Pootje is een stillequote:Op zaterdag 15 maart 2025 00:48 schreef happyme28 het volgende:
Wat een vieze persoonlijkheid toont Jane. Ze zegt wel dat ze het misschien uit emotie zegt maar ik schrik hier oprecht van.
Vreemd dat Pootje het niet doorziet.
Pootje is een simpele pannenkoek. Die snapt niets van het spelquote:Op zaterdag 15 maart 2025 00:48 schreef happyme28 het volgende:
Wat een vieze persoonlijkheid toont Jane. Ze zegt wel dat ze het misschien uit emotie zegt maar ik schrik hier oprecht van.
Vreemd dat Pootje het niet doorziet.
Onzin ze wist dat ze het niet krijgen. Dus heeft gewoon al het geld gepakt en hoopt dat ze daar nog wat mee kan. Sharice had eerder naar voren kunnen stappen en kunnen pakken. Sharice wist ook dat Jordy het zou doen.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 00:46 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Je realiseert je dat die pot irrelevant werd op het moment dat Jordy Sharice naaide. Jordy is gewoon voorspelbaar, goed geanticipeerd van Jane.
Enige nummer wst ik kendequote:Op zaterdag 15 maart 2025 00:49 schreef Jackiegekkie het volgende:
Feestje voorbij?
Stromae zingt "Alors on danse" en dan wordt net dat liedje halverwege afgebroken.
Flauw hoor, FEBO
Da's een mooie!quote:Op zaterdag 15 maart 2025 00:49 schreef Li0nHeart het volgende:
Sympathie komt te voet en gaat te paard
Nu alquote:Op zaterdag 15 maart 2025 00:50 schreef Schakeltopia het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Die moet je met een vergrootglas zoekenquote:Op zaterdag 15 maart 2025 00:51 schreef Kissingbird het volgende:
Weer het 3 brandwonden op haar been verhaal![]()
nu tegen Matthie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |