Dat was overduidelijk zottigheid tegen elkaarquote:Op zaterdag 15 maart 2025 20:08 schreef Verida het volgende:
[..]
ze had ze ook betrapt met dat snoep en kreeg de eervolle vermelding dat ze het tegen niemand mocht zeggen en dat ze nu helemaal bij het kartel hoorde
er waren nog twee mensen over tegen wie ze het had kunnen vertellen...pootje en jane
Ik denk ook dat ze dat meer uit eigenbelang doet, want zij kan best goed mensen zien , non verbaal . dat zag ik vorige week al toen ze daar wat over zei . Maar hier heeft ze belang bijquote:Op zaterdag 15 maart 2025 20:08 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ze trapt er gewoon met boter en suiker in. Zodra ze Jane eruit hebben gewerkt (als dat lukt met de stemmers) dan zijn Sharice en Pootje aan de beurt.
hihahootjesquote:Op zaterdag 15 maart 2025 20:09 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Dat was overduidelijk zottigheid tegen elkaar
Denk het niet, om 1200 uur miepte die al dat ie terugwilde.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 20:09 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik denk dat dat meer is omdat hij een hele lading snoep heeft gejat die hij met zijn kartel op wil eten
Ik zie het voordeel niet om als vierde van de vijf te staan. Als zij en Pootje nu overstappen dan is het drie tegen drie en zij en Pootje tegen Jane.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 20:09 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik denk ook dat ze dat meer uit eigenbelang doet, want zij kan best goed mensen zien , non verbaal . dat zag ik vorige week al toen ze daar wat over zei . Maar hier heeft ze belang bij
Kan me er wat bij voorstellen.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 20:10 schreef Droopie het volgende:
[..]
Denk het niet, om 1200 uur miepte die al dat ie terugwilde.
Ach, met koken had hij hem toch nog om???quote:Op zaterdag 15 maart 2025 20:12 schreef Kissingbird het volgende:
Matthie vindt de ring van Kiki niet
Om voor zichzelf te kiezenquote:Op zaterdag 15 maart 2025 20:13 schreef Puzzie het volgende:
Jordy hoopt dat Sharice hier wijze lessen uithaalt, tering![]()
Twinstreams netquote:Op zaterdag 15 maart 2025 20:13 schreef mazaru het volgende:
Ik vind het knap dat jullie naar die zelfverheerlijking kunnen luisteren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |