SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
Daar heeft de UK net zoveel over te zeggen als wij dat hebben over die B61's die op Volkel liggen.quote:Op donderdag 13 maart 2025 15:32 schreef PluggieOD het volgende:
[..]
Op dit moment staan er 4 in de UK
Haha, 4 VS B-52s voor BTF25-2
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Doe het niet.Je weet wat voor uitkering je hebt en daar moet je het mee doen.
Schijnt dat ze tijdens de Falklandoorlog al deels uit elkaar lagen, musten ze voor de black buck raids snel gaan schroeven om er genoeg vliegend te krijgenquote:Op donderdag 13 maart 2025 15:29 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Mijn eerste reactie toen ik je vorige post las: "Maar de Britten hebben vast nog wel iets, toch?!?"
Nee dus, en al jren niet meer schijnbaar.
Dat heb jij goed gezien xDquote:Op donderdag 13 maart 2025 15:34 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Daar heeft de UK net zoveel over te zeggen als wij dat hebben over die B61's die op Volkel liggen.
Klopt, we zien dan ook al 3 jaar dat Rusland voornamelijk opgeknapte oude tanks gebruikt.quote:Op donderdag 13 maart 2025 13:56 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Dat horen we al meer dan 3 jaar.
Das bij elke transitie.quote:Op donderdag 13 maart 2025 15:28 schreef capricia het volgende:
[..]
Het geeft alleen wat onrust op de wereld.
quote:Op donderdag 13 maart 2025 15:37 schreef uitkeringsgenieter het volgende:
Russia asks companies for sanctions relief proposals
https://www.reuters.com/w(...)roposals-2025-03-13/Waarom niet? Dat is het makkelijkst om weg te geven ipv levens, grondgebied, of autonomie.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Doe het niet.Man is de baas, vrouw kent haar plaats.
In deze had Rutte gelijk: om de boel vlot te trekken was een excuses van Zelensky nodig.quote:Op donderdag 13 maart 2025 14:32 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Oftewel, hij is maar een 'figurehead'. Ik vind dat te denigrerend, ook zonder beslisbevoegdheid kun je leiderschap tonen. En dat doet Rutte niet.
Omdat de meesten van ons een hogere wapenproductie van rus geen goede zaak vinden.quote:
Grondgebied gaan ze echt niet inleveren.quote:Op donderdag 13 maart 2025 15:42 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Waarom niet? Dat is het makkelijkst om weg te geven ipv levens, grondgebied, of autonomie.
Rusland kapot bombarderen levert misschien ook wat onrust op, maar das bij elke transitie.quote:
Allemaal samen met onze toch nog wel steeds trouwe bondgenoot de VSquote:Op donderdag 13 maart 2025 14:28 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[ afbeelding ]
HNLMS De Ruyter launches a Tomahawk missile. This is the first Dutch warship to fire a Tomahawk. March 12, 2025
Marineschip test lancering Tomahawk-raket
Nieuwsbericht | 12-03-2025 | 08:50
Luchtverdedigings- en commandofregat Zr.Ms. De Ruyter heeft gisteren een Tomahawk-raket gelanceerd. Dat gebeurde voor de kust van het Amerikaanse Norfolk. Het was voor het eerst dat een Nederlands marineschip dit type raket afschoot.
Met de testlancering verzamelt de marine noodzakelijke informatie. Dit om op termijn Tomahawks van de luchtverdedigings- en commandofregatten af te vuren.
Met de Tomahawk-langeafstandswapens kan de marine vanaf zee (strategische) doelen diep landinwaarts uitschakelen. Denk bijvoorbeeld aan commandocentra, luchtafweerinstallaties en vijandelijke eenheden. De raketten hebben een bereik van meer dan 1.000 kilometer. Het wapen geeft de Koninklijke Marine extra gevechtskracht. Dat draagt bij aan de afschrikking van potentiele tegenstanders.
De lancering gebeurde onder leiding van de Amerikaanse marine, in samenwerking met een projectteam van Defensie.
---------------------------------
Dat is een stevige capaciteit die erbij gaat komen voor de Marine.
In het artikel gaat het om betalingsverkeer. Niet om elektronische componenten voor raketten of tanks.quote:Op donderdag 13 maart 2025 15:48 schreef ExTec het volgende:
[..]
Omdat de meesten van ons een hogere wapenproductie van rus geen goede zaak vinden.
quote:Military aid to Ukraine updated with:
Pledged;
- 🇸🇪 18 Archer 155mm Self-Propelled Guns
- 🇸🇪 5 Counter Battery Radars
@jeff2146.bsky.social
https://bsky.app/profile/maks23.bsky.social/post/3lkbdzcldlc2t
Traject is al in maart/april 2023 in gang gezet h. Dus in dat opzicht zegt het weinig over de huidige verhoudingen.quote:Op donderdag 13 maart 2025 15:56 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Allemaal samen met onze toch nog wel steeds trouwe bondgenoot de VS
https://www.nu.nl/spannin(...)-wil-accepteren.htmlquote:Rusland zegt akkoord te gaan met voorstel, maar voorwaarden onduidelijk
Poetin heeft gezegd dat zijn land akkoord gaat met het Amerikaanse voorstel voor een staakt-het-vuren van dertig dagen in Oekrane. Wel gaf hij aan dat die wapenstilstand moet zorgen voor een langdurige vrede.
Wat hij daar precies mee bedoelt, is onduidelijk. Daarom valt nog niet te zeggen of er daadwerkelijk een wapenstilstand komt.
Hebben ze er toen ook niet een teruggehaald die net naar een museum was overgebracht?quote:Op donderdag 13 maart 2025 15:38 schreef sp3c het volgende:
[..]
Schijnt dat ze tijdens de Falklandoorlog al deels uit elkaar lagen, musten ze voor de black buck raids snel gaan schroeven om er genoeg vliegend te krijgen
Was een tijd niet nodig.quote:Op donderdag 13 maart 2025 15:31 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Arthur Harris draait zich om in z'n graf.
Hij zegt dat Rusland voor de wapenstilstand is “als de grondoorzaken worden weggenomen”quote:Op donderdag 13 maart 2025 16:48 schreef Zipportal het volgende:
[..]
https://www.nu.nl/spannin(...)-wil-accepteren.html
Na, kappen dan met schieten en rot op uit ukraine van voor 2014.quote:Op donderdag 13 maart 2025 16:48 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Ja dat vragen wij ons ook af omdat bij iedereen die het aanbied de Russen meteen nee zeggen.quote:Poetin wil met Amerikanen praten over voorstel
Poetin wil met de Amerikanen praten over het voorstel. Hij zegt dat er nog veel vragen zijn over een eventueel staakt-het-vuren. Zo vraagt hij zich bijvoorbeeld af wie de wapenstilstand moet gaan handhaven.
De Russische president zegt dat hij en Trump "misschien een telefoongesprek moeten gaan houden"
Daar hebben we hem.quote:Op donderdag 13 maart 2025 16:53 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Hij zegt dat Rusland voor de wapenstilstand is “als de grondoorzaken worden weggenomen”
Lees: Rusland moet op alle punten z’n zin krijgen.
Plaatselijk op Moskou. Kremlin, de ministeries en de huizen van putler en lafrov.quote:Op donderdag 13 maart 2025 15:55 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Rusland kapot bombarderen levert misschien ook wat onrust op, maar das bij elke transitie.
Overmoed is nooit goed!quote:Op donderdag 13 maart 2025 15:55 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Rusland kapot bombarderen levert misschien ook wat onrust op, maar das bij elke transitie.
dankzij trump (helaas)quote:Op donderdag 13 maart 2025 17:01 schreef KingRoland het volgende:
we zijn weer een stap dichterbij vrede
Putin is daar nu achter aan het komen.quote:
Niet echt. Want hij gaat hiermee akkoord. En dit hele vredesplan is gewoon dat het blijft zoals het nu is.quote:Op donderdag 13 maart 2025 17:02 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Putin is daar nu achter aan het komen.
En wat is dan de winst?quote:Op donderdag 13 maart 2025 17:04 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Niet echt. Want hij gaat hiermee akkoord. En dit hele vredesplan is gewoon dat het blijft zoals het nu is.
Nouja 'winst'. Putin houdt dan gewoon de plekken die ze al hebben ingelijfd. Maar hoe dat in hemelsnaam moet zorgen voor een langdurige vrede is mij een raadsel.quote:
De Russen draaien altijd alles om. Dat is niet nieuw toch.quote:Op donderdag 13 maart 2025 17:10 schreef theunderdog het volgende:
Poetin: "Hebben we garanties dat Oekrane staakt-het-vuren niet gaat gebruiken voor mobilisatie?"
Hahaha
Kan niet eens ff een pak aan doen voor Yeşilgz.quote:
Wat hij zegt is: 'ik ben best bereid om wat onrealistische eisen op tafel te leggen om de schijn op te houden dat ik genteresseerd ben in een wapenstlstand'.quote:Op donderdag 13 maart 2025 17:27 schreef Discombobulate het volgende:
Ligt het aan mij of zegt Poetin geen ja of nee? Bovendien vandaag/vanavond nog met Witkoff babbelen.
De moeilijkste ook niet.quote:Op donderdag 13 maart 2025 16:48 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Hij is willing om akkoord te gaan, maar heeft nog wat zorgen denk ik.quote:Op donderdag 13 maart 2025 17:27 schreef Discombobulate het volgende:
Ligt het aan mij of zegt Poetin geen ja of nee? Bovendien vandaag/vanavond nog met Witkoff babbelen.
Zoiezo proberen te melken wat er te melken valt.quote:Op donderdag 13 maart 2025 17:33 schreef Monolith het volgende:
[..]
Wat hij zegt is: 'ik ben best bereid om wat onrealistische eisen op tafel te leggen om de schijn op te houden dat ik genteresseerd ben in een wapenstlstand'.
Dit is het enige juiste antwoord.quote:Op donderdag 13 maart 2025 17:33 schreef Monolith het volgende:
[..]
Wat hij zegt is: 'ik ben best bereid om wat onrealistische eisen op tafel te leggen om de schijn op te houden dat ik genteresseerd ben in een wapenstlstand'.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |