quote:Op zaterdag 15 maart 2025 00:45 schreef Schakeltopia het volgende:
jane heeft gelukkig geen pijn meer
Eerst even opzoeken int vervolgquote:Op zaterdag 15 maart 2025 00:45 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Reine fa plus, het geld is niet meer van u aan het eind van dit seizoen...
quote:Op zaterdag 15 maart 2025 00:45 schreef odie22 het volgende:
matti modus ; hallo danny hier odie22 poster op jou fok forum, de sfeer is een beetje zuur hier, zou ik bad bunny party mogen horen alstublieft , matti modus off
Hier wat hoger heb ik het spel uitgelegd... Is overgenomen van een spel uit de Belgische (Wie is) de Mol van een paar jaar geleden.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 00:45 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Waarom moet Sharice in die GR slapen op een luchtbed, vind dit zo sneu en slaat nergens op.
Dat Jordy het ticket heeft gepakt, snap ik, je speelt het spel voor jezelf.
Jane; ik heb geen woorden voor haar gedrag, grote actrice
Je begrijpt wat ik bedoel.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 00:46 schreef Flory- het volgende:
[..]
Eerst even opzoeken int vervolg![]()
rien ne va plus
Aannames mogen.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 00:46 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dat wist ze ook niet
Is een aanname
En terecht dat hij punten verliest.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 00:45 schreef Flow3r het volgende:
Jordy verliest punten, mattie vindt het niet kunnen
[ afbeelding ]
Dan gaat ie weer geld stelen .... ? Van wie ?quote:Op zaterdag 15 maart 2025 00:46 schreef freaky40 het volgende:
Jordy krijgt nog wel een gun van de kijker tijdens de silent disco om zijn geldpot op te leuken van de week.
En door zo te tetteren maakt ze het alleen maar ergerquote:Op zaterdag 15 maart 2025 00:47 schreef Schakeltopia het volgende:
lekker strijden, maar de eerste strijd heb je al verloren
Vind haar een slechte actrice en erg zuurquote:Op zaterdag 15 maart 2025 00:45 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Waarom moet Sharice in die GR slapen op een luchtbed, vind dit zo sneu en slaat nergens op.
Dat Jordy het ticket heeft gepakt, snap ik, je speelt het spel voor jezelf.
Jane; ik heb geen woorden voor haar gedrag, grote actrice
Ok.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 00:48 schreef Kissingbird het volgende:
jane: ik heb 3 brandwonden op mijn been en had ook voor het ticket kunnen gaanmaar ik ga strijden deze week
en die strijd begon net een paar uur geledenquote:Op zaterdag 15 maart 2025 00:48 schreef Kissingbird het volgende:
jane: ik heb 3 brandwonden op mijn been en had ook voor het ticket kunnen gaanmaar ik ga strijden deze week
quote:Op zaterdag 15 maart 2025 00:48 schreef Kissingbird het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |