Daarom juist knap dat ze er toch elke keer wat lekkers van konden maken want er was niet veel anders. En daarbij wordt er veel kerrie gebruikt in de Surinaamse keukenquote:Op woensdag 12 maart 2025 17:35 schreef marky het volgende:
[..]
Sorry maar die stonden ook te prutsen. Overal maar Kerrie indoen en dan zeggen is surinaams...
Dit jaar is het echt niet best.
Wat een verschil zeg! Had dit niet verwacht.quote:Op woensdag 12 maart 2025 17:39 schreef rinardo het volgende:
Dit is wel heel duidelijk
[ link | afbeelding ]
ik vond dat echt heel knap, geen zout, geen kruiden en toch maar elke keer weer iets lekkers op tafel zettenquote:Op woensdag 12 maart 2025 17:40 schreef lojanda het volgende:
[..]
Daarom juist knap dat ze er toch elke keer wat lekkers van konden maken want er was niet veel anders. En daarbij wordt er veel kerrie gebruikt in de Surinaamse keuken
Ik zie Sharice zomaar winnen ook. Die heeft reuze stappen gemaakt in populariteit sinds Milena weg is.quote:Op woensdag 12 maart 2025 17:39 schreef rinardo het volgende:
[ link | afbeelding ]
Sharice redt het wel , dan ga ik voor Janequote:Op woensdag 12 maart 2025 17:39 schreef rinardo het volgende:
[ link | afbeelding ]
Idd en zeker na dat hele slob gebeuren was het helemaal een heerlijke maaltijd.quote:Op woensdag 12 maart 2025 17:41 schreef Verida het volgende:
[..]
ik vond dat echt heel knap, geen zout, geen kruiden en toch maar elke keer weer iets lekkers op tafel zetten
Ik ben benieuwd welk beeld de insta poll van Salar gaat geven. Ik vermoed dat daar wat meer de aanhang van Jane zit.quote:Op woensdag 12 maart 2025 17:39 schreef rinardo het volgende:
[ link | afbeelding ]
Is ze sinds vanaf dag 1 al constant mee bezig. Het is allemaal 1 grote act bij dat kind en zoveel mensen trappen er nog steeds in.quote:Op woensdag 12 maart 2025 17:42 schreef humpty het volgende:
Please Jane stop met steeds in die camera te kijken
Jane weet ook hoe de hazen lopen niet te lang blijven janken daar ga je geen stemmen mee winnen.quote:Op woensdag 12 maart 2025 17:41 schreef Kissingbird het volgende:
Sharice: ze is herboren he (Jane)
Pootje: meiske toch
Sharice: ja lachen he (verstond de rest niet)
quote:Op woensdag 12 maart 2025 17:45 schreef marky het volgende:
[..]
Jane weet ook hoe de hazen lopen niet te lang blijven janken daar ga je geen stemmen mee winnen.
Hoop dat het ook lekker was voor hun.quote:Op woensdag 12 maart 2025 17:40 schreef lojanda het volgende:
[..]
Daarom juist knap dat ze er toch elke keer wat lekkers van konden maken want er was niet veel anders. En daarbij wordt er veel kerrie gebruikt in de Surinaamse keuken
Ze lag te rollen van het lachen toen ze het kartel kon bestelen, Jaxel toonden dat ze geen enkel geweten hadden, nu ze zelf in het vizier liggen is het natuurlijk altijd weer de ander, nooit zijzelf met hun arrogante gedragquote:Op woensdag 12 maart 2025 17:44 schreef zodeju het volgende:
Jane zegt weer dat ze morgen gaat vlammen.
Heel het kartel bang voor twee mensen.....lijkt wel of ze in twee verschillende toneelstukken speelt,
Maar dat hadden ze niet hèquote:Op woensdag 12 maart 2025 17:46 schreef spapaars het volgende:
[..]
Hoop dat het ook lekker was voor hun.
Voor mij moet er een flinke lepel mango chutney of birambi chutney hot in.
Eens maar ze zijn enorm verwend daar de laatste tijd met de hoeveelheid eten. Vaak hele bergen op die borden.quote:Op woensdag 12 maart 2025 17:51 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ik zou het normale porties noemen
Volgens mij zijn het niet hele grote borden dus lijkt meer dan dat het is denk ikquote:Op woensdag 12 maart 2025 17:52 schreef Lrod01 het volgende:
[..]
Eens maar ze zijn enorm verwend daar de laatste tijd met de hoeveelheid eten. Vaak hele bergen op die borden.
De exit van Milena is het beste wat haar kon overkomen.quote:Op woensdag 12 maart 2025 17:53 schreef Cupfighter het volgende:
Sharice maakt echt een positieve ontwikkeling in het huis vind ik
Deze mensenquote:Op woensdag 12 maart 2025 17:54 schreef Kissingbird het volgende:
Hoor Jordy zeggen dat het lekker is.
Matthie: wat is dit eigenlijk? nootjes?
pijnboompitjes
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |