dan had BB minder moeten geven bij die mannen hahahaquote:Op zaterdag 15 maart 2025 17:51 schreef Droopie het volgende:
Dus als ze minder olie gebruikt hadden was het een topgerecht geweest?
ja irritant. wilde graag alleen hun 2 horenquote:Op zaterdag 15 maart 2025 17:52 schreef Schakeltopia het volgende:
ze vogelen het wel uit samen, jammer dat ze de mogelijkheid krijge om steeds te zoeke naar bevestiging
Het was een vraag van mijquote:Op zaterdag 15 maart 2025 17:52 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
dan had BB minder moeten geven bij die mannen hahaha
kan maar zoquote:Op zaterdag 15 maart 2025 17:53 schreef Harrison het volgende:
[..]
misschien voor de marinade voor de kip?
dat had Pootje niet gedaan nee geloofikquote:Op zaterdag 15 maart 2025 17:53 schreef Harrison het volgende:
[..]
misschien voor de marinade voor de kip?
is dit een wedstrijd dan_quote:Op zaterdag 15 maart 2025 17:54 schreef mazaru het volgende:
Echt jammer dat ze dit gaan verliezen omdat Jolien haar mond niet kan houden
ik wist het ook niet hoor hahahquote:Op zaterdag 15 maart 2025 17:53 schreef Droopie het volgende:
[..]
Het was een vraag van mij
Ik ben blij dat ik nu geleerd heb dat je citroengras niet in de maaltijd laat.
Ik denk dat ze er iets mee kunnen winnen. Geen idee watquote:
quote:Op zaterdag 15 maart 2025 17:37 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
zo jammer eindelijk leuke tv en leuke cos en iemand verpest het weer
Mattheus en Pootje moeten koken zie ik..quote:
Ze doen het goed hoor. Gaat best wel lekker worden. Ze gaan stapsgewijs het recept af. Dan kan er weinig misgaanquote:Op zaterdag 15 maart 2025 17:59 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Mattheus en Pootje moeten koken zie ik..
Dat kunnen ze best. Mannen zeggen altijd dat ze niet kunnen koken maar dat is zodat ze het niet hoeven doen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.if it's meant to be, it will be
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |