Idd, ze hadden er nu nog moeten zitten strijden, gewoon last man standing. Dan maar slaapzakken en onbeperkt water in de gameroom.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 09:19 schreef greysbones het volgende:
[..]
Heel eerlijk
Dat gunnen is het meest domme wat ze ik BB kunnen doen
Het is nooit eerlijk ( scheelt heel BB is oneerlijk )
Degene met de grootste mond pakt het
En de rest voelt zich genaaid
Top tv voor de FEBO
Maar voor mij mogen ze dat per direct afschaffen
Ja al die vrijstellingen vind ik een dooddoener voor het programmaquote:Op zaterdag 15 maart 2025 09:19 schreef greysbones het volgende:
[..]
Heel eerlijk
Dat gunnen is het meest domme wat ze ik BB kunnen doen
Het is nooit eerlijk ( scheelt heel BB is oneerlijk )
Degene met de grootste mond pakt het
En de rest voelt zich genaaid
Top tv voor de FEBO
Maar voor mij mogen ze dat per direct afschaffen
Jolien tochquote:Op zaterdag 15 maart 2025 09:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja al die vrijstellingen vind ik een dooddoener voor het programma
Laat mensen allemaal strijden zonder al die vrijstellingen.
Vooral in deze fase van het programma.
Sharice had een droge mond toen ze opstond vanmorgen
Gaat over en weer bij beide. Jane ging ook tekeer gisteravond en vanmorgen met sharicequote:Op zaterdag 15 maart 2025 09:22 schreef danaqui het volgende:
En daar gaat Jordy weer Jane Jane Jane en Mattie is ook een slappe dweil
Eensquote:Op zaterdag 15 maart 2025 09:22 schreef Cupfighter het volgende:
In deze fase van het spel is het pakken wat je pakken kan zowel voor Jordy met de ticket als voor Jane met het geld
O ik meende dat ik het Sharice hoorde zeggen had er geen beeld bijquote:
Zo jammer dat al weken het spel om twee mensen draaitquote:Op zaterdag 15 maart 2025 09:22 schreef Cupfighter het volgende:
In deze fase van het spel is het pakken wat je pakken kan zowel voor Jordy met de ticket als voor Jane met het geld
Weten we ook niet natuurlijk. We hebben het niet gezien.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 09:23 schreef riri het volgende:
Waar ik moeite mee heb is dat spelers de kijkers proberen te misleiden, je ziet het de hele ochtend weer, verhalen vertellen die zeer gekleurd zijn en over moeten komen op de kijker alsof het zo is gegaan, Jordy doet dat niet en zegt gewoon hoe het is, dat is het grote verschil.
hou nou eens op om elke keer als iemand iets zegt over Jordy, er gelijk weer een moment bij te halen wat eerder is gebeurd en waarbij het andersom wasquote:Op zaterdag 15 maart 2025 09:23 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Gaat over en weer bij beide. Jane ging ook tekeer gisteravond en vanmorgen met sharice
Saint Jordy, 4 april is zijn gedenkdagquote:Op zaterdag 15 maart 2025 09:23 schreef riri het volgende:
Waar ik moeite mee heb is dat spelers de kijkers proberen te misleiden, je ziet het de hele ochtend weer, verhalen vertellen die zeer gekleurd zijn en over moeten komen op de kijker alsof het zo is gegaan, Jordy doet dat niet en zegt gewoon hoe het is, dat is het grote verschil.
Ik heb het over Jordy wat nu op de stream is en niet over gisteravond wat Jane zeiquote:Op zaterdag 15 maart 2025 09:23 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Gaat over en weer bij beide. Jane ging ook tekeer gisteravond en vanmorgen met sharice
Mag ik zelf beslissen wat ik schrijf ik zeg alleen dat het van beide kanten gebeurd.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 09:25 schreef Verida het volgende:
[..]
hou nou eens op om elke keer als iemand iets zegt over Jordy, er gelijk weer een moment bij te halen wat eerder is gebeurd en waarbij het andersom was
Het is logisch dat het nu over en weer gaat, maar hoeft niet elke keer als een soort bonnetjes systeem verklaard te worden met de dingen die de andere kant heeft gezegd.
A moeten we de uitzending afwachten voor deze opdracht maar in het verleden is Jordy altijd eerlijk geweest over zijn daden inderdaad daar kunnen een hoop nog wat van lerenquote:Op zaterdag 15 maart 2025 09:23 schreef riri het volgende:
Dat is waar, de rode loper voor de finale voor Jordy ligt al klaarquote:Op zaterdag 15 maart 2025 09:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zo jammer dat al weken het spel om twee mensen draait
Denk dat hij niet wint maar jolien of mattie. Hoop dan jolienquote:Op zaterdag 15 maart 2025 09:26 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Dat is waar, de rode loper voor de finale voor Jordy ligt al klaar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |