Zo begrijp ik het ook inderdaasquote:Op zaterdag 15 maart 2025 08:38 schreef Rhosyn het volgende:
Begrijp ik nu dat Jordy en Charice beide konden gaan voor de halve finale ticket.
Maar de 1 kon ook het de ander gunnen?
Maar iemand kon ook de halve pakken en dan weg gaan en de ander moest dan in de gameroom blijven.
Ik snap er niks van
Mooi, gaan nu pas die luiken open bij haar?quote:Op zaterdag 15 maart 2025 08:37 schreef danaqui het volgende:
Ik vetsta niet alles wat Sharice zegt maar ze is indd niet blij met Jordy begrijp ik
Dat ik Jordy een lul vind dat is wel bekend.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 03:20 schreef Aardbeienmoes het volgende: Ik heb echt medelijden met Sharice en gun haar dit niet. De reden van het waarom begrijp ik nog steeds niet. De woede richting Jordy begrijp ik ook niet. BB heeft vanaf het begin gezegd, je speelt dit spel voor jezelf. Jordy is door de bewoners idd niet veel gegund. De kijkers hebben hem dingen gegund, waar hij voordeel van heeft gehad. De gok met de kist had ook anders uit kunnen pakken, als Axel meer geld had ingezet om zijn vrijstelling te kopen, dan had Axel de vrijstelling gehad en was het allemaal anders gelopen. Dit had Jordy niet kunnen weten, alleen dat hij niet het laagste bedrag had door het geld van Jane en niet genomineerd zou zijn. Jordy vindt dit ook kut voor Sharice en geniet nu niet van zijn ticket voor de halve finale. Had hij het Sharice moeten gunnen? Dan is mijn vraag:: waarom? Zij gunde het Jordy ook niet. Tis kut dat het zo gelopen is, maar het is wel het spel, zoals BB het heeft bepaald. Het is jammer dat het hier zo hard tegen hard gaat. Het is het spel en BB bepaald de spelregels
quote:Op zaterdag 15 maart 2025 08:42 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Mooi, gaan nu pas die luiken open bij haar?
foutjequote:Op zaterdag 15 maart 2025 08:38 schreef Juultje1981 het volgende:
[..]
Zo begrijp ik het ook inderdaas
quote:Op zaterdag 15 maart 2025 08:46 schreef Droopie het volgende:
En mensen die Jane haar medische conditie of pijngrens aan hun eigen gekleurd mening onderwerpen moeten ook maar eens achter hun oren krabben.
Niet over alles hoef je je plasje te doen vanachter je toetsenbord.
Pakken is laf strijden door winnen van games.. Dan ben je pas echt een winnaarquote:Op zaterdag 15 maart 2025 08:43 schreef Droopie het volgende:
[..]
Dat ik Jordy een lul vind dat is wel bekend.
Maar een halve finale ticket is een ticket voor de volgende ronde.
Dan ben je gewoon lekker bezig in het spel.
Dat je gaat lopen janken dat niemand je iets gunt vind ik dan wel weer een zwaktebod.
Om er maar weer een voetbalvergelijking in te gooien, iedereen altijd janken over zuid amerikaanse/ italiaanse voetbalelftallen, dat ze theatraal zijn, vies spelen etc etc.
Die lui lachen er al jaren om artikelen in de krant, terwijl ze behoorlijk vaak wedstrijden winnen ermee.
Jordy kan je na gisterenavond geen loser noemen qua spel en de andere 5 zijn geen betere personen.
Het spel duurt nog 3 weken, dan moet je pakken wat je pakken kan.
wat deed ze dan?quote:Op zaterdag 15 maart 2025 08:48 schreef danaqui het volgende:
Jolien gaat weer lekker door met haar copy gedraggrote bek over een ander maar ondertussen
Zich losmaken.. ze hadden het ook over een sleutel.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 08:46 schreef OmaJacky het volgende:
Charice die vertelde net bij de douche hoe het is gegaan gisteren tijdens dat spel.
Mattie reageert dat het wel heel anders is dan dat Jordy het heeft verteld.
( ik begreep er een beetje uit dat Charice dacht dat Jordy zich los maakte en dan weg zou gaan maat uiteindelijk toch nog de ticket pakte en haar in de gr liet slapen)
Hoezoquote:Op zaterdag 15 maart 2025 08:46 schreef Droopie het volgende:
En mensen die Jane haar medische conditie of pijngrens aan hun eigen gekleurde mening onderwerpen moeten ook maar eens achter hun oren krabben.
Niet over alles hoef je je plasje te doen vanachter je toetsenbord.
ook een game het zijn niet altijd fysieke games die je een overwinning kunnen geven. De ronde tafel is er ook al 2 keer geweest dit seizoen en dit was eigenlijk net zoietsquote:Op zaterdag 15 maart 2025 08:50 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Pakken is laf strijden door winnen van games.. Dan ben je pas echt een winnaar
Wat ik wel begrijp is, dat er weer iets is waardoor er 1 niet kan worden genomineerd.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 08:38 schreef Rhosyn het volgende:
Begrijp ik nu dat Jordy en Charice beide konden gaan voor de halve finale ticket.
Maar de 1 kon ook het de ander gunnen? ( die kreeg dan de hele)
Maar iemand kon ook de halve pakken en dan weg gaan en de ander moest dan in de gameroom blijven.
Ik snap er niks van
Eensquote:Op zaterdag 15 maart 2025 08:53 schreef spapaars het volgende:
[..]
Wat ik wel begrijp is, dat er weer iets is waardoor er 1 niet kan worden genomineerd.
Laat ze zo vlak voor de finale voor geld spelen. en niet voor dat.
Sharice had ook kunnen komen en had dan niks gehadquote:Op zaterdag 15 maart 2025 08:59 schreef Verida het volgende:
ik begrijp er helemaal niets van
wat ik begrijp is dat het volkomen normaal was dat jolien die 500 euro extra pakte en dus met 4.5 k de kamer is uitgestapt en Pootje heeft ook gewoon zijn deel gepakt en Mattie ook?
en Jane dan 8000? Maar dat is toch niet de hele pot pakken dan, dat is toch maar een deel van de pot? En Jordy kon na haar komen, dus dan heeft ze toch gewoon die 3.5 k teruggepakt van haar cheque?
En jordy heeft zijn ticket.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Smile, it's free therapy.
Mattie 3350 dacht ikquote:Op zaterdag 15 maart 2025 08:59 schreef Verida het volgende:
wat ik begrijp is dat het volkomen normaal was dat jolien die 500 euro extra pakte en dus met 4.5 k de kamer is uitgestapt en Pootje heeft ook gewoon zijn deel gepakt en Mattie ook?
en Jane dan 8000? Maar dat is toch niet de hele pot pakken dan, dat is toch maar een deel van de pot? En Jordy kon na haar komen, dus dan heeft ze toch gewoon die 3.5 k teruggepakt van haar cheque?
ze heeft handschoenen aan dokter doen niet andersquote:
quote:Op zaterdag 15 maart 2025 08:57 schreef Ireth het volgende:
Ik heb er geen klote van gezien, heb er hier mondjesmaat wat van gelezen, maar als iemand die kans krijgt om een (halve)finale-ticket te kunnen pakken dan moet je dat in deze fase van het spel gewoon doen. Ongeacht wie het is. Nu is het Jordy en die gun ik het, als Jane het had gepakt had ik het haar minder gegund, maar haar wel groot gelijk gegeven. Het einde is in zicht. Het gunnen is voorbij (was het wat mij betreft al heel lang) Je speelt nu voor jezelf en hard.
...en voor de famequote:Op zaterdag 15 maart 2025 09:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]![]()
Het is toch ook een spel en men speelt voorzich zichzelf en ieder op zijn of haar eigen manier
Men zit daar allemaal om te winnen.
Ja was ik ook verbaasd overquote:
Schaal vullen met water..eieren met schil erin drijven ze dan zijn ze niet meer goed, blijven ze netjes op de bodem zijn ze nog prima te etenquote:Op zaterdag 15 maart 2025 09:03 schreef Kissingbird het volgende:
Eieren zijn over de datum.. 10-3.. ze gaan het weggooien
Eieren gaan meestal een poos langer mee dan de datum op doos inderdaad. Ik negeer dat altijd.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 09:03 schreef Joyce-43 het volgende:
eieren over datum van 10-3 die kunnen echt wel nog hoor
Vaseline is echt geweldig spul, zelfs voor kringen in je tafelquote:Op zaterdag 15 maart 2025 09:04 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Ja was ik ook verbaasd over
Zeker omdat de gaasjes die ze erop leggen de (dure) honing alfons gaasjes zijn
Lijkt mij of weet wel zeker eigenlijk dat de vaseline de genezende werking van de honing zalf tegen gaat
2 jaar geleden greep ik midden in een aanstaande krultang
Ik moest de volgende dag condoleren maar na 24 uur met die honingzalf gaasjes kon dat gewoon prima..terwijl de vellen eraan hing
Dit zei pootje ook maar hij wist niet meer zeker wat het nu was als ze drijven waarop Jordy zei dan gaan we het er niet op gokken hahaquote:Op zaterdag 15 maart 2025 09:05 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Schaal vullen met water..eieren met schil erin drijven ze dan zijn ze niet meer goed, blijven ze netjes op de bodem zijn ze nog prima te eten
De pot die over wasquote:Op zaterdag 15 maart 2025 09:07 schreef Verida het volgende:
[..]
dan heeft Jane toch niet de hele pot gepakt?
Nog niet eens de halve pot lijkt mij.
als straks nog iemand weg is , is sharice gewoon target van team kartelquote:Op zaterdag 15 maart 2025 09:04 schreef Koos1958 het volgende:
Sharice doe dit nu niet dat samen komen met jane dan kan je aanhang van team Kartel wel vergeten
Jolien is een domme doos als ze zo denktquote:Op zaterdag 15 maart 2025 09:08 schreef Kissingbird het volgende:
Joryd over zijn ticket: kan wel nog afgestraft worden.
Jolien is blij voor hem. Heeft zelf niet getwijfeld om het te pakken gister.
Ik hoop hetquote:Op zaterdag 15 maart 2025 09:08 schreef Kissingbird het volgende:
Joryd over zijn ticket: kan wel nog afgestraft worden.
Jolien is blij voor hem. Heeft zelf niet getwijfeld om het te pakken gister.
Klopt iets van 8500 dacht ik maar maak dat het kartel maar wijs.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 09:07 schreef Verida het volgende:
[..]
dan heeft Jane toch niet de hele pot gepakt?
Nog niet eens de halve pot lijkt mij.
En ze is niet de enige.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 09:09 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Jolien is een domme doos als ze zo denkt
Als pootje weg is dan wordt het jane niet sharice.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 09:08 schreef Verida het volgende:
[..]
als straks nog iemand weg is , is sharice gewoon target van team kartel
twee Belgische vrouwen zijn er dan over en dan is het echt wel Jolien die zal mogen blijven van het kartel
misschien zit er wel iets anders in het potjequote:Op zaterdag 15 maart 2025 08:58 schreef Rhosyn het volgende:
Vaseline op een brandwond?
Dat kan dus als de wond helende is. Niet meteen na het verbranden.
Okee
bij elkaar opgeteld 20.000quote:Op zaterdag 15 maart 2025 08:59 schreef Verida het volgende:
Ooievaarskuitenvet van Van Der Piggequote:Op zaterdag 15 maart 2025 09:10 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
misschien zit er wel iets anders in het potje
BlonTjequote:Op zaterdag 15 maart 2025 09:09 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Jolien is een domme doos als ze zo denkt
dus gewoon haar eigen deel, die 4000 en daarbij dan de 3.500 euro die jordy ( die na haar zou komen) van haar had gejat met het kistje en de cheques.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 09:09 schreef danaqui het volgende:
[..]
Klopt iets van 8500 dacht ik maar maak dat het kartel maar wijs.
Jane "zegt" het geteld te hebben en stapeltjes van 20 had gemaaktquote:Op zaterdag 15 maart 2025 09:10 schreef rinardo het volgende:
[..]
bij elkaar opgeteld 20.000
💸Jolien heeft ¤4.500 genomen.
💸Pootje heeft ¤4.000 genomen.
💸Mattheüs heeft ¤3.350 genomen.
💸Jane heeft 8,1500 genomen
Pootje had toch maar 1000 genomen?quote:Op zaterdag 15 maart 2025 09:10 schreef rinardo het volgende:
[..]
bij elkaar opgeteld 20.000
💸Jolien heeft ¤4.500 genomen.
💸Pootje heeft ¤4.000 genomen.
💸Mattheüs heeft ¤3.350 genomen.
💸Jane heeft 8,1500 genomen
Groot gelijk toch?quote:
Nee 4000quote:Op zaterdag 15 maart 2025 09:12 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Pootje had toch maar 1000 genomen?
Jordy of Sharice zouden na haar komen.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 09:11 schreef Verida het volgende:
[..]
dus gewoon haar eigen deel, die 4000 en daarbij dan de 3.500 euro die jordy ( die na haar zou komen) van haar had gejat met het kistje en de cheques.
Netjes gedaan van Jane
Sharice had ook kunnen komen die had dan niks gehadquote:Op zaterdag 15 maart 2025 09:11 schreef Verida het volgende:
[..]
dus gewoon haar eigen deel, die 4000 en daarbij dan de 3.500 euro die jordy ( die na haar zou komen) van haar had gejat met het kistje en de cheques.
Netjes gedaan van Jane
Wat dat geld betreft heeft jane gelijk dat is het spel gewoon.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 09:12 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Jordy of Sharice zouden na haar komen.
Nu heeft Sharice geen geld.
Maar ja.. dat is het spel
Dat is dan de gok die ze heeft genomen.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 09:13 schreef Juultje1981 het volgende:
[..]
Sharice had ook kunnen komen die had dan niks gehad
Er hoeven niet 2 vrouwen of 2 mannen over te blijvenquote:Op zaterdag 15 maart 2025 09:08 schreef Verida het volgende:
[..]
als straks nog iemand weg is , is sharice gewoon target van team kartel
twee Belgische vrouwen zijn er dan over en dan is het echt wel Jolien die zal mogen blijven van het kartel
Ze moeten horizontaal onderin een glazen schaal blijven liggen, als ze op de bodem recht overeind gaan staan of helemaal bovenin drijven, weggooien!quote:Op zaterdag 15 maart 2025 09:05 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Schaal vullen met water..eieren met schil erin drijven ze dan zijn ze niet meer goed, blijven ze netjes op de bodem zijn ze nog prima te eten
Dan zit er ergens een rekenfoutje, mijn gok is bij jolien want die telde de biljetten in de DR niet heel nauwkeurig, maar deze bedragen is wat er gezegd wordtquote:Op zaterdag 15 maart 2025 09:12 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Jane "zegt" het geteld te hebben en stapeltjes van 20 had gemaakt
En dat het 8000 is
Omdat er nog steeds gedacht lijkt te worden 'het is voor de groep' eerlijk alles delen..quote:Op zaterdag 15 maart 2025 09:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Groot gelijk toch?
Snap niet dat mensen zich zo druk maken om wie wat pakt
Nee heb gisteravond live gevolgd dat hij met 4000 er uit kwam zie Kissing haar SVquote:Op zaterdag 15 maart 2025 09:12 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
DE WATERTESTquote:Op zaterdag 15 maart 2025 09:14 schreef riri het volgende:
[..]
Ze moeten horizontaal onderin een glazen schaal blijven liggen, als ze op de bodem recht overeind gaan staan of helemaal bovenin drijven, weggooien!
Nee hij heeft 4000 gepakt.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 09:12 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Doen ze bij schaatsen toch ook, gaat u maar voor bij de baanwisselquote:Op zaterdag 15 maart 2025 09:15 schreef Koos1958 het volgende:
Pootje vind dat jordy het sharice had moeten gunnen. Ja doei dat is het spel he.
Klopt pootje 4000quote:Op zaterdag 15 maart 2025 09:15 schreef rinardo het volgende:
[..]
Nee heb gisteravond live gevolgd dat hij met 4000 er uit kwam zie Kissing haar SV
Absoluut deze fase van het spel speel je voor jezelf. Gister zei pootje nog dat hij over lijken zou gaanquote:Op zaterdag 15 maart 2025 09:14 schreef Verida het volgende:
[..]
Dat is dan de gok die ze heeft genomen.
maar het is niet zo dat nu iedereen zonder geld zit. Jolien, Pootje en Mattie hebben gewoon hun deel van de pot meegenomen
Jammer dat jolien zo goed gelovig isquote:Op zaterdag 15 maart 2025 09:16 schreef Li0nHeart het volgende:
Jordy zichzelf goedpraten bij Jolien. Dat is niet moeilijk
Heel eerlijkquote:Op zaterdag 15 maart 2025 09:17 schreef Juultje1981 het volgende:
Jordy zegt het nu ook dit is ook strijden en dat klopt natuurlijk ook
Jolieneke ook "sterren"kijkerquote:Op zaterdag 15 maart 2025 09:18 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Jammer dat jolien zo goed gelovig is
Als iemand iets gun is het haar maar als ze zo diep in jordy zijn dinges zit gaat het hem niet worden
Gisteravond had Mattie te weinig tijd om over zijn antwoord na te denken, hij moest binnen 1 secondequote:Op zaterdag 15 maart 2025 09:18 schreef Koos1958 het volgende:
Gister in de live was matti ook wat lafjes en vind ik hem nu ook dat hij niet gewoon zegt wat hij van de aktie van jordy vind. Hij praat mee met de anderen en dat mag maar wees dan ook eerlijk naar jordy toe.
Waarom?quote:Op zaterdag 15 maart 2025 09:18 schreef Koos1958 het volgende:
Gister in de live was matti ook wat lafjes en vind ik hem nu ook dat hij niet gewoon zegt wat hij van de aktie van jordy vind. Hij praat mee met de anderen en dat mag maar wees dan ook eerlijk naar jordy toe.
quote:Op zaterdag 15 maart 2025 09:20 schreef greysbones het volgende:
[..]
Waarom?
Matti mag ook zijn spel spelen ..
Jordy wil met Jolien naar de finale
Daar is Jordy ook niet eerlijk over
( en heel eerlijk denk ik dat hij bij die keus met het ‘verkeerde’ hoofd denkt )
Boeit hem echt welquote:Op zaterdag 15 maart 2025 09:20 schreef Li0nHeart het volgende:
Matt: wat zegt jouw tactisch brein over wat deze knop betekent?
Jordy: Boeit me niet.
Ja ik zie ook liever andere games maar iedereen daar die zegt egoïstisch of zo gaan voorbij aan het feit dat Sharice net zo egoïstisch wilde zijn maar verlorenquote:Op zaterdag 15 maart 2025 09:19 schreef greysbones het volgende:
[..]
Heel eerlijk
Dat gunnen is het meest domme wat ze ik BB kunnen doen
Het is nooit eerlijk ( scheelt heel BB is oneerlijk )
Degene met de grootste mond pakt het
En de rest voelt zich genaaid
Top tv voor de FEBO
Maar voor mij mogen ze dat per direct afschaffen
Het is kennelijk het seizoen van knoppen en discussiëren (gunnen) om iets te krijgen. Ze hadden het ook wel mogen afwisselen met andere spelelementen.quote:
Idd, ze hadden er nu nog moeten zitten strijden, gewoon last man standing. Dan maar slaapzakken en onbeperkt water in de gameroom.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 09:19 schreef greysbones het volgende:
[..]
Heel eerlijk
Top tv voor de FEBO
Ja al die vrijstellingen vind ik een dooddoener voor het programmaquote:Op zaterdag 15 maart 2025 09:19 schreef greysbones het volgende:
[..]
Heel eerlijk
Top tv voor de FEBO
Jolien tochquote:Op zaterdag 15 maart 2025 09:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja al die vrijstellingen vind ik een dooddoener voor het programma
Laat mensen allemaal strijden zonder al die vrijstellingen.
Vooral in deze fase van het programma.
Sharice had een droge mond toen ze opstond vanmorgen
Gaat over en weer bij beide. Jane ging ook tekeer gisteravond en vanmorgen met sharicequote:Op zaterdag 15 maart 2025 09:22 schreef danaqui het volgende:
En daar gaat Jordy weer Jane Jane Jane en Mattie is ook een slappe dweil
Eensquote:Op zaterdag 15 maart 2025 09:22 schreef Cupfighter het volgende:
In deze fase van het spel is het pakken wat je pakken kan zowel voor Jordy met de ticket als voor Jane met het geld
O ik meende dat ik het Sharice hoorde zeggen had er geen beeld bijquote:
Zo jammer dat al weken het spel om twee mensen draaitquote:Op zaterdag 15 maart 2025 09:22 schreef Cupfighter het volgende:
In deze fase van het spel is het pakken wat je pakken kan zowel voor Jordy met de ticket als voor Jane met het geld
Weten we ook niet natuurlijk. We hebben het niet gezien.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 09:23 schreef riri het volgende:
Waar ik moeite mee heb is dat spelers de kijkers proberen te misleiden, je ziet het de hele ochtend weer, verhalen vertellen die zeer gekleurd zijn en over moeten komen op de kijker alsof het zo is gegaan, Jordy doet dat niet en zegt gewoon hoe het is, dat is het grote verschil.
hou nou eens op om elke keer als iemand iets zegt over Jordy, er gelijk weer een moment bij te halen wat eerder is gebeurd en waarbij het andersom wasquote:Op zaterdag 15 maart 2025 09:23 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Gaat over en weer bij beide. Jane ging ook tekeer gisteravond en vanmorgen met sharice
Saint Jordy, 4 april is zijn gedenkdagquote:Op zaterdag 15 maart 2025 09:23 schreef riri het volgende:
Waar ik moeite mee heb is dat spelers de kijkers proberen te misleiden, je ziet het de hele ochtend weer, verhalen vertellen die zeer gekleurd zijn en over moeten komen op de kijker alsof het zo is gegaan, Jordy doet dat niet en zegt gewoon hoe het is, dat is het grote verschil.
Ik heb het over Jordy wat nu op de stream is en niet over gisteravond wat Jane zeiquote:Op zaterdag 15 maart 2025 09:23 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Gaat over en weer bij beide. Jane ging ook tekeer gisteravond en vanmorgen met sharice
Mag ik zelf beslissen wat ik schrijf ik zeg alleen dat het van beide kanten gebeurd.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 09:25 schreef Verida het volgende:
[..]
hou nou eens op om elke keer als iemand iets zegt over Jordy, er gelijk weer een moment bij te halen wat eerder is gebeurd en waarbij het andersom was
Het is logisch dat het nu over en weer gaat, maar hoeft niet elke keer als een soort bonnetjes systeem verklaard te worden met de dingen die de andere kant heeft gezegd.
A moeten we de uitzending afwachten voor deze opdracht maar in het verleden is Jordy altijd eerlijk geweest over zijn daden inderdaad daar kunnen een hoop nog wat van lerenquote:Op zaterdag 15 maart 2025 09:23 schreef riri het volgende:
Dat is waar, de rode loper voor de finale voor Jordy ligt al klaarquote:Op zaterdag 15 maart 2025 09:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zo jammer dat al weken het spel om twee mensen draait
Denk dat hij niet wint maar jolien of mattie. Hoop dan jolienquote:Op zaterdag 15 maart 2025 09:26 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Dat is waar, de rode loper voor de finale voor Jordy ligt al klaar
Nou… heel eerlijk. Ook hij heeft zijn eigen verhaal welke hij voor de kijker verkoopt. Verpakt met veel tranen omdat hem niets is gegund. Terug te zien met een ballon met I love you en gister met zijn gouden ticketquote:Op zaterdag 15 maart 2025 09:25 schreef Juultje1981 het volgende:
[..]
A moeten we de uitzending afwachten voor deze opdracht maar in het verleden is Jordy altijd eerlijk geweest over zijn daden inderdaad daar kunnen een hoop nog wat van leren
Het klinkt gigantisch vreemd voor mij maar dan zou ik Mattie kiezen, Jolien vind ik niet zo leuk meer de laatste weken en niet dat ik fan ben van Mattie maar die heeft wat meer sympathie bij mijquote:Op zaterdag 15 maart 2025 09:27 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Denk dat hij niet wint maar jolien of mattie. Hoop dan jolien
Ik twijfel of dat gespeeld is allemaal net zoals Jane is Jordy emotioneel in ups en downs, natuurlijk bespelen ze soms ook de cameraquote:Op zaterdag 15 maart 2025 09:29 schreef Tascha071 het volgende:
[..]
Nou… heel eerlijk. Ook hij heeft zijn eigen verhaal welke hij voor de kijker verkoopt. Verpakt met veel tranen omdat hem niets is gegund. Terug te zien met een ballon met I love you en gister met zijn gouden ticket
Ik denk dat het voor veel ook een tactiek is kijk mij sociaal zijn . Ze willen allemaal de nieuwe Bart of Glenn zijn . Een ander het BB spel spelen daar achteraan hobbelen en op die manier het spel winnenquote:Op zaterdag 15 maart 2025 09:32 schreef Koos1958 het volgende:
Snappen ze wel dat het een spel is dat je speelt. Geld voor allemaal hoor.
Het is inderdaad maar een vrijstelling alleen halve finale klinkt natuurlijk mooiquote:Op zaterdag 15 maart 2025 09:38 schreef Rhosyn het volgende:
Ik heb dat halve finale ticket ding verkeerd begrepen.![]()
Ik dacht dat het een halve ticket was voor de finale en dat er nog een helft verdiend moest worden.
![]()
Maar Jordy heeft een ticket voor de halve finale en kan dus deze week niet genomineerd worden.
![]()
Nu snap ik wat meer de commentaren hier
Ik was eitje aan het bakken en ineens![]()
Daarom die pin
Gotsamme
Dat kunnen ze inderdaad proberen ik ben wel benieuwd naar een bank jolien pootje Janequote:Op zaterdag 15 maart 2025 09:40 schreef Verida het volgende:
maar als jordy die vrijstelling nu heeft, kunnen pootje, charise en jane natuurlijk wel proberen om Jolien eruit te knikkeren deze week
Ja.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 09:40 schreef Verida het volgende:
maar als jordy die vrijstelling nu heeft, kunnen pootje, charise en jane natuurlijk wel proberen om Jolien eruit te knikkeren deze week
In deze fase moet je gewoon pakken wat je pakken kunt, so face that. Dat andere dat niet gedaan hebben, tja, dikke doei.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 09:46 schreef Cupfighter het volgende:
Jordy heeft gewoon gelijk dat hij dit gepakt heeft
Inderdaad het gunnen is nu echt voorbijquote:Op zaterdag 15 maart 2025 09:46 schreef freaky40 het volgende:
[..]
In deze fase moet je gewoon pakken wat je pakken kunt, so face that.
Het is gewoon slim.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 09:47 schreef danaqui het volgende:
Jordy is weer een lafbek hij zegt niks ja straks buiten heeft hij weer praatjes voor 10
Wees dan eerlijk erover ja, dan snapt bijna iedereen het.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 09:46 schreef Cupfighter het volgende:
Jordy heeft gewoon gelijk dat hij dit gepakt heeft
Hoezo laf ik vind juist verstandig anders komt er weer ruzie.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 09:47 schreef danaqui het volgende:
Jordy is weer een lafbek hij zegt niks ja straks buiten heeft hij weer praatjes voor 10
Hij weet zijn mannetje prima te staan, zo bleek gisterenavond.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 09:49 schreef Verida het volgende:
[..]
hij is verbaal niet opgewassen tegen Jane, dus peert hem nu
Ik zeg toch niet dat jij dat zei? Ik zeg het wel jaquote:Op zaterdag 15 maart 2025 09:49 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet. Ga niets verdraaien.
quote:Op zaterdag 15 maart 2025 09:49 schreef Verida het volgende:
[..]
Dat zei Jane helemaal niet ze loog erover dat ze het zgn niet snapte.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 09:48 schreef Droopie het volgende:
[..]
Wees dan eerlijk erover ja, dan snapt bijna iedereen het.
Zelfde als Jane, die kan ook gewoon zeggen ik heb al het geld gepakt want ik gun het jullie of ik speel voor mijzelf.
Ben wel benieuwd wat Jolien er echt van vindt, die zegt iedere keer wat anders.
? Ik heb het over Jordy.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 09:50 schreef danaqui het volgende:
[..]
Ik zeg toch niet dat jij dat zei? Ik zeg het wel ja
Jane zei dat idd niet, bedoelde dat ze het gewoon had kunnen zeggen.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 09:52 schreef marky het volgende:
[..]
Dat zei Jane helemaal niet ze loog erover dat ze het zgn niet snapte.
Jordy vind het gewoon lastig maar staat wel achter zijn beslissing.
Jane heeft al wat dingen tegen hem verteld. Daaruit zal hij zijn conclusies wel trekken.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 09:52 schreef Koos1958 het volgende:
Vraag me af of jane thuis ook zo hoof en laag kan gaan in haar emoties. Matti zegt als deb komt moet ik nog 2 uur naar huis en anders met de trein. Hij maakt meer van de opmerkingen zou hij al een gevoel hebben of meer weten.
Script moet natuurlijk wel even gevolgd blijven.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 09:53 schreef Koos1958 het volgende:
Jane kreunt even van de pijn in haar been.
Mwah, neenquote:Op zaterdag 15 maart 2025 09:53 schreef Cupfighter het volgende:
Jane is verbaal de sterkste in het huis
quote:Op zaterdag 15 maart 2025 09:54 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Script moet natuurlijk wel even gevolgd blijven.
Verstandig.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 09:54 schreef danaqui het volgende:
[..]
Ja ik ook beter lezen Jordy de lafbek, ik stop deze discussie is niet meer op de stream
Jordy kan dat prima, verder nog weinig discussies gezien.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 09:55 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Mag ik vragen wie jij de sterkste vind op dat gebied?
Jordy is er inderdaad ook goed inquote:Op zaterdag 15 maart 2025 09:56 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Jordy kan dat prima, verder nog weinig discussies gezien.
quote:Op zaterdag 15 maart 2025 09:53 schreef Droopie het volgende:
[..]
Jane zei dat idd niet, bedoelde dat ze het gewoon had kunnen zeggen.
Heel verhaal blablabla, zeg gewoon er lag een hele grote stapel met geld en dat is nu voor mij.
Alleen Matt, die snapte er echt niets van. Aardige gast, maar 1 hersencel minder en hij kakt op de grond.
quote:Op zaterdag 15 maart 2025 09:57 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Fijn dat jij iemand in zijn hoofd kan kijken.
Helemaal eens, maar Jordy wil niet als de boeman gezien worden.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 09:55 schreef Ireth het volgende:
Waarom zou jordy tekst en uitleg moeten gaan geven over zijn motieven??? Ze kunnen daar in die bunker toch zeker zelf wel beseffen dat je nu voor jezelf miet strijden? Dikke middelvinger hadden ze van mij kunnen krijgen.![]()
Om keanu er ff bij te slepen, "tis geen ponykamp!"
of niet mee mag stemmen wie er op de bank komtquote:Op zaterdag 15 maart 2025 09:59 schreef Harrison het volgende:
Ik zou het zo grappig vinden als ze deze week games krijgen waar ze heel veel geld kunnen winnen, maar dat degene met de vrijstelling niet mee mag doen
Jordy heeft altijd gezegd niet voor geld daar te zittenquote:Op zaterdag 15 maart 2025 09:59 schreef Harrison het volgende:
Ik zou het zo grappig vinden als ze deze week games krijgen waar ze heel veel geld kunnen winnen, maar dat degene met de vrijstelling niet mee mag doen
Zoals ik jordy nu een beetje kan inschatten zal dat geld hem niet eens heel erg boeien, maar zal die wel vreselijk balen/chagrijnig zijn omdat ie dan nergens aan mee mag doen.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 09:59 schreef Harrison het volgende:
Nou dat was gisterenavond duidelijk dat hij haar verbaal prima aankan. Maar zoals nu weet hij prima wanneer hij zijn mond moet houden.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 09:49 schreef Verida het volgende:
[..]
En dan aan het einde van de week dan al het gewonnen geld aan de vrijgestelde moeten geven 🤣😂quote:Op zaterdag 15 maart 2025 09:59 schreef Harrison het volgende:
Tot ie vorige week geen geld hadquote:Op zaterdag 15 maart 2025 10:00 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Jordy heeft altijd gezegd niet voor geld daar te zitten
Maar dat ging er toch meer om dat ie dan niks kon kopen om mee te mogen doen aan spellen? De gametickets enzo? Of vergis ik me nu?quote:Op zaterdag 15 maart 2025 10:02 schreef Droopie het volgende:
[..]
Tot ie vorige week geen geld had
Toen was zijn wereld te klein.
Zitten er wel meer in die het een zeggen en het andere doen.
Maxima traan die kende ik nog nietquote:Op zaterdag 15 maart 2025 10:01 schreef Koos1958 het volgende:
Ah daar is de maxima traan bij jane. Sorry hoor dit komt echt over als acteren
Als ie niet om geld geeft, had ie ook tegen Sharice kunnen zeggen ik hoef je 400 euro niet uit medelijden.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 10:03 schreef Ireth het volgende:
[..]
Maar dat ging er toch meer om dat ie dan niks kon kopen om mee te mogen doen aan spellen? De gametickets enzo? Of vergis ik me nu?
Das dan knap dom als ze dat als enige kon voorspellen. Zelfs Stevie Wonder had kunnen aan zien komen dat jordy voor een vrijstelling/(halve)finale-ticket zou gaanquote:Op zaterdag 15 maart 2025 10:03 schreef Koos1958 het volgende:
Oh sharice zegt dat het enige te voorspellen was dat Jane al geld zou pakken. Jolien zegt als je vergelijkingen moet maken is zij het ook he als jordy
Kijk filmpje van huwelijk met Alex.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 10:04 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Maxima traan die kende ik nog niet
Ja das ook wel weer zo idd!quote:Op zaterdag 15 maart 2025 10:04 schreef Droopie het volgende:
[..]
Als ie niet om geld geeft, had ie ook tegen Sharice kunnen zeggen ik hoef je 400 euro niet uit medelijden.
Maar zo zijn er wel meer dingetjes waar je bij mensen doorheen prikt.
Wat is jouw definitie van veel danquote:Op zaterdag 15 maart 2025 10:05 schreef Verida het volgende:
en toch....Jane heeft echt niet veel gepakt,
De enige met lege handen is charise , daar heeft Jane het deel van gepakt
jolien, pootje en mattie hebben gewoon hun deel en jordy heeft zijn ticket.
en jolien heeft zelfs 500 extra gepakt, om te compenseren voor de boodschappen.
4 april is de finalequote:Op zaterdag 15 maart 2025 10:06 schreef greysbones het volgende:
Oww wat een dombo’s
Volgende week is halve finale volgens hen
En dan de finale
Nog 2 weken dan zeggen ze
Alles wat er nog lag, en dat was haar eigen deel en het deel van charisequote:Op zaterdag 15 maart 2025 10:06 schreef Droopie het volgende:
[..]
Wat is jouw definitie van veel dan
Ze heeft alles gepakt
Die drama gisteravond bij de dagboekkamerdeur..quote:Op zaterdag 15 maart 2025 10:01 schreef Koos1958 het volgende:
Ah daar is de maxima traan bij jane. Sorry hoor dit komt echt over als acteren
Ze heeft alles gepakt wat er nog wasquote:Op zaterdag 15 maart 2025 10:08 schreef Verida het volgende:
[..]
Alles wat er nog lag, en dat was haar eigen deel en het deel van charise
de drie voor haar hadden ook al geld gepakt. Ze heeft niet eens de helft van de pot gepakt, twee vijfde deel van de pot maar.
"Alles" hoeft niet "veel" te zijn. Als "alles" 10 euro minder was dan de voorganger is het niet "veel".quote:Op zaterdag 15 maart 2025 10:06 schreef Droopie het volgende:
[..]
Wat is jouw definitie van veel dan
Ze heeft alles gepakt
Sharice zelf zei vanmorgen tegen Pootje en Mattheus dat het haar niets boeit.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 10:08 schreef Verida het volgende:
[..]
Alles wat er nog lag, en dat was haar eigen deel en het deel van charise
de drie voor haar hadden ook al geld gepakt. Ze heeft niet eens de helft van de pot gepakt, twee vijfde deel van de pot maar.
Dat was omdat de persoon met de laagste inzet genomineerd zou zijn.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 10:02 schreef Droopie het volgende:
[..]
Tot ie vorige week geen geld had
Toen was zijn wereld te klein.
Zitten er wel meer in die het een zeggen en het andere doen.
jolien die zo stoer stond te verkondigen dat ze in ieder geval ook de 500 euro voor de boodschappen ging pakkenquote:Op zaterdag 15 maart 2025 10:09 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Sharice zelf zei vanmorgen tegen Pootje en Mattheus dat het haar niets boeit.
Vind ik grappig aangezien Jolien er vannacht over in een loop zat
Geen speld tussen te krijgen hahaquote:Op zaterdag 15 maart 2025 10:09 schreef Ireth het volgende:
[..]
"Alles" hoeft niet "veel" te zijn. Als "alles" 10 euro minder was dan de voorganger is het niet "veel".
Als er nog maar 10 euro lag, kon ze "alles" pakken, maar dan had ze niet "veel"
Snap echt niet wat ze daar nog doet....voor Axel hoeft ze niet meer te spelen. Het gemis van haar vriend is bijna niet te dragen ook al heeft ze de sterren en zijn jas en ketting....Nu heeft ze zich verbrand en heeft veel pijn......quote:Op zaterdag 15 maart 2025 10:09 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ze heeft alles gepakt wat er nog was
Dus op dat moment de hele pot
Ik denk dar hij toen geld wilde die week om te voorkomen dat hij genomineerd zou zijn.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 10:04 schreef Droopie het volgende:
[..]
Als ie niet om geld geeft, had ie ook tegen Sharice kunnen zeggen ik hoef je 400 euro niet uit medelijden.
Maar zo zijn er wel meer dingetjes waar je bij mensen doorheen prikt.
quote:
om af te maken waar ze mee begonnen isquote:Op zaterdag 15 maart 2025 10:12 schreef zodeju het volgende:
[..]
Snap echt niet wat ze daar nog doet....voor Axel hoef ze niet meer te spelen. Het gemis van haar vriend is bijna niet te dragen ook al heeft ze de sterren en zijn jas en ketting....Nu heeft ze zich verbrand en heeft veel pijn......
Voor wie zit ze daar nog. Niet voor het geld.
Vind haar brandwond heel sneu voor haarquote:Op zaterdag 15 maart 2025 10:12 schreef zodeju het volgende:
[..]
Snap echt niet wat ze daar nog doet....voor Axel hoef ze niet meer te spelen. Het gemis van haar vriend is bijna niet te dragen ook al heeft ze de sterren en zijn jas en ketting....Nu heeft ze zich verbrand en heeft veel pijn......
Voor de winst lijkt mequote:Op zaterdag 15 maart 2025 10:12 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ik heb hier nergens vals kreng zien staanquote:Op zaterdag 15 maart 2025 10:15 schreef Hznootje het volgende:
Bijzonder verhaal lees ik. Toen Pootje uit de GR kwam moest hij maar alles pakken want dat zou tof zijn. Vervolgens komt Jane en die pakt alles en het is een vals kreng
We hoeven geen discussie of 10 euro of 8500 euro veel of niet veel is hoor.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 10:12 schreef Ireth het volgende:
[..]![]()
Er is 1000 euro.
Nummer 1 pakt 900.
Nummer 2 pakt 100.
Op
Nummer 2 heeft alles gepakt, maar heeft niet veel
Nummer 1 heeft niet alles gepakt, maar heeft wel veel.
Het is niet eens echt geldquote:Op zaterdag 15 maart 2025 10:16 schreef Droopie het volgende:
[..]
We hoeven geen discussie of 10 euro of 8500 euro veel of niet veel is hoor.
Het was iig geen miljoen
Tjsa, je vraagt het je af. Denk dat Jane niet snel opgeeft. En dat siert haar.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 10:12 schreef zodeju het volgende:
[..]
Snap echt niet wat ze daar nog doet....voor Axel hoeft ze niet meer te spelen. Het gemis van haar vriend is bijna niet te dragen ook al heeft ze de sterren en zijn jas en ketting....Nu heeft ze zich verbrand en heeft veel pijn......
Zo, dat is je dan wel heel veel waard waarin alles wat je wilde niet gelukt is.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 10:13 schreef Verida het volgende:
[..]
om af te maken waar ze mee begonnen is
Jane weet met ervaring hoe ze de camera/publiek moet bespelen, daarom ben ik ook niet zo blij met al die figuren met een social medium platformquote:Op zaterdag 15 maart 2025 10:13 schreef greysbones het volgende:
[..]
Vind haar brandwond heel sneu voor haar
En dat is echt pijnlijk
Verder vind ik haar een enorme actrice , alles uitgekiend in beeld
ja, dat heet doorzettingsvermogen, afmaken waarmee je bent begonnen.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 10:17 schreef zodeju het volgende:
[..]
Zo, dat is je dan wel heel veel waard waarin alles wat je wilde niet gelukt is.
En als ze dan toch bekende mensen willen, kunnen ze beter een speciale editie ervan maken.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 10:17 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Jane weet met ervaring hoe ze de camera/publiek moet bespelen, daarom ben ik ook niet zo blij met al die figuren met een social medium platform
Pluk gewoon mensen eruit die dat niet hebben, lijkt me veel leuker, echt onbekende mensen zoals jij en ik
Ben ik helemaal met je eensquote:Op zaterdag 15 maart 2025 10:17 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Jane weet met ervaring hoe ze de camera/publiek moet bespelen, daarom ben ik ook niet zo blij met al die figuren met een social medium platform
Pluk gewoon mensen eruit die dat niet hebben, lijkt me veel leuker, echt onbekende mensen zoals jij en ik
Dat idd ja, er 10.000 euro betaald voor een doos met papier.quote:
Bijna de helft gaat naar de belastingdienstquote:Op zaterdag 15 maart 2025 10:18 schreef Droopie het volgende:
[..]
Dat idd ja, er 10.000 euro betaald voor een doos met papier.
Godzijdank is dat geen echt geld, tenzij die wint, dan zit je toch echt wel wat momenten te denken wat als. Dat zou iedereen doen.
Dus wij gaan volgend jaar samen?quote:Op zaterdag 15 maart 2025 10:18 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ben ik helemaal met je eens
Al die kaartenbak mensen wordt echt too much
Ja! @greysbones in BB!! Ik ga voor je stemmen en een vliegtuigje sturenquote:Op zaterdag 15 maart 2025 10:18 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ben ik helemaal met je eens
Al die kaartenbak mensen wordt echt too much
Serieuze vraag is dit kansspelbelasting of inkomen?quote:Op zaterdag 15 maart 2025 10:19 schreef greysbones het volgende:
[..]
Bijna de helft gaat naar de belastingdienst
En nog een vliegtuigje!quote:Op zaterdag 15 maart 2025 10:20 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Dus wij gaan volgend jaar samen?
quote:Op zaterdag 15 maart 2025 10:20 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Ehh no wayquote:Op zaterdag 15 maart 2025 10:20 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ja! @:greysbones in BB!! Ik ga voor je stemmen en een vliegtuigje sturen![]()
FOKKERS! in de Suitequote:Op zaterdag 15 maart 2025 10:20 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 15 maart 2025 10:21 schreef greysbones het volgende:
[..]
[..]
Ehh no way
Ik hoef geen stel amateur psychologen die wel even gaan vertellen wat er allemaal mis met me is
( dat kan ik zelf prima )
Je weet dat BB gewoon bij kan storten hè? Als Jolien straks met 50K naar huis gaat had dat echt geen 60K geweest als Axel die 10K niet geclaimd had. Hij vult de pot gewoon aan.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 10:18 schreef Droopie het volgende:
[..]
Dat idd ja, er 10.000 euro betaald voor een doos met papier.
Godzijdank is dat geen echt geld, tenzij die wint, dan zit je toch echt wel wat momenten te denken wat als. Dat zou iedereen doen.
Ja dan moet je dus geen mensen kiezen die bang zijn fans te verliezen op SMquote:Op zaterdag 15 maart 2025 10:25 schreef Verity het volgende:
Denk wel dat het volgend seizoen veel tactischer gaat zijn. BB heeft weken geleden aan Jordy aangegeven, dat hij het spel speelt zoals BB het wilt zien. Denk dat ze daar dan ook in willen gaan sturen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |