Ik zou een 2e geslaagde dubbelspel, dit keer door Sharice, enorm kunnen waarderenquote:Op zaterdag 15 maart 2025 20:02 schreef mazaru het volgende:
En terwijl Sharice gisteren dat bedje aan het oppompen was noemde ze hem een lul. Dus er is echt wel meer aan de hand
Het kartelquote:Op zaterdag 15 maart 2025 20:03 schreef Droopie het volgende:
Hey Jordy gunt het iedereen en allemaal.
Iedereen gelijk, behalve de helft van de groep, die is iets meer gelijk.
jordy had het nodig omdat hij in fysieke spellen niet zo sterk zal zijn.....quote:Op zaterdag 15 maart 2025 20:03 schreef Puzzie het volgende:
Jordy had idd dat ticket nodig , anderen gaan het redden omdat ze ervoor willen strijden
Dat vraag ik me ook af. En de reactie van Pootje, Mattie en Jolien toen hij met dat ticket kwam binnenlopen sprak ook boekdelen.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 20:01 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik ga in ieder geval maandag de uitzending kijken om te zien hoe het nou echt is gegaan. Want ik hoor heel veel tegenstrijdige verhalen. En waarom al die tranen bij Sharice als ze gewoon die ticket aan Jordy had gegeven?
en 1 is er nog iets minder gelijk.. die is eigenlijk nietsquote:Op zaterdag 15 maart 2025 20:03 schreef Droopie het volgende:
Hey Jordy gunt het iedereen en allemaal.
Iedereen gelijk, behalve de helft van de groep, die is iets meer gelijk.
Nou ja en liever krijgen dan strijdenquote:Op zaterdag 15 maart 2025 20:04 schreef Verida het volgende:
[..]
jordy had het nodig omdat hij in fysieke spellen niet zo sterk zal zijn.....
Blijkbaar zit ze helemaal in dat kartel. Dat denkt ze in ieder geval en Pootje huppelt achter haar aan als een trouwe puppyquote:Op zaterdag 15 maart 2025 20:04 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ik zou een 2e geslaagde dubbelspel, dit keer door Sharice, enorm kunnen waarderen
Ik denk dat Jolien vooral erg bang was om tegenover Jordy op de bank te moeten zittenquote:Op zaterdag 15 maart 2025 20:03 schreef Puzzie het volgende:
Jordy had idd dat ticket nodig , anderen gaan het redden omdat ze ervoor willen strijden
Zoiets haalde ik ook uit hun woordenquote:Op zaterdag 15 maart 2025 20:06 schreef mazaru het volgende:
[..]
Blijkbaar zit ze helemaal in dat kartel. Dat denkt ze in ieder geval en Pootje huppelt achter haar aan als een trouwe puppy
Dat klopt dus ook al niet met hoe ze nu praten.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 20:04 schreef Harrison het volgende:
[..]
Dat vraag ik me ook af. En de reactie van Pootje, Mattie en Jolien toen hij met dat ticket kwam binnenlopen sprak ook boekdelen.
Hij doet net alsof het hem ook zomaar is overkomen. De enige die dat feestje voor iedereen verpest heeft is hij zelfquote:Op zaterdag 15 maart 2025 20:04 schreef kater1 het volgende:
Ze waarderen elkaar als persoon. Jordy zegt jij had een kutnacht en wij en kutfeest want er was helemaal geen feest eigenlijk.
Bedoel je Peter of Janequote:Op zaterdag 15 maart 2025 20:05 schreef mazaru het volgende:
[..]
en 1 is er nog iets minder gelijk.. die is eigenlijk niets
ze had ze ook betrapt met dat snoep en kreeg de eervolle vermelding dat ze het tegen niemand mocht zeggen en dat ze nu helemaal bij het kartel hoordequote:Op zaterdag 15 maart 2025 20:06 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Zoiets haalde ik ook uit hun woorden
Ze trapt er gewoon met boter en suiker in. Zodra ze Jane eruit hebben gewerkt (als dat lukt met de stemmers) dan zijn Sharice en Pootje aan de beurt.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 20:06 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Zoiets haalde ik ook uit hun woorden
Tijdens ze het kartel betrapte zei ze iets in de trant, ik blijf ver weg van jullie kartel.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 20:06 schreef mazaru het volgende:
[..]
Blijkbaar zit ze helemaal in dat kartel. Dat denkt ze in ieder geval en Pootje huppelt achter haar aan als een trouwe puppy
Ik denk dat dat meer is omdat hij een hele lading snoep heeft gejat die hij met zijn kartel op wil etenquote:Op zaterdag 15 maart 2025 20:07 schreef Droopie het volgende:
[..]
Bedoel je Peter of Jane
Hij pakte Peter daarstraks echt goed aan, stevige woorden, Peter zei niets terug, uitgeluld.
Maar Jane heeft Jordy toch maar mooi de suite uitgekregen, niets meelachen met die grappen, gewoon laten merken "I don't like you".
En meneer vertrok
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |