Daarom juist knap dat ze er toch elke keer wat lekkers van konden maken want er was niet veel anders. En daarbij wordt er veel kerrie gebruikt in de Surinaamse keukenquote:Op woensdag 12 maart 2025 17:35 schreef marky het volgende:
[..]
Sorry maar die stonden ook te prutsen. Overal maar Kerrie indoen en dan zeggen is surinaams...
Dit jaar is het echt niet best.
Wat een verschil zeg! Had dit niet verwacht.quote:Op woensdag 12 maart 2025 17:39 schreef rinardo het volgende:
Dit is wel heel duidelijk
[ link | afbeelding ]
ik vond dat echt heel knap, geen zout, geen kruiden en toch maar elke keer weer iets lekkers op tafel zettenquote:Op woensdag 12 maart 2025 17:40 schreef lojanda het volgende:
[..]
Daarom juist knap dat ze er toch elke keer wat lekkers van konden maken want er was niet veel anders. En daarbij wordt er veel kerrie gebruikt in de Surinaamse keuken
Ik zie Sharice zomaar winnen ook. Die heeft reuze stappen gemaakt in populariteit sinds Milena weg is.quote:Op woensdag 12 maart 2025 17:39 schreef rinardo het volgende:
[ link | afbeelding ]
Sharice redt het wel , dan ga ik voor Janequote:Op woensdag 12 maart 2025 17:39 schreef rinardo het volgende:
[ link | afbeelding ]
Idd en zeker na dat hele slob gebeuren was het helemaal een heerlijke maaltijd.quote:Op woensdag 12 maart 2025 17:41 schreef Verida het volgende:
[..]
ik vond dat echt heel knap, geen zout, geen kruiden en toch maar elke keer weer iets lekkers op tafel zetten
Ik ben benieuwd welk beeld de insta poll van Salar gaat geven. Ik vermoed dat daar wat meer de aanhang van Jane zit.quote:Op woensdag 12 maart 2025 17:39 schreef rinardo het volgende:
[ link | afbeelding ]
Is ze sinds vanaf dag 1 al constant mee bezig. Het is allemaal 1 grote act bij dat kind en zoveel mensen trappen er nog steeds in.quote:Op woensdag 12 maart 2025 17:42 schreef humpty het volgende:
Please Jane stop met steeds in die camera te kijken
Jane weet ook hoe de hazen lopen niet te lang blijven janken daar ga je geen stemmen mee winnen.quote:Op woensdag 12 maart 2025 17:41 schreef Kissingbird het volgende:
Sharice: ze is herboren he (Jane)
Pootje: meiske toch
Sharice: ja lachen he (verstond de rest niet)
quote:Op woensdag 12 maart 2025 17:45 schreef marky het volgende:
[..]
Jane weet ook hoe de hazen lopen niet te lang blijven janken daar ga je geen stemmen mee winnen.
Hoop dat het ook lekker was voor hun.quote:Op woensdag 12 maart 2025 17:40 schreef lojanda het volgende:
[..]
Daarom juist knap dat ze er toch elke keer wat lekkers van konden maken want er was niet veel anders. En daarbij wordt er veel kerrie gebruikt in de Surinaamse keuken
Ze lag te rollen van het lachen toen ze het kartel kon bestelen, Jaxel toonden dat ze geen enkel geweten hadden, nu ze zelf in het vizier liggen is het natuurlijk altijd weer de ander, nooit zijzelf met hun arrogante gedragquote:Op woensdag 12 maart 2025 17:44 schreef zodeju het volgende:
Jane zegt weer dat ze morgen gaat vlammen.
Heel het kartel bang voor twee mensen.....lijkt wel of ze in twee verschillende toneelstukken speelt,
Maar dat hadden ze niet hèquote:Op woensdag 12 maart 2025 17:46 schreef spapaars het volgende:
[..]
Hoop dat het ook lekker was voor hun.
Voor mij moet er een flinke lepel mango chutney of birambi chutney hot in.
Eens maar ze zijn enorm verwend daar de laatste tijd met de hoeveelheid eten. Vaak hele bergen op die borden.quote:Op woensdag 12 maart 2025 17:51 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ik zou het normale porties noemen
Volgens mij zijn het niet hele grote borden dus lijkt meer dan dat het is denk ikquote:Op woensdag 12 maart 2025 17:52 schreef Lrod01 het volgende:
[..]
Eens maar ze zijn enorm verwend daar de laatste tijd met de hoeveelheid eten. Vaak hele bergen op die borden.
De exit van Milena is het beste wat haar kon overkomen.quote:Op woensdag 12 maart 2025 17:53 schreef Cupfighter het volgende:
Sharice maakt echt een positieve ontwikkeling in het huis vind ik
Deze mensenquote:Op woensdag 12 maart 2025 17:54 schreef Kissingbird het volgende:
Hoor Jordy zeggen dat het lekker is.
Matthie: wat is dit eigenlijk? nootjes?
pijnboompitjes
Jolien heeft Jaxel geroepen, maar die zijn vaak wat sloom om te komen. Ligt aan hunzelfquote:
Echt een simpele ziel hoor die Mattheusquote:Op woensdag 12 maart 2025 17:54 schreef Kissingbird het volgende:
Hoor Jordy zeggen dat het lekker is.
Matthie: wat is dit eigenlijk? nootjes?
pijnboompitjes
Ja denk hetquote:Op woensdag 12 maart 2025 17:59 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Soort pyjama toch?edit: of huispak?
Ik vind het juist leuk, alleen moet ze die pijpen korter makenquote:
Jammer, maar ergens begrijp ik je welquote:Op woensdag 12 maart 2025 18:03 schreef Vergeet-mij-nietjes het volgende:
Ik ga hier van Fok afscheid nemen en misschien tot volgend jaar! En stem goed en hopelijk in het vervolg niet tactisch en dat er iemand gaat winnen eerlijk en het verdient. Ik ga ook van alle sites, waar BB op staat! Ik vind deze BB zo ontzettend sneu en dat mensen liever een onverstaanbare nietszeggend persoon kiest staat mij helemaal tegen! Nu weet ik ook dat NL zo afglijd door veelal het achter elkaar aanlopen en dan zulke verkeerde keuzes maken net zoals nu mensen hier doen in het klein! #Hoedan En dan dadelijk dat er een winnaar uitkomt die het totaal niet verdiend heeft, Jordy! BB die hier zoveel manipuleert en tweespalt zaait! En dan alle reacties zo teleurstellend! 😢👋🏻Ik kijk niet meer!
ja, heb het idee dat ze hem nat heeft opgehangen en is uitgaan rekken,,,,,verleden keer was het niet zo erg dacht ik,quote:Op woensdag 12 maart 2025 18:00 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ik vind het juist leuk, alleen moet ze die pijpen korter maken
Zo echt wel.....was me ook al eerder opgevallen.quote:Op woensdag 12 maart 2025 18:11 schreef humpty het volgende:
Denk dat Jordy best wel netjes is zag vorige week hoe hij zijn koffer had ingepakt
keurige stapeltjes allemaal
Jammer maar ik begrijp je helemaal. Ik heb ook een paar dagen niet gepost en ook niet gekeken want het is allemaal zo triest en zo nep ook hoe BB het laat zijn. Twijfel ook of ik het nog wel leuk genoeg vind om het te blijven volgen en heel eerlijk.. hier vind ik het ook niet echt meer leuk om lezen of te posten.. het is heel vaak te negatief. Ik ben daar zelf ook schuldig aan hoor dus verder geen verwijten naar anderen. Ik kijk het nog even aan maar ik denk dat ik het er ook snel bij zal laten.quote:Op woensdag 12 maart 2025 18:03 schreef Vergeet-mij-nietjes het volgende:
Ik ga hier van Fok afscheid nemen en misschien tot volgend jaar! En stem goed en hopelijk in het vervolg niet tactisch en dat er iemand gaat winnen eerlijk en het verdient. Ik ga ook van alle sites, waar BB op staat! Ik vind deze BB zo ontzettend sneu en dat mensen liever een onverstaanbare nietszeggend persoon kiest staat mij helemaal tegen! Nu weet ik ook dat NL zo afglijd door veelal het achter elkaar aanlopen en dan zulke verkeerde keuzes maken net zoals nu mensen hier doen in het klein! #Hoedan En dan dadelijk dat er een winnaar uitkomt die het totaal niet verdiend heeft, Jordy! BB die hier zoveel manipuleert en tweespalt zaait! En dan alle reacties zo teleurstellend! 😢👋🏻Ik kijk niet meer!
Zeg je nu dat Nederland afglijdt n.a.v BB. Oke. Jammer dat je weggaat ik zou gewoon blijven. Het is maar een programma op tv he.quote:Op woensdag 12 maart 2025 18:05 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Jammer, maar ergens begrijp ik je wel
Haar oma was toch nog niet zo lang geleden daar in het huis?quote:Op woensdag 12 maart 2025 18:14 schreef humpty het volgende:
Zo jammer dat ik die pootje niet kan verstaan zap ook altijd maar weg als het kan
Sharice zucht dat ze zo graag iets van thuis wil horen
Dacht eerst dat het de moeder van Milena was, die trok toen zo de aandacht. Maar die is dood.quote:Op woensdag 12 maart 2025 18:19 schreef Juultje1981 het volgende:
[..]
Haar oma was toch nog niet zo lang geleden daar in het huis?
quote:Op woensdag 12 maart 2025 18:03 schreef Vergeet-mij-nietjes het volgende:
Je kan ook gewoon wegblijven zonder drama, beetje overdreven ditquote:Op woensdag 12 maart 2025 18:05 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Jammer, maar ergens begrijp ik je wel
Ik snap je gevoelquote:Op woensdag 12 maart 2025 18:03 schreef Vergeet-mij-nietjes het volgende:
Jordy is toch door de kijkers gekozen voor de secret mission. Hij is nu eenmaal populair bij vele kijkers, dus niet zo verwonderlijk.quote:Op woensdag 12 maart 2025 18:30 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Ik snap je gevoel
Vooral hoe jordy aan de vrijstelling is gekomen
Veels te makkelijk, wat nu echt voelt alsof BB stuurt
Ja maar belangrijk nu hè tv makenquote:Op woensdag 12 maart 2025 18:32 schreef riri het volgende:
vreselijk kinderlijk gedrag van Axel en Jane, wat een kleuterklasje
Dat heeft BB niet gedaan de kijker heeft Jordy de secret mission gegundquote:Op woensdag 12 maart 2025 18:30 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Ik snap je gevoel
Vooral hoe jordy aan de vrijstelling is gekomen
Veels te makkelijk, wat nu echt voelt alsof BB stuurt
Ik zie het als flirten. Ook dat heletijd zeggen: ik ben je zo zat he.quote:Op woensdag 12 maart 2025 18:32 schreef riri het volgende:
Ze hebben gewoon lol.quote:Op woensdag 12 maart 2025 18:32 schreef riri het volgende:
Nog even alles uit de kast halen, maar zal voor Axel niet veel uitmaken. Benieuwd of ze ook deze avond/nacht weer heel arrogant gaan spreken. Vorige nacht moest iedereen eraan geloven, ex bewoners, kijkers en natuurlijk de andere bewoners.quote:Op woensdag 12 maart 2025 18:32 schreef Juultje1981 het volgende:
[..]
Ja maar belangrijk nu hè tv maken
Poot kan je niet meer voor serieus nemen.quote:Op woensdag 12 maart 2025 18:38 schreef greysbones het volgende:
Pootje
Mijn doel was 2 weken overleven
Jawel hoorquote:Op woensdag 12 maart 2025 18:39 schreef spapaars het volgende:
[..]
Poot kan je niet meer voor serieus nemen.
Heeft hij goed gedaanquote:Op woensdag 12 maart 2025 18:38 schreef greysbones het volgende:
Pootje
Mijn doel was 2 weken overleven
Nee Sharice nam het heel sportief op. Pootje had er wat meer moeite mee dat Sharice op de bank zat.quote:Op woensdag 12 maart 2025 18:49 schreef Ynti het volgende:
Ik val nu binnen, moest werken.
Waren Pootje en Sharice boos dat Sharice nu op de bank zit ipv Pootje, zoals hij gevraagd had.
Ja, dat snap ik.quote:Op woensdag 12 maart 2025 18:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee Sharice nam het heel sportief op. Pootje had er wat meer moeite mee dat Sharice op de bank zat.
Pootje had aangegeven naar huis te willen en op de bank te willen en was wel verbaasd dat ze dat niet gedaan hadden.
Misschien is hij gewoon de slimste.quote:Op woensdag 12 maart 2025 18:49 schreef Dotteke het volgende:
En zo zie maar iemand die eigenlijk niet wil komt ongeschonden bijna toe aan de finale plaats
Kennen we in nl ook gewoonquote:Op woensdag 12 maart 2025 18:51 schreef Jackiegekkie het volgende:
West-Vlaams woordje van de dag:
Couvert(s) = bestek
(geleend van het Franse couverts)
(zeiden Pootje en Sharice in context van tekeningetjes, streepjes krassen op de flaskes)
Verstandig wel van je. Je zit hier voor wat plezier en als je dat niet er uit kan halen is er van weg gaan het beste.quote:Op woensdag 12 maart 2025 18:03 schreef Vergeet-mij-nietjes het volgende:
Wat betekent: geen pijs hebben. Edit: klinkt als pijsquote:Op woensdag 12 maart 2025 18:53 schreef Jackiegekkie het volgende:
[..]
Aha! Ik let op voor een ander West-Vlaams woordje te verklaren dan
Wacht maar tot het weer zaterdag isquote:Op woensdag 12 maart 2025 18:55 schreef greysbones het volgende:
Vind het fijn een groep te zien die in ieder geval weer een beetje normaal doet met elkaar
Ook al zitten ze als ze afgezonderd zijn te fitten op elkaar
ALLEMAAL!
kan dit niet verder in de Slow chat?quote:Op woensdag 12 maart 2025 18:53 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Verstandig wel van je. Je zit hier voor wat plezier en als je dat niet er uit kan halen is er van weg gaan het beste.
quote:Op woensdag 12 maart 2025 18:59 schreef rinardo het volgende:
[..]
kan dit niet verder in de Slow chat?
Gewoon omdat het kanquote:Op woensdag 12 maart 2025 19:01 schreef Li0nHeart het volgende:
Pootje gaat bechamelsaus met tomatenpuree maken. De reden ontgaat mij.
Gaan ze over de pasta doen, als soort tomatensausquote:Op woensdag 12 maart 2025 19:01 schreef Li0nHeart het volgende:
Pootje gaat bechamelsaus met tomatenpuree maken. De reden ontgaat mij.
hmm, zonder meer context kan ik het niet meteen thuisbrengen.quote:Op woensdag 12 maart 2025 18:55 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Wat betekent: geen pijs hebben. Edit: klinkt als pijs
Niet bang zijn?
Heb het Pootje een paar keer horen zeggen vandaag.
Dat zou het goed kunnen betekenen,quote:Op woensdag 12 maart 2025 19:02 schreef Jackiegekkie het volgende:
[..]
hmm, zonder meer context kan ik het niet meteen thuisbrengen.
Enige wat ik zonder context kan bedenken dat het zou kunnen zijn:
Peiz'n = denken - Gepeisd = gedacht
Eigenlijk het Ndl peinzen maar zonder de middelste N
Geen pijs/(ge)peijz hebben, zou dan kunnen betekenen dat hij niet zit te piekeren of ergens niet echt een mening over heeft?
Want daar hoor ik Sharice de laatste dagen wel vaak opmerkingen over maken tegen Pootje, dat hij teveel in zijn gedachten zit, dat hij niet zo moet piekeren etc
Niels deed dat ook. Vond ik zo raar!quote:Op woensdag 12 maart 2025 19:04 schreef Kissingbird het volgende:
Matthie knabbelt weer aan de rauwe pasta
Jolien doet dat blijkbaar ook
Mijn dochter ookquote:Op woensdag 12 maart 2025 19:04 schreef Kissingbird het volgende:
Matthie knabbelt weer aan de rauwe pasta
Jolien doet dat blijkbaar ook
Ik vind het ook raar.quote:Op woensdag 12 maart 2025 19:05 schreef kater1 het volgende:
[..]
Niels deed dat ook. Vond ik zo raar!
Nee zij ookquote:
Kan me niet voorstellen dat het lekker is, maar heb het ook nog nooit geprobeerd en voel ook niet de behoeftequote:
ik lees en volg toch best veel, maar ik zie nog weinig terug van het hard spelen, ze worden steeds softer lijkt het welquote:Op woensdag 12 maart 2025 19:26 schreef Kissingbird het volgende:
Jane vindt het jammer dat iedereen het hard wil spelen en dat zij veel geïncasseerd hebben.
Jaaaa in de sauna zijn ze opeens zuuurquote:Op woensdag 12 maart 2025 19:27 schreef Schakeltopia het volgende:
ach nu is het ineens niet leuk meer
ik ga wel boze brief sturen dat het geluid beter moet hoor.quote:Op woensdag 12 maart 2025 19:28 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Jaaaa in de sauna zijn ze opeens zuuur
en dan zo ineens streamwissel, komt jolien keihard in je oorquote:Op woensdag 12 maart 2025 19:29 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
ik ga wel boze brief sturen dat het geluid beter moet hoor.
niet te doen man
Naaaah ik wou nog schrijven dat ik die bril hem goed vind staan...Krijgt daarmee een net iets intelligentere oogopslag.quote:
Zo vol van zichzelfquote:Op woensdag 12 maart 2025 19:31 schreef Kissingbird het volgende:
Axel : iedereen wil geloven dat je een zwakke speler bent
Axel over Pootje: die moet gewoon ons volgen.
Ik vind het ook mooiquote:Op woensdag 12 maart 2025 19:32 schreef kater1 het volgende:
[..]
Naaaah ik wou nog schrijven dat ik die bril hem goed vind staan...Krijgt daarmee een net iets intelligentere oogopslag.
Zijn lenzen zijn opquote:
wel schattig van hem, hij had natuurlijk niet gedacht zo ver te komenquote:Op woensdag 12 maart 2025 19:33 schreef greysbones het volgende:
[..]
Zijn lenzen zijn op
En moet nieuwe
Die moeten gehaald worden
Beide zijn bijna dertig he.....dan hebben ze elkaar gevonden dat ze dezelfde dingen leuk vinden....quote:Op woensdag 12 maart 2025 18:36 schreef BigBreg83 het volgende:
[..]
Ik zie het als flirten. Ook dat heletijd zeggen: ik ben je zo zat he.
Heerlijk als je jezelf even zo kunt laten gaanquote:
Oke dus axel speeld niet hard. Iedereen doet het zijzelf ookquote:Op woensdag 12 maart 2025 19:26 schreef Kissingbird het volgende:
Jane vindt het jammer dat iedereen het hard wil spelen en dat zij veel geïncasseerd hebben.
Acht die kans heel grootquote:Op woensdag 12 maart 2025 19:44 schreef TheVulture het volgende:
Is er nog een kans dat Sharice niet naar huis gaat eigenlijk?
Die staat er veruit het beste voor dus die blijft lekkerquote:Op woensdag 12 maart 2025 19:44 schreef TheVulture het volgende:
Is er nog een kans dat Sharice niet naar huis gaat eigenlijk?
Ze hebben allemaal al gegeten, risotto van Jordy en Jolien. Maar Pootje lustte het niet en Mattie had nog honger dus die maken nu pasta met bechamel / tomatenpureesausquote:
Toch merk ik dat als andere het doen daar geen waardering voor is maar mensen jankerd worden genoemd.quote:Op woensdag 12 maart 2025 17:47 schreef lojanda het volgende:
Goed van Jane dat ze zegt nog te gaan vlammen morgen… je kan van alles van haar vinden maar opgeven is geen optie voor haar. Vandaag even verdrietig omdat ze samen met haar maatje erop staat en dat mag maar morgen er vol weer tegenaan![]()
En quiche lorraine hadden ze ookquote:Op woensdag 12 maart 2025 19:47 schreef kater1 het volgende:
[..]
Ze hebben allemaal al gegeten, risotto van Jordy en Jolien. Maar Pootje lustte het niet en Mattie had nog honger dus die maken nu pasta met bechamel / tomatenpureesaus
logisch, dankjewelquote:Op woensdag 12 maart 2025 19:47 schreef kater1 het volgende:
[..]
Ze hebben allemaal al gegeten, risotto van Jordy en Jolien. Maar Pootje lustte het niet en Mattie had nog honger dus die maken nu pasta met bechamel / tomatenpureesaus
Dat eeuwige gejat van etenquote:Op woensdag 12 maart 2025 19:48 schreef odie22 het volgende:
[ afbeelding ]
the masterripper strikes again![]()
Ik vind dit zo kinderachtigquote:Op woensdag 12 maart 2025 19:50 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dat eeuwige gejat van eten
Maar weer een mooi bewijs dat Jordy het geen probleem vindt als hij er zelf beter van wordt
oh, dat bedoelen ze met de stagiair, dus niet BB, maar degene die het laddertje op moet klimmen om de munt bovenin die bak te gooien.quote:
vermoed ik ook , axel had het er ook al over vanmiddag of gisterenquote:Op woensdag 12 maart 2025 19:59 schreef Verida het volgende:
[..]
oh, dat bedoelen ze met de stagiair, dus niet BB, maar degene die het laddertje op moet klimmen om de munt bovenin die bak te gooien.
Dan kunnen ze mooi nog ff de sauna in. 🙂quote:Op woensdag 12 maart 2025 20:06 schreef Schakeltopia het volgende:
2300-0200 is de shift van axel en jane
daar komen ze net uit geloof ikquote:Op woensdag 12 maart 2025 20:08 schreef Snensie het volgende:
[..]
Dan kunnen ze mooi nog ff de sauna in. 🙂
Haha ja dat weet ik.quote:Op woensdag 12 maart 2025 20:09 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
daar komen ze net uit geloof ik
ze hebben de zender in hun hand toch? Hebben net gedouched en gaan zich aankleden.quote:Op woensdag 12 maart 2025 20:10 schreef greysbones het volgende:
Axel en Jane
Lopen beide weer door de hut zonder zender
2 x controleer je mic
Nee ze liepen zonder micquote:Op woensdag 12 maart 2025 20:14 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
ze hebben de zender in hun hand toch? Hebben net gedouched en gaan zich aankleden.
Doet me eraan denken: Matti zei daarnet ook iets vreemd?quote:Op woensdag 12 maart 2025 20:13 schreef greysbones het volgende:
Als je een munt hebt moet je gelijk naar binnen
Zegt Jane
Maar ..
ee ze mogen maar 1 munt pakkenquote:Op woensdag 12 maart 2025 20:16 schreef Jackiegekkie het volgende:
[..]
Doet me eraan denken: Matti zei daarnet ook iets vreemd?
Dat Jane de regels niet eens kent. Dat hij vanmorgen zelfs niet anders kon dan die munt te laten vallen, want de regel is (dixit Matti) dat je geen 2 munten mag pakken in 1 shift. Dat BB die dan ongeldig maakt.
Dat is toch door BB nooit gezegd? Dat hebben ze toch zelf verzonnen, om elk om de beurt een munt te pakken? BB heeft trouwens ook nooit de shiften ingedeeld, dus hoezo zouden er geen 2 munten voor dezelfde persoon kunnen vallen in 1 shift....
je mag zoals ik mattie begreep niet met 2 munten tegelijk in je handen staanquote:Op woensdag 12 maart 2025 20:16 schreef Jackiegekkie het volgende:
[..]
Dat Jane de regels niet eens kent. Dat hij vanmorgen zelfs niet anders kon dan die munt te laten vallen, want de regel is (dixit Matti) dat je geen 2 munten mag pakken in 1 shift. Dat BB die dan ongeldig maakt.
Dat is toch door BB nooit gezegd? Dat hebben ze toch zelf verzonnen, om elk om de beurt een munt te pakken? BB heeft trouwens ook nooit de shiften ingedeeld, dus hoezo zouden er geen 2 munten voor dezelfde persoon kunnen vallen in 1 shift....
Volgens mij gaat dat meer om "niet 2 munten in mogen leveren in de DR".quote:Op woensdag 12 maart 2025 20:16 schreef Jackiegekkie het volgende:
[..]
Jepquote:Op woensdag 12 maart 2025 20:18 schreef Ireth het volgende:
[..]
Volgens mij gaat dat meer om "niet 2 munten in mogen leveren in de DR".
Munt gevangen door henkie, inleveren en niet een 2e munt vangen, maar dat moet pietje dan doen. En dan pietje inleveren.
per shift mag je maar 1 munt pakkenquote:Op woensdag 12 maart 2025 20:17 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
je mag zoals ik mattie begreep niet met 2 munten tegelijk in je handen staan
Nee meer per shift maar niet achter elkaarquote:Op woensdag 12 maart 2025 20:18 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
per shift mag je maar 1 munt pakken
Ja, dat hebben ZIJ zelf bedacht. Dat is toch geen regel van BB?quote:Op woensdag 12 maart 2025 20:17 schreef greysbones het volgende:
N
[..]
ee ze mogen maar 1 munt pakken
Daarna een ander
Vanmiddag werd dit ook nog weer gezegd
Door pootje geloof ik
en wie bepaalt de shift, de bewoners, dus dat is niet logisch. dan is je shift dus voorbij na 2 of 3 munten?quote:Op woensdag 12 maart 2025 20:18 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Dus de andere munten kunnen ze gewoon laten rollen?quote:Op woensdag 12 maart 2025 20:18 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Klopt, die shiften hebben ze zelf gemaakt, het mag zelfs dat 1 persoon het 24 uur doet, BB heeft enkel gezegd dat de munten gevangen moeten wordenquote:Op woensdag 12 maart 2025 20:16 schreef Jackiegekkie het volgende:
[..]
Als matt een munt paktquote:Op woensdag 12 maart 2025 20:19 schreef Jackiegekkie het volgende:
[..]
Ja, dat hebben ZIJ zelf bedacht. Dat is toch geen regel van BB?
Want waarom zouden ze anders nog blijven zitten als er al 2 munten gekomen zijn? Dan kun je daar een ganse dag blijven zitten, maar komt er niets want dan gaat BB tegen zijn eigen regels in.
Dan zou er moeten gewisseld worden van zodra er een 2e (of in geval van Kartel een 3e) munt komt, en niet om de zoveel uur.
JA precies, zo dacht ik dus ook.quote:Op woensdag 12 maart 2025 20:19 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
en wie bepaalt de shift, de bewoners, dus dat is niet logisch. dan is je shift dus voorbij na 2 of 3 munten?
nee.. per shift mag je maar 1 munt pakkenquote:Op woensdag 12 maart 2025 20:19 schreef greysbones het volgende:
[..]
Nee meer per shift maar niet achter elkaar
Dit dusquote:Op woensdag 12 maart 2025 20:20 schreef greysbones het volgende:
[..]
Als matt een munt pakt
Moet daarna Jolien ( bijvoorbeeld)
Daarna kan matt weer
Maar niet
Matt
Matt
Matt
Ze hebben de shifts gemaakt en het om de beurt vangen gemaakt , om iedereen evenveel te laten verdienenquote:Op woensdag 12 maart 2025 20:20 schreef Jackiegekkie het volgende:
[..]
JA precies, zo dacht ik dus ook.
Dat mag wel hoor, Matt Matt Matt.quote:Op woensdag 12 maart 2025 20:20 schreef greysbones het volgende:
[..]
Als matt een munt pakt
Daarna kan matt weer
Maar niet
Matt
Matt
Matt
Er is daar in het huis niemand die daar aan twijfeltquote:Op woensdag 12 maart 2025 20:21 schreef Schakeltopia het volgende:
dus mattie heeft gelijk, hij had al een munt vast en kon geen redding bieden
Dan pakt de tweede waar je mee staat de munt.quote:Op woensdag 12 maart 2025 20:19 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Dus de andere munten kunnen ze gewoon laten rollen?
jane welquote:Op woensdag 12 maart 2025 20:21 schreef greysbones het volgende:
[..]
Er is daar in het huis niemand die daar aan twijfelt
Enkel hier
Jupquote:Op woensdag 12 maart 2025 20:21 schreef Schakeltopia het volgende:
Volgens mij hebben ze deze uitleg gekregen achter de schermen in de dbk, want meerdere zeggen het. Maar zo moet het wel gespeeld worden (zeggen ze)quote:Op woensdag 12 maart 2025 20:20 schreef greysbones het volgende:
[..]
Als matt een munt pakt
Daarna kan matt weer
Maar niet
Matt
Matt
Matt
Volgens mij in de shift van Jane en Axel vanmiddagquote:Op woensdag 12 maart 2025 20:22 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Dan pakt de tweede waar je mee staat de munt.
Nog geen 3 per shift geweest ook
Die vind dat Jolien hem dan maar had moeten vangenquote:
Maar hij had niet weg moeten lopen en de boel onbeheerd achter moeten laten, ofwel wachten op Jolien, ofwel wachten op Jaxel voordat hij die munt in ging leverenquote:Op woensdag 12 maart 2025 20:21 schreef Schakeltopia het volgende:
Hij kon toch iemand roepen? I.p.v.weglopen? Of….quote:Op woensdag 12 maart 2025 20:21 schreef Schakeltopia het volgende:
In die shift stonden Matthie en Axel..quote:Op woensdag 12 maart 2025 20:22 schreef greysbones het volgende:
[..]
Volgens mij in de shift van Jane en Axel vanmiddag
Waren er 3
( toen Jane zo verdrietig was )
Is dit over vannacht of een nieuwe munt gevallen?quote:Op woensdag 12 maart 2025 20:21 schreef Flow3r het volgende:
Nou duidelijk toch ? Dan is het Jolien's 'schuld '![]()
Mattie had een munt die hij weg moest brengen en geen tweede mocht vangen, Jaxel was nog niet buiten en toch liep Mattie al weg, hij had dus éerst Jolien moeten roepen voordat hij weg liep, zij had de shift over moeten geven en had dan dus die munt kunnen vangen
ja kanquote:Op woensdag 12 maart 2025 20:23 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Hij kon toch iemand roepen? I.p.v.weglopen? Of….
Jane kwam buiten en ving er gillend 1quote:Op woensdag 12 maart 2025 20:24 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
In die shift stonden Matthie en Axel..(omdat Jane zat te huilen op de slaapkamer.. )
op het laatst stond Jane er even bij en kwam er nog een munt..
En hij had ook niet gedacht dat er meteen weer een munt zou vallen…. Mja BB is onvoorspelbaar.quote:Op woensdag 12 maart 2025 20:23 schreef Snensie het volgende:
Mattie had zowiezo niet weg moeten lopen voordat er iemand anders was. Punt.
Tsja dat hij dan vervolgens de grote onschuld speelt en doet alsof hij het niet begrijpt is Mattie gewoon.
Maar hij mag wel winnen van mij 🙂
Dat was over vannacht, omdat ik ernaar vroeg dat Matti daarnet (na een woordenwisseling met Jane) iets zei over: ik mocht sowieso gene 2 munten na elkaar pakken.quote:Op woensdag 12 maart 2025 20:24 schreef Droopie het volgende:
[..]
Is dit over vannacht of een nieuwe munt gevallen?
Ja dat was eigenlijk de shift van Axel en Jane..quote:Op woensdag 12 maart 2025 20:25 schreef greysbones het volgende:
[..]
Jane kwam buiten en ving er gillend 1
Eind shift ving ze er 1 voor de neus van pootje weg
Volgens mochten ze maar 1 munt tegelijkertijd hoor.quote:Op woensdag 12 maart 2025 20:26 schreef Jackiegekkie het volgende:
[..]
Dat was over vannacht, omdat ik ernaar vroeg dat Matti daarnet (na een woordenwisseling met Jane) iets zei over: ik mocht sowieso gene 2 munten na elkaar pakken.
en ik ben ervan overtuigd dat dat helemaal geen regel van BB is, maar dat ze dat zelf hebben verzonnen. Omdat ze meteen overeen kwamen dat ze om en om zouden vangen, zodat iedereen evenveel kan verdienen. En omdat ze gewoon echt NOOIT goed luisteren naar BB en ondertussen ervan overtuigd zijn dat hun eigen regels de regels zijn die BB zei
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |