Die regels zijn regelmatig verbroken, dan kan ik het geen regel meer noemen.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 21:29 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Niet gezien maar ik vind het wat aanstellerig om daar nu zo over te klagen , het is regel van BB
Eigenlijk zijn jane en hij niet meer de rijksten, dat zijn matti.en pootje.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 21:29 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Niet gezien maar ik vind het wat aanstellerig om daar nu zo over te klagen , het is een regel van BB
Was dat zo? Volgens mij moest hij toen ook in de suite slapen? Ben ik kwijt...quote:Op zaterdag 15 maart 2025 21:27 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Keanu een nacht bij zijn laatste nacht , wat een gemiep
Nee lag bij jolien in besquote:Op zaterdag 15 maart 2025 21:31 schreef kater1 het volgende:
[..]
Was dat zo? Volgens mij moest hij toen ook in de suite slapen? Ben ik kwijt...
Mijn huis mijn regels dat telt ook voor Jordyquote:Op zaterdag 15 maart 2025 21:29 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
belachelijk is eerder ook paar keer niet gedaan door andere
quote:Op zaterdag 15 maart 2025 21:31 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Mijn huis mijn regels dat telt ook voor Jordy
Eens, maar dan moet BB er ook consequent in zijn en daar ontbreekt het nogal eens aan bij hemquote:Op zaterdag 15 maart 2025 21:31 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Mijn huis mijn regels dat telt ook voor Jordy
quote:Op zaterdag 15 maart 2025 21:27 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Keanu een nacht bij zijn laatste nacht , wat een gemiep
quote:Op zaterdag 15 maart 2025 21:25 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Dat was bij iedereen zo , dus voor hem ook
Juistquote:Op zaterdag 15 maart 2025 21:32 schreef Verida het volgende:
suite is voor de hele week, was altijd al zo
ze hebben vanmorgen de bedden opgemaakt.
Volgens mij was het deze week zo dat de DM weer in de suite moest slapen. En omdat Jane bij hem in het duo zit mocht zij er ook slapen.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 21:30 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Eigenlijk zijn jane en hij niet meer de rijksten, dat zijn matti.en pootje.
Klopt maar Jordy krijgt genoeg voordeeltjesquote:Op zaterdag 15 maart 2025 21:32 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Eens, maar dan moet BB er ook consequent in zijn en daar ontbreekt het nogal eens aan bij hem
Sow!! Teveel zelfsquote:Op zaterdag 15 maart 2025 21:33 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Klopt maar Jordy krijgt genoeg voordeeltjes
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |