per shift mag je maar 1 munt pakkenquote:Op woensdag 12 maart 2025 20:17 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
je mag zoals ik mattie begreep niet met 2 munten tegelijk in je handen staan
Nee meer per shift maar niet achter elkaarquote:Op woensdag 12 maart 2025 20:18 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
per shift mag je maar 1 munt pakken
Ja, dat hebben ZIJ zelf bedacht. Dat is toch geen regel van BB?quote:Op woensdag 12 maart 2025 20:17 schreef greysbones het volgende:
N
[..]
ee ze mogen maar 1 munt pakken
Daarna een ander
Vanmiddag werd dit ook nog weer gezegd
Door pootje geloof ik
en wie bepaalt de shift, de bewoners, dus dat is niet logisch. dan is je shift dus voorbij na 2 of 3 munten?quote:Op woensdag 12 maart 2025 20:18 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Dus de andere munten kunnen ze gewoon laten rollen?quote:Op woensdag 12 maart 2025 20:18 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Klopt, die shiften hebben ze zelf gemaakt, het mag zelfs dat 1 persoon het 24 uur doet, BB heeft enkel gezegd dat de munten gevangen moeten wordenquote:Op woensdag 12 maart 2025 20:16 schreef Jackiegekkie het volgende:
[..]
Doet me eraan denken: Matti zei daarnet ook iets vreemd?
Dat Jane de regels niet eens kent. Dat hij vanmorgen zelfs niet anders kon dan die munt te laten vallen, want de regel is (dixit Matti) dat je geen 2 munten mag pakken in 1 shift. Dat BB die dan ongeldig maakt.
Dat is toch door BB nooit gezegd? Dat hebben ze toch zelf verzonnen, om elk om de beurt een munt te pakken? BB heeft trouwens ook nooit de shiften ingedeeld, dus hoezo zouden er geen 2 munten voor dezelfde persoon kunnen vallen in 1 shift....
Als matt een munt paktquote:Op woensdag 12 maart 2025 20:19 schreef Jackiegekkie het volgende:
[..]
Ja, dat hebben ZIJ zelf bedacht. Dat is toch geen regel van BB?
Want waarom zouden ze anders nog blijven zitten als er al 2 munten gekomen zijn? Dan kun je daar een ganse dag blijven zitten, maar komt er niets want dan gaat BB tegen zijn eigen regels in.
Dan zou er moeten gewisseld worden van zodra er een 2e (of in geval van Kartel een 3e) munt komt, en niet om de zoveel uur.
JA precies, zo dacht ik dus ook.quote:Op woensdag 12 maart 2025 20:19 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
en wie bepaalt de shift, de bewoners, dus dat is niet logisch. dan is je shift dus voorbij na 2 of 3 munten?
nee.. per shift mag je maar 1 munt pakkenquote:Op woensdag 12 maart 2025 20:19 schreef greysbones het volgende:
[..]
Nee meer per shift maar niet achter elkaar
Dit dusquote:Op woensdag 12 maart 2025 20:20 schreef greysbones het volgende:
[..]
Als matt een munt pakt
Moet daarna Jolien ( bijvoorbeeld)
Daarna kan matt weer
Maar niet
Matt
Matt
Matt
Ze hebben de shifts gemaakt en het om de beurt vangen gemaakt , om iedereen evenveel te laten verdienenquote:Op woensdag 12 maart 2025 20:20 schreef Jackiegekkie het volgende:
[..]
JA precies, zo dacht ik dus ook.
Dat mag wel hoor, Matt Matt Matt.quote:Op woensdag 12 maart 2025 20:20 schreef greysbones het volgende:
[..]
Als matt een munt pakt
Daarna kan matt weer
Maar niet
Matt
Matt
Matt
Er is daar in het huis niemand die daar aan twijfeltquote:Op woensdag 12 maart 2025 20:21 schreef Schakeltopia het volgende:
dus mattie heeft gelijk, hij had al een munt vast en kon geen redding bieden
Dan pakt de tweede waar je mee staat de munt.quote:Op woensdag 12 maart 2025 20:19 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Dus de andere munten kunnen ze gewoon laten rollen?
jane welquote:Op woensdag 12 maart 2025 20:21 schreef greysbones het volgende:
[..]
Er is daar in het huis niemand die daar aan twijfelt
Enkel hier
Jupquote:Op woensdag 12 maart 2025 20:21 schreef Schakeltopia het volgende:
Volgens mij hebben ze deze uitleg gekregen achter de schermen in de dbk, want meerdere zeggen het. Maar zo moet het wel gespeeld worden (zeggen ze)quote:Op woensdag 12 maart 2025 20:20 schreef greysbones het volgende:
[..]
Als matt een munt pakt
Daarna kan matt weer
Maar niet
Matt
Matt
Matt
Volgens mij in de shift van Jane en Axel vanmiddagquote:Op woensdag 12 maart 2025 20:22 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Dan pakt de tweede waar je mee staat de munt.
Nog geen 3 per shift geweest ook
Die vind dat Jolien hem dan maar had moeten vangenquote:
Maar hij had niet weg moeten lopen en de boel onbeheerd achter moeten laten, ofwel wachten op Jolien, ofwel wachten op Jaxel voordat hij die munt in ging leverenquote:Op woensdag 12 maart 2025 20:21 schreef Schakeltopia het volgende:
Hij kon toch iemand roepen? I.p.v.weglopen? Of….quote:Op woensdag 12 maart 2025 20:21 schreef Schakeltopia het volgende:
In die shift stonden Matthie en Axel..quote:Op woensdag 12 maart 2025 20:22 schreef greysbones het volgende:
[..]
Volgens mij in de shift van Jane en Axel vanmiddag
Waren er 3
( toen Jane zo verdrietig was )
Is dit over vannacht of een nieuwe munt gevallen?quote:Op woensdag 12 maart 2025 20:21 schreef Flow3r het volgende:
Nou duidelijk toch ? Dan is het Jolien's 'schuld '![]()
Mattie had een munt die hij weg moest brengen en geen tweede mocht vangen, Jaxel was nog niet buiten en toch liep Mattie al weg, hij had dus éerst Jolien moeten roepen voordat hij weg liep, zij had de shift over moeten geven en had dan dus die munt kunnen vangen
ja kanquote:Op woensdag 12 maart 2025 20:23 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Hij kon toch iemand roepen? I.p.v.weglopen? Of….
Jane kwam buiten en ving er gillend 1quote:Op woensdag 12 maart 2025 20:24 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
In die shift stonden Matthie en Axel..(omdat Jane zat te huilen op de slaapkamer.. )
op het laatst stond Jane er even bij en kwam er nog een munt..
En hij had ook niet gedacht dat er meteen weer een munt zou vallen…. Mja BB is onvoorspelbaar.quote:Op woensdag 12 maart 2025 20:23 schreef Snensie het volgende:
Mattie had zowiezo niet weg moeten lopen voordat er iemand anders was. Punt.
Tsja dat hij dan vervolgens de grote onschuld speelt en doet alsof hij het niet begrijpt is Mattie gewoon.
Maar hij mag wel winnen van mij 🙂
Dat was over vannacht, omdat ik ernaar vroeg dat Matti daarnet (na een woordenwisseling met Jane) iets zei over: ik mocht sowieso gene 2 munten na elkaar pakken.quote:Op woensdag 12 maart 2025 20:24 schreef Droopie het volgende:
[..]
Is dit over vannacht of een nieuwe munt gevallen?
Hij liep over naar de andere streamquote:
Ja dat was eigenlijk de shift van Axel en Jane..quote:Op woensdag 12 maart 2025 20:25 schreef greysbones het volgende:
[..]
Jane kwam buiten en ving er gillend 1
Eind shift ving ze er 1 voor de neus van pootje weg
Volgens mochten ze maar 1 munt tegelijkertijd hoor.quote:Op woensdag 12 maart 2025 20:26 schreef Jackiegekkie het volgende:
[..]
Dat was over vannacht, omdat ik ernaar vroeg dat Matti daarnet (na een woordenwisseling met Jane) iets zei over: ik mocht sowieso gene 2 munten na elkaar pakken.
en ik ben ervan overtuigd dat dat helemaal geen regel van BB is, maar dat ze dat zelf hebben verzonnen. Omdat ze meteen overeen kwamen dat ze om en om zouden vangen, zodat iedereen evenveel kan verdienen. En omdat ze gewoon echt NOOIT goed luisteren naar BB en ondertussen ervan overtuigd zijn dat hun eigen regels de regels zijn die BB zei
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |