Ik vind het reuze meevallen, kokosnoot vind ik dan bv niet echt lekker.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 18:05 schreef Gerrie_55 het volgende:
Als je dit maakt proef je dan echt de cocosmelk ik lust namelijk totaal geen kokos
Ja ik lust niet eens een bountyquote:Op zaterdag 15 maart 2025 18:08 schreef Droopie het volgende:
[..]
Ik vind het reuze meevallen, kokosnoot vind ik dan bv niet echt lekker.
Ik denk het wel, ik vind cocos lekker en ook in de pindasaus en ook in mijn bodylotion de geur alleen al dus het is best wel overheersend als je het niet echt lekker vindt.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 18:05 schreef Gerrie_55 het volgende:
Als je dit maakt proef je dan echt de cocosmelk ik lust namelijk totaal geen kokos
ik lust ook geen cocos, maar cocosmelk vind ik wel lekker door het eten. Het smaakt wat romiger en maar een weke cocossmaak vind ikquote:Op zaterdag 15 maart 2025 18:05 schreef Gerrie_55 het volgende:
Okquote:Op zaterdag 15 maart 2025 18:09 schreef Adat231 het volgende:
[..]
ik lust ook geen cocos, maar cocosmelk vind ik wel lekker door het eten. Het smaakt wat romiger en maar een weke cocossmaak vind ik
jij lust dat vast welquote:Op zaterdag 15 maart 2025 18:05 schreef Gerrie_55 het volgende:
Ja daar ben ik dus bang voorquote:Op zaterdag 15 maart 2025 18:09 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ik denk het wel, ik vind cocos lekker en ook in de pindasaus en ook in mijn bodylotion de geur alleen al dus het is best wel overheersend als je het niet echt lekker vindt.
hebben ze wel al geproefd?quote:Op zaterdag 15 maart 2025 18:11 schreef mazaru het volgende:
Ze zijn supertrots op zichzelf dat ze dit kunnen. Volgens mij had Pootje dit nooit verwacht. Too easy zegt hij![]()
[ afbeelding ]
geweldig........quote:Op zaterdag 15 maart 2025 18:11 schreef mazaru het volgende:
Ze zijn supertrots op zichzelf dat ze dit kunnen. Volgens mij had Pootje dit nooit verwacht. Too easy zegt hij![]()
[ afbeelding ]
is die kokosmelk niet te vervangen door gewone melk dan?quote:Op zaterdag 15 maart 2025 18:12 schreef Gerrie_55 het volgende:
[..]
Haha wil het wel keer proberen ziet er lekker uit
Als je kokos(melk) niet lekker vindt, kan je ook kookroom gebruikenquote:Op zaterdag 15 maart 2025 18:12 schreef Gerrie_55 het volgende:
[..]
Haha wil het wel keer proberen ziet er lekker uit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |