Nee Sharice nam het heel sportief op. Pootje had er wat meer moeite mee dat Sharice op de bank zat.quote:Op woensdag 12 maart 2025 18:49 schreef Ynti het volgende:
Ik val nu binnen, moest werken.
Waren Pootje en Sharice boos dat Sharice nu op de bank zit ipv Pootje, zoals hij gevraagd had.
Ja, dat snap ik.quote:Op woensdag 12 maart 2025 18:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee Sharice nam het heel sportief op. Pootje had er wat meer moeite mee dat Sharice op de bank zat.
Pootje had aangegeven naar huis te willen en op de bank te willen en was wel verbaasd dat ze dat niet gedaan hadden.
Misschien is hij gewoon de slimste.quote:Op woensdag 12 maart 2025 18:49 schreef Dotteke het volgende:
En zo zie maar iemand die eigenlijk niet wil komt ongeschonden bijna toe aan de finale plaats
Kennen we in nl ook gewoonquote:Op woensdag 12 maart 2025 18:51 schreef Jackiegekkie het volgende:
West-Vlaams woordje van de dag:
Couvert(s) = bestek
(geleend van het Franse couverts)
(zeiden Pootje en Sharice in context van tekeningetjes, streepjes krassen op de flaskes)
Verstandig wel van je. Je zit hier voor wat plezier en als je dat niet er uit kan halen is er van weg gaan het beste.quote:Op woensdag 12 maart 2025 18:03 schreef Vergeet-mij-nietjes het volgende:
Ik ga hier van Fok afscheid nemen en misschien tot volgend jaar! En stem goed en hopelijk in het vervolg niet tactisch en dat er iemand gaat winnen eerlijk en het verdient. Ik ga ook van alle sites, waar BB op staat! Ik vind deze BB zo ontzettend sneu en dat mensen liever een onverstaanbare nietszeggend persoon kiest staat mij helemaal tegen! Nu weet ik ook dat NL zo afglijd door veelal het achter elkaar aanlopen en dan zulke verkeerde keuzes maken net zoals nu mensen hier doen in het klein! #Hoedan En dan dadelijk dat er een winnaar uitkomt die het totaal niet verdiend heeft, Jordy! BB die hier zoveel manipuleert en tweespalt zaait! En dan alle reacties zo teleurstellend! 😢👋🏻Ik kijk niet meer!
Wat betekent: geen pijs hebben. Edit: klinkt als pijsquote:Op woensdag 12 maart 2025 18:53 schreef Jackiegekkie het volgende:
[..]
Aha! Ik let op voor een ander West-Vlaams woordje te verklaren dan
Wacht maar tot het weer zaterdag isquote:Op woensdag 12 maart 2025 18:55 schreef greysbones het volgende:
Vind het fijn een groep te zien die in ieder geval weer een beetje normaal doet met elkaar
Ook al zitten ze als ze afgezonderd zijn te fitten op elkaar
ALLEMAAL!
kan dit niet verder in de Slow chat?quote:Op woensdag 12 maart 2025 18:53 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Verstandig wel van je. Je zit hier voor wat plezier en als je dat niet er uit kan halen is er van weg gaan het beste.
quote:Op woensdag 12 maart 2025 18:59 schreef rinardo het volgende:
[..]
kan dit niet verder in de Slow chat?
Gewoon omdat het kanquote:Op woensdag 12 maart 2025 19:01 schreef Li0nHeart het volgende:
Pootje gaat bechamelsaus met tomatenpuree maken. De reden ontgaat mij.
Gaan ze over de pasta doen, als soort tomatensausquote:Op woensdag 12 maart 2025 19:01 schreef Li0nHeart het volgende:
Pootje gaat bechamelsaus met tomatenpuree maken. De reden ontgaat mij.
hmm, zonder meer context kan ik het niet meteen thuisbrengen.quote:Op woensdag 12 maart 2025 18:55 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Wat betekent: geen pijs hebben. Edit: klinkt als pijs
Niet bang zijn?
Heb het Pootje een paar keer horen zeggen vandaag.
Dat zou het goed kunnen betekenen,quote:Op woensdag 12 maart 2025 19:02 schreef Jackiegekkie het volgende:
[..]
hmm, zonder meer context kan ik het niet meteen thuisbrengen.
Enige wat ik zonder context kan bedenken dat het zou kunnen zijn:
Peiz'n = denken - Gepeisd = gedacht
Eigenlijk het Ndl peinzen maar zonder de middelste N
Geen pijs/(ge)peijz hebben, zou dan kunnen betekenen dat hij niet zit te piekeren of ergens niet echt een mening over heeft?
Want daar hoor ik Sharice de laatste dagen wel vaak opmerkingen over maken tegen Pootje, dat hij teveel in zijn gedachten zit, dat hij niet zo moet piekeren etc
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |