Nou dat was gisterenavond duidelijk dat hij haar verbaal prima aankan. Maar zoals nu weet hij prima wanneer hij zijn mond moet houden.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 09:49 schreef Verida het volgende:
[..]
hij is verbaal niet opgewassen tegen Jane, dus peert hem nu
En dan aan het einde van de week dan al het gewonnen geld aan de vrijgestelde moeten geven 🤣😂quote:Op zaterdag 15 maart 2025 09:59 schreef Harrison het volgende:
Ik zou het zo grappig vinden als ze deze week games krijgen waar ze heel veel geld kunnen winnen, maar dat degene met de vrijstelling niet mee mag doen
Tot ie vorige week geen geld hadquote:Op zaterdag 15 maart 2025 10:00 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Jordy heeft altijd gezegd niet voor geld daar te zitten
Maar dat ging er toch meer om dat ie dan niks kon kopen om mee te mogen doen aan spellen? De gametickets enzo? Of vergis ik me nu?quote:Op zaterdag 15 maart 2025 10:02 schreef Droopie het volgende:
[..]
Tot ie vorige week geen geld had
Toen was zijn wereld te klein.
Zitten er wel meer in die het een zeggen en het andere doen.
Maxima traan die kende ik nog nietquote:Op zaterdag 15 maart 2025 10:01 schreef Koos1958 het volgende:
Ah daar is de maxima traan bij jane. Sorry hoor dit komt echt over als acteren
Als ie niet om geld geeft, had ie ook tegen Sharice kunnen zeggen ik hoef je 400 euro niet uit medelijden.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 10:03 schreef Ireth het volgende:
[..]
Maar dat ging er toch meer om dat ie dan niks kon kopen om mee te mogen doen aan spellen? De gametickets enzo? Of vergis ik me nu?
Das dan knap dom als ze dat als enige kon voorspellen. Zelfs Stevie Wonder had kunnen aan zien komen dat jordy voor een vrijstelling/(halve)finale-ticket zou gaanquote:Op zaterdag 15 maart 2025 10:03 schreef Koos1958 het volgende:
Oh sharice zegt dat het enige te voorspellen was dat Jane al geld zou pakken. Jolien zegt als je vergelijkingen moet maken is zij het ook he als jordy
Kijk filmpje van huwelijk met Alex.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 10:04 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Maxima traan die kende ik nog niet
Ja das ook wel weer zo idd!quote:Op zaterdag 15 maart 2025 10:04 schreef Droopie het volgende:
[..]
Als ie niet om geld geeft, had ie ook tegen Sharice kunnen zeggen ik hoef je 400 euro niet uit medelijden.
Maar zo zijn er wel meer dingetjes waar je bij mensen doorheen prikt.
Wat is jouw definitie van veel danquote:Op zaterdag 15 maart 2025 10:05 schreef Verida het volgende:
en toch....Jane heeft echt niet veel gepakt,
De enige met lege handen is charise , daar heeft Jane het deel van gepakt
jolien, pootje en mattie hebben gewoon hun deel en jordy heeft zijn ticket.
en jolien heeft zelfs 500 extra gepakt, om te compenseren voor de boodschappen.
4 april is de finalequote:Op zaterdag 15 maart 2025 10:06 schreef greysbones het volgende:
Oww wat een dombo’s
Volgende week is halve finale volgens hen
En dan de finale
Nog 2 weken dan zeggen ze
Alles wat er nog lag, en dat was haar eigen deel en het deel van charisequote:Op zaterdag 15 maart 2025 10:06 schreef Droopie het volgende:
[..]
Wat is jouw definitie van veel dan
Ze heeft alles gepakt
Die drama gisteravond bij de dagboekkamerdeur..quote:Op zaterdag 15 maart 2025 10:01 schreef Koos1958 het volgende:
Ah daar is de maxima traan bij jane. Sorry hoor dit komt echt over als acteren
Ze heeft alles gepakt wat er nog wasquote:Op zaterdag 15 maart 2025 10:08 schreef Verida het volgende:
[..]
Alles wat er nog lag, en dat was haar eigen deel en het deel van charise
de drie voor haar hadden ook al geld gepakt. Ze heeft niet eens de helft van de pot gepakt, twee vijfde deel van de pot maar.
"Alles" hoeft niet "veel" te zijn. Als "alles" 10 euro minder was dan de voorganger is het niet "veel".quote:Op zaterdag 15 maart 2025 10:06 schreef Droopie het volgende:
[..]
Wat is jouw definitie van veel dan
Ze heeft alles gepakt
Sharice zelf zei vanmorgen tegen Pootje en Mattheus dat het haar niets boeit.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 10:08 schreef Verida het volgende:
[..]
Alles wat er nog lag, en dat was haar eigen deel en het deel van charise
de drie voor haar hadden ook al geld gepakt. Ze heeft niet eens de helft van de pot gepakt, twee vijfde deel van de pot maar.
Dat was omdat de persoon met de laagste inzet genomineerd zou zijn.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 10:02 schreef Droopie het volgende:
[..]
Tot ie vorige week geen geld had
Toen was zijn wereld te klein.
Zitten er wel meer in die het een zeggen en het andere doen.
jolien die zo stoer stond te verkondigen dat ze in ieder geval ook de 500 euro voor de boodschappen ging pakkenquote:Op zaterdag 15 maart 2025 10:09 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Sharice zelf zei vanmorgen tegen Pootje en Mattheus dat het haar niets boeit.
Vind ik grappig aangezien Jolien er vannacht over in een loop zat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |