Zo begrijp ik het ook inderdaasquote:Op zaterdag 15 maart 2025 08:38 schreef Rhosyn het volgende:
Begrijp ik nu dat Jordy en Charice beide konden gaan voor de halve finale ticket.
Maar de 1 kon ook het de ander gunnen?
Maar iemand kon ook de halve pakken en dan weg gaan en de ander moest dan in de gameroom blijven.
Ik snap er niks van
Mooi, gaan nu pas die luiken open bij haar?quote:Op zaterdag 15 maart 2025 08:37 schreef danaqui het volgende:
Ik vetsta niet alles wat Sharice zegt maar ze is indd niet blij met Jordy begrijp ik
Dat ik Jordy een lul vind dat is wel bekend.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 03:20 schreef Aardbeienmoes het volgende: Ik heb echt medelijden met Sharice en gun haar dit niet. De reden van het waarom begrijp ik nog steeds niet. De woede richting Jordy begrijp ik ook niet. BB heeft vanaf het begin gezegd, je speelt dit spel voor jezelf. Jordy is door de bewoners idd niet veel gegund. De kijkers hebben hem dingen gegund, waar hij voordeel van heeft gehad. De gok met de kist had ook anders uit kunnen pakken, als Axel meer geld had ingezet om zijn vrijstelling te kopen, dan had Axel de vrijstelling gehad en was het allemaal anders gelopen. Dit had Jordy niet kunnen weten, alleen dat hij niet het laagste bedrag had door het geld van Jane en niet genomineerd zou zijn. Jordy vindt dit ook kut voor Sharice en geniet nu niet van zijn ticket voor de halve finale. Had hij het Sharice moeten gunnen? Dan is mijn vraag:: waarom? Zij gunde het Jordy ook niet. Tis kut dat het zo gelopen is, maar het is wel het spel, zoals BB het heeft bepaald. Het is jammer dat het hier zo hard tegen hard gaat. Het is het spel en BB bepaald de spelregels
quote:Op zaterdag 15 maart 2025 08:42 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Mooi, gaan nu pas die luiken open bij haar?
foutjequote:Op zaterdag 15 maart 2025 08:38 schreef Juultje1981 het volgende:
[..]
Zo begrijp ik het ook inderdaas
quote:Op zaterdag 15 maart 2025 08:46 schreef Droopie het volgende:
En mensen die Jane haar medische conditie of pijngrens aan hun eigen gekleurd mening onderwerpen moeten ook maar eens achter hun oren krabben.
Niet over alles hoef je je plasje te doen vanachter je toetsenbord.
Pakken is laf strijden door winnen van games.. Dan ben je pas echt een winnaarquote:Op zaterdag 15 maart 2025 08:43 schreef Droopie het volgende:
[..]
Dat ik Jordy een lul vind dat is wel bekend.
Maar een halve finale ticket is een ticket voor de volgende ronde.
Dan ben je gewoon lekker bezig in het spel.
Dat je gaat lopen janken dat niemand je iets gunt vind ik dan wel weer een zwaktebod.
Om er maar weer een voetbalvergelijking in te gooien, iedereen altijd janken over zuid amerikaanse/ italiaanse voetbalelftallen, dat ze theatraal zijn, vies spelen etc etc.
Die lui lachen er al jaren om artikelen in de krant, terwijl ze behoorlijk vaak wedstrijden winnen ermee.
Jordy kan je na gisterenavond geen loser noemen qua spel en de andere 5 zijn geen betere personen.
Het spel duurt nog 3 weken, dan moet je pakken wat je pakken kan.
wat deed ze dan?quote:Op zaterdag 15 maart 2025 08:48 schreef danaqui het volgende:
Jolien gaat weer lekker door met haar copy gedraggrote bek over een ander maar ondertussen
Zich losmaken.. ze hadden het ook over een sleutel.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 08:46 schreef OmaJacky het volgende:
Charice die vertelde net bij de douche hoe het is gegaan gisteren tijdens dat spel.
Mattie reageert dat het wel heel anders is dan dat Jordy het heeft verteld.
( ik begreep er een beetje uit dat Charice dacht dat Jordy zich los maakte en dan weg zou gaan maat uiteindelijk toch nog de ticket pakte en haar in de gr liet slapen)
Hoezoquote:Op zaterdag 15 maart 2025 08:46 schreef Droopie het volgende:
En mensen die Jane haar medische conditie of pijngrens aan hun eigen gekleurde mening onderwerpen moeten ook maar eens achter hun oren krabben.
Niet over alles hoef je je plasje te doen vanachter je toetsenbord.
ook een game het zijn niet altijd fysieke games die je een overwinning kunnen geven. De ronde tafel is er ook al 2 keer geweest dit seizoen en dit was eigenlijk net zoietsquote:Op zaterdag 15 maart 2025 08:50 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Pakken is laf strijden door winnen van games.. Dan ben je pas echt een winnaar
Wat ik wel begrijp is, dat er weer iets is waardoor er 1 niet kan worden genomineerd.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 08:38 schreef Rhosyn het volgende:
Begrijp ik nu dat Jordy en Charice beide konden gaan voor de halve finale ticket.
Maar de 1 kon ook het de ander gunnen? ( die kreeg dan de hele)
Maar iemand kon ook de halve pakken en dan weg gaan en de ander moest dan in de gameroom blijven.
Ik snap er niks van
Eensquote:Op zaterdag 15 maart 2025 08:53 schreef spapaars het volgende:
[..]
Wat ik wel begrijp is, dat er weer iets is waardoor er 1 niet kan worden genomineerd.
Laat ze zo vlak voor de finale voor geld spelen. en niet voor dat.
Sharice had ook kunnen komen en had dan niks gehadquote:Op zaterdag 15 maart 2025 08:59 schreef Verida het volgende:
ik begrijp er helemaal niets van
wat ik begrijp is dat het volkomen normaal was dat jolien die 500 euro extra pakte en dus met 4.5 k de kamer is uitgestapt en Pootje heeft ook gewoon zijn deel gepakt en Mattie ook?
en Jane dan 8000? Maar dat is toch niet de hele pot pakken dan, dat is toch maar een deel van de pot? En Jordy kon na haar komen, dus dan heeft ze toch gewoon die 3.5 k teruggepakt van haar cheque?
En jordy heeft zijn ticket.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Smile, it's free therapy.
Mattie 3350 dacht ikquote:Op zaterdag 15 maart 2025 08:59 schreef Verida het volgende:
ik begrijp er helemaal niets van
wat ik begrijp is dat het volkomen normaal was dat jolien die 500 euro extra pakte en dus met 4.5 k de kamer is uitgestapt en Pootje heeft ook gewoon zijn deel gepakt en Mattie ook?
en Jane dan 8000? Maar dat is toch niet de hele pot pakken dan, dat is toch maar een deel van de pot? En Jordy kon na haar komen, dus dan heeft ze toch gewoon die 3.5 k teruggepakt van haar cheque?
En jordy heeft zijn ticket.
ze heeft handschoenen aan dokter doen niet andersquote:
quote:Op zaterdag 15 maart 2025 08:57 schreef Ireth het volgende:
Ik heb er geen klote van gezien, heb er hier mondjesmaat wat van gelezen, maar als iemand die kans krijgt om een (halve)finale-ticket te kunnen pakken dan moet je dat in deze fase van het spel gewoon doen. Ongeacht wie het is. Nu is het Jordy en die gun ik het, als Jane het had gepakt had ik het haar minder gegund, maar haar wel groot gelijk gegeven. Het einde is in zicht. Het gunnen is voorbij (was het wat mij betreft al heel lang) Je speelt nu voor jezelf en hard.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |