Of ze is nu nar de DR? waar geen geld meer ligt.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 00:22 schreef Folies het volgende:
Laten ze Sharice nu alleen in de GR slapen of snap ik het weer niet?
ik denk dat die in de dr is en te horen krijgt dat er geen geld meer isquote:Op zaterdag 15 maart 2025 00:22 schreef Folies het volgende:
Laten ze Sharice nu alleen in de GR slapen of snap ik het weer niet?
Vermoed hele vervelende nare vragen gehad daar.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 00:23 schreef Jackiegekkie het volgende:
Heel rotte sfeer nu, toch?
Niemand blij dat Jordy er plots was. Jordy ook niet zijn normale zelve (geen TOPspel TOPweek)
Watskebeurt?
Ik hoorde ze toch ook echt vragen: heb je Sharice daar nu laten liggen?quote:Op zaterdag 15 maart 2025 00:22 schreef Adat231 het volgende:
[..]
ik denk dat die in de dr is en te horen krijgt dat er geen geld meer is
quote:Op zaterdag 15 maart 2025 00:24 schreef mazaru het volgende:
[..]
Het gaat echt steeds verder. Ik ben er klaar mee voor vandaag. Bah!
Pootje zegt net het is de manier waarop je zoiets kan winnen.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 00:23 schreef Jackiegekkie het volgende:
Heel rotte sfeer nu, toch?
Niemand blij dat Jordy er plots was. Jordy ook niet zijn normale zelve (geen TOPspel TOPweek)
Watskebeurt?
quote:Op zaterdag 15 maart 2025 00:24 schreef mazaru het volgende:
[..]
Het gaat echt steeds verder. Ik ben er klaar mee voor vandaag. Bah!
Ik word ook echt moe van al die negativiteit en onfatsoen hier en als je dan een klein beetje tegengas geeft of ze gewoon op hun gedrag wijst, wordt er direct laf verscholen achter ‘dit is COS, geen commentaar op users!’. Gedraag je gewoon wat normaler dan, dan krijg je ook geen commentaarquote:Op zaterdag 15 maart 2025 00:24 schreef RelDaThief het volgende:
Het afzeiken van Jane is weer begonnen. Geen COU? maar echt... Wat een walgelijke bende hier die alles als act afdoen en zelfs lichamelijke letsels belachelijk maken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |