Plaatselijk op Moskou. Kremlin, de ministeries en de huizen van putler en lafrov.quote:Op donderdag 13 maart 2025 15:55 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Rusland kapot bombarderen levert misschien ook wat onrust op, maar das bij elke transitie.
Overmoed is nooit goed!quote:Op donderdag 13 maart 2025 15:55 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Rusland kapot bombarderen levert misschien ook wat onrust op, maar das bij elke transitie.
dankzij trump (helaas)quote:Op donderdag 13 maart 2025 17:01 schreef KingRoland het volgende:
we zijn weer een stap dichterbij vrede
Putin is daar nu achter aan het komen.quote:
Niet echt. Want hij gaat hiermee akkoord. En dit hele vredesplan is gewoon dat het blijft zoals het nu is.quote:Op donderdag 13 maart 2025 17:02 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Putin is daar nu achter aan het komen.
En wat is dan de winst?quote:Op donderdag 13 maart 2025 17:04 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Niet echt. Want hij gaat hiermee akkoord. En dit hele vredesplan is gewoon dat het blijft zoals het nu is.
Nouja 'winst'. Putin houdt dan gewoon de plekken die ze al hebben ingelijfd. Maar hoe dat in hemelsnaam moet zorgen voor een langdurige vrede is mij een raadsel.quote:
De Russen draaien altijd alles om. Dat is niet nieuw toch.quote:Op donderdag 13 maart 2025 17:10 schreef theunderdog het volgende:
Poetin: "Hebben we garanties dat Oekrane staakt-het-vuren niet gaat gebruiken voor mobilisatie?"
Hahaha
Kan niet eens ff een pak aan doen voor Yeşilgz.quote:
Wat hij zegt is: 'ik ben best bereid om wat onrealistische eisen op tafel te leggen om de schijn op te houden dat ik genteresseerd ben in een wapenstlstand'.quote:Op donderdag 13 maart 2025 17:27 schreef Discombobulate het volgende:
Ligt het aan mij of zegt Poetin geen ja of nee? Bovendien vandaag/vanavond nog met Witkoff babbelen.
De moeilijkste ook niet.quote:Op donderdag 13 maart 2025 16:48 schreef Zipportal het volgende:
[..]
https://www.nu.nl/spannin(...)-wil-accepteren.html
Hij is willing om akkoord te gaan, maar heeft nog wat zorgen denk ik.quote:Op donderdag 13 maart 2025 17:27 schreef Discombobulate het volgende:
Ligt het aan mij of zegt Poetin geen ja of nee? Bovendien vandaag/vanavond nog met Witkoff babbelen.
Zoiezo proberen te melken wat er te melken valt.quote:Op donderdag 13 maart 2025 17:33 schreef Monolith het volgende:
[..]
Wat hij zegt is: 'ik ben best bereid om wat onrealistische eisen op tafel te leggen om de schijn op te houden dat ik genteresseerd ben in een wapenstlstand'.
Dit is het enige juiste antwoord.quote:Op donderdag 13 maart 2025 17:33 schreef Monolith het volgende:
[..]
Wat hij zegt is: 'ik ben best bereid om wat onrealistische eisen op tafel te leggen om de schijn op te houden dat ik genteresseerd ben in een wapenstlstand'.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |