Wicky was ook leuk.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 18:55 schreef mazaru het volgende:
[..]
Die slappe lach van Wicky was echt het allerleukste moment van deze BB
Ja dat was inderdaad 1 van de leukere bewoners. Heel jammer dat die er zo vroeg uitgingquote:Op zaterdag 15 maart 2025 18:57 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Wicky was ook leuk.
Die jammerde over veel dingen op een grappige manier en moest dan om zichzelf lachen.
Psst, het is 5 tegen 1 he, niemand is begaan met Janequote:Op zaterdag 15 maart 2025 19:05 schreef Koos1958 het volgende:
Matti net praten over jane en nu vragen kan ik wat voor je doen en een knuffel
Je leert wel van BB hoe mensen kunnen zijn.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 19:05 schreef Koos1958 het volgende:
Ja die neemt niet echt een standpunt in hé, heb je helemaal niks aan, een meewaaierquote:Op zaterdag 15 maart 2025 19:05 schreef Koos1958 het volgende:
Ze draagt zijn foto ook al een tijdje niet meer.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 19:07 schreef Limbus het volgende:
Ik hoor Jolien niet zo vaak meer over Jeffrey, de laatste dagen wel over haar ex Zoran en haar vriendin Amber
Ze heeft nu Charice op haar borstquote:Op zaterdag 15 maart 2025 19:08 schreef czvt het volgende:
[..]
Ze draagt zijn foto ook al een tijdje niet meer.
Jammer alleen dat het niet gemeend isquote:Op zaterdag 15 maart 2025 19:05 schreef Koos1958 het volgende:
Ik mag hopen dat dit niet de doorsnee mensen zijnquote:Op zaterdag 15 maart 2025 19:07 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Je leert wel van BB hoe mensen kunnen zijn.
Ook dat is content, dus ja.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 19:10 schreef Hznootje het volgende:
Jordy moet poepen, dat we het even weten…
Vorig jaar was er ook een spel wat familieleden van de bewoners moesten doen , die vent van Ashley en de zus van hoe heet die knul ook alweer wonnen toen .quote:Op zaterdag 15 maart 2025 19:13 schreef Rhosyn het volgende:
Charice is er van overtuigd dat haar moeder mee zou doen met een spel al moest ze met slangen of muizen.
Ze zal wel bang zijn maar ze doet mee.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |