Aggosquote:Op zaterdag 15 maart 2025 00:21 schreef Jackiegekkie het volgende:
Jordy komt terug met gouden ticket, de vrijstelling?
Sharice moet de nacht met niets doorbrengen in de GR?
Was dat ontsmetten? Ontsmetten van een verse lelijke brandwond is echt geen pretje hoor.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 00:19 schreef odie22 het volgende: [ afbeelding ]
![]()
ze doet of jolien een mes in haar been steekt, wat een acteur zeg
![]()
Eerlijk? Zei hij eerlijk?quote:Op zaterdag 15 maart 2025 00:21 schreef Kissingbird het volgende:
Ze hebben het eerlijk besloten samen
mijn excuses, ik las de post van de persoon die wegging, maar dat was blijkbaar niet de laatste post.quote:
Of ze is nu nar de DR? waar geen geld meer ligt.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 00:22 schreef Folies het volgende:
Laten ze Sharice nu alleen in de GR slapen of snap ik het weer niet?
ik denk dat die in de dr is en te horen krijgt dat er geen geld meer isquote:Op zaterdag 15 maart 2025 00:22 schreef Folies het volgende:
Laten ze Sharice nu alleen in de GR slapen of snap ik het weer niet?
Vermoed hele vervelende nare vragen gehad daar.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 00:23 schreef Jackiegekkie het volgende:
Heel rotte sfeer nu, toch?
Niemand blij dat Jordy er plots was. Jordy ook niet zijn normale zelve (geen TOPspel TOPweek)
Watskebeurt?
Ik hoorde ze toch ook echt vragen: heb je Sharice daar nu laten liggen?quote:Op zaterdag 15 maart 2025 00:22 schreef Adat231 het volgende:
[..]
ik denk dat die in de dr is en te horen krijgt dat er geen geld meer is
quote:Op zaterdag 15 maart 2025 00:24 schreef mazaru het volgende:
[..]
Het gaat echt steeds verder. Ik ben er klaar mee voor vandaag. Bah!
Pootje zegt net het is de manier waarop je zoiets kan winnen.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 00:23 schreef Jackiegekkie het volgende:
Heel rotte sfeer nu, toch?
Niemand blij dat Jordy er plots was. Jordy ook niet zijn normale zelve (geen TOPspel TOPweek)
Watskebeurt?
quote:Op zaterdag 15 maart 2025 00:24 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik word ook echt moe van al die negativiteit en onfatsoen hier en als je dan een klein beetje tegengas geeft of ze gewoon op hun gedrag wijst, wordt er direct laf verscholen achter ‘dit is COS, geen commentaar op users!’. Gedraag je gewoon wat normaler dan, dan krijg je ook geen commentaarquote:Op zaterdag 15 maart 2025 00:24 schreef RelDaThief het volgende:
Het afzeiken van Jane is weer begonnen. Geen COU? maar echt... Wat een walgelijke bende hier die alles als act afdoen en zelfs lichamelijke letsels belachelijk maken.
Haar bleiten leek erg op een act, daarmee wil ik niet zeggen dat ze geen last heeft van de brandwond héquote:Op zaterdag 15 maart 2025 00:24 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dan had ze moeten blijven staan hequote:Op zaterdag 15 maart 2025 00:26 schreef Schakeltopia het volgende:
jane gaat er vol op, ze vind het zwak
daarom, ze is geblesseerd, dit was de manier om een weekje rust te krijgen. maarjaquote:
Dat zongen ze net letterlijkquote:Op zaterdag 15 maart 2025 00:27 schreef Sestra666 het volgende:
[..]
ik versta er geen kut van zo, beetje blues ofzo was wel lekker geweest haha
quote:Op zaterdag 15 maart 2025 00:27 schreef Verity het volgende:
Pootje heeft zich al 5 keer op rij ingeschreven voor BB
Goedzo Jane, de waarheid is hardquote:Op zaterdag 15 maart 2025 00:27 schreef Kissingbird het volgende:
Zoo zure Jane.. laat zich weer lekker kennen
Met het betalen van de boodschappen van deze week uiteraard!quote:Op zaterdag 15 maart 2025 00:27 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Waarmee precies? Ik vraag mij dat oprecht af.
Ik lees dat nergens. Niet in het laatste uur of nog eerder.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 00:24 schreef mazaru het volgende:
[..]
Overlegd met Sharice ofzo, bs verhaal weer want Jordy moet winnenquote:Op zaterdag 15 maart 2025 00:28 schreef Flow3r het volgende:
Was even weg, gemist , hoezo is Jordy er met een ticket? Degene die als laatste kwam kreeg toch het ticket ?
En wat hebben ze dan aan het geld
WTFquote:Op zaterdag 15 maart 2025 00:29 schreef Schakeltopia het volgende:
sharice op 2 pompt een luchtbed op
4x afgewezen vanwege onverstaanbaarheid? En maar oefenenquote:Op zaterdag 15 maart 2025 00:27 schreef Verity het volgende:
Pootje heeft zich al 5 keer op rij ingeschreven voor BB
Is ook onzinquote:Op zaterdag 15 maart 2025 00:30 schreef Verity het volgende:
Jane nu ineens tegen zijn dat je op deze manier iets wordt gegund. Maar al weken lang worden er dit soort spellen gespeeld. Heb haar ook niet horen klagen toen Axel de 10k kreeg. Dat moedigde ze zelfs aan.
Alleen in de tuin met zijn gouden ticket.quote:
Oke apartquote:Op zaterdag 15 maart 2025 00:30 schreef Jackiegekkie het volgende:
[..]
Alleen in de tuin met zijn gouden ticket.
Niemand is nog naar hem toegegaan (hoewel Jolien daarnet wel aanstalten maakte, maar toen ging de gangdeur van slot en ging ze eerst naar toilet, waar ze nu nog is met Jane)
Dat van dat de laatste de vrijstelling zou winnen, was een aanname en hadden we afgeleid van het weinige dat we konden opmaken uit wat Jolien en Pootje zeiden.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 00:28 schreef Flow3r het volgende:
Was even weg, gemist , hoezo is Jordy er met een ticket? Degene die als laatste kwam kreeg toch het ticket ?
En wat hebben ze dan aan het geld
Dat het WEER Jordy is?quote:Op zaterdag 15 maart 2025 00:30 schreef Droopie het volgende:
Ik ben zo niet, en morgen zijn ze alle 3 van het kartel weer superblij voor king Jordy.
Die gaat heel blij zijn
Snap alleen oprecht niet wat er gek is als je een ticket bemachtigd.
Haha nou echt nie. En ik woon in het zuiden, versta goed Belgisch en heb veel Belgische vrienden. Maar pootje praat wel heel erg plat.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 00:30 schreef Willewa het volgende:
[..]
4x afgewezen vanwege onverstaanbaarheid? En maar oefenenNu na 5 jaar nét verstaanbaar genoeg (soort van).
Vrees eigenlijk van niet, want de rest reageerde zeer ontgoocheld toen Jordy binnen kwam, omdat zij weten dat dat voor Sharice heel rot wordt.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 00:33 schreef BigBreg83 het volgende:
[..]
Misschien krijgt ze dan alsnog iets als ze daar de nacht blijft?
Heb het gevoel dat dat spel niet helemaal zo werkte.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 00:33 schreef greysbones het volgende:
Snap niet waarom Jane nu zo pissed is
Had ze lekker moeten blijven zitten daar
Ipv nu de bitch uithangen
Vind dit te ver gaan van BB. Net de bank overleefd en dan haar best gedaan om te discussiëren. Dit was misschien leuk voor in het begin van het seizoen, niet op het eindequote:
Hahaha nee!quote:Op zaterdag 15 maart 2025 00:33 schreef Juultje1981 het volgende:
Hahah en Jane heeft de discussie verloren
Ze vindt het geen winnaar door het ticket.. als het haar niet boeide had ze meteen als eerste met dit spel naar buiten kunnen gaanquote:Op zaterdag 15 maart 2025 00:33 schreef greysbones het volgende:
Snap niet waarom Jane nu zo pissed is
Had ze lekker moeten blijven zitten daar
Ipv nu de bitch uithangen
Haha ja ik maakte maar een grapje. Zo van misschien was het voorheen nóg ergerquote:Op zaterdag 15 maart 2025 00:33 schreef Snensie het volgende:
[..]
Haha nou echt nie. En ik woon in het zuiden, versta goed Belgisch en heb veel Belgische vrienden. Maar pootje praat wel heel erg plat.
Aaaahquote:Op zaterdag 15 maart 2025 00:35 schreef Flow3r het volgende:
ze ligt te huilen, Pootje praat tegen haar door de deur
[ afbeelding ]
Hij krijgt ALLES gewoon!!!quote:Op zaterdag 15 maart 2025 00:35 schreef danaqui het volgende:
Hij heeft nooit wat gekregen BS die kist dan?
Ja we gaan wel naar de halve finales dus er moet gespeeld worden.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 00:35 schreef Juultje1981 het volgende:
[..]
Je speelt voor jezelf dus prima toch
Jane heeft wel gelijk. Jordy liegt en dit is niet de eerste keer.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 00:33 schreef Kissingbird het volgende:
haha ze blaft wat naar hem wat nergens op slaat![]()
Jane is gewoon boos want haar maatje is weg
Hear hearquote:Op zaterdag 15 maart 2025 00:35 schreef Flow3r het volgende:
Jane : fucking loser, echt een fucking loser
Niet van zijn medespelers. Maar hij vergeet de vrijstelling die hij van mattie heeft gekregenquote:Op zaterdag 15 maart 2025 00:35 schreef danaqui het volgende:
Hij heeft nooit wat gekregen BS die kist dan?
Er waren stellingen ook, dat vertelde Matthie.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 00:37 schreef Jackiegekkie het volgende:
Ooh ik begin het een beetje te snappen!
Het is eigenlijk afgekeken van een spel dat eens in de Belgische (Wie is) De Mol geweest is!
Iedereen vastgeketend. Er is een grote prijs te winnen. Je kunt op elk moment die prijs pakken, maar dan laat je de rest achter in de kou en zonder eten.
Als je vertrekt, maak je kans op de rest van het spel (hier geld verdelen) en een feestje.
De clou is om er tot de laatste te blijven en dan de prijs te kunnen/mogen pakken, maar dus enkel als laatste zodat niemand in de kou achterblijft.
Jordy had dus moeten wachten tot Sharice zou weggaan, maar heeft dat niet gedaan.
Volgende week exit of Jane.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 00:38 schreef Flow3r het volgende:
WTF, ik hoop dat Sharice gaat winnen en ze allemaal een poepie laat ruiken
Maar dat is wel okequote:Op zaterdag 15 maart 2025 00:37 schreef odie22 het volgende:
jane heeft alles gepakt, dat is precies hetzelfde , idd matti
In ieder geval neem ik aan dat het vertrouwen in Jordy weg isquote:Op zaterdag 15 maart 2025 00:38 schreef Flow3r het volgende:
WTF, ik hoop dat Sharice gaat winnen en ze allemaal een poepie laat ruiken
Ja ik ben ook verbaasd. Ff druk met andere dingen tussendoor en nu zie ik dit. Nu mag ze niet meer bij hun zijn en moet ze daar slapen?quote:Op zaterdag 15 maart 2025 00:37 schreef Flow3r het volgende:
Waarom in vredesnaam moet Sharice daar op de grond slapen SLAAT HELEMAAL NERGENS OP
Jaaaaa!!!! Dat heb ik ook gezien! Inderdaad! Toen pakte echt de 2e de sleutel ofzo en de rest moest toen in de kou slapenquote:Op zaterdag 15 maart 2025 00:37 schreef Jackiegekkie het volgende:
Het is eigenlijk afgekeken van een spel dat eens in de Belgische (Wie is) De Mol geweest is!
Iedereen vastgeketend. Er is een grote prijs te winnen. Je kunt op elk moment die prijs pakken, maar dan laat je de rest achter in de kou en zonder eten.
Als je vertrekt, maak je kans op de rest van het spel (hier geld verdelen) en een feestje.
De clou is om er tot de laatste te blijven en dan de prijs te kunnen/mogen pakken, maar dus enkel als laatste zodat niemand in de kou achterblijft.
Jordy had dus moeten wachten tot Sharice zou weggaan, maar heeft dat niet gedaan.
Leuke is, volgende week is ze dat allemaal weer kwijt.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 00:39 schreef odie22 het volgende:
[ afbeelding ]
loop maar weer weg met je dikke stapel geld joh
Dit is voor het eerst dat iemand gestraft wordtquote:Op zaterdag 15 maart 2025 00:39 schreef Willewa het volgende:
[..]
Ja ik ben ook verbaasd. Ff druk met andere dingen tussendoor en nu zie ik dit. Nu mag ze niet meer bij hun zijn en moet ze daar slapen?
Het is werkeljk te gek voor woordenquote:Op zaterdag 15 maart 2025 00:39 schreef Willewa het volgende:
[..]
Ja ik ben ook verbaasd. Ff druk met andere dingen tussendoor en nu zie ik dit. Nu mag ze niet meer bij hun zijn en moet ze daar slapen?
?quote:Op zaterdag 15 maart 2025 00:39 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Met die keuze denk ik exit. Niet Jane.
Dat Jordy het niet krijgt is een schrale troost.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 00:39 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Leuke is, volgende week is ze dat allemaal weer kwijt.
Ze spelen voor zichzelfquote:Op zaterdag 15 maart 2025 00:40 schreef Li0nHeart het volgende:
Dus Jordy heeft bananen in zn oren gehad en toen hij het gouden ticket had, alleen nog maar aan zichzelf gedacht. Classic Jordy.
Denk ik wel, Jane heeft zelf de hele tafel leeggegraaid en totaal niet aan een ander gedacht, ze meet met twee maten en dat weet iedereenquote:Op zaterdag 15 maart 2025 00:39 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Met die keuze denk ik exit. Niet Jane.
Maar niet voor Janequote:Op zaterdag 15 maart 2025 00:40 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Er komt altijd weer een einde aan een week...
Zo ongeveer zal het geweest zijn denk ik.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 00:37 schreef Jackiegekkie het volgende:
Iedereen vastgeketend. Er is een grote prijs te winnen, die ligt binnen handbereik. Je kunt jezelf op elk moment vrijmaken en die prijs pakken, maar dan laat je de rest achter in de kou en zonder eten als je de prijs pakt.
Je kunt ook jezelf losmaken ZONDER de prijs te pakken, dan heb je wel een warm bed en eten (en in dit spel ook kans op geld verdelen).
Heb wat ge-edit om wat duidelijker uit te leggen
Zo is dat!quote:Op zaterdag 15 maart 2025 00:39 schreef danaqui het volgende:
[..]
Gewoon doen schijt aan hebben, gewoon jou mening blijven posten.
En waarom? :/quote:
Reine fa plus, het geld is niet meer van u aan het eind van dit seizoen...quote:Op zaterdag 15 maart 2025 00:44 schreef Li0nHeart het volgende:
Strategisch goed vooruit gedacht van Jane. Had al lang bedacht dat Jordy Sharice zou naaien en Sharice nooit in de DR zou komen. En dus al het geld pakken, want Sharice zou nooit die kans krijgen.
Haha ja tot Jordy hun weer tot de orde roeptquote:Op zaterdag 15 maart 2025 00:44 schreef Flow3r het volgende:
Jolien vindt het niet menselijk, Mattie vindt het kaka
Dit snap ik ook nietquote:Op zaterdag 15 maart 2025 00:45 schreef marky het volgende:
Jane trekt de hele pot keeg maar Jordy is de boeman. Wat een ongelofelijk smerig mens is die Jane.
Deze heeft hij m.i. niet gekregen, maar wel kei-hard gepakt en ondertussen Sharice een mes in haar rug gestoken.quote:
Die saboteurs, 'kreeg' ie ook omdat ze hem als eerst lieten gaan. Best een waardevolle week geweest, maar nope krijgt niks d'n heilige Jordyquote:Op zaterdag 15 maart 2025 00:43 schreef Tascha071 het volgende:
En Jordy heeft echt nooit iets gekregen!!! Zo zielig. Pakt zoals altijd camera momentje.
Die de zielige kleuter techniek
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Surrounded by losers, misfits and boozers”
Je realiseert je dat die pot irrelevant werd op het moment dat Jordy Sharice naaide. Jordy is gewoon voorspelbaar, goed geanticipeerd van Jane.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 00:45 schreef marky het volgende:
Jane trekt de hele pot keeg maar Jordy is de boeman. Wat een ongelofelijk smerig mens is die Jane.
Dat wist ze ook nietquote:Op zaterdag 15 maart 2025 00:44 schreef Li0nHeart het volgende:
Strategisch goed vooruit gedacht van Jane. Had al lang bedacht dat Jordy Sharice zou naaien en Sharice nooit in de DR zou komen. En dus al het geld pakken, want Sharice zou nooit die kans krijgen.
quote:Op zaterdag 15 maart 2025 00:45 schreef Schakeltopia het volgende:
jane heeft gelukkig geen pijn meer
Eerst even opzoeken int vervolgquote:Op zaterdag 15 maart 2025 00:45 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Reine fa plus, het geld is niet meer van u aan het eind van dit seizoen...
quote:Op zaterdag 15 maart 2025 00:45 schreef odie22 het volgende:
matti modus ; hallo danny hier odie22 poster op jou fok forum, de sfeer is een beetje zuur hier, zou ik bad bunny party mogen horen alstublieft , matti modus off
Hier wat hoger heb ik het spel uitgelegd... Is overgenomen van een spel uit de Belgische (Wie is) de Mol van een paar jaar geleden.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 00:45 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Waarom moet Sharice in die GR slapen op een luchtbed, vind dit zo sneu en slaat nergens op.
Dat Jordy het ticket heeft gepakt, snap ik, je speelt het spel voor jezelf.
Jane; ik heb geen woorden voor haar gedrag, grote actrice
Je begrijpt wat ik bedoel.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 00:46 schreef Flory- het volgende:
[..]
Eerst even opzoeken int vervolg![]()
rien ne va plus
Aannames mogen.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 00:46 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dat wist ze ook niet
Is een aanname
En terecht dat hij punten verliest.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 00:45 schreef Flow3r het volgende:
Jordy verliest punten, mattie vindt het niet kunnen
[ afbeelding ]
Dan gaat ie weer geld stelen .... ? Van wie ?quote:Op zaterdag 15 maart 2025 00:46 schreef freaky40 het volgende:
Jordy krijgt nog wel een gun van de kijker tijdens de silent disco om zijn geldpot op te leuken van de week.
En door zo te tetteren maakt ze het alleen maar ergerquote:Op zaterdag 15 maart 2025 00:47 schreef Schakeltopia het volgende:
lekker strijden, maar de eerste strijd heb je al verloren
Vind haar een slechte actrice en erg zuurquote:Op zaterdag 15 maart 2025 00:45 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Waarom moet Sharice in die GR slapen op een luchtbed, vind dit zo sneu en slaat nergens op.
Dat Jordy het ticket heeft gepakt, snap ik, je speelt het spel voor jezelf.
Jane; ik heb geen woorden voor haar gedrag, grote actrice
Ok.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 00:48 schreef Kissingbird het volgende:
jane: ik heb 3 brandwonden op mijn been en had ook voor het ticket kunnen gaanmaar ik ga strijden deze week
en die strijd begon net een paar uur geledenquote:Op zaterdag 15 maart 2025 00:48 schreef Kissingbird het volgende:
jane: ik heb 3 brandwonden op mijn been en had ook voor het ticket kunnen gaanmaar ik ga strijden deze week
quote:Op zaterdag 15 maart 2025 00:48 schreef Kissingbird het volgende:
Pootje is een stillequote:Op zaterdag 15 maart 2025 00:48 schreef happyme28 het volgende:
Wat een vieze persoonlijkheid toont Jane. Ze zegt wel dat ze het misschien uit emotie zegt maar ik schrik hier oprecht van.
Vreemd dat Pootje het niet doorziet.
Pootje is een simpele pannenkoek. Die snapt niets van het spelquote:Op zaterdag 15 maart 2025 00:48 schreef happyme28 het volgende:
Wat een vieze persoonlijkheid toont Jane. Ze zegt wel dat ze het misschien uit emotie zegt maar ik schrik hier oprecht van.
Vreemd dat Pootje het niet doorziet.
Onzin ze wist dat ze het niet krijgen. Dus heeft gewoon al het geld gepakt en hoopt dat ze daar nog wat mee kan. Sharice had eerder naar voren kunnen stappen en kunnen pakken. Sharice wist ook dat Jordy het zou doen.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 00:46 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Je realiseert je dat die pot irrelevant werd op het moment dat Jordy Sharice naaide. Jordy is gewoon voorspelbaar, goed geanticipeerd van Jane.
Enige nummer wst ik kendequote:Op zaterdag 15 maart 2025 00:49 schreef Jackiegekkie het volgende:
Feestje voorbij?
Stromae zingt "Alors on danse" en dan wordt net dat liedje halverwege afgebroken.
Flauw hoor, FEBO
Da's een mooie!quote:Op zaterdag 15 maart 2025 00:49 schreef Li0nHeart het volgende:
Sympathie komt te voet en gaat te paard
Nu alquote:Op zaterdag 15 maart 2025 00:50 schreef Schakeltopia het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Die moet je met een vergrootglas zoekenquote:Op zaterdag 15 maart 2025 00:51 schreef Kissingbird het volgende:
Weer het 3 brandwonden op haar been verhaal![]()
nu tegen Matthie
Jordy gaat wat mij betreft nooit winnenquote:Op zaterdag 15 maart 2025 00:50 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Hopelijk zijn er wat ogen open gegaan en gezien hoe Jordy over lijken gaat ....
Precies ditquote:Op zaterdag 15 maart 2025 00:44 schreef Li0nHeart het volgende:
Hij is er altijd eerlijk over vooraf.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 00:50 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Hopelijk zijn er wat ogen open gegaan en gezien hoe Jordy over lijken gaat ....
Op instaquote:Op zaterdag 15 maart 2025 00:51 schreef greysbones het volgende:
Is Axel al langs geweest ?
Tototomatenplukkers
Maar als hij zo baalt over die consequenties, had hij het meer tijd kunnen geven.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 00:51 schreef happyme28 het volgende:
Mooi dat Jordy ondanks dat hij bezeft dat voorzichzelf kiest toch het gevoel heeft dat hij de consequenties voor Sharice balen vindt
Inderdaad, er zat nu echt letterlijk minuten tussen.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 00:52 schreef Jackiegekkie het volgende:
[..]
Maar als hij zo baalt over die consequenties, had hij het meer tijd kunnen geven.
Als hij dat ticket zo graag wilde, moest hij er maar nog een paar uur langer blijven zitten. Dan was Sharice misschien vertrokken en had hij met recht dat ticket kunnen pakken en voelde niemand zich vanavond rot. Nu voelt letterlijk iedereen zich rot.
Nog niet, had het wel een leuke actie gevonden.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 00:51 schreef greysbones het volgende:
Is Axel al langs geweest ?
Tototomatenplukkers
Ja als er eentje eerlijk isquote:Op zaterdag 15 maart 2025 00:52 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Hij is er altijd eerlijk over vooraf.
Zeg dat je het spel niet snapt, zonder te zeggen dat je het spel niet snapt.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 00:53 schreef freaky40 het volgende:
Die consequenties voor Sharice dat ze in de GR moet slapen kan Jordy niets aan doen, dat is een beslissing van BB.
?quote:Op zaterdag 15 maart 2025 00:54 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Zeg dat je het spel niet snapt, zonder te zeggen dat je het spel niet snapt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |