Script moet natuurlijk wel even gevolgd blijven.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 09:53 schreef Koos1958 het volgende:
Jane kreunt even van de pijn in haar been.
Mwah, neenquote:Op zaterdag 15 maart 2025 09:53 schreef Cupfighter het volgende:
Jane is verbaal de sterkste in het huis
quote:Op zaterdag 15 maart 2025 09:54 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Script moet natuurlijk wel even gevolgd blijven.
Verstandig.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 09:54 schreef danaqui het volgende:
[..]
Ja ik ook beter lezen Jordy de lafbek, ik stop deze discussie is niet meer op de stream
Jordy kan dat prima, verder nog weinig discussies gezien.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 09:55 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Mag ik vragen wie jij de sterkste vind op dat gebied?
Jordy is er inderdaad ook goed inquote:Op zaterdag 15 maart 2025 09:56 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Jordy kan dat prima, verder nog weinig discussies gezien.
quote:Op zaterdag 15 maart 2025 09:53 schreef Droopie het volgende:
[..]
Jane zei dat idd niet, bedoelde dat ze het gewoon had kunnen zeggen.
Heel verhaal blablabla, zeg gewoon er lag een hele grote stapel met geld en dat is nu voor mij.
Alleen Matt, die snapte er echt niets van. Aardige gast, maar 1 hersencel minder en hij kakt op de grond.
quote:Op zaterdag 15 maart 2025 09:57 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Fijn dat jij iemand in zijn hoofd kan kijken.
Helemaal eens, maar Jordy wil niet als de boeman gezien worden.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 09:55 schreef Ireth het volgende:
Waarom zou jordy tekst en uitleg moeten gaan geven over zijn motieven??? Ze kunnen daar in die bunker toch zeker zelf wel beseffen dat je nu voor jezelf miet strijden? Dikke middelvinger hadden ze van mij kunnen krijgen.![]()
Om keanu er ff bij te slepen, "tis geen ponykamp!"
of niet mee mag stemmen wie er op de bank komtquote:Op zaterdag 15 maart 2025 09:59 schreef Harrison het volgende:
Ik zou het zo grappig vinden als ze deze week games krijgen waar ze heel veel geld kunnen winnen, maar dat degene met de vrijstelling niet mee mag doen
Jordy heeft altijd gezegd niet voor geld daar te zittenquote:Op zaterdag 15 maart 2025 09:59 schreef Harrison het volgende:
Ik zou het zo grappig vinden als ze deze week games krijgen waar ze heel veel geld kunnen winnen, maar dat degene met de vrijstelling niet mee mag doen
Zoals ik jordy nu een beetje kan inschatten zal dat geld hem niet eens heel erg boeien, maar zal die wel vreselijk balen/chagrijnig zijn omdat ie dan nergens aan mee mag doen.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 09:59 schreef Harrison het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |