Of het waar is of niet. Feit is dat een CU kamerlid aantoonbaar desinformatie publiceert.quote:Op woensdag 19 maart 2025 14:06 schreef Hanca het volgende:
[..]
Nogmaals: ook zonder dat het CIDI ook maar een woord had gezegd had CU dit waarschijnlijk (helaas) besloten, dat heeft alles te maken met achterban en politieke standpunten en niets met lobby.
Edit: dat Joden hun keppeltje niet meer durven dragen is wel echt een probleem.
https://www.parool.nl/ams(...)ltje-meer~b2fade7ed/
https://www.trouw.nl/nieu(...)-nederland~b1e58351/
https://ukrant.nl/magazin(...)oelen-zich-onveilig/
https://nos.nl/artikel/22(...)enlijk-joods-te-zijn
Dat is dus geen nepnieuws.
Of verspreiden al deze bronnen en deze Joden ook nepnieuws?
Ja, dit heeft hij dan ook al 10 keer herhaalt.quote:Op woensdag 19 maart 2025 16:05 schreef VoMy het volgende:
[..]
Leuk dat hij één schijnheilig braaksel heeft uitgekwakt maar dat zegt verder niet zoveel. Don Ceder is publiek genoeg om meer over hem te weten en hem te beoordelen op zijn handelingen en uitspraken, niet op slechts één uitspraak waar hij geen enkele navolging aan geeft.
Als het waar is, is het geen desinformatie. En of het percentage dan exact klopt doet er niet eens toe, het is een schande dat de meeste Joden geen keppeltje meer durven te dragen (ik heb vorig jaar bij dodenherdenking gesproken met Joden die dat ook niet meer durven, zelfs een overlevende van de holocaust die het niet meer durft, schandalig).quote:Op woensdag 19 maart 2025 16:16 schreef Origami94 het volgende:
[..]
Of het waar is of niet. Feit is dat een CU kamerlid aantoonbaar desinformatie publiceert.
De VVD en CDA heeft laten zien dat ze daadwerkelijk wel voor betaald worden. Zoals Cora Nieuwenhuizen. Maar ook Segers vervult nu functies waarbij je vraagtekens kan zetten of dat geen belangenverstrengeling is met zijn werk als voormalig kamerlidquote:Op woensdag 19 maart 2025 14:05 schreef VoMy het volgende:
[..]
Die doen dat soort dingen niet omdat ze betaald worden, maar gewoon voor gratis. Het geloof dat ze hiermee iets goeds doen.
Ze hebben wel vaak korte lijntjes met propagandakanalen, maar ook daarvan spelen ze alles door vanuit de overtuiging dat het klopt.
Uiteindelijk worden maar heel weinig mensen echt betaald voor het verspreiden van wanstaltige ideeën. De meesten hebben het gewoon van huis uit al in zich.
Het is vaak een wat gemakkelijk geroep over Wilders, Baudet, en bij wie ze allemaal wel niet in de zak zouden zitten. Ik denk dat ze helemaal uit zichzelf (of dat denken ze dan toch) kiezen om zich te profileren als doorgeefluik voor lobby A of B. Als kwaadwillend regime kun je waarschijnlijk beter de mensen in de ondersteunende staf betalen, die bepalen de woordkeuzes, waar de prioriteiten liggen, dat soort zaken. Je betaalt niet Geert Wilders, maar degene die zijn koffie zet.
Ik vind holle woorden niet hetzelfde als je dag in dag uit inzetten om Israël immuun te houden voor de gevolgen van hun misdadige acties. Dat is wat ik vind.quote:Op woensdag 19 maart 2025 16:17 schreef Hanca het volgende:
[..]
Ja, dit heeft hij dan ook al 10 keer herhaalt.
Jij vindt rouwen dus hetzelfde als juichen, je bent bij deze echt totaal van het padje af.
Jouw holle leugens zeggen anders veel over je, helaas. Je blijft holle leugens over kamerleden die juichen om dode burgers herhalen, echt schandalig.quote:Op woensdag 19 maart 2025 16:21 schreef VoMy het volgende:
[..]
Ik vind holle woorden niet hetzelfde...
Leuk anekdotisch bewijs op basis van de dodenherdenking. Misschien heb je de bron niet gelezen die ik vermelde maar feit blijft is dat "70% van de joodse gemeenschap voelt zich onveilig" in een niet representatieve panel van nog geen 1000 man die aangestuurd zijn door stichtingen gewoon desinformatie zijn.quote:Op woensdag 19 maart 2025 16:19 schreef Hanca het volgende:
[..]
Als het waar is, is het geen desinformatie. En of het percentage dan exact klopt doet er niet eens toe, het is een schande dat de meeste Joden geen keppeltje meer durven te dragen (ik heb vorig jaar bij dodenherdenking gesproken met Joden die dat ook niet meer durven, zelfs een overlevende van de holocaust die het niet meer durft, schandalig).
Leuke poging om de pointe weer eens te negeren. Het wordt weer te lastig voor je. Die duidelijke voorbeelden van partijen die Hamas niet veroordelen, zijn er ook nog steeds niet. Uiteraard niet, je zei het alleen maar om te doen alsof het steunen van grootschalige massamoord een both-sides geval was, terwijl het eigenlijk vanuit het kamp van jouw ChristenUnie gebeurt.quote:Op woensdag 19 maart 2025 16:23 schreef Hanca het volgende:
[..]
Jouw holle leugens zeggen anders veel over je, helaas. Je blijft holle leugens over kamerleden die juichen om dode burgers herhalen, echt schandalig.
Heb je een bron? Ik heb namelijk per 1 maart mijn contract met Tronox opgezegd.quote:Op dinsdag 18 maart 2025 23:27 schreef nostra het volgende:
LyondelBasell, Covestro én Tronox weg, lekker bezig mensen. Weinig meer te halen bij die vermaledijde multinesjenels als ze er niet meer zijn en geen defensiespul daar meer te kopen.
Nogmaals: of het 70, 50 of 40% is doet er niet toe, het gaat er om dat het een substantieel deel van de Joden is die geen keppeltje meer durft te dragen (of alleen onder een pet). Dat je daar dan een misschien verkeerd percentage op plakt maakt het niet gelijk desinformatie. Nogmaals: verspreiden NOS, Trouw, Parool e.d. dan ook desinformatie?quote:Op woensdag 19 maart 2025 16:26 schreef Origami94 het volgende:
[..]
Leuk anekdotisch bewijs op basis van de dodenherdenking. Misschien heb je de bron niet gelezen die ik vermelde maar feit blijft is dat "70% van de joodse gemeenschap voelt zich onveilig" in een niet representatieve panel van nog geen 1000 man die aangestuurd zijn door stichtingen gewoon desinformatie zijn.
Ik kan ook naar Ter Apel gaan, naast een AZC een poll doen en vragen of zij zich veilig voelen en dan doen alsof half Groningen zich onveilig voelt.
DuckDuckGoquote:Op woensdag 19 maart 2025 17:17 schreef Janneke141 het volgende:
Godver, die fishing advertentie waar FOK! de hele tijd vanzelf naartoe springt is echt f*ing irritant. Je zou bijna gaan vermoeden dat het de bedoeling is.
Deze is ook wel interessant, de meerderheid van de VVD kiezers wil inmiddels liever met GL-PvdA dan dit zootje.quote:Op woensdag 19 maart 2025 19:03 schreef Szura het volgende:
Interessante trends:
https://www.ipsos-publiek(...)geopolitieke-crisis/
Wacht maar tot Rob Oudkerk en Gerdi Verbeet straks hun partij hebben, dan willen alle VVD'ers daarmee samenwerken!quote:Op woensdag 19 maart 2025 19:42 schreef tizitl2 het volgende:
[..]
Deze is ook wel interessant, de meerderheid van de VVD kiezers wil inmiddels liever met GL-PvdA dan dit zootje.
https://www.rtl.nl/nieuws(...)ders-minder-populair
Ik verwacht een even doorslaand succes als nieuwe wegen.quote:Op woensdag 19 maart 2025 19:43 schreef VoMy het volgende:
[..]
Wacht maar tot Rob Oudkerk en Gerdi Verbeet straks hun partij hebben, dan willen alle VVD'ers daarmee samenwerken!
Jacques Monasch is ook volledig van het pad af ondertussen. Uiteraard ook een groot voorstander van een zekere genocide, het zijn altijd dat soort mensen. Je zou denken dat daar al genoeg partijen voor zijn om op te stemmen.quote:Op woensdag 19 maart 2025 19:52 schreef tizitl2 het volgende:
[..]
Ik verwacht een even doorslaand succes als nieuwe wegen.
Toch interessant dat een idioot in het Witte Huis nodig is om enig verstand in die groep te krijgen…quote:Op woensdag 19 maart 2025 19:42 schreef tizitl2 het volgende:
[..]
Deze is ook wel interessant, de meerderheid van de VVD kiezers wil inmiddels liever met GL-PvdA dan dit zootje.
https://www.rtl.nl/nieuws(...)ders-minder-populair
Als je een succesvolle partij wil beginnen, dan zul je toch een aansprekende naam moeten hebben die ook aangeeft wat voor partij het is. Bij de partijnaam Nieuwe Wegen denk je eerder aan een pro-auto partij zoals we er vroeger meerdere gehad hebben.quote:Op woensdag 19 maart 2025 19:52 schreef tizitl2 het volgende:
Ik verwacht een even doorslaand succes als nieuwe wegen.
Is dat het denk je? Of meer dan een jaar totale politieke incompetentie?quote:Op woensdag 19 maart 2025 20:02 schreef KareldeStoute het volgende:
[..]
Toch interessant dat een idioot in het Witte Huis nodig is om enig verstand in die groep te krijgen…
Ik ben bang dat er echt niet meer is dan een verschuiving van de aandacht in de media.quote:Op woensdag 19 maart 2025 20:23 schreef tizitl2 het volgende:
[..]
Is dat het denk je? Of meer dan een jaar totale politieke incompetentie?
Wellicht moest de les van de LPF destijds gewoon een keer opnieuw, is tenslotte alweer een generatie geleden.
Ik vraag het me af. Volgens mij kan de VVD die drie andere partijen alles laten doen wat de VVD wil.quote:Op woensdag 19 maart 2025 20:16 schreef Bluesdude het volgende:
BBB en NSC zullen dit kabinet niet laten vallen. NSC heeft geen belang bij nieuwe verkiezingen.
VVD kan belang hebben op het moment dat PVV nog lager in de peilingen staat en de VVD stabiel op 25 zetels
Nouja, als we kijken naar wat we nu hebben ...quote:Op woensdag 19 maart 2025 20:22 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
[..]
Als je een succesvolle partij wil beginnen, dan zul je toch een aansprekende naam moeten hebben die ook aangeeft wat voor partij het is. Bij de partijnaam Nieuwe Wegen denk je eerder aan een pro-auto partij zoals we er vroeger meerdere gehad hebben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |