daar komen ze net uit geloof ikquote:Op woensdag 12 maart 2025 20:08 schreef Snensie het volgende:
[..]
Dan kunnen ze mooi nog ff de sauna in. 🙂
Haha ja dat weet ik.quote:Op woensdag 12 maart 2025 20:09 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
daar komen ze net uit geloof ik
ze hebben de zender in hun hand toch? Hebben net gedouched en gaan zich aankleden.quote:Op woensdag 12 maart 2025 20:10 schreef greysbones het volgende:
Axel en Jane
Lopen beide weer door de hut zonder zender
2 x controleer je mic
Nee ze liepen zonder micquote:Op woensdag 12 maart 2025 20:14 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
ze hebben de zender in hun hand toch? Hebben net gedouched en gaan zich aankleden.
Doet me eraan denken: Matti zei daarnet ook iets vreemd?quote:Op woensdag 12 maart 2025 20:13 schreef greysbones het volgende:
Als je een munt hebt moet je gelijk naar binnen
Zegt Jane
Maar ..
ee ze mogen maar 1 munt pakkenquote:Op woensdag 12 maart 2025 20:16 schreef Jackiegekkie het volgende:
[..]
Doet me eraan denken: Matti zei daarnet ook iets vreemd?
Dat Jane de regels niet eens kent. Dat hij vanmorgen zelfs niet anders kon dan die munt te laten vallen, want de regel is (dixit Matti) dat je geen 2 munten mag pakken in 1 shift. Dat BB die dan ongeldig maakt.
Dat is toch door BB nooit gezegd? Dat hebben ze toch zelf verzonnen, om elk om de beurt een munt te pakken? BB heeft trouwens ook nooit de shiften ingedeeld, dus hoezo zouden er geen 2 munten voor dezelfde persoon kunnen vallen in 1 shift....
je mag zoals ik mattie begreep niet met 2 munten tegelijk in je handen staanquote:Op woensdag 12 maart 2025 20:16 schreef Jackiegekkie het volgende:
[..]
Dat Jane de regels niet eens kent. Dat hij vanmorgen zelfs niet anders kon dan die munt te laten vallen, want de regel is (dixit Matti) dat je geen 2 munten mag pakken in 1 shift. Dat BB die dan ongeldig maakt.
Dat is toch door BB nooit gezegd? Dat hebben ze toch zelf verzonnen, om elk om de beurt een munt te pakken? BB heeft trouwens ook nooit de shiften ingedeeld, dus hoezo zouden er geen 2 munten voor dezelfde persoon kunnen vallen in 1 shift....
Volgens mij gaat dat meer om "niet 2 munten in mogen leveren in de DR".quote:Op woensdag 12 maart 2025 20:16 schreef Jackiegekkie het volgende:
[..]
Jepquote:Op woensdag 12 maart 2025 20:18 schreef Ireth het volgende:
[..]
Volgens mij gaat dat meer om "niet 2 munten in mogen leveren in de DR".
Munt gevangen door henkie, inleveren en niet een 2e munt vangen, maar dat moet pietje dan doen. En dan pietje inleveren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |