Ik was haar naam ook kwijtquote:Op zaterdag 15 maart 2025 19:24 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik had nu echt even 'who the fuck is Alice?" Ik moest even googlen hoe ze eruit zag
Nou ik heb dat wel onthoudenquote:Op zaterdag 15 maart 2025 19:24 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik had nu echt even 'who the fuck is Alice?" Ik moest even googlen hoe ze eruit zag
Oh dat vergeet ik echt niet, ik heb haar overigens ook op instagramquote:Op zaterdag 15 maart 2025 19:24 schreef mazaru het volgende:
[..]
Johquote:Op zaterdag 15 maart 2025 19:26 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Oh dat vergeet ik echt niet, ik heb haar overigens ook op instagram
Zekers. Wel beetje jammer van altijd dat showen van haar lichaam, ook online enzo, daar hou ik dan weer wat minder van. Maar ze was wel mooi en liefquote:
Ik zag daar het probleem niet zo van in maar er waren destijds meer die dat ergerlijk vondenquote:Op zaterdag 15 maart 2025 19:26 schreef Willewa het volgende:
[..]
Zekers. Wel beetje jammer van altijd dat showen van haar lichaam, ook online enzo, daar hou ik dan weer wat minder van. Maar ze was wel mooi en lief
Den Glenn was wel een lieverd maar niet echt spraakmakendquote:Op zaterdag 15 maart 2025 19:28 schreef mazaru het volgende:
Ik was voor Glenn. En dat werd ook al niet op prijs gesteld hier
Ja ik wel, normalisering van objectificatie en seksualisering puur voor dopamineshots, aandachtverslaving en externe bevestiging. Veel meiden zijn daar gevoelig voor en het veroorzaakt allerlei rommel onder de oppervlakte. Alleen is dat verder een discussie niet echt voor hierquote:Op zaterdag 15 maart 2025 19:28 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Ik zag daar het probleem niet zo van in maar er waren destijds meer die dat ergerlijk vonden
Nee klopt. Die kwam pas los als je heel ver over zijn grens ging. Ik vond het een schatjequote:Op zaterdag 15 maart 2025 19:29 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Den Glenn was wel een lieverd maar niet echt spraakmakend
Sharicequote:Op zaterdag 15 maart 2025 19:07 schreef Lrod01 het volgende:
[..]
Psst, het is 5 tegen 1 he, niemand is begaan met Jane
Beetje kleurloos ja maar zeker een aardige ventquote:Op zaterdag 15 maart 2025 19:29 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Den Glenn was wel een lieverd maar niet echt spraakmakend
Dat was hij zeker!!!!quote:Op zaterdag 15 maart 2025 19:30 schreef mazaru het volgende:
[..]
Nee klopt. Die kwam pas los als je heel ver over zijn grens ging. Ik vond het een schatje
Mazaru profeetquote:Op zaterdag 15 maart 2025 16:54 schreef mazaru het volgende:
[..]
En nog wat hysterisch gelach erbij. Daarna nog even nageilen met zijn Valentijnsposten en de tv-uitzending is weer gevuld
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |