Hoe word je obesitasquote:Op zaterdag 15 maart 2025 18:38 schreef Hznootje het volgende:
Voor het eten een pot snoep, daarna een bord curry en vervolgens meteen neer door aan de chocolade
Alles voor de show.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 18:39 schreef Lrod01 het volgende:
Net het avondeten achter de kiezen en nu alweer snoep en chocolade lopen vreten.
Ik verbaas me over het aantal calorieën wat daar naar binnen gaat dagelijksquote:Op zaterdag 15 maart 2025 18:39 schreef Lrod01 het volgende:
Net het avondeten achter de kiezen en nu alweer snoep en chocolade lopen vreten.
Gekeken, niet gestemd.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 18:35 schreef KinKiJan het volgende:
Die hoogtepunten die BB ons geeft om te ranken vind ik op een paar na niet echt hoogtepunten
Precies dat. Niet normaal.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 18:40 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Ik verbaas me over het aantal calorieën wat daar naar binnen gaat dagelijks
misschien ktijgen de bewoners de top 5 wel te zien in de finale weekquote:Op zaterdag 15 maart 2025 18:40 schreef Droopie het volgende:
[..]
Gekeken, niet gestemd.
Pleurt op, ergste is nog, de oma van Sharice vond ik het hoogtepunt.
Rest bagger (vooruit Jordy's terugkaatster was lachen).
ik vond de freeze van Jordy een leuk moment met die zanger en die keer dat ze de 2e helft van de keuken konden vrijspelen met een telopdracht maar elke keer door bb werden afgeleid met bv de vogeltjes dans bij Peter en de Vending machine waar elke keer wat uitkwam.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 18:46 schreef Ireth het volgende:
De terugkaatser heb ik op 1, was gewoon een hartstikke leuk moment. Verder oma van Charice, pootje als flamingo en de aerobicsles vond ik leuk. De rest niet. Dus niet gestemd.
Nee ik ook niet, Wicky's houthak-meltdown inclusief slappe lach van Jane en David S. stond er niet eens bijquote:Op zaterdag 15 maart 2025 18:40 schreef Droopie het volgende:
[..]
Gekeken, niet gestemd.
Pleurt op, ergste is nog, de oma van Sharice vond ik het hoogtepunt.
Rest bagger (vooruit Jordy's terugkaatster was lachen).
Ik denk alles bij elkaarquote:Op zaterdag 15 maart 2025 18:48 schreef Rhosyn het volgende:
Jane is niet meer zo blij als ze was toen Axel er nog was.![]()
Of zou ze nog pijn hebben aan haar been?
Ik heb niet veel streams gekeken vandaag,maar heb eigenlijk het idee dat ze er minder last van heeft? Ze ligt iig niet meer zielig in een hoekje van de pijn.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 18:48 schreef Rhosyn het volgende:
Jane is niet meer zo blij als ze was toen Axel er nog was.![]()
Of zou ze nog pijn hebben aan haar been?
ja idd die ookquote:Op zaterdag 15 maart 2025 18:49 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Nee ik ook niet, Wicky's houthak-meltdown inclusief slappe lach van Jane en David S. stond er niet eens bij
Ja dat was ook een leuke opdracht!quote:Op zaterdag 15 maart 2025 18:49 schreef Adat231 het volgende:
[..]
ik vond de freeze van Jordy een leuk moment met die zanger en die keer dat ze de 2e helft van de keuken konden vrijspelen met een telopdracht maar elke keer door bb werden afgeleid met bv de vogeltjes dans bij Peter en de Vending machine waar elke keer wat uitkwam.
Ja maar die konden we dus niet kiezen, die stonden er niet bij.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 18:49 schreef Adat231 het volgende:
[..]
ik vond de freeze van Jordy een leuk moment met die zanger en die keer dat ze de 2e helft van de keuken konden vrijspelen met een telopdracht maar elke keer door bb werden afgeleid met bv de vogeltjes dans bij Peter en de Vending machine waar elke keer wat uitkwam.
Ja iddquote:Op zaterdag 15 maart 2025 18:50 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ja dat was ook een leuke opdracht!
De manier waarop BB de flauwe busmop vertelde was gewoon hardop lachen
Die slappe lach van Wicky was echt het allerleukste moment van deze BBquote:Op zaterdag 15 maart 2025 18:49 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Nee ik ook niet, Wicky's houthak-meltdown inclusief slappe lach van Jane en David S. stond er niet eens bij
Ja vast welquote:Op zaterdag 15 maart 2025 18:55 schreef Koos1958 het volgende:
Matti zegt je ouders zijn trots..jolien zegt ik hoop het
Ja dat ook iddquote:Op zaterdag 15 maart 2025 18:55 schreef kater1 het volgende:
Heb de ranking wel gedaan. Was de flamingoscene al vergeten, daar moest ik zò om lachen toen, dus die op 1 gezet. En de eerste kus van Jeffien als laatste. Maar er waren gelukkig nog veel meer momenten deze BB dat ik echt gelachen heb. Inderdaad dat tellen om de keuken vrij te spelen. Maar ook Elsa Wicky en Keanu aan het vogelhuisjes timmeren!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |