat klopt iddquote:Op zaterdag 15 maart 2025 19:48 schreef Willewa het volgende:
[..]
Ik las gister ergens dat 2e graads brandwonden meer pijn kunnen doen dan 3e graads.
Maar ik snap gewoon niet waarom er sinds gister al een terugkerende discussie is over hoe erg het is en dat iemand blijkbaar toestemming moet krijgen om last/pijn te hebben en dat dan bepaald wordt hoeveel, hoe lang etcEn een hele hoop mensen die er maar om lachten, wat een aansteller, ze doet alsof ze dood gaat bla bla. Beetje raar gedrag als iemand gewoon een beste brandwond heeft opgelopen en logischerwijs gewoon goed pijn heeft daarvan.
quote:Op zaterdag 15 maart 2025 19:51 schreef spapaars het volgende:
Heb veel oogopslagkennis en constateer, hartstikke scheel.
[ afbeelding ]
Ja gezellig wijntje en een borrelplankje erbijquote:Op zaterdag 15 maart 2025 19:50 schreef Folies het volgende:
Sfeertje, kan iemand het haardvuur aansteken.
quote:Op zaterdag 15 maart 2025 19:49 schreef mazaru het volgende:
[..]
Heb je gezien hoe laat het al is?? Het is al bijna 8 uur hoor
Is er toch nog wat in zijn tas verdwenen ook al is het die beker nietquote:Op zaterdag 15 maart 2025 19:52 schreef Puzzie het volgende:
[..]Die blikken zijn wel tof om te bewaren
Ik ga een bakkie pleur op Axel nemen.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 19:53 schreef spapaars het volgende:
[..]
Met hem is de wat betere humor verdwenen.
Volgens mij krijgt iedereen een blik meequote:Op zaterdag 15 maart 2025 19:53 schreef mazaru het volgende:
[..]
Is er toch nog wat in zijn tas verdwenen ook al is het die beker niet
Jaquote:Op zaterdag 15 maart 2025 19:53 schreef mazaru het volgende:
[..]
Is er toch nog wat in zijn tas verdwenen ook al is het die beker niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |