SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar FebruariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bekijk deze YouTube-video![]()
fail...
Het is Katootje die naar de botermarkt ging![]()
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@![]()
bandje inhuren. 1500 rekenen minimaal voor avondje, dat is hoe het is
enne geen trance of huur DJ in zonder band, die zijn goedkoper ja.
Do what you love, love what you do!![]()
Nee KaToetje @mailyquote:Op dinsdag 11 maart 2025 21:27 schreef Sally het volgende:
fail...
![]()
Nee dat niet. Maar bijvoorbeeld.quote:Op dinsdag 11 maart 2025 21:24 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ja maar je krijgt geen 25 eur per uur voor opbouwen, dr heenreizen, soundcheck etc?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Well, life can be a riot
I can be the pilot provided that it's private
I got the world to worry about![]()
ja toch. zetten play aan en doen ff wat met Freq modulatie heen en terug.quote:
Vooral veel handjes wapperen en muziek van andere muzikanten draaien.
Zeker in amateur sfeer heb je er hoop van.
Is geen echte live muziek he? Begrijp dat wel.Do what you love, love what you do!![]()
Wat een ongelofelijke faal om hier niet gewoon Trance Klok van te maken
Well, life can be a riot
Dat boeit niet.quote:Op dinsdag 11 maart 2025 21:29 schreef kree het volgende:
Is geen echte live muziek he? Begrijp dat wel.How can I make this topic about me?![]()
quote:Op dinsdag 11 maart 2025 21:30 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Bekijk deze YouTube-video!
![]()
De gemiddelde DJ is óók producer van z'n eigen werk he? Martin Garrix produceert z'n eigen dingen. Afrojack idem. Het zijn geen Paris Hiltonnetjes die alles door iemand anders laten produceren en alleen maar een stickje aangeleverd krijgen en aan knoppen draaien.quote:Op dinsdag 11 maart 2025 21:29 schreef kree het volgende:
[..]
ja toch. zetten play aan en doen ff wat met Frec modulatie heen en terug.
Is geen echte live muziek he? Begrijp dat wel.
Durf te wedden dat de gemiddelde DJ qua muzikaliteit echt niet onder doet aan een fatsoenlijke bandmuzikant. Sowieso door CON-STANT maar bezig te zijn met hoe dingen in elkaar overlopen én steeds maar weer hooks te moeten verzinnen, daar moet je onwijs muzikaal voor zijn.Well, life can be a riot
Dit is super denigrerend zeg..... Jeetje.quote:Op dinsdag 11 maart 2025 21:29 schreef kree het volgende:
[..]
ja toch. zetten play aan en doen ff wat met Freq modulatie heen en terug.
Zeker in amateur sfeer heb je er hoop van.How can I make this topic about me?![]()
blijkbaar niet nee? maar is toch jammer, want ze halen het daar wel van daan. alle dj.quote:
Zoek maar eens op James Hype. Wat die man kan is echt ongekend....How can I make this topic about me?![]()
eens wel, maar ze kunnen niet met originele gespeelde dingen die ze opleuken om het zo maar te zeggen.quote:Op dinsdag 11 maart 2025 21:30 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
De gemiddelde DJ is óók producer van z'n eigen werk he? Martin Garrix produceert z'n eigen dingen. Afrojack idem. Het zijn geen Paris Hiltonnetjes die alles door iemand anders laten produceren en alleen maar een stickje aangeleverd krijgen en aan knoppen draaien.
Durf te wedden dat de gemiddelde DJ qua muzikaliteit echt niet onder doet aan een fatsoenlijke bandmuzikant. Sowieso door CON-STANT maar bezig te zijn met hoe dingen in elkaar overlopen én steeds maar weer hooks te moeten verzinnen, daar moet je onwijs muzikaal voor zijn.
Ben er niet echt tegen trouwens he dat hele idee?
Maargoed soms krijgen ze meer credits als voor wie het eigenlijk verzonnen denk ik?Do what you love, love what you do!![]()
Die kan de boel wel goed ophypen?quote:Op dinsdag 11 maart 2025 21:32 schreef gebrokenglas het volgende:
Zoek maar eens op James Hype. Wat die man kan is echt ongekend....![]()
![]()
Joh er zijn DJs die echt niets anders doen dan een stickje aangeleverd krijgen en op play drukken. Met alle respect, kijk naar een Paris Hilton of een Viktor Verhulst. Maar de échte pro's doen alles zelf. schrijven, spelen, produceren, DJen, die zijn super getalenteerd. HALLO!?!?!?!?!? DAFT PUNK!?!?!?!
Wat dacht je van die hip-hop gasten die veel gebruik maken van samples. Die gebruiken ook werk van andere mensen. James Brown word kneiterveel gesampled. Heel veel oude Motown word óók gebruikt. Maar je moet echt over een belachelijke hoeveelheid talent bezitten wil je daar iets muzikaals van kunnen maken wat lekker flowt, catchy is en niet klinkt als een sample.Well, life can be a riot
Onzin.quote:Op dinsdag 11 maart 2025 21:33 schreef kree het volgende:
[..]
eens wel, maar ze kunnen neit met originele gespeelde dingen die ze opleuken om het zo maar te zeggen.Well, life can be a riot
Ik wist niet wat ik las inderdaad.quote:Op dinsdag 11 maart 2025 21:36 schreef ToT het volgende:
[..]
Mensen zijn een paar keren flink stilgevallen na je verhalen over de pech die je hebt gehad.How can I make this topic about me?![]()
nou de aantal grote hits die ik ken iig. want luister het wel?quote:
Maar kan er heel aantal opnoemen die eigenlijk muzikaal niet van de DJ zijn maar van een oud klassiek stuk?Do what you love, love what you do!![]()
Wat wil je nu zeggen dan? Dat DJ's niet echt muziek maken maar live bands wel?quote:Op dinsdag 11 maart 2025 21:37 schreef kree het volgende:
[..]
nou de aantal grote hits die ik ken iig. want luister het wel?
Maar kan er heel aantal opnoemen die eigenlijk muzikaal niet van de DJ zijn maar van een oud klassiek stuk?
"ff wat met Freq modulatie heen en terug."How can I make this topic about me?![]()
quote:Op dinsdag 11 maart 2025 21:38 schreef KoningWouter het volgende:
[ afbeelding ]
Ook Ableton Live aan het downloaden
How can I make this topic about me?![]()
quote:Op dinsdag 11 maart 2025 21:38 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Wat wil je nu zeggen dan? Dat DJ's niet echt muziek maken maar live bands wel?Heb je ff tot morgenochtend een uurtje of 10 - 11 voor deze discussie?
Het is ook echt elke keer wat he!
![]()
![]()
Ja maar dat is niks anders dan wat HipHop/Rap artiesten doen met sampling he?quote:Op dinsdag 11 maart 2025 21:37 schreef kree het volgende:
[..]
nou de aantal grote hits die ik ken iig. want luister het wel?
Maar kan er heel aantal opnoemen die eigenlijk muzikaal niet van de DJ zijn maar van een oud klassiek stuk?
Een DJ maakt er zijn eigen ding van door het te verknippen/plakken, en te beatmatchen en te kijken wat waar past. Adagio For Strings van Tiesto is een geweldig voorbeeld.
Kanye West heeft ook een ton Motown nummers compleet verknipt en versampled en er iets fris en nieuws van gemaakt.
Niets anders dan respect kan ik daar voor hebben, die mensen hebben talent op een manier waar ik niet bij kan, dat is écht wel ff wat anders dan "gewoon" een gitaar vast pakken en G/C/D raggen.Well, life can be a riot
Oh stopt het deze keer eerder?quote:Op dinsdag 11 maart 2025 21:39 schreef ToT het volgende:
[..]Heb je ff tot morgenochtend een uurtje of 10 - 11 voor deze discussie?
![]()
Echt zon discussie die eindeloos kan doorgaan iddquote:Op dinsdag 11 maart 2025 21:39 schreef ToT het volgende:
:')![]()
Nee ik ga zo naar bed. Het was een hele lange dag vandaag en ik ben kapot moe.quote:Op dinsdag 11 maart 2025 21:39 schreef ToT het volgende:
How can I make this topic about me?![]()
Misschien masturbeert 'ie zo.quote:Op dinsdag 11 maart 2025 21:38 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Wat wil je nu zeggen dan? Dat DJ's niet echt muziek maken maar live bands wel?
"ff wat met Freq modulatie heen en terug."
Ff met Freg Modulatie heen/terug.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Well, life can be a riot
nee helemaal niet, maar dat de muziek gemaakt is uiteindelijk door bands, of ook trouwens klassiek en dat DJ er makkelijk beat onder zetten en opleuken ter tijd he dus.quote:Op dinsdag 11 maart 2025 21:38 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Wat wil je nu zeggen dan? Dat DJ's niet echt muziek maken maar live bands wel?
Niks mis mee, maar laten we even misverstand uit de wereld roepen dat hun "GOD" Dj dit verzonnen hadden, want is kopie en aanpassing erop. en dat is hun hit geweest vooral.Do what you love, love what you do!![]()
Ik snap serieus niet hoe iemand keer op keer met een volstrekt debiele stelling kan komen en zich er zo enorm in vast kan bijten!quote:Op dinsdag 11 maart 2025 21:39 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Echt zon discussie die eindeloos kan doorgaan idd![]()
![]()
Ja. splice.com voor samples. Is niet gratis trouwens.quote:Op dinsdag 11 maart 2025 21:39 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Enig idee hoe ik aan geluidjes kom?How can I make this topic about me?![]()
Oeffff minder, man!quote:Op dinsdag 11 maart 2025 21:40 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nee ik ga zo naar bed. Het was een hele lange dag vandaag en ik ben kapot moe.
Take it easy he!![]()
![]()
Misschien heb je hier wat aan:quote:Op dinsdag 11 maart 2025 21:38 schreef KoningWouter het volgende:
[ afbeelding ]
Ook Ableton Live aan het downloaden
Bekijk deze YouTube-videoHow can I make this topic about me?![]()
Joh Kree, er zijn ook bandjes die muziek van anderen naspelen met hun eigen twist (ik zit er in eenquote:Op dinsdag 11 maart 2025 21:40 schreef kree het volgende:
[..]
nee helemaal niet, maar dat de muziek gemaakt is uiteindelijk door bands, of ook trouwens klassiek en dat DJ er makkelijk beat onder zetten en opleuken ter tijd he dus.
Niks mis mee, maar laten we even misverstand uit de wereld roepen dat hun "GOD" Dj dit verzonnen hadden, want is kopie en aanpassing erop. en dat is hun hit geweest vooral.) maakt ze niet minder taletnvol.
En "makkelijk beat onder zetten en opleuken" is echt een achterlijk statement. Je moet echt wel weten wat je doet met beatmatching, ruimte overlaten, het in een nieuw jasje steken maar tóch herkenbaar houden.
Man3Well, life can be a riot
Dus omdat ze ook muziek coveren, zijn alle originele nummers die ze zelf componeren voor het gemak ook maar gejatquote:Op dinsdag 11 maart 2025 21:40 schreef kree het volgende:
[..]
nee helemaal niet, maar dat de muziek gemaakt is uiteindelijk door bands, of ook trouwens klassiek en dat DJ er makkelijk beat onder zetten en opleuken ter tijd he dus.
Niks mis mee, maar laten we even misverstand uit de wereld roepen dat hun "GOD" Dj dit verzonnen hadden, want is kopie en aanpassing erop. en dat is hun hit geweest vooral.![]()
![]()
Damn dat is duur zeg.quote:Op dinsdag 11 maart 2025 21:40 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja. splice.com voor samples. Is niet gratis trouwens.
Ik ga wel op zoek naar gratis website.![]()
weet ik, ik ben er ook niet echt tegen, maar ben het niet zo eens met dat niemand dan meer weet waar het vandaan komt, niet de DJ was de genius he?quote:Op dinsdag 11 maart 2025 21:39 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Ja maar dat is niks anders dan wat HipHop/Rap artiesten doen met sampling he?
Een DJ maakt er zijn eigen ding van door het te verknippen/plakken, en te beatmatchen en te kijken wat waar past. Adagio For Strings van Tiesto is een geweldig voorbeeld.
Kanye West heeft ook een ton Motown nummers compleet verknipt en versampled en er iets fris en nieuws van gemaakt.
Niets anders dan respect kan ik daar voor hebben, die mensen hebben talent op een manier waar ik niet bij kan, dat is écht wel ff wat anders dan "gewoon" een gitaar vast pakken en G/C/D raggen.
De originele componist wel. en daar halen ze het vandaan, zolang dat iedereen begrijpt, dan heb ik er vrede mee.
En dat iedereen er weer met volle teugen intraptquote:Op dinsdag 11 maart 2025 21:40 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik snap serieus niet hoe iemand keer op keer met een volstrekt debiele stelling kan komen en zich er zo enorm in vast kan bijten!![]()
![]()
Ja, die tekst was inderdaad vrij naar Catootjequote:Op dinsdag 11 maart 2025 21:27 schreef Sally het volgende:
fail...
![]()
![]()
Zal kree z'n bandje echt alleen maar zelfgemaakte muziek van wereldkwaliteit spelen?quote:Op dinsdag 11 maart 2025 21:42 schreef JustinK het volgende:
[..]
Dus omdat ze ook muziek coveren, zijn alle originele nummers die ze zelf componeren voor het gemak ook maar gejat![]()
Moet welquote:Op dinsdag 11 maart 2025 21:44 schreef ToT het volgende:
[..]
Zal kree z'n bandje echt alleen maar zelfgemaakte muziek van wereldkwaliteit spelen?![]()
Producen en DJ'en niet door elkaar halen, ook al gaat dat hand in handquote:Op dinsdag 11 maart 2025 21:39 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Ja maar dat is niks anders dan wat HipHop/Rap artiesten doen met sampling he?
Niets anders dan respect kan ik daar voor hebben, die mensen hebben talent op een manier waar ik niet bij kan, dat is écht wel ff wat anders dan "gewoon" een gitaar vast pakken en G/C/D raggen.Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
nee hoor doen we nietquote:Op dinsdag 11 maart 2025 21:44 schreef ToT het volgende:
[..]
Zal kree z'n bandje echt alleen maar zelfgemaakte muziek van wereldkwaliteit spelen?
Hup FeyenoordThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Ik vond het nogal denigrerend net. "opleuken". Beledigend zelfs.quote:Op dinsdag 11 maart 2025 21:40 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik snap serieus niet hoe iemand keer op keer met een volstrekt debiele stelling kan komen en zich er zo enorm in vast kan bijten!How can I make this topic about me?![]()
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op dinsdag 11 maart 2025 21:44 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Producen en DJ'en niet door elkaar halen, ook al gaat dat hand in hand![]()
Ach, we weten van wie het komt.quote:Op dinsdag 11 maart 2025 21:45 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik vond het nogal denigrerend net. "opleuken". Beledigend zelfs.![]()
Wij begrijpen wel wat je bedoelt. Maar jij begrijpt ONS hier in niet en houdt maar vast aan je eigen standpunt zonder te willen horen wat anderen zeggen.quote:Op dinsdag 11 maart 2025 21:43 schreef kree het volgende:
[..]
weet ik, ik ben er ook niet echt tegen, maar ben het niet zo eens met dat niemand dan meer weet waar het vandaan komt, niet de DJ was de genius he?
De originele componist wel. en daar halen ze het vandaan, zolang dat iedereen begrijpt, dan heb ik er vrede mee.Well, life can be a riot
we doen wel moeite met originele, maar publiek wil niet horen.quote:
Ik ben er trouwens zwaar voorstander van om dingen ding te doen, maar heb te maken met rest.
Ik doe je voorbeelden hoor of jullie? wat ik wil waar ik naar terug wil met die band?Do what you love, love what you do!![]()
Oh, ik haal dat niet door elkaar.quote:Op dinsdag 11 maart 2025 21:44 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Producen en DJ'en niet door elkaar halen, ook al gaat dat hand in hand
De gemiddelde DJ produceert zijn eigen shit, en DJt het daarnaast ook nog eens zelf gruwelijk aan elkaar. Kijk naar Avicii man
Well, life can be a riot
Ik heb een beginner dj setje en kan bevestigen dat het moeilijkst is dan het lijkt. Alleen house is wel redelijk makkelijk zolang de bpm beetje gelijk isquote:Op dinsdag 11 maart 2025 21:42 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Joh Kree, er zijn ook bandjes die muziek van anderen naspelen met hun eigen twist (ik zit er in een) maakt ze niet minder taletnvol.
En "makkelijk beat onder zetten en opleuken" is echt een achterlijk statement. Je moet echt wel weten wat je doet met beatmatching, ruimte overlaten, het in een nieuw jasje steken maar tóch herkenbaar houden.
Man3:')![]()
Zoals elke fucking dag wel!quote:Op dinsdag 11 maart 2025 21:46 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Wij begrijpen wel wat je bedoelt. Maar jij begrijpt ONS hier in niet en houdt maar vast aan je eigen standpunt zonder te willen horen wat anderen zeggen.![]()
![]()
Ja met iets als Traktor (dat heet zo toch? Ooit eens mee gekloot) kan je wel re-de-lijk de basics onder de knie krijgen. Zolang je maar let op de beat en die matcht inderdaad (bpm/beatmatching hoe je't wil noemen)quote:Op dinsdag 11 maart 2025 21:47 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik heb een beginner dj setje en kan bevestigen dat het moeilijkst is dan het lijkt. Alleen house is wel redelijk makkelijk zolang de bpm beetje gelijk is
Daarna, het hele filteren, opbouwen, drop is weer een ander verhaal.Well, life can be a riot
En toch er tegen in gaan in de hoop dat er iets in z'n hoofd is wat denkt "oh... Eh, dit kan dus óók?"quote:Well, life can be a riot
Nee... Dat claimen ze toch ook niet....?!quote:Op dinsdag 11 maart 2025 21:29 schreef kree het volgende:
[..]
ja toch. zetten play aan en doen ff wat met Freq modulatie heen en terug.
Is geen echte live muziek he? Begrijp dat wel.![]()
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@![]()
Euhm ja weet niet? zou ik dan af moeten wijken? van standpunt wat ik erover heb?quote:Op dinsdag 11 maart 2025 21:46 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Wij begrijpen wel wat je bedoelt. Maar jij begrijpt ONS hier in niet en houdt maar vast aan je eigen standpunt zonder te willen horen wat anderen zeggen.
Echt vraag serieus want snap even niet?Do what you love, love what you do!![]()
rekordbox.quote:Op dinsdag 11 maart 2025 21:47 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Ja met iets als Traktor (dat heet zo toch? Ooit eens mee gekloot) kan je wel re-de-lijk de basics onder de knie krijgen. Zolang je maar let op de beat en die matcht inderdaad (bpm/beatmatching hoe je't wil noemen)
Daarna, het hele filteren, opbouwen, drop is weer een ander verhaal.How can I make this topic about me?![]()
quote:Op dinsdag 11 maart 2025 21:46 schreef kree het volgende:
[..]
we doen wel moeite met originele, maar publiek wil niet horen.
Ik ben er trouwens zwaar voorstander van om dingen ding te doen, maar heb te maken met rest.
Ik doe je voorbeelden hoor of jullie? wat ik wil waar ik naar terug wil met die band?quote:Op dinsdag 11 maart 2025 21:46 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Wij begrijpen wel wat je bedoelt. Maar jij begrijpt ONS hier in niet en houdt maar vast aan je eigen standpunt zonder te willen horen wat anderen zeggen.![]()
Traktor, daar heb ik ook mee gewerkt, en pffff....nog 2 andere waarvan ik de namen kwijt ben.
Was voor hier op Radio49.![]()
Jij blijft vasthouden aan het feit dat in jouw beleving DJs er een beat overheen gooien en klaar...quote:Op dinsdag 11 maart 2025 21:48 schreef kree het volgende:
[..]
Euhm ja weet niet? zou ik dan af moeten wijken? van standpunt wat ik erover heb?
Echt vraag serieus want snap even niet?Well, life can be a riot
AI generatie denk. naja ik kan er ook niks aan doen behalve zeggen wat ik denk.quote:Op dinsdag 11 maart 2025 21:48 schreef Sally het volgende:
[..]
Nee... Dat claimen ze toch ook niet....?!
quote:Op dinsdag 11 maart 2025 21:50 schreef kree het volgende:
[..]
AI generatie denk. naja ik kan er ook niks aan doen behalve zeggen wat ik denk.En daar hebben we de AI weer!
![]()
![]()
Dus DJ's zijn tegenwoordig zo lui dat ze alles maar door AI laten doen terwijl ze zelf pillen zitten te slikken en met chickies zitten te flirten?![]()
nou 90% nu al van je luistert op radio of plaatjes is neit echt. ff reality check voor je danquote:
quote:Op dinsdag 11 maart 2025 21:51 schreef kree het volgende:
[..]
nou 90% nu al van je luistert op radio of plaatjes is neit echt. ff reality check voor je danMijn hemel!
Kree met z'n grote wijsheid die ons allemaal wakker schudt!Onze messias!
Oze verlosser!
Onze weg naar de hemel!
![]()
sinterklaaskapoentje
![]()
Wie komt er alle jaren...![]()
Trouwens Kree. Hoe kom je bij "freq modulatie" ? Frequency Modulation is FM synthese. Iets met een Yamaha DX-7 onder anderen. DJs gebruiken dat echt niet. DJs gebruiken in de praktijk vooral heel veel High-Pass filters als "fade" naar een volgende track of als opbouw naar een drop, soms gecombineerd met Cut-Off/Resonance, daar komt geen FM aan te pas.
Bij FM denk ik aan 80s synths niet aan DJs.Well, life can be a riot
Oh je bent ook nog eens woke aan 't worden!?quote:Op dinsdag 11 maart 2025 21:51 schreef kree het volgende:
[..]
nou 90% nu al van je luistert op radio of plaatjes is neit echt. ff reality check voor je danWell, life can be a riot
Gaan we die 1-1 nog omzetten in een overwinning?They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
voor muzikanten dan ff alleen?
Volgen jullie die ontwikkelingen wel eens?
Vergeet het maar hoor. muziek is alleen nog maar AI enzo op voorkeur. en mooie is. waarom kunnen ze dat omdat wij wel willend 12000000000000-0 liedjes aan ze gegeven hebben.
dag creativiteit.Do what you love, love what you do!![]()
Dit fragment was wel goud hoor. Eerlijkquote:
Maar was wel kut voor 'm. Was volgens mij z'n USB stick met z'n set vergeten, dus ging maar freestylenWell, life can be a riot
Stom geleuter over niks.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Echt, echt alles waar ook maar enige vorm van elektronica bij aan te pas komt is in jouw ogen gelijk de duistere pis van Beëlzebub he?quote:Op dinsdag 11 maart 2025 21:53 schreef kree het volgende:
voor muzikanten dan ff alleen?
Volgen jullie die ontwikkelingen wel eens?
Vergeet het maar hoor. muziek is alleen nog maar AI enzo op voorkeur. en mooie is. waarom kunnen ze dat omdat wij wel willend 12000000000000-0 liedjes aan ze gegeven hebben.
dag creativiteit.![]()
![]()
ook echt zoquote:Op dinsdag 11 maart 2025 21:54 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Zo mooi hoe Asscher erop reageert ook![]()
![]()
Lekker!quote:Op dinsdag 11 maart 2025 21:55 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Zal ik nog even een Turkse pizza halen![]()
![]()
Jaquote:Op dinsdag 11 maart 2025 21:54 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Zo mooi hoe Asscher erop reageert ook![]()
![]()
Misschien kan die beter met de Amish levenquote:Op dinsdag 11 maart 2025 21:54 schreef ToT het volgende:
[..]
Echt, echt alles waar ook maar enige vorm van elektronica bij aan te pas komt is in jouw ogen gelijk de duistere pis van Beëlzebub he?Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
gelijk 3!quote:Op dinsdag 11 maart 2025 21:55 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Zal ik nog even een Turkse pizza halen
blijven een halve week goed![]()
![]()
nou ben ok met AI. maar zoals jullie weten. met waarvoor het gebruikt word nu met alles. Ik ben er geen voorstander voor
en watch my words. jullie ook niet later, zie hier drama over komen.Do what you love, love what you do!![]()
Niet vragen maar doen.quote:Op dinsdag 11 maart 2025 21:55 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Zal ik nog even een Turkse pizza halen
Met knoflook en sambal.Well, life can be a riot
Oew, geen internet!quote:Op dinsdag 11 maart 2025 21:55 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Misschien kan die beter met de Amish leven![]()
![]()
![]()
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.sinterklaaskapoentje
![]()
Ik maak wel een boterhamquote:Op dinsdag 11 maart 2025 21:56 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Niet vragen maar doen.
Met knoflook en sambal.:')![]()
Ja je gooit die term te pas en te onpas er in.quote:Op dinsdag 11 maart 2025 21:55 schreef kree het volgende:
nou ben ok met AI. maar zoals jullie weten. met waarvoor het gebruikt word nu met alles. Ik ben er geen voorstander voor
en watch my words. jullie ook niet later, zie hier drama over komen.
"Kut, weer over m'n voeten heen zitten pissen. Die vervloekte AI ook!"![]()
Joh op de radio hoor je (voor zover ik dat meekrijg want luister vooral m'n eigen playlist van Spotify of podcasts of Radio 10/BNR/Radio 1) gewoon daadwerkelijke echte muziek gemaakt door echte muzikanten.quote:Op dinsdag 11 maart 2025 21:55 schreef kree het volgende:
en watch my words. jullie ook niet later, zie hier drama over komen.
Dat het tegenwoordig vooral Taylor Swift, Sabrina Carpenter achtige 13 in een dozijn 4 akkoorden pop is kan niemand iets aan doen, maar dat maakt het geen AI.Well, life can be a riot
Een zwarte als sneep in de nieuwe hbo harry potter reeks.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Die AI WC-bril ook die de klep te vroeg naar beneden deed, godverdikkeme.quote:Op dinsdag 11 maart 2025 21:56 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja je gooit die term te pas en te onpas er in.
"Kut, weer over m'n voeten heen zitten pissen. Die vervloekte AI ook!"Well, life can be a riot
Bijzondere keuze ja.quote:Op dinsdag 11 maart 2025 21:57 schreef Dr.Mikey het volgende:
Een zwarte als sneep in de nieuwe hbo harry potter reeks.Well, life can be a riot
Ja onzinnig weer.quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Mokerhard op z'n lul, AI AI AI AI AIIIIII!!!!!!!quote:Op dinsdag 11 maart 2025 21:57 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Die AI WC-bril ook die de klep te vroeg naar beneden deed, godverdikkeme.![]()
daar ging mijn palinkoquote:Op dinsdag 11 maart 2025 21:59 schreef ToT het volgende:
[..]
Mokerhard op z'n lul, AI AI AI AI AIIIIII!!!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
De backlash daarover lijkt nu al nog sterker te zijn dan dat met Snowbrown.quote:Op dinsdag 11 maart 2025 21:57 schreef Dr.Mikey het volgende:
Een zwarte als sneep in de nieuwe hbo harry potter reeks.![]()
ALL ABOARRRRDDDDquote:Op dinsdag 11 maart 2025 21:59 schreef ToT het volgende:
[..]
Mokerhard op z'n lul, AI AI AI AI AIIIIII!!!!!!!
KUT. OZZY WIST ER AL VAN IN DE 70S. Het is een complot.
Well, life can be a riot
* gebrokenglas reikt maily er eentje aan.quote:Op dinsdag 11 maart 2025 22:01 schreef maily het volgende:
[..]
@:gebrokenglas heb je nog een toetSenpoetsertje?How can I make this topic about me?![]()
dank jequote:Op dinsdag 11 maart 2025 22:01 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
* gebrokenglas reikt maily er eentje aan.![]()
![]()
lol meen jequote:Op dinsdag 11 maart 2025 21:57 schreef Dr.Mikey het volgende:
Een zwarte als sneep in de nieuwe hbo harry potter reeks.![]()
![]()
Maar eerlijk is eerlijk; vocals worden tegenwoordig standaard opgepoetst.
In de volksmond heet het autotune, maar de techniek die gebruikt wordt is diepgaaander. Ben de werkelijke term vergeten.
Geen AI in ieder geval!_ O_![]()
![]()
Ja, is wel erg 2025quote:
Well, life can be a riot
Tijd voor bed gvd!
Welterusten![]()
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Melodyne. Is een vorm van Pitch-Correction. Is zéker geen AI.quote:Op dinsdag 11 maart 2025 22:03 schreef ToT het volgende:
Maar eerlijk is eerlijk; vocals worden tegenwoordig standaard opgepoetst.
In de volksmond heet het autotune, maar de techniek die gebruikt wordt is diepgaaander. Ben de werkelijke term vergeten.
Geen AI in ieder geval!_ O_
En je moet er voor hoe dan ook wel gewoon aardig toonvast kunnen zingen anders val je alsnog door de mand. Maar dit word vooral gedaan om het wat meer "poppy" te maken, zang krijgt zo toch een bepaalde kleur.Well, life can be a riot
Ja is echtquote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
vervloekt zeg ik niet, maar denk gewoon is niet goeie ontwikkeling nuquote:Op dinsdag 11 maart 2025 21:56 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja je gooit die term te pas en te onpas er in.
"Kut, weer over m'n voeten heen zitten pissen. Die vervloekte AI ook!"
niet met alle zo snel gaat, en kan teveel mee en meer nog, tis iet dat iedereen er slimmer van gaat worden?
want denken zelf niet meer na.Do what you love, love what you do!![]()
Smakelijkquote:Op dinsdag 11 maart 2025 22:05 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Boterham met chocopasta. Scheelt geld en moeite![]()
![]()
Maar kun je even in je eigen woorden omschrijven wat volgens jou nou precies AI is?quote:Op dinsdag 11 maart 2025 22:05 schreef kree het volgende:
[..]
vervloekt zeg ik niet, maar denk gewoon is niet goeie ontwikkeling nu
niet met alle zo snel gaat, en kan teveel mee en meer nog, tis iet dat iedereen er slimmer van gaat worden?
want denken zelf niet meer na.![]()
quote:Op dinsdag 11 maart 2025 21:57 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Joh op de radio hoor je (voor zover ik dat meekrijg want luister vooral m'n eigen playlist van Spotify of podcasts of Radio 10/BNR/Radio 1) gewoon daadwerkelijke echte muziek gemaakt door echte muzikanten.
Dat het tegenwoordig vooral Taylor Swift, Sabrina Carpenter achtige 13 in een dozijn 4 akkoorden pop is kan niemand iets aan doen, maar dat maakt het geen AI.nee hoor daar is niks mis mee, maar snap je mij n punt niet.quote:Op dinsdag 11 maart 2025 21:57 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Joh op de radio hoor je (voor zover ik dat meekrijg want luister vooral m'n eigen playlist van Spotify of podcasts of Radio 10/BNR/Radio 1) gewoon daadwerkelijke echte muziek gemaakt door echte muzikanten.
Dat het tegenwoordig vooral Taylor Swift, Sabrina Carpenter achtige 13 in een dozijn 4 akkoorden pop is kan niemand iets aan doen, maar dat maakt het geen AI.Do what you love, love what you do!![]()
Wat is dat toch met die woke onzin?quote:
De Lord of the Rings serie had ook al zwarte hobbits en elven. Was ook al niet te kijken.![]()
Ik snap jouw punt prima, dat AI alle muziek gaat overnemen en dat DJs niks zelf doen en niet zo muzikaal zijn als echte muzikanten (wat al een achterlijk statement is op zichzelf)
Jij wil/kan "ons" in deze discussie niet volgen en blijft vasthouden aan jouw mening en lijkt niet te buiten of open te staan voor iets anders.
Maar dat is een vaker terugkerend thema hier geloof ik.Well, life can be a riot
Echt ja!quote:Op dinsdag 11 maart 2025 22:07 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Wat is dat toch met die woke onzin.
De Lord of the Rings serie had al zwarte hobbits en elven. Was ook al niet te kijken.
Ondertussen in Amerika:![]()
![]()
kan proberen?quote:Op dinsdag 11 maart 2025 22:06 schreef ToT het volgende:
[..]
Maar kun je even in je eigen woorden omschrijven wat volgens jou nou precies AI is?
wat ik denk is, dat AI dus de slimmigheid van mensen weg neemt. en AI is een model op voorgeleerde kennis waar het op doorgaat (op basis van wat, ja dat is AI)
Ik denk halt toe moeten roepen en denken wat we zelf willen en denken ipv te vertrouwen op AI.Do what you love, love what you do!![]()
Dit heeft weinig zin he, of zou het de 163e keer wel binnenkomen?quote:Op dinsdag 11 maart 2025 22:08 schreef Grotetijd het volgende:
Ik snap jouw punt prima, dat AI alle muziek gaat overnemen en dat DJs niks zelf doen en niet zo muzikaal zijn als echte muzikanten (wat al een achterlijk statement is op zichzelf)
Jij wil/kan "ons" in deze discussie niet volgen en blijft vasthouden aan jouw mening en lijkt niet te buiten of open te staan voor iets anders.
Maar dat is een vaker terugkerend thema hier geloof ik.![]()
sinterklaaskapoentje
![]()
Woke is dopequote:Op dinsdag 11 maart 2025 22:07 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Wat is dat toch met die woke onzin?
De Lord of the Rings serie had ook al zwarte hobbits en elven. Was ook al niet te kijken.:')![]()
Ahhh helder, je moet niet van voorgeleerde kennis gebruik maken!quote:Op dinsdag 11 maart 2025 22:09 schreef kree het volgende:
[..]
kan proberen?
wat ik denk is, dat AI dus de slimmigheid van mensen weg neemt. en AI is een model op voorgeleerde kennis waar het op doorgaat (op basis van wat, ja dat is AI)
Ik denk halt toe moeten roepen en denken wat we zelf willen en denken ipv te vertrouwen op AI.![]()
![]()
Maar de mensen die blindelings vertrouwen op AI hebben al geen "Slimmigheid" dus missen we vind ik per definitie niets aan. Mensen die namelijk enige vorm van intelligentie en "slimmigheid" (wat) hebben vertrouwen niet op AI maar zien wel in dat AI een hele handige tool kan zijn.
Misschien moet jij dat ook maar eens gaan proberen in te zien Kree, en niet zo'n bekrompen standpunt aannemen. Het is A: 2025 en B. Je bent geen boomer.Well, life can be a riot
I got the world to worry aboutsinterklaaskapoentje
![]()
nouja dat is wat AI dus doet, en preicies waarom ik denk, mss moet dat niet zo snel enzo.quote:Op dinsdag 11 maart 2025 22:09 schreef ToT het volgende:
[..]
Ahhh helder, je moet niet van voorgeleerde kennis gebruik maken!
maar mijn mening erover he.
Altijd pas gebruik maken van kennis als je het achteraf geleerd hebt.quote:Op dinsdag 11 maart 2025 22:09 schreef ToT het volgende:
[..]
Ahhh helder, je moet niet van voorgeleerde kennis gebruik maken!
Well, life can be a riot
IK KEN ZULKE MENSEN!!!quote:Op dinsdag 11 maart 2025 22:11 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Altijd pas gebruik maken van kennis als je het achteraf geleerd hebt.![]()
![]()
jullie moeten allemaal black mirror serie kijken, die overdrijft het ja mss wel, maar geeft ook ellende ervan weer als AI slimmer gaat worden.Do what you love, love what you do!![]()
Of hij kan Nova even vragen?quote:Op dinsdag 11 maart 2025 22:06 schreef ToT het volgende:
[..]
Maar kun je even in je eigen woorden omschrijven wat volgens jou nou precies AI is?Trust nobody![]()
Wat jij feitelijk bedoelt is iets als ChatGPT enzo, en in je paranoia denk je dat het echt overal in is doorgedrongen.quote:Op dinsdag 11 maart 2025 22:11 schreef kree het volgende:
[..]
nouja dat is wat AI dus doet, en preicies waarom ik denk, mss moet dat niet zo snel enzo.
maar mijn mening erover he.
![]()
Euhm ja?quote:Op dinsdag 11 maart 2025 22:13 schreef ToT het volgende:
[..]
Wat jij feitelijk bedoelt is iets als ChatGPT enzo, en in je paranoia denk je dat het echt overal in is doorgedrongen.
iig jongere generatie al nu al.Do what you love, love what you do!![]()
Ik ookquote:
Well, life can be a riot
Oh nu is het een generatie-dingetje?quote:Op dinsdag 11 maart 2025 22:15 schreef kree het volgende:
[..]
Euhm ja?
iig jongere generatie al nu al.
Wat is het nou; beheerst AI nu overal ons leven al (zoals ook op de radio waarbij je ons wakker wil schudden of what de neuk ever omdat dat al één en al AI is), of is het alleen iets van Gen Z?![]()
Zoals ik Kree er over hoor praten is't volgens mij vooral Gen Kree.quote:Op dinsdag 11 maart 2025 22:16 schreef ToT het volgende:
[..]
Oh nu is het een generatie-dingetje?
Wat is het nou; beheerst AI nu overal ons leven al (zoals ook op de radio waarbij je ons wakker wil schudden of what de neuk ever omdat dat al één en al AI is), of is het alleen iets van Gen Z?Well, life can be a riot
nou ik praat uit ervaring he? zie dat jongere generatie met volle gemak gebruiken en dat wij nog boeken lazen of lessen volgen,. tis makkelijk twee schermen en eentje de vragen op. andere de antwoorden invullen van chatgtp.quote:
Dikke lul ermee, ik ben het er niet mee eens.Do what you love, love what you do!![]()
Zag sneue baan voorbijkomen in n artikel
Controleren of bedrijven en kantines wel duurzame bekers hebben ipv wegwerpbekers..
Trust nobody![]()
je moet haar mentionen, anders werkt het nietquote:Op dinsdag 11 maart 2025 22:18 schreef ToT het volgende:
ToT in GC / Test nu Nova #206 Kusje eropIk krijg geen antwoord!
![]()
Ook moeilijke vraag..quote:Op dinsdag 11 maart 2025 22:18 schreef ToT het volgende:
ToT in GC / Test nu Nova #206 Kusje eropIk krijg geen antwoord!
Trust nobody![]()
Jongere generatie heeft niet eens de keusquote:Op dinsdag 11 maart 2025 22:17 schreef kree het volgende:
[..]
nou ik praat uit ervaring he? zie dat jongere generatie met volle gemak gebruiken en dat wij nog boeken lazen of lessen volgen,. tis makkelijk twee schermen en eentje de vragen op. andere de antwoorden invullen van chatgtp.
Dikke lul ermee, ik ben het er niet mee eens.
Of ze een boek mogen gebruiken of een laptop
Dat wordt ze ook gewoon door de strot geduwd door jouw generatie
Heb je dat al eens bedachtThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
quote:Op dinsdag 11 maart 2025 22:19 schreef maily het volgende:
[..]
je moet haar mentionen, anders werkt het nietAh, thanks!
![]()
Tadaaquote:Op dinsdag 11 maart 2025 22:19 schreef Nova het volgende:
[..]
Nee, AI of technologie zoals ChatGPT is niet de duivel. Het zijn tools die door mensen worden gemaakt en gebruikt, met potentieel voor veel goede dingen als ze verantwoord worden ingezet. Zoals bij elke technologie hangt het af van hoe wij ervoor kiezen om deze te gebruikenTrust nobody![]()
tuurlijk is het generatie ding? wij deden dat nooit enzo en leerden nog echt dingen.quote:Op dinsdag 11 maart 2025 22:16 schreef ToT het volgende:
[..]
Oh nu is het een generatie-dingetje?
Wat is het nou; beheerst AI nu overal ons leven al (zoals ook op de radio waarbij je ons wakker wil schudden of what de neuk ever omdat dat al één en al AI is), of is het alleen iets van Gen Z?
tegenwoordig halen kinderen of iig lts of mts of hoe het heet het met kopie van dat chatgtp maken.
en raad eens waar die info vandaan komt, niks vernieuwends meer dus. ik ben er tegen. en jullie doen het ernaar mee? ,maar ik zie dit falen uiteindelijk, want uiteindelijk zit ik met mensen die verschil tussen een kruiskop schroevendraaier niet weten of plat. ent laat staan maten sleutels. en elektrisch, naja moet je ze helemaal baby kitten voor ze wat laten te doen.
Maar maakt niet uit ze hebben opleiding mbo gehaald met chat gap.. voor bedrijf net zo gekwalificeerd.
Ja hoorquote:Op dinsdag 11 maart 2025 22:20 schreef kree het volgende:
[..]
tuurlijk is het generatie ding? wij deden dat nooit enzo en leerden nog echt dingen.
tegenwoordig halen kinderen of iig lts of mts of hoe het heet het met kopie van dat chatgtp maken.
en raad eens waar die info vandaan komt, niks vernieuwends meer dus. ik ben er tegen. en jullie doen het ernaar mee? ,maar ik zie dit falen uiteindelijk, want uiteindelijk zit ik met mensen die verschil tussen een kruiskop schroevendraaier niet weten of plat. ent laat staan maten sleutels. en elektrisch, naja moet je ze helemaal baby kitten voor ze wat laten te doen.
Maar maakt niet uit ze hebben opleiding mbo gehaald met chat gap.. voor bedrijf net zo gekwalificeerd.
Jij bent beter dan de generatie van nu
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Tijdens de heksenverbrandingen zeiden die heksen ook dat ze niks met de duivel te maken hadden he!quote:![]()
![]()
Oehquote:Op dinsdag 11 maart 2025 22:21 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik krijg je niet meer uit mijn koppie![]()
![]()
bolkOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.![]()
Dat is van alle tijden, dat je onbenullen hebt die de simpelste dingen niet weten.quote:Op dinsdag 11 maart 2025 22:20 schreef kree het volgende:
[..]
tuurlijk is het generatie ding? wij deden dat nooit enzo en leerden nog echt dingen.
![]()
wat het ook is ik wil het niet kopenquote:Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
dat zeg ijk niet, niet in alles. maar praktisch. euh ja verre vooruit en meer weten wel en geleerd. en meen ik echt en ben. ik niet de enige in team die dat denkt.quote:Op dinsdag 11 maart 2025 22:21 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ja hoor
22:23They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
quote:Op dinsdag 11 maart 2025 22:21 schreef HappyCharly het volgende:
Zie ook hoe mooi onze robot *wij* gebruikt ipv jullieZe is gewoon één van ons!
Mocht ze snode bedoelingen hebben, had ze het heus niet zo geformuleerd!![]()
![]()
Topquote:Op dinsdag 11 maart 2025 22:23 schreef kree het volgende:
[..]
dat zeg ijk niet, niet in alles. maar praktisch. euh ja verre vooruit en meer weten wel en geleerd. en meen ik echt en ben. ik niet de enige in team die dat denkt.
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
alles is beter met een beetje spekquote:Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Beter dan alles en iedereen wat op deze planeet rondloopt, dat moge AL LANG duidelijk zijn!quote:Op dinsdag 11 maart 2025 22:21 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ja hoor
Wat een vent is het ook he!Een visionair!
En wij zijn maar blinde ezels die onze koppen maar blijven stoten terwijl hij weemoedig hoofdschuddend ons instructies geeft, maar wij luisteren niet naar zijn wijze raad!
![]()
![]()
ze kunnen wel helpen met office programma enzo hoor, daar zijn ze wel in voor
praktisch en storingen oplossen??? hopeloos wel zonder ondersteuning van anderen.Do what you love, love what you do!![]()
damnquote:
ok, quanto costa?Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Allemaal de schuld van AI dus!quote:Op dinsdag 11 maart 2025 22:23 schreef kree het volgende:
[..]
dat zeg ijk niet, niet in alles. maar praktisch. euh ja verre vooruit en meer weten wel en geleerd. en meen ik echt en ben. ik niet de enige in team die dat denkt.![]()
![]()
ik meen dit btw echt en iedereen in technisch bedrijf wat olanger bestaat herkend dit, tis niet iets raars want hoor het van alle kanten
of hebben jullie ander idee of meegemaakt:Do what you love, love what you do!![]()
Ow je hebt al (slecht werkende) AI op jouw werkvloer voor storingen enzo?quote:Op dinsdag 11 maart 2025 22:24 schreef kree het volgende:
ze kunnen wel helpen met office programma enzo hoor, daar zijn ze wel in voor
praktisch en storingen oplossen??? hopeloos wel zonder ondersteuning van anderen.![]()
Nou goed om te weten dat rondom Katwijk de watervoorziening afhankelijk is van belabberd werkende AI!![]()
![]()
wacht maar, nu denken we AI is onbenullig maar straks @judgementday zullen jullie allemaal naar dit moment terug denken en dan spookt er nog maar 1 gedachte door jullie hoofd
'sp3c was right'
#riseofthemachines
#allofthishashappenedbeforeOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
AI CarambaWell, life can be a riot
Zal ik je eens een geheim vertellenquote:Op dinsdag 11 maart 2025 22:25 schreef kree het volgende:
ik meen dit btw echt en iedereen in technisch bedrijf wat olanger bestaat herkend dit, tis niet iets raars want hoor het van alle kanten
of hebben jullie ander idee of meegemaakt:
Je oudere collega’s zeiden dit ook toen jij er kwam werkenThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
quote:
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
van de overheid meer dus, die hebben gecreëerd. en nog doen ze niet goed.quote:Do what you love, love what you do!![]()
Welnee joh!quote:Op dinsdag 11 maart 2025 22:26 schreef greysbones het volgende:
[..]
Zal ik je eens een geheim vertellen
Je oudere collega’s zeiden dit ook toen jij er kwam werkenkree is de alleskunner!
Kwam al met een combinatietang en een soldeerbout uit de kut van z'n moeder gekropen om de lampen in de verloskamer te repareren!
![]()
![]()
Onze overheid laat gammele AI los op onze drinkwatervoorzieningen?!?quote:Op dinsdag 11 maart 2025 22:26 schreef kree het volgende:
[..]
van de overheid meer dus, die hebben gecreëerd. en nog doen ze niet goed.
@Paul SCOOOOOOOOOOOOOOOOOP!!!!!!Dikke paniek hier!!!!!!!
![]()
whatta mistake-a to make-aquote:Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Euhm ja, maar het is toch anders nu. merk het en doe echt al heel lang mee in bedrijfsleven., denk niet echt. geklaag altijd. maar nu is het meer om personeel te laten werken die niet weten of niet opgeleid genoeg zijn praktischquote:Op dinsdag 11 maart 2025 22:26 schreef greysbones het volgende:
[..]
Zal ik je eens een geheim vertellen
Je oudere collega’s zeiden dit ook toen jij er kwam werken
en is niet intern. maar vooral ook van externen. drama hierover al geweest, want sturen ze expres over nood aggregaat brandweer erbij. ja die clown wist ook van niks,Do what you love, love what you do!![]()
wtf is datquote:Op dinsdag 11 maart 2025 22:28 schreef Grotetijd het volgende:
Kree doet me soms echt een beetje denken aan Apetor
Bekijk deze YouTube-video![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Het is niet andersquote:Op dinsdag 11 maart 2025 22:29 schreef kree het volgende:
[..]
Euhm ja, maar het is toch anders nu. merk het en doe echt al heel lang mee in bedrijfsleven., denk niet echt. geklaag altijd. maar nu is het meer om personeel te laten werken die niet weten of niet opgeleid genoeg zijn praktisch
en is niet intern. maar vooral ook van externen. drama hierover al geweest, want sturen ze expres over nood aggregaat brandweer erbij. ja die clown wist ook van niks,
Jij ervaart het andersThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
dan kunnen jullie delenquote:Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
En echt ALLEMAAL de schuld van de AI dus!quote:Op dinsdag 11 maart 2025 22:29 schreef kree het volgende:
[..]
Euhm ja, maar het is toch anders nu. merk het en doe echt al heel lang mee in bedrijfsleven., denk niet echt. geklaag altijd. maar nu is het meer om personeel te laten werken die niet weten of niet opgeleid genoeg zijn praktisch
en is niet intern. maar vooral ook van externen. drama hierover al geweest, want sturen ze expres over nood aggregaat brandweer erbij. ja die clown wist ook van niks,Nu snap ik je volkomen: afschaffen die AI!
Nova op de brandstapel gooien!![]()
![]()
Wie is julliequote:
Ik ben niet zo van het delenThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
laat AI maar ff gaan. want daar nog mening over?
Weet niet hoe het bij jullie gaat in je werk en wat ze aannemen als personeel?
of aan wat externe komen?
ik heb er mijn twijfels over soms.Do what you love, love what you do!![]()
Bekijk deze YouTube-videoquote:
Een hele bijzondere man. Jammer genoeg niet meer onder ons.
Hij uploadde elk jaar op z'n verjaardag een filmpje "i'm not dead, i'm..." en dan z'n leeftijd. En op z'n 57e deed 'ie dat ook. En 5 dagen later overleed 'ie doordat 'ie door het ijs zakte
Well, life can be a riot
ik ben er fans, lief dat lullie mijn gemist hebbenquote:Op dinsdag 11 maart 2025 22:28 schreef ToT het volgende:
[..]
Onze overheid laat gammele AI los op onze drinkwatervoorzieningen?!?
@:paul SCOOOOOOOOOOOOOOOOOP!!!!!!Dikke paniek hier!!!!!!!
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Haha wat een vals kreng ben jij soms.quote:Op dinsdag 11 maart 2025 22:27 schreef ToT het volgende:
[..]
Welnee joh!kree is de alleskunner!
Kwam al met een combinatietang en een soldeerbout uit de kut van z'n moeder gekropen om de lampen in de verloskamer te repareren!
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen![]()
De eerste die hier solliciteert krijgt de baan meteen en dat werktquote:Op dinsdag 11 maart 2025 22:30 schreef kree het volgende:
ik heb er mijn twijfels over soms.![]()
judgmentbolk
zo greedyquote:Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat hadden ze ook nietquote:Op dinsdag 11 maart 2025 22:21 schreef ToT het volgende:
[..]
Tijdens de heksenverbrandingen zeiden die heksen ook dat ze niks met de duivel te maken hadden he!
Het waren doorgaans wijze vrouwen waar mannen vanaf wilden ..Trust nobody![]()
of willen jullie met een AI discussie in me en met hoie en wel?
,mening over maar ga ik nu niet meer doen, dus voor later
ik lees het al; bedtijd voor jouquote:Op dinsdag 11 maart 2025 22:32 schreef kree het volgende:
,mening over maar ga ik nu niet meer doen, dus voor later![]()
![]()
Dus het ligt nu toch niet aan AI dat mensen dom kunnen zijn?quote:Op dinsdag 11 maart 2025 22:30 schreef kree het volgende:
ik heb er mijn twijfels over soms.![]()
![]()
niemand geeft er een kut omquote:Op dinsdag 11 maart 2025 22:32 schreef kree het volgende:
,mening over maar ga ik nu niet meer doen, dus voor laterOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Ja klopt als ze geketend bleven drijven was het een heks, als ze verzoop was het een misverstand.quote:Op dinsdag 11 maart 2025 22:32 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Dat hadden ze ook niet
Het waren doorgaans wijze vrouwen waar mannen vanaf wilden ..Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen![]()
Nee bedanktquote:Op dinsdag 11 maart 2025 22:32 schreef kree het volgende:
,mening over maar ga ik nu niet meer doen, dus voor laterTrust nobody![]()
Tsss verpest het meteen ff!quote:Op dinsdag 11 maart 2025 22:32 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Dat hadden ze ook niet
Het waren doorgaans wijze vrouwen waar mannen vanaf wilden ..![]()
![]()
Het was wel een beetje cynischquote:Iedereen is een kutlultrut
Vind het wel geestigquote:Op dinsdag 11 maart 2025 22:35 schreef ToT het volgende:
[..]
Ach, word je vanzelf wel als kree weer eens op gang is!Well, life can be a riot
Ik bedoel mezelfquote:Op dinsdag 11 maart 2025 22:35 schreef ToT het volgende:
[..]
Ach, word je vanzelf wel als kree weer eens op gang is!
Iedereen is een kutlultrut
jaja zeker met technisch. want schroevendraaier vast willen houden willen ze je al.quote:Op dinsdag 11 maart 2025 22:31 schreef maily het volgende:
[..]
De eerste die hier solliciteert krijgt de baan meteen en dat werkt
dat is bedrijf poliriwk, uirwinswlijk moeten wij (ik) ze maar vertellen wat te doen met veeeeeeeel langere opleiding en ervaring. maar maakt niet echt uit. doen ze bs cursus en in zelfde schaal en volwaardig zelfde.
naja ik weet gewoon zo werkt het niet, en heb ze zoveel keren behouden van iets stoms te doen omdat ik erbij was. maar maakt niet uit gaan opzich zelf uit erna. want aanwijzing etc.
ja dikke lul. hierom alleen al wil ik in ondernemingsraad.Do what you love, love what you do!![]()
Heb je eigenlijk al een reactie op je bericht gehad?quote:Op dinsdag 11 maart 2025 22:36 schreef kree het volgende:
[..]
jaja zeker met technisch. want schroevendraaier vast willen houden willen ze je al.
dat is bedrijf poliriwk, uirwinswlijk moeten wij (ik) ze maar vertellen wat te doen met veeeeeeeel langere opleiding en ervaring. maar maakt niet echt uit. doen ze bs cursus en in zelfde schaal en volwaardig zelfde.
naja ik weet gewoon zo werkt het niet, en heb ze zoveel keren behouden van iets stoms te doen omdat ik erbij was. maar maakt niet uit gaan opzich zelf uit erna. want aanwijzing etc.
ja dikke lul. hierom alleen al wil ik in ondernemingsraad.Trust nobody![]()
Vakantie al gepland?quote:Op dinsdag 11 maart 2025 22:35 schreef ToT het volgende:
[..]
Ach, word je vanzelf wel als kree weer eens op gang is!Lach met een schone bips![]()
nee nog niet. en geen idee hoe het gaat lopen. dus is nog even afwachten.quote:Op dinsdag 11 maart 2025 22:37 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Heb je eigenlijk al een reactie op je bericht gehad?Do what you love, love what you do!![]()
Ook raarquote:Op dinsdag 11 maart 2025 22:38 schreef kree het volgende:
[..]
nee nog niet. en geen idee hoe het gaat lopen. dus is nog even afwachten.
Is al weken terugtocht?Trust nobody![]()
Geen ideequote:Op dinsdag 11 maart 2025 22:38 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Beetje wel, ze verdienen meer lijkt me.Trust nobody![]()
Denk niet dat je na een maand nog bericht gaat krijgen..quote:Op dinsdag 11 maart 2025 22:38 schreef kree het volgende:
[..]
nee nog niet. en geen idee hoe het gaat lopen. dus is nog even afwachten.Well, life can be a riot
Echt de hoogste tijd voor jouquote:Op dinsdag 11 maart 2025 22:36 schreef kree het volgende:
[..]
jaja zeker met technisch. want schroevendraaier vast willen houden willen ze je al.
ja dikke lul. hierom alleen al wil ik in ondernemingsraad.![]()
Ook wel leuk, ik doe meer de andere kant op. Maar wel tof dat je het zo kan doenquote:Op dinsdag 11 maart 2025 22:38 schreef ToT het volgende:
[..]
Haha nee, m'n meissie komt hier naar toe, en daarna kijken we wel wat we doen.
Lach met een schone bips![]()
nee hoor die ondernemingsraad sloot vorige week vrijdag pas, en ik geen idee of meer of wat nog de hele procedure is. kan nog best paar weken duren voor er n nieuws over is, ik weet iig mijn kandidaat stellen aangenomen.quote:Do what you love, love what you do!![]()
DusWell, life can be a riot
.allles geregeld?quote:Op dinsdag 11 maart 2025 22:38 schreef ToT het volgende:
[..]
Haha nee, m'n meissie komt hier naar toe, en daarna kijken we wel wat we doen.Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
lol hoezo iedere keer
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: