SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar FebruariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bekijk deze YouTube-video![]()
fail...
Het is Katootje die naar de botermarkt ging![]()
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@![]()
bandje inhuren. 1500 rekenen minimaal voor avondje, dat is hoe het is
enne geen trance of huur DJ in zonder band, die zijn goedkoper ja.
Do what you love, love what you do!![]()
Nee KaToetje @mailyquote:Op dinsdag 11 maart 2025 21:27 schreef Sally het volgende:
fail...
![]()
Nee dat niet. Maar bijvoorbeeld.quote:Op dinsdag 11 maart 2025 21:24 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ja maar je krijgt geen 25 eur per uur voor opbouwen, dr heenreizen, soundcheck etc?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Well, life can be a riot
I can be the pilot provided that it's private
I got the world to worry about![]()
ja toch. zetten play aan en doen ff wat met Freq modulatie heen en terug.quote:
Vooral veel handjes wapperen en muziek van andere muzikanten draaien.
Zeker in amateur sfeer heb je er hoop van.
Is geen echte live muziek he? Begrijp dat wel.Do what you love, love what you do!![]()
Wat een ongelofelijke faal om hier niet gewoon Trance Klok van te maken
Well, life can be a riot
Dat boeit niet.quote:Op dinsdag 11 maart 2025 21:29 schreef kree het volgende:
Is geen echte live muziek he? Begrijp dat wel.How can I make this topic about me?![]()
quote:Op dinsdag 11 maart 2025 21:30 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Bekijk deze YouTube-video!
![]()
De gemiddelde DJ is óók producer van z'n eigen werk he? Martin Garrix produceert z'n eigen dingen. Afrojack idem. Het zijn geen Paris Hiltonnetjes die alles door iemand anders laten produceren en alleen maar een stickje aangeleverd krijgen en aan knoppen draaien.quote:Op dinsdag 11 maart 2025 21:29 schreef kree het volgende:
[..]
ja toch. zetten play aan en doen ff wat met Frec modulatie heen en terug.
Is geen echte live muziek he? Begrijp dat wel.
Durf te wedden dat de gemiddelde DJ qua muzikaliteit echt niet onder doet aan een fatsoenlijke bandmuzikant. Sowieso door CON-STANT maar bezig te zijn met hoe dingen in elkaar overlopen én steeds maar weer hooks te moeten verzinnen, daar moet je onwijs muzikaal voor zijn.Well, life can be a riot
Dit is super denigrerend zeg..... Jeetje.quote:Op dinsdag 11 maart 2025 21:29 schreef kree het volgende:
[..]
ja toch. zetten play aan en doen ff wat met Freq modulatie heen en terug.
Zeker in amateur sfeer heb je er hoop van.How can I make this topic about me?![]()
blijkbaar niet nee? maar is toch jammer, want ze halen het daar wel van daan. alle dj.quote:
Zoek maar eens op James Hype. Wat die man kan is echt ongekend....How can I make this topic about me?![]()
eens wel, maar ze kunnen niet met originele gespeelde dingen die ze opleuken om het zo maar te zeggen.quote:Op dinsdag 11 maart 2025 21:30 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
De gemiddelde DJ is óók producer van z'n eigen werk he? Martin Garrix produceert z'n eigen dingen. Afrojack idem. Het zijn geen Paris Hiltonnetjes die alles door iemand anders laten produceren en alleen maar een stickje aangeleverd krijgen en aan knoppen draaien.
Durf te wedden dat de gemiddelde DJ qua muzikaliteit echt niet onder doet aan een fatsoenlijke bandmuzikant. Sowieso door CON-STANT maar bezig te zijn met hoe dingen in elkaar overlopen én steeds maar weer hooks te moeten verzinnen, daar moet je onwijs muzikaal voor zijn.
Ben er niet echt tegen trouwens he dat hele idee?
Maargoed soms krijgen ze meer credits als voor wie het eigenlijk verzonnen denk ik?Do what you love, love what you do!![]()
Die kan de boel wel goed ophypen?quote:Op dinsdag 11 maart 2025 21:32 schreef gebrokenglas het volgende:
Zoek maar eens op James Hype. Wat die man kan is echt ongekend....![]()
![]()
Joh er zijn DJs die echt niets anders doen dan een stickje aangeleverd krijgen en op play drukken. Met alle respect, kijk naar een Paris Hilton of een Viktor Verhulst. Maar de échte pro's doen alles zelf. schrijven, spelen, produceren, DJen, die zijn super getalenteerd. HALLO!?!?!?!?!? DAFT PUNK!?!?!?!
Wat dacht je van die hip-hop gasten die veel gebruik maken van samples. Die gebruiken ook werk van andere mensen. James Brown word kneiterveel gesampled. Heel veel oude Motown word óók gebruikt. Maar je moet echt over een belachelijke hoeveelheid talent bezitten wil je daar iets muzikaals van kunnen maken wat lekker flowt, catchy is en niet klinkt als een sample.Well, life can be a riot
Onzin.quote:Op dinsdag 11 maart 2025 21:33 schreef kree het volgende:
[..]
eens wel, maar ze kunnen neit met originele gespeelde dingen die ze opleuken om het zo maar te zeggen.Well, life can be a riot
Ik wist niet wat ik las inderdaad.quote:Op dinsdag 11 maart 2025 21:36 schreef ToT het volgende:
[..]
Mensen zijn een paar keren flink stilgevallen na je verhalen over de pech die je hebt gehad.How can I make this topic about me?![]()
nou de aantal grote hits die ik ken iig. want luister het wel?quote:
Maar kan er heel aantal opnoemen die eigenlijk muzikaal niet van de DJ zijn maar van een oud klassiek stuk?Do what you love, love what you do!![]()
Wat wil je nu zeggen dan? Dat DJ's niet echt muziek maken maar live bands wel?quote:Op dinsdag 11 maart 2025 21:37 schreef kree het volgende:
[..]
nou de aantal grote hits die ik ken iig. want luister het wel?
Maar kan er heel aantal opnoemen die eigenlijk muzikaal niet van de DJ zijn maar van een oud klassiek stuk?
"ff wat met Freq modulatie heen en terug."How can I make this topic about me?![]()
quote:Op dinsdag 11 maart 2025 21:38 schreef KoningWouter het volgende:
[ afbeelding ]
Ook Ableton Live aan het downloaden
How can I make this topic about me?![]()
quote:Op dinsdag 11 maart 2025 21:38 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Wat wil je nu zeggen dan? Dat DJ's niet echt muziek maken maar live bands wel?Heb je ff tot morgenochtend een uurtje of 10 - 11 voor deze discussie?
Het is ook echt elke keer wat he!
![]()
![]()
Ja maar dat is niks anders dan wat HipHop/Rap artiesten doen met sampling he?quote:Op dinsdag 11 maart 2025 21:37 schreef kree het volgende:
[..]
nou de aantal grote hits die ik ken iig. want luister het wel?
Maar kan er heel aantal opnoemen die eigenlijk muzikaal niet van de DJ zijn maar van een oud klassiek stuk?
Een DJ maakt er zijn eigen ding van door het te verknippen/plakken, en te beatmatchen en te kijken wat waar past. Adagio For Strings van Tiesto is een geweldig voorbeeld.
Kanye West heeft ook een ton Motown nummers compleet verknipt en versampled en er iets fris en nieuws van gemaakt.
Niets anders dan respect kan ik daar voor hebben, die mensen hebben talent op een manier waar ik niet bij kan, dat is écht wel ff wat anders dan "gewoon" een gitaar vast pakken en G/C/D raggen.Well, life can be a riot
Oh stopt het deze keer eerder?quote:Op dinsdag 11 maart 2025 21:39 schreef ToT het volgende:
[..]Heb je ff tot morgenochtend een uurtje of 10 - 11 voor deze discussie?
![]()
Echt zon discussie die eindeloos kan doorgaan iddquote:Op dinsdag 11 maart 2025 21:39 schreef ToT het volgende:
:')![]()
Nee ik ga zo naar bed. Het was een hele lange dag vandaag en ik ben kapot moe.quote:Op dinsdag 11 maart 2025 21:39 schreef ToT het volgende:
How can I make this topic about me?![]()
Misschien masturbeert 'ie zo.quote:Op dinsdag 11 maart 2025 21:38 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Wat wil je nu zeggen dan? Dat DJ's niet echt muziek maken maar live bands wel?
"ff wat met Freq modulatie heen en terug."
Ff met Freg Modulatie heen/terug.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Well, life can be a riot
nee helemaal niet, maar dat de muziek gemaakt is uiteindelijk door bands, of ook trouwens klassiek en dat DJ er makkelijk beat onder zetten en opleuken ter tijd he dus.quote:Op dinsdag 11 maart 2025 21:38 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Wat wil je nu zeggen dan? Dat DJ's niet echt muziek maken maar live bands wel?
Niks mis mee, maar laten we even misverstand uit de wereld roepen dat hun "GOD" Dj dit verzonnen hadden, want is kopie en aanpassing erop. en dat is hun hit geweest vooral.Do what you love, love what you do!![]()
Ik snap serieus niet hoe iemand keer op keer met een volstrekt debiele stelling kan komen en zich er zo enorm in vast kan bijten!quote:Op dinsdag 11 maart 2025 21:39 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Echt zon discussie die eindeloos kan doorgaan idd![]()
![]()
Ja. splice.com voor samples. Is niet gratis trouwens.quote:Op dinsdag 11 maart 2025 21:39 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Enig idee hoe ik aan geluidjes kom?How can I make this topic about me?![]()
Oeffff minder, man!quote:Op dinsdag 11 maart 2025 21:40 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nee ik ga zo naar bed. Het was een hele lange dag vandaag en ik ben kapot moe.
Take it easy he!![]()
![]()
Misschien heb je hier wat aan:quote:Op dinsdag 11 maart 2025 21:38 schreef KoningWouter het volgende:
[ afbeelding ]
Ook Ableton Live aan het downloaden
Bekijk deze YouTube-videoHow can I make this topic about me?![]()
Joh Kree, er zijn ook bandjes die muziek van anderen naspelen met hun eigen twist (ik zit er in eenquote:Op dinsdag 11 maart 2025 21:40 schreef kree het volgende:
[..]
nee helemaal niet, maar dat de muziek gemaakt is uiteindelijk door bands, of ook trouwens klassiek en dat DJ er makkelijk beat onder zetten en opleuken ter tijd he dus.
Niks mis mee, maar laten we even misverstand uit de wereld roepen dat hun "GOD" Dj dit verzonnen hadden, want is kopie en aanpassing erop. en dat is hun hit geweest vooral.) maakt ze niet minder taletnvol.
En "makkelijk beat onder zetten en opleuken" is echt een achterlijk statement. Je moet echt wel weten wat je doet met beatmatching, ruimte overlaten, het in een nieuw jasje steken maar tóch herkenbaar houden.
Man3Well, life can be a riot
Dus omdat ze ook muziek coveren, zijn alle originele nummers die ze zelf componeren voor het gemak ook maar gejatquote:Op dinsdag 11 maart 2025 21:40 schreef kree het volgende:
[..]
nee helemaal niet, maar dat de muziek gemaakt is uiteindelijk door bands, of ook trouwens klassiek en dat DJ er makkelijk beat onder zetten en opleuken ter tijd he dus.
Niks mis mee, maar laten we even misverstand uit de wereld roepen dat hun "GOD" Dj dit verzonnen hadden, want is kopie en aanpassing erop. en dat is hun hit geweest vooral.![]()
![]()
Damn dat is duur zeg.quote:Op dinsdag 11 maart 2025 21:40 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja. splice.com voor samples. Is niet gratis trouwens.
Ik ga wel op zoek naar gratis website.![]()
weet ik, ik ben er ook niet echt tegen, maar ben het niet zo eens met dat niemand dan meer weet waar het vandaan komt, niet de DJ was de genius he?quote:Op dinsdag 11 maart 2025 21:39 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Ja maar dat is niks anders dan wat HipHop/Rap artiesten doen met sampling he?
Een DJ maakt er zijn eigen ding van door het te verknippen/plakken, en te beatmatchen en te kijken wat waar past. Adagio For Strings van Tiesto is een geweldig voorbeeld.
Kanye West heeft ook een ton Motown nummers compleet verknipt en versampled en er iets fris en nieuws van gemaakt.
Niets anders dan respect kan ik daar voor hebben, die mensen hebben talent op een manier waar ik niet bij kan, dat is écht wel ff wat anders dan "gewoon" een gitaar vast pakken en G/C/D raggen.
De originele componist wel. en daar halen ze het vandaan, zolang dat iedereen begrijpt, dan heb ik er vrede mee.
En dat iedereen er weer met volle teugen intraptquote:Op dinsdag 11 maart 2025 21:40 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik snap serieus niet hoe iemand keer op keer met een volstrekt debiele stelling kan komen en zich er zo enorm in vast kan bijten!![]()
![]()
Ja, die tekst was inderdaad vrij naar Catootjequote:Op dinsdag 11 maart 2025 21:27 schreef Sally het volgende:
fail...
![]()
![]()
Zal kree z'n bandje echt alleen maar zelfgemaakte muziek van wereldkwaliteit spelen?quote:Op dinsdag 11 maart 2025 21:42 schreef JustinK het volgende:
[..]
Dus omdat ze ook muziek coveren, zijn alle originele nummers die ze zelf componeren voor het gemak ook maar gejat![]()
Moet welquote:Op dinsdag 11 maart 2025 21:44 schreef ToT het volgende:
[..]
Zal kree z'n bandje echt alleen maar zelfgemaakte muziek van wereldkwaliteit spelen?![]()
Producen en DJ'en niet door elkaar halen, ook al gaat dat hand in handquote:Op dinsdag 11 maart 2025 21:39 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Ja maar dat is niks anders dan wat HipHop/Rap artiesten doen met sampling he?
Niets anders dan respect kan ik daar voor hebben, die mensen hebben talent op een manier waar ik niet bij kan, dat is écht wel ff wat anders dan "gewoon" een gitaar vast pakken en G/C/D raggen.Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
nee hoor doen we nietquote:Op dinsdag 11 maart 2025 21:44 schreef ToT het volgende:
[..]
Zal kree z'n bandje echt alleen maar zelfgemaakte muziek van wereldkwaliteit spelen?
Hup FeyenoordThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Ik vond het nogal denigrerend net. "opleuken". Beledigend zelfs.quote:Op dinsdag 11 maart 2025 21:40 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik snap serieus niet hoe iemand keer op keer met een volstrekt debiele stelling kan komen en zich er zo enorm in vast kan bijten!How can I make this topic about me?![]()
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op dinsdag 11 maart 2025 21:44 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Producen en DJ'en niet door elkaar halen, ook al gaat dat hand in hand![]()
Ach, we weten van wie het komt.quote:Op dinsdag 11 maart 2025 21:45 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik vond het nogal denigrerend net. "opleuken". Beledigend zelfs.![]()
Wij begrijpen wel wat je bedoelt. Maar jij begrijpt ONS hier in niet en houdt maar vast aan je eigen standpunt zonder te willen horen wat anderen zeggen.quote:Op dinsdag 11 maart 2025 21:43 schreef kree het volgende:
[..]
weet ik, ik ben er ook niet echt tegen, maar ben het niet zo eens met dat niemand dan meer weet waar het vandaan komt, niet de DJ was de genius he?
De originele componist wel. en daar halen ze het vandaan, zolang dat iedereen begrijpt, dan heb ik er vrede mee.Well, life can be a riot
we doen wel moeite met originele, maar publiek wil niet horen.quote:
Ik ben er trouwens zwaar voorstander van om dingen ding te doen, maar heb te maken met rest.
Ik doe je voorbeelden hoor of jullie? wat ik wil waar ik naar terug wil met die band?Do what you love, love what you do!![]()
Oh, ik haal dat niet door elkaar.quote:Op dinsdag 11 maart 2025 21:44 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Producen en DJ'en niet door elkaar halen, ook al gaat dat hand in hand
De gemiddelde DJ produceert zijn eigen shit, en DJt het daarnaast ook nog eens zelf gruwelijk aan elkaar. Kijk naar Avicii man
Well, life can be a riot
Ik heb een beginner dj setje en kan bevestigen dat het moeilijkst is dan het lijkt. Alleen house is wel redelijk makkelijk zolang de bpm beetje gelijk isquote:Op dinsdag 11 maart 2025 21:42 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Joh Kree, er zijn ook bandjes die muziek van anderen naspelen met hun eigen twist (ik zit er in een) maakt ze niet minder taletnvol.
En "makkelijk beat onder zetten en opleuken" is echt een achterlijk statement. Je moet echt wel weten wat je doet met beatmatching, ruimte overlaten, het in een nieuw jasje steken maar tóch herkenbaar houden.
Man3:')![]()
Zoals elke fucking dag wel!quote:Op dinsdag 11 maart 2025 21:46 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Wij begrijpen wel wat je bedoelt. Maar jij begrijpt ONS hier in niet en houdt maar vast aan je eigen standpunt zonder te willen horen wat anderen zeggen.![]()
![]()
Ja met iets als Traktor (dat heet zo toch? Ooit eens mee gekloot) kan je wel re-de-lijk de basics onder de knie krijgen. Zolang je maar let op de beat en die matcht inderdaad (bpm/beatmatching hoe je't wil noemen)quote:Op dinsdag 11 maart 2025 21:47 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik heb een beginner dj setje en kan bevestigen dat het moeilijkst is dan het lijkt. Alleen house is wel redelijk makkelijk zolang de bpm beetje gelijk is
Daarna, het hele filteren, opbouwen, drop is weer een ander verhaal.Well, life can be a riot
En toch er tegen in gaan in de hoop dat er iets in z'n hoofd is wat denkt "oh... Eh, dit kan dus óók?"quote:Well, life can be a riot
Nee... Dat claimen ze toch ook niet....?!quote:Op dinsdag 11 maart 2025 21:29 schreef kree het volgende:
[..]
ja toch. zetten play aan en doen ff wat met Freq modulatie heen en terug.
Is geen echte live muziek he? Begrijp dat wel.![]()
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@![]()
Euhm ja weet niet? zou ik dan af moeten wijken? van standpunt wat ik erover heb?quote:Op dinsdag 11 maart 2025 21:46 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Wij begrijpen wel wat je bedoelt. Maar jij begrijpt ONS hier in niet en houdt maar vast aan je eigen standpunt zonder te willen horen wat anderen zeggen.
Echt vraag serieus want snap even niet?Do what you love, love what you do!![]()
rekordbox.quote:Op dinsdag 11 maart 2025 21:47 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Ja met iets als Traktor (dat heet zo toch? Ooit eens mee gekloot) kan je wel re-de-lijk de basics onder de knie krijgen. Zolang je maar let op de beat en die matcht inderdaad (bpm/beatmatching hoe je't wil noemen)
Daarna, het hele filteren, opbouwen, drop is weer een ander verhaal.How can I make this topic about me?![]()
quote:Op dinsdag 11 maart 2025 21:46 schreef kree het volgende:
[..]
we doen wel moeite met originele, maar publiek wil niet horen.
Ik ben er trouwens zwaar voorstander van om dingen ding te doen, maar heb te maken met rest.
Ik doe je voorbeelden hoor of jullie? wat ik wil waar ik naar terug wil met die band?quote:Op dinsdag 11 maart 2025 21:46 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Wij begrijpen wel wat je bedoelt. Maar jij begrijpt ONS hier in niet en houdt maar vast aan je eigen standpunt zonder te willen horen wat anderen zeggen.![]()
Traktor, daar heb ik ook mee gewerkt, en pffff....nog 2 andere waarvan ik de namen kwijt ben.
Was voor hier op Radio49.![]()
Jij blijft vasthouden aan het feit dat in jouw beleving DJs er een beat overheen gooien en klaar...quote:Op dinsdag 11 maart 2025 21:48 schreef kree het volgende:
[..]
Euhm ja weet niet? zou ik dan af moeten wijken? van standpunt wat ik erover heb?
Echt vraag serieus want snap even niet?Well, life can be a riot
AI generatie denk. naja ik kan er ook niks aan doen behalve zeggen wat ik denk.quote:Op dinsdag 11 maart 2025 21:48 schreef Sally het volgende:
[..]
Nee... Dat claimen ze toch ook niet....?!
quote:Op dinsdag 11 maart 2025 21:50 schreef kree het volgende:
[..]
AI generatie denk. naja ik kan er ook niks aan doen behalve zeggen wat ik denk.En daar hebben we de AI weer!
![]()
![]()
Dus DJ's zijn tegenwoordig zo lui dat ze alles maar door AI laten doen terwijl ze zelf pillen zitten te slikken en met chickies zitten te flirten?
Forum Opties Forumhop: Hop naar: