Ja het is ook weer een volstrekt debiele strategie van Trump geweest, maar goed de man valt nooit echt op geniale strategieën te betrappen. Eerst heeft hij Rusland extra in het zadel geholpen door steun aan Oekraïne af te knijpen en sancties te verlichten, waardoor Rusland zich gesterkt voelde om door te drukken. Maar Donny heeft ook een of andere rare obsessie met persoonlijke aanbidding en hoopt nog op een nobelprijs voor de vrede ofzo, dus wil hij vervolgens het conflict die richting op sturen, maar heeft Rusland er feitelijk helemaal geen trek in. Rusland is de agressor die alleen maar te winnen heeft in dit conflict tenzij de tegenstand overweldigend wordt. Het is een beetje alsof je je kaarten open en bloot op tafel gooit en vervolgens all in gaat.quote:Op donderdag 13 maart 2025 17:40 schreef uitkeringsgenieter het volgende:
[..]
Zoiezo proberen te melken wat er te melken valt.
Niveautje hoor.quote:Op donderdag 13 maart 2025 17:47 schreef Discombobulate het volgende:
Zou dat nog neuken worden met Zelensky en Yesilgoz?
Je stopt pas als je niet meer winst kan bereiken..quote:Op donderdag 13 maart 2025 17:44 schreef Discombobulate het volgende:
Mja, ik geef hem geen ongelijk natuurlijk. Dat zou iedereen doen.
Bal ligt weer bij de VS... En zo gaat het nog wel even heen en weer ben ik bang.
quote:Op donderdag 13 maart 2025 17:44 schreef phpmystyle het volgende:
We moeten ons niet verkijken op het feit dat een staakt het vuren voor de Russen echt een hele grote zet zou zijn, juist omdat ze nu écht domineren.
Mocht het onverhoopt zo zijn dan het niet lukt om tot een vredesakkoord te komen dan moet je na een staakt het vuren weer opnieuw openingen vinden. Voor Rusland is dit dus extra moeilijk.
Wie is die mongool.quote:Op donderdag 13 maart 2025 18:27 schreef Discombobulate het volgende:
[ [url=https://s.yimg.com/ny/api/res/1.2/TVoc0hIqiUGXhQjJAlmtwA--/YXBwaWQ9aGlnaGxhbmRlcjt3PTY0MDtoPTY0Mw--/https://media.zenfs.com/e(...)54072e816]afbeelding[/url] ]
Ja vreselijkquote:Op donderdag 13 maart 2025 18:18 schreef theunderdog het volgende:
Wel echt jammer als het Amerikaanse kernwapenarsenaal wegvalt als bescherming. Daarmee kon je nog eens echt intimideren.
Geen idee, maar Oekraine is nu 'willing' voor het voorstel van Trump. Nu gaan we Trump heel goed volgen hoeveel ruimte hij nu aan Poetin gaat geven en of hij die ook onder druk wil zetten, of dat hij hem inderdaad de ruimte gaat geven.quote:Op donderdag 13 maart 2025 18:40 schreef Discombobulate het volgende:
Ik denk eerst trouwens dat er nog een ontmoeting gaat plaatsvinden tussen Trump en Poetin en dat er daarvoor niet zo veel gebeurd behalve dan dat het zo doorkabbelt zoals het nu doet.
Gewaagd.quote:Op donderdag 13 maart 2025 18:40 schreef Discombobulate het volgende:
Ik denk eerst trouwens dat er nog een ontmoeting gaat plaatsvinden tussen Trump en Poetin en dat er daarvoor niet zo veel gebeurd behalve dan dat het zo doorkabbelt zoals het nu doet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |