Is niet moeilijk hoor. Kan ik zelfs als ik recept volg. Ze moeten wel marineren als 1equote:Op zaterdag 15 maart 2025 17:28 schreef Droopie het volgende:
Ik heb dit nog nooit gemaakt
Maar nu wil ik dit ook doen.
Wat een heerlijke tv dit.
Ik vind dit ook heel leuk om naar te kijken. Komt ook mede omdat die Jordy niet in beeld isquote:Op zaterdag 15 maart 2025 17:28 schreef Droopie het volgende:
Ik heb dit nog nooit gemaakt
Maar nu wil ik dit ook doen.
Wat een heerlijke tv dit.
Dat hebben ze volgens mij ook al gedaan.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 17:30 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Is niet moeilijk hoor. Kan ik zelfs als ik recept volg. Ze moeten wel marineren als 1e
Je vraagt er om he!?quote:Op zaterdag 15 maart 2025 17:31 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik vind dit ook heel leuk om naar te kijken. Komt ook mede omdat die Jordy niet in beeld is
quote:Op zaterdag 15 maart 2025 17:32 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Je vraagt er om he!?![]()
3-2-1 ... Haaaaaaaiiiiiii
Die zit lekker met z'n 'vriendinnetje'quote:Op zaterdag 15 maart 2025 17:32 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Je vraagt er om he!?![]()
3-2-1 ... Haaaaaaaiiiiiii
Pot snoep?quote:Op zaterdag 15 maart 2025 17:33 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Die zit lekker met z'n 'vriendinnetje'
zo jammer eindelijk leuke tv en leuke cos en iemand verpest het weerquote:Op zaterdag 15 maart 2025 17:31 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik vind dit ook heel leuk om naar te kijken. Komt ook mede omdat die Jordy niet in beeld is
Ja bedanktquote:Op zaterdag 15 maart 2025 17:32 schreef Droopie het volgende:
Ik heb het gegoogled, ik wist niet wat kneuzen was. Nu weet ik het wel
Vrouwen, welkom in de wondere wereld van de gemiddelde man.
er stond op het recept, de rest van de olie. dus alle olie ging de pan inquote:Op zaterdag 15 maart 2025 17:43 schreef Droopie het volgende:
Die kip verzuipen ze in de olie
Dat wordt gekookte kip
Jij?quote:Op zaterdag 15 maart 2025 17:37 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
zo jammer eindelijk leuke tv en leuke cos en iemand verpest het weer
/quote:Op zaterdag 15 maart 2025 17:45 schreef Schakeltopia het volgende:
ze vinden het toch wel wat veel olie
in het recept stond, de rest van de olie in de pan. dus de rest van de olie ging in de panquote:
komt wel goed moet zzo nog even koken enzoquote:Op zaterdag 15 maart 2025 17:48 schreef Droopie het volgende:
Dit wordt gevaarlijk. Die kip is straks verre van gaar toch?
ja geef dan niet zoveel olie hahha was de olie ook nog ergens anders voor?quote:Op zaterdag 15 maart 2025 17:48 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
in het recept stond, de rest van de olie in de pan. dus de rest van de olie ging in de pan
geen ideequote:Op zaterdag 15 maart 2025 17:49 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ja geef dan niet zoveel olie hahha was de olie ook nog ergens anders voor?
quote:Op zaterdag 15 maart 2025 17:49 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
komt wel goed moet zzo nog even koken enzo
dan had BB minder moeten geven bij die mannen hahahaquote:Op zaterdag 15 maart 2025 17:51 schreef Droopie het volgende:
Dus als ze minder olie gebruikt hadden was het een topgerecht geweest?
ja irritant. wilde graag alleen hun 2 horenquote:Op zaterdag 15 maart 2025 17:52 schreef Schakeltopia het volgende:
ze vogelen het wel uit samen, jammer dat ze de mogelijkheid krijge om steeds te zoeke naar bevestiging
Het was een vraag van mijquote:Op zaterdag 15 maart 2025 17:52 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
dan had BB minder moeten geven bij die mannen hahaha
kan maar zoquote:Op zaterdag 15 maart 2025 17:53 schreef Harrison het volgende:
[..]
misschien voor de marinade voor de kip?
dat had Pootje niet gedaan nee geloofikquote:Op zaterdag 15 maart 2025 17:53 schreef Harrison het volgende:
[..]
misschien voor de marinade voor de kip?
is dit een wedstrijd dan_quote:Op zaterdag 15 maart 2025 17:54 schreef mazaru het volgende:
Echt jammer dat ze dit gaan verliezen omdat Jolien haar mond niet kan houden
ik wist het ook niet hoor hahahquote:Op zaterdag 15 maart 2025 17:53 schreef Droopie het volgende:
[..]
Het was een vraag van mij
Ik ben blij dat ik nu geleerd heb dat je citroengras niet in de maaltijd laat.
Ik denk dat ze er iets mee kunnen winnen. Geen idee watquote:
quote:Op zaterdag 15 maart 2025 17:37 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
zo jammer eindelijk leuke tv en leuke cos en iemand verpest het weer
Mattheus en Pootje moeten koken zie ik..quote:
Ze doen het goed hoor. Gaat best wel lekker worden. Ze gaan stapsgewijs het recept af. Dan kan er weinig misgaanquote:Op zaterdag 15 maart 2025 17:59 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Mattheus en Pootje moeten koken zie ik..
Dat kunnen ze best. Mannen zeggen altijd dat ze niet kunnen koken maar dat is zodat ze het niet hoeven doen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.if it's meant to be, it will be
Ik vind het reuze meevallen, kokosnoot vind ik dan bv niet echt lekker.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 18:05 schreef Gerrie_55 het volgende:
Als je dit maakt proef je dan echt de cocosmelk ik lust namelijk totaal geen kokos
Ja ik lust niet eens een bountyquote:Op zaterdag 15 maart 2025 18:08 schreef Droopie het volgende:
[..]
Ik vind het reuze meevallen, kokosnoot vind ik dan bv niet echt lekker.
Ik denk het wel, ik vind cocos lekker en ook in de pindasaus en ook in mijn bodylotion de geur alleen al dus het is best wel overheersend als je het niet echt lekker vindt.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 18:05 schreef Gerrie_55 het volgende:
Als je dit maakt proef je dan echt de cocosmelk ik lust namelijk totaal geen kokos
ik lust ook geen cocos, maar cocosmelk vind ik wel lekker door het eten. Het smaakt wat romiger en maar een weke cocossmaak vind ikquote:Op zaterdag 15 maart 2025 18:05 schreef Gerrie_55 het volgende:
Okquote:Op zaterdag 15 maart 2025 18:09 schreef Adat231 het volgende:
[..]
ik lust ook geen cocos, maar cocosmelk vind ik wel lekker door het eten. Het smaakt wat romiger en maar een weke cocossmaak vind ik
jij lust dat vast welquote:Op zaterdag 15 maart 2025 18:05 schreef Gerrie_55 het volgende:
Ja daar ben ik dus bang voorquote:Op zaterdag 15 maart 2025 18:09 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ik denk het wel, ik vind cocos lekker en ook in de pindasaus en ook in mijn bodylotion de geur alleen al dus het is best wel overheersend als je het niet echt lekker vindt.
hebben ze wel al geproefd?quote:Op zaterdag 15 maart 2025 18:11 schreef mazaru het volgende:
Ze zijn supertrots op zichzelf dat ze dit kunnen. Volgens mij had Pootje dit nooit verwacht. Too easy zegt hij![]()
[ afbeelding ]
geweldig........quote:Op zaterdag 15 maart 2025 18:11 schreef mazaru het volgende:
Ze zijn supertrots op zichzelf dat ze dit kunnen. Volgens mij had Pootje dit nooit verwacht. Too easy zegt hij![]()
[ afbeelding ]
is die kokosmelk niet te vervangen door gewone melk dan?quote:Op zaterdag 15 maart 2025 18:12 schreef Gerrie_55 het volgende:
[..]
Haha wil het wel keer proberen ziet er lekker uit
Als je kokos(melk) niet lekker vindt, kan je ook kookroom gebruikenquote:Op zaterdag 15 maart 2025 18:12 schreef Gerrie_55 het volgende:
[..]
Haha wil het wel keer proberen ziet er lekker uit
Ik zag het net. Ze zetten de zout er extra bij op tafel wie extra zout wil.quote:
Bij de curry zit nog genoeg olie.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 18:15 schreef mazaru het volgende:
Bij de rijst heb ik mijn twijfels. Ziet er papperig uit. Maar gewoon flink veel curry er overheen en je proeft het niet denk ik
[ afbeelding ]
nee vanavond hebben ze soepquote:
Ok thnxquote:Op zaterdag 15 maart 2025 18:14 schreef Luna68 het volgende:
[..]
Als je kokos(melk) niet lekker vindt, kan je ook kookroom gebruiken
Volgens mij hebben ze die nooit kunnen vinden....zie ze altijd afgieten.....quote:Op zaterdag 15 maart 2025 18:17 schreef Joyce-43 het volgende:
had de rijst maar even in een vergiet gegooid
Ik eigenlijk nietquote:Op zaterdag 15 maart 2025 18:17 schreef Aardbeienmoes het volgende:
De jongens hebben er lol in, ik hoop voor ze dat het smaakt. Ze hebben hun best gedaan
Dat hebben ze niet volgens mij en dan moet je er wel 1 hebben met kleine gaatjes, anders ben je zo een boel rijst kwijtquote:Op zaterdag 15 maart 2025 18:17 schreef Joyce-43 het volgende:
Dat kan niet muts hahahaquote:Op zaterdag 15 maart 2025 18:17 schreef Joyce-43 het volgende:
quote:Op zaterdag 15 maart 2025 18:16 schreef Rhosyn het volgende:
Als er eenmaal van die groente smuk overheen gaat merkt niemand dat de rijst te nat was...denk ik
Zou je eerder een zeef moeten hebben...quote:Op zaterdag 15 maart 2025 18:18 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Dat hebben ze niet volgens mij en dan moet je er wel 1 hebben met kleine gaatjes, anders ben je zo een boel rijst kwijt
had in dit geval maar gedaan hahahahhaquote:
Ach als de smaak maar goed is. Ze hadden het langer moeten koken, dan kan de saus wat indikken, maar 2 mannen die nooit koken. LOLquote:
ja zo doe ik het ook, met een zeefquote:Op zaterdag 15 maart 2025 18:20 schreef Ireth het volgende:
[..]
Zou je eerder een zeef moeten hebben...
En ff afgespoeld. Dat scheelt weer KH/kcal. Daarna even droog koken.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 18:17 schreef Joyce-43 het volgende:
Koffiefilterzakje, duurt iets langer voor je kan etenquote:Op zaterdag 15 maart 2025 18:20 schreef Ireth het volgende:
[..]
Zou je eerder een zeef moeten hebben...
quote:Op zaterdag 15 maart 2025 18:23 schreef Ireth het volgende:
Zo had het volgens het recept er uit moeten zien.
[ afbeelding ]
verdorie goed gelukt!quote:Op zaterdag 15 maart 2025 18:23 schreef Ireth het volgende:
[ afbeelding ]
Het ziet er bij hen beter uit dan op dit plaatje. Smeuïger.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 18:23 schreef Ireth het volgende:
[ afbeelding ]
Hoe word je obesitasquote:Op zaterdag 15 maart 2025 18:38 schreef Hznootje het volgende:
Voor het eten een pot snoep, daarna een bord curry en vervolgens meteen neer door aan de chocolade
Alles voor de show.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 18:39 schreef Lrod01 het volgende:
Net het avondeten achter de kiezen en nu alweer snoep en chocolade lopen vreten.
Ik verbaas me over het aantal calorieën wat daar naar binnen gaat dagelijksquote:Op zaterdag 15 maart 2025 18:39 schreef Lrod01 het volgende:
Net het avondeten achter de kiezen en nu alweer snoep en chocolade lopen vreten.
Gekeken, niet gestemd.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 18:35 schreef KinKiJan het volgende:
Die hoogtepunten die BB ons geeft om te ranken vind ik op een paar na niet echt hoogtepunten
Precies dat. Niet normaal.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 18:40 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Ik verbaas me over het aantal calorieën wat daar naar binnen gaat dagelijks
misschien ktijgen de bewoners de top 5 wel te zien in de finale weekquote:Op zaterdag 15 maart 2025 18:40 schreef Droopie het volgende:
[..]
Gekeken, niet gestemd.
Pleurt op, ergste is nog, de oma van Sharice vond ik het hoogtepunt.
Rest bagger (vooruit Jordy's terugkaatster was lachen).
ik vond de freeze van Jordy een leuk moment met die zanger en die keer dat ze de 2e helft van de keuken konden vrijspelen met een telopdracht maar elke keer door bb werden afgeleid met bv de vogeltjes dans bij Peter en de Vending machine waar elke keer wat uitkwam.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 18:46 schreef Ireth het volgende:
De terugkaatser heb ik op 1, was gewoon een hartstikke leuk moment. Verder oma van Charice, pootje als flamingo en de aerobicsles vond ik leuk. De rest niet. Dus niet gestemd.
Nee ik ook niet, Wicky's houthak-meltdown inclusief slappe lach van Jane en David S. stond er niet eens bijquote:Op zaterdag 15 maart 2025 18:40 schreef Droopie het volgende:
[..]
Gekeken, niet gestemd.
Pleurt op, ergste is nog, de oma van Sharice vond ik het hoogtepunt.
Rest bagger (vooruit Jordy's terugkaatster was lachen).
Ik denk alles bij elkaarquote:Op zaterdag 15 maart 2025 18:48 schreef Rhosyn het volgende:
Jane is niet meer zo blij als ze was toen Axel er nog was.![]()
Of zou ze nog pijn hebben aan haar been?
Ik heb niet veel streams gekeken vandaag,maar heb eigenlijk het idee dat ze er minder last van heeft? Ze ligt iig niet meer zielig in een hoekje van de pijn.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 18:48 schreef Rhosyn het volgende:
Jane is niet meer zo blij als ze was toen Axel er nog was.![]()
Of zou ze nog pijn hebben aan haar been?
ja idd die ookquote:Op zaterdag 15 maart 2025 18:49 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Nee ik ook niet, Wicky's houthak-meltdown inclusief slappe lach van Jane en David S. stond er niet eens bij
Ja dat was ook een leuke opdracht!quote:Op zaterdag 15 maart 2025 18:49 schreef Adat231 het volgende:
[..]
ik vond de freeze van Jordy een leuk moment met die zanger en die keer dat ze de 2e helft van de keuken konden vrijspelen met een telopdracht maar elke keer door bb werden afgeleid met bv de vogeltjes dans bij Peter en de Vending machine waar elke keer wat uitkwam.
Ja maar die konden we dus niet kiezen, die stonden er niet bij.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 18:49 schreef Adat231 het volgende:
[..]
ik vond de freeze van Jordy een leuk moment met die zanger en die keer dat ze de 2e helft van de keuken konden vrijspelen met een telopdracht maar elke keer door bb werden afgeleid met bv de vogeltjes dans bij Peter en de Vending machine waar elke keer wat uitkwam.
Ja iddquote:Op zaterdag 15 maart 2025 18:50 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ja dat was ook een leuke opdracht!
De manier waarop BB de flauwe busmop vertelde was gewoon hardop lachen
Die slappe lach van Wicky was echt het allerleukste moment van deze BBquote:Op zaterdag 15 maart 2025 18:49 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Nee ik ook niet, Wicky's houthak-meltdown inclusief slappe lach van Jane en David S. stond er niet eens bij
Ja vast welquote:Op zaterdag 15 maart 2025 18:55 schreef Koos1958 het volgende:
Matti zegt je ouders zijn trots..jolien zegt ik hoop het
Ja dat ook iddquote:Op zaterdag 15 maart 2025 18:55 schreef kater1 het volgende:
Heb de ranking wel gedaan. Was de flamingoscene al vergeten, daar moest ik zò om lachen toen, dus die op 1 gezet. En de eerste kus van Jeffien als laatste. Maar er waren gelukkig nog veel meer momenten deze BB dat ik echt gelachen heb. Inderdaad dat tellen om de keuken vrij te spelen. Maar ook Elsa Wicky en Keanu aan het vogelhuisjes timmeren!![]()
Wicky was ook leuk.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 18:55 schreef mazaru het volgende:
[..]
Die slappe lach van Wicky was echt het allerleukste moment van deze BB
Ja dat was inderdaad 1 van de leukere bewoners. Heel jammer dat die er zo vroeg uitgingquote:Op zaterdag 15 maart 2025 18:57 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Wicky was ook leuk.
Die jammerde over veel dingen op een grappige manier en moest dan om zichzelf lachen.
Psst, het is 5 tegen 1 he, niemand is begaan met Janequote:Op zaterdag 15 maart 2025 19:05 schreef Koos1958 het volgende:
Matti net praten over jane en nu vragen kan ik wat voor je doen en een knuffel
Je leert wel van BB hoe mensen kunnen zijn.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 19:05 schreef Koos1958 het volgende:
Ja die neemt niet echt een standpunt in hé, heb je helemaal niks aan, een meewaaierquote:Op zaterdag 15 maart 2025 19:05 schreef Koos1958 het volgende:
Ze draagt zijn foto ook al een tijdje niet meer.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 19:07 schreef Limbus het volgende:
Ik hoor Jolien niet zo vaak meer over Jeffrey, de laatste dagen wel over haar ex Zoran en haar vriendin Amber
Ze heeft nu Charice op haar borstquote:Op zaterdag 15 maart 2025 19:08 schreef czvt het volgende:
[..]
Ze draagt zijn foto ook al een tijdje niet meer.
Jammer alleen dat het niet gemeend isquote:Op zaterdag 15 maart 2025 19:05 schreef Koos1958 het volgende:
Ik mag hopen dat dit niet de doorsnee mensen zijnquote:Op zaterdag 15 maart 2025 19:07 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Je leert wel van BB hoe mensen kunnen zijn.
Ook dat is content, dus ja.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 19:10 schreef Hznootje het volgende:
Jordy moet poepen, dat we het even weten…
Vorig jaar was er ook een spel wat familieleden van de bewoners moesten doen , die vent van Ashley en de zus van hoe heet die knul ook alweer wonnen toen .quote:Op zaterdag 15 maart 2025 19:13 schreef Rhosyn het volgende:
Charice is er van overtuigd dat haar moeder mee zou doen met een spel al moest ze met slangen of muizen.
Ze zal wel bang zijn maar ze doet mee.
Tom?quote:Op zaterdag 15 maart 2025 19:15 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Vorig jaar was er ook een spel wat familieleden van de bewoners moesten doen , die vent van Ashley en de zus van hoe heet die knul ook alweer wonnen toen .
Nee die verlorenquote:
Randy?quote:Op zaterdag 15 maart 2025 19:17 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Nee die verlorenIk ben even zijn naam kwijt , die stevige jongen die 2e werd?
Jimmy?quote:Op zaterdag 15 maart 2025 19:17 schreef Puzzie het volgende:
[..]
oh ja die zat er ook nog in. Dat was net Pootje. Slapend naar de finalequote:
Jaquote:Op zaterdag 15 maart 2025 19:20 schreef mazaru het volgende:
[..]
oh ja die zat er ook nog in. Dat was net Pootje. Slapend naar de finale
Aandachttrekkerij. Ik ben die gast zo zatquote:
Alice is geen stevige jongenquote:Op zaterdag 15 maart 2025 19:17 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Thomas?quote:Op zaterdag 15 maart 2025 19:17 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Oh nou ja 3e danquote:Op zaterdag 15 maart 2025 19:23 schreef Willewa het volgende:
[..]
Haha ja was grapje. Alice werd 2e, Randy 3e
Axel was erg gecharmeerd van Alicequote:Op zaterdag 15 maart 2025 19:23 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Nee die werd 3e, Alice werd tweede
geen last vanquote:Op zaterdag 15 maart 2025 19:15 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Weer wat geleerd, van Paracetamol eten word je moe
Ik had nu echt even 'who the fuck is Alice?" Ik moest even googlen hoe ze eruit zagquote:Op zaterdag 15 maart 2025 19:23 schreef Willewa het volgende:
[..]
Haha ja was grapje. Alice werd 2e, Randy 3e
Ik was haar naam ook kwijtquote:Op zaterdag 15 maart 2025 19:24 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik had nu echt even 'who the fuck is Alice?" Ik moest even googlen hoe ze eruit zag
Nou ik heb dat wel onthoudenquote:Op zaterdag 15 maart 2025 19:24 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik had nu echt even 'who the fuck is Alice?" Ik moest even googlen hoe ze eruit zag
Oh dat vergeet ik echt niet, ik heb haar overigens ook op instagramquote:Op zaterdag 15 maart 2025 19:24 schreef mazaru het volgende:
[..]
Johquote:Op zaterdag 15 maart 2025 19:26 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Oh dat vergeet ik echt niet, ik heb haar overigens ook op instagram
Zekers. Wel beetje jammer van altijd dat showen van haar lichaam, ook online enzo, daar hou ik dan weer wat minder van. Maar ze was wel mooi en liefquote:
Ik zag daar het probleem niet zo van in maar er waren destijds meer die dat ergerlijk vondenquote:Op zaterdag 15 maart 2025 19:26 schreef Willewa het volgende:
[..]
Zekers. Wel beetje jammer van altijd dat showen van haar lichaam, ook online enzo, daar hou ik dan weer wat minder van. Maar ze was wel mooi en lief
Den Glenn was wel een lieverd maar niet echt spraakmakendquote:Op zaterdag 15 maart 2025 19:28 schreef mazaru het volgende:
Ik was voor Glenn. En dat werd ook al niet op prijs gesteld hier
Ja ik wel, normalisering van objectificatie en seksualisering puur voor dopamineshots, aandachtverslaving en externe bevestiging. Veel meiden zijn daar gevoelig voor en het veroorzaakt allerlei rommel onder de oppervlakte. Alleen is dat verder een discussie niet echt voor hierquote:Op zaterdag 15 maart 2025 19:28 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Ik zag daar het probleem niet zo van in maar er waren destijds meer die dat ergerlijk vonden
Nee klopt. Die kwam pas los als je heel ver over zijn grens ging. Ik vond het een schatjequote:Op zaterdag 15 maart 2025 19:29 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Den Glenn was wel een lieverd maar niet echt spraakmakend
Sharicequote:Op zaterdag 15 maart 2025 19:07 schreef Lrod01 het volgende:
[..]
Psst, het is 5 tegen 1 he, niemand is begaan met Jane
Beetje kleurloos ja maar zeker een aardige ventquote:Op zaterdag 15 maart 2025 19:29 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Den Glenn was wel een lieverd maar niet echt spraakmakend
Dat was hij zeker!!!!quote:Op zaterdag 15 maart 2025 19:30 schreef mazaru het volgende:
[..]
Nee klopt. Die kwam pas los als je heel ver over zijn grens ging. Ik vond het een schatje
Mazaru profeetquote:Op zaterdag 15 maart 2025 16:54 schreef mazaru het volgende:
[..]
En nog wat hysterisch gelach erbij. Daarna nog even nageilen met zijn Valentijnsposten en de tv-uitzending is weer gevuld
Die heeft het prima naar zijn zin buitenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
Het was toch niet blauw, want dan was het erger geweest. Sharice dacht dat dus enkel vanwege Jane's huidkleur.quote:
ja en het zijn ook niet echt blaren vind echt reuze meevallenquote:Op zaterdag 15 maart 2025 19:34 schreef Verity het volgende:
[..]
Het was toch niet blauw, want dan was het erger geweest. Sharice dacht dat dus enkel vanwege Jane's huidkleur.
Ja laten we het vooral bagatelliseren , is niets , aanstelster bla blaquote:
Hou daar eens mee op je hebt geen ideequote:Op zaterdag 15 maart 2025 19:36 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ja en het zijn ook niet echt blaren vind echt reuze meevallen
Ik ook. Had na wat Sharice er allemaal over had gezegd, het velen maler erger verwacht. Gelukkig maar Jane, al zal het wel ff pijn blijven doen.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 19:36 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ja en het zijn ook niet echt blaren vind echt reuze meevallen
ja ok maar niet zoals zij lag te gillen of ze heeft 0,0 pijngrens in dat geval raad ik der geen kinderen aanquote:Op zaterdag 15 maart 2025 19:35 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Lijkt op strijkbout plekken. Is de 1e 2 dagen zeker wat pijnlijk.
dat zei ik op dit punt niet, maar het valt echt reuze mee je kan niet echt zeggen oh de vellen hangen eraanquote:Op zaterdag 15 maart 2025 19:36 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ja laten we het vooral bagatelliseren , is niets , aanstelster bla bla
hoe weet jij dat?quote:Op zaterdag 15 maart 2025 19:36 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Hou daar eens mee op je hebt geen idee
Fijn dat jij voor een ander invult waar het op lijkt en hoe lang het pijn mag doenquote:Op zaterdag 15 maart 2025 19:35 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Lijkt op strijkbout plekken. Is de 1e 2 dagen zeker wat pijnlijk.
Joh ik bedoel er niets mee kan het misschien wat normaler. Ik zeg niet hoe lang het MAG duren.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 19:39 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Fijn dat jij voor een ander invult waar het op lijkt en hoe lang het pijn mag doen
zeg dan me naam als je mijn bedoeld aangezien je het over mijn hebquote:Op zaterdag 15 maart 2025 19:38 schreef Willewa het volgende:
Waarom moet er door sommige mensen, denk niet geheel ontoevallig vaak Jordy-sympathisten, sinds het begin van haar brandwonden constant worden ontkent dat het flink pijn doet en worden gezegd dat het wel meevalt en ze zich aanstelt? Echt vreemd gedrag
quote:Op zaterdag 15 maart 2025 19:36 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Hou daar eens mee op je hebt geen idee
Dames hou hier even mee op.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |