SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
Ja, en Putin zei zelf dat ie Ukraine niet binnen ging vallen.quote:Op dinsdag 11 maart 2025 13:40 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
Sterker nog, volgens onderstaande link blijkt zelfs dat hij helemaal niet van plan is dat ooit uit te schakelen.
Maar dat staat natuurlijk haaks op het idee dat Musk een grote lul is.
https://www.businessinsid(...)ional=true&r=US&IR=T
[..]
Die bewuste tweet zie ik hier dan weer niet langs komen.
Bombardeer die partijen via de contactformulieren op hun site om ze te vertellen dat het nu geen tijd is om te gaan krentenwegen. BBB en NSC zijn sowieso bij de volgende verkiezing marginaal.quote:Op dinsdag 11 maart 2025 15:48 schreef Jor_Dii het volgende:
https://www.rtl.nl/nieuws(...)uropees-defensieplan
Een opvallende stap van de Tweede Kamer. Een meerderheid van partijen is tegen het Europees plan om defensie-uitgaven met 800 miljard euro te verhogen. Daarvoor worden de begrotingsregels losgelaten en komen er Europese leningen, maar dat wil een Kamermeerderheid niet. Dat bleek vanmiddag tijdens een stemming in de Tweede Kamer.
Dikke lul drie bier voor die mafkees.quote:💥🇭🇺 Drone attack on the Druzhba oil pipeline has halted supplies to Hungary, and repairs are underway. Hungary views the attack on infrastructure critical to its energy supply as an attack on its sovereignty, Szijjártó said.
Sinds wanneer vind Hongarije soevereiniteit belangrijk?quote:
Met dit soort landen kom je erachter hoe kut die EU op sommige punten in elkaar zit. Dat je je zo kunt laten gijzelen door 1 of 2 idioten (Slowakije ook maar even meerekenend).quote:
Laat ze artikel vijf maar inschakelen dan.quote:Op dinsdag 11 maart 2025 16:11 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Sinds wanneer vind Hongarije soevereiniteit belangrijk?
Hear me out:quote:Op dinsdag 11 maart 2025 16:17 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Met dit soort landen kom je erachter hoe kut die EU op sommige punten in elkaar zit. Dat je je zo kunt laten gijzelen door 1 of 2 idioten (Slowakije ook maar even meerekenend).
Je zou ze als een klein kind naar de slaapkamer willen sturen. Je kan weer meepraten en stemmen als je normaal kunt doen.
Wilde iemand nou weten of Oekraïne nog kaarten had?quote:https://bsky.app/profile/maks23.bsky.social/post/3lk4dkfgms22o
🇬🇧🇫🇷🇺🇦🚀 The Russians write that 8 Storm Shadow/SCALP missiles were launched. Air alert in Crimea.
En nu mogelijk gelanceerd vanaf een platform dat ervoor bedoeld is en niet houtje touwtje in elkaar geknutseld met oude Sovjetmeuk.quote:Op dinsdag 11 maart 2025 16:25 schreef Ulx het volgende:
[..]
Wilde iemand nou weten of Oekraïne nog kaarten had?
Volgens mij maakt dat niet veel uit. AFAIK programmeert men de doelen op de grond in die raketten.quote:Op dinsdag 11 maart 2025 16:27 schreef DrMarten het volgende:
[..]
En nu mogelijk gelanceerd vanaf een platform dat ervoor bedoeld is en niet houtje touwtje in elkaar geknutseld met oude Sovjetmeuk.
Ook waar idd.quote:Op dinsdag 11 maart 2025 16:31 schreef Ulx het volgende:
[..]
Volgens mij maakt dat niet veel uit. AFAIK programmeert men de doelen op de grond in die raketten.
Wel een signaal naar de VS
Dat is ze al twee keer gelukt zonder raketten te gebruiken.quote:Op dinsdag 11 maart 2025 16:33 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Ook waar idd.
Als die Duitsers nu ook nog even die Taurus gaan leveren....
Kunnen ze die brug weer eens opblazen.
NAIS!quote:🇺🇦 The General Staff confirms that Ukrainian forces carried out strikes on key Russian infrastructure overnight. Hits were recorded at Moscow's oil refinery, supplying up to 50% of the city's fuel, and a control station for the Druzhba pipeline in Oryol.
https://bsky.app/profile/noelreports.com/post/3lk4eyb73ys24
Wat is ermee?quote:Op dinsdag 11 maart 2025 16:25 schreef egayalS het volgende:
[..]
Hear me out:
De Verenigde Staten van Europa
quote:https://bsky.app/profile/(...)l/post/3lk4eby72ps2r
French Defense Minister Sébastien Lecornu said that Ukraine's Armed Forces remain the "main guarantee of security" for the country, and that Europe "will refuse any demilitarization of the Ukrainian army."
quote:"We also need to think about what the Ukrainian army should be like in the future. And therefore, we should proceed from the principle that the Ukrainian army remains the first guarantee of security, that we will refuse any form of demilitarization of Ukraine, and ⤵️
Volgens mij gaan die Franse vechtersbazen vol in tegen die laffe yankees.quote:the main duty of the European armed forces is to develop a framework – doctrinal, powerful and intellectual – on which the Ukrainian army will be able to base its fundamental principles not only for the next year, but also for the next five, ten, fifteen years," Lecornu said.
Ze hebben niet veel hier van hé, zo veel voegt het niet toe. De wapenindustrie van Oekraine zelf draait echt veel beter. Hoe dan ook, ik lees nog niet zo veel over hun eigen spul. De Oekraïense versie van de Storm Shadow of wat dan ook, maar wel veel drones die gewoon tot Moskou kunnen.quote:Op dinsdag 11 maart 2025 16:25 schreef Ulx het volgende:
[..]
Wilde iemand nou weten of Oekraïne nog kaarten had?
Je weet niet hoeveel ze er hebben. Frankrijk zegt zelden wat ze leveren.quote:Op dinsdag 11 maart 2025 16:49 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Ze hebben niet veel hier van hé, zo veel voegt het niet toe. De wapenindustrie van Oekraine zelf draait echt veel beter. Hoe dan ook, ik lees nog niet zo veel over hun eigen spul. De Oekraïense versie van de Storm Shadow of wat dan ook, maar wel veel drones die gewoon tot Moskou kunnen.
Het zijn er echt niet veel, dat weten we allang, anders hadden ze ze wel veel vaker gebruikt.quote:Op dinsdag 11 maart 2025 16:52 schreef Ulx het volgende:
[..]
Je weet niet hoeveel ze er hebben. Frankrijk zegt zelden wat ze leveren.
Het zal allemaal niet zo heel veel meer uitmaken, gezien de berichtgeving hangt een staakt het vuren in de lucht.quote:Op dinsdag 11 maart 2025 16:56 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Het zijn er echt niet veel, dat weten we allang, anders hadden ze ze wel veel vaker gebruikt.
Oekraine heeft natuurlijk de Neptune en er zijn aangepaste versies van de raket in ontwikkeling.quote:Op dinsdag 11 maart 2025 16:49 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Ze hebben niet veel hier van hé, zo veel voegt het niet toe. De wapenindustrie van Oekraine zelf draait echt veel beter. Hoe dan ook, ik lees nog niet zo veel over hun eigen spul. De Oekraïense versie van de Storm Shadow of wat dan ook, maar wel veel drones die gewoon tot Moskou kunnen.
Ze hebben de Neptune raketten.quote:Op dinsdag 11 maart 2025 16:49 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Ja, zeker. Dat spul van ons maakt het verschil echt niet, ze kunnen zelf veel meer maken namelijk.quote:Op dinsdag 11 maart 2025 16:59 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Ze hebben de Neptune raketten.
Ze zijn bezig om een versie met een bereik van 1000km te ontwikkelen. Er is een overeenkomst met Roemenië om samen de raketten te produceren. En die raketten hebben ondertussen aardig wat schade aangericht.
Ja, want trump regelt dat gewoon. (/s)quote:Op dinsdag 11 maart 2025 16:58 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Het zal allemaal niet zo heel veel meer uitmaken, gezien de berichtgeving hangt een staakt het vuren in de lucht.
Nou, het wordt toch wel doorgedrukt daar hebben wij helemaal niks over te zeggen. Helaas, want dat is wel hoe democratie zou moeten werken.quote:Op dinsdag 11 maart 2025 16:59 schreef Momo het volgende:
Opvallend: Tweede Kamer stemt tegen Europees defensieplan van 800 miljard
Slappe hap van PVV, BBB en NSC
Er zal misschien een korte wapenstilstand gaan komen.quote:Op dinsdag 11 maart 2025 17:00 schreef ExTec het volgende:
[..]
Ja, want trump regelt dat gewoon. (/s)
Leuk en aardig dat oekraine en de VS nu onderhandelen in SA, maar volgens mij mis ik nog een partij daar, om tot een staakt het vuren te komen.
Dan trekt ben ik bang de VS gewoon zich er helemaal van af met alle gevolgen van dien. Je zit nu al wat er in Koersk gaat gebeuren binnen afzienbare tijd. Ze zijn bijna al ingesloten.quote:Op dinsdag 11 maart 2025 17:02 schreef Joppiez het volgende:
[..]
Er zal misschien een korte wapenstilstand gaan komen.
En dan zul je zien dat beide partijen dit als de mogelijkheid pakken om te hergroeperen en te herbewapenen.
Dit is een strijd die nog lang niet is uitgevochten, hoe graag de VS dat ook wil.
Er is niet een enkel wapen dat het verschil maakt, aantallen maken het verschil ook nietquote:Op dinsdag 11 maart 2025 17:00 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Ja, zeker. Dat spul van ons maakt het verschil echt niet, ze kunnen zelf veel meer maken namelijk.
Ah, want dan leveren ze niet meer, en gaan ze intel achterhouden.quote:Op dinsdag 11 maart 2025 17:04 schreef Discombobulate het volgende:
Dan trekt ben ik bang de VS gewoon zich er helemaal van af met alle gevolgen van dien.
Zie werkelijk niet waarom oekraine daar in mee zou gaan.quote:Op dinsdag 11 maart 2025 17:02 schreef Joppiez het volgende:
[..]
Er zal misschien een korte wapenstilstand gaan komen.
Daar zou ik niet al te veel achter zoeken. Ik lijkt me dat gewoon kijken wat de beste optie is voor doelwit X of Y. Kan het met een Hammerbom of een ander type raket zetten ze die gewoon in.quote:Op dinsdag 11 maart 2025 16:56 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Het zijn er echt niet veel, dat weten we allang, anders hadden ze ze wel veel vaker gebruikt.
Na een wapenstilstand is het onwaarschijnlijk dat de gevechten weer verder gezet worden. Zo'n wapenstilstand geeft immers mogelijkheden de posities te verstevigen waardoor verdere militaire acties moeilijker worden.quote:Op dinsdag 11 maart 2025 17:06 schreef ExTec het volgende:
[..]
Zie werkelijk niet waarom oekraine daar in mee zou gaan.
Krijgen ze dan intel terug? Waarvoor? Wordt dan immers niet meer gevochten?
Jahaha! Lijkt Rusland wel, hè?quote:Op dinsdag 11 maart 2025 17:01 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Nou, het wordt toch wel doorgedrukt daar hebben wij helemaal niks over te zeggen. Helaas, want dat is wel hoe democratie zou moeten werken.
Hoe dan ook, het maakt toch geen reet uit of ze voor of tegen stemmen, want het gebeurt gewoon.
Die dagelijkse terreur campagnes met die shahed drones op civiele doelen hebben 0,0 last van die verstevigde posities.quote:Op dinsdag 11 maart 2025 17:08 schreef BlaZ het volgende:
Zo'n wapenstilstand geeft immers mogelijkheden de posities te verstevigen waardoor verdere militaire acties moeilijker worden.
Uiteraard, maar dat heeft niet zo heel veel zin op de langere termijn. Je kunt wel eeuwig blijven schieten maar de als de frontlinies niet wijzigen is er weinig uitzicht tot het einde van het conflict.quote:Op dinsdag 11 maart 2025 17:14 schreef ExTec het volgende:
[..]
Die dagelijkse terreur campagnes met die shahed drones op civiele doelen hebben 0,0 last van die verstevigde posities.
Mss moet je dit ff aan putin laten weten.quote:Op dinsdag 11 maart 2025 17:23 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Uiteraard, maar dat heeft niet zo heel veel zin op de langere termijn. Je kunt wel eeuwig blijven schieten maar de als de frontlinies niet wijzigen is er weinig uitzicht tot het einde van het conflict.
Volgende verkiezingen over wie er in de zak van Putin zit en wie niet?quote:Op dinsdag 11 maart 2025 16:59 schreef Momo het volgende:
Opvallend: Tweede Kamer stemt tegen Europees defensieplan van 800 miljard
Slappe hap van PVV, BBB en NSC
.als vanavond de apocalyps uitbreekt kunnen landen Oekraïne ook niet helpen. Zoals yesilgoz zei, er is nog geen concreet plan, maar mensen zijn al tegen.quote:
Watquote:Op dinsdag 11 maart 2025 17:10 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Jahaha! Lijkt Rusland wel, hè?
Moties zijn altijd al niet meer dan suggesties aan de regering. En als ze principieel zijn kunnen ze de regering naar huis sturen.quote:Op dinsdag 11 maart 2025 17:01 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Nou, het wordt toch wel doorgedrukt daar hebben wij helemaal niks over te zeggen. Helaas, want dat is wel hoe democratie zou moeten werken.
Hoe dan ook, het maakt toch geen reet uit of ze voor of tegen stemmen, want het gebeurt gewoon.
Joh, kwestie van tijd voor NL de laatste is die tegen is, en dan is het snel genoeg gebeurt.quote:Op dinsdag 11 maart 2025 17:38 schreef egayalS het volgende:
[..]
.als vanavond de apocalyps uitbreekt kunnen landen Oekraïne ook niet helpen. Zoals yesilgoz zei, er is nog geen concreet plan, maar mensen zijn al tegen.
#kruideniersmentaliteit
Er is niemand om voor de gek houden hoor, want in concreto maakt het gewoon geen drol uit of er voor of tegen wordt gestemd.quote:Op dinsdag 11 maart 2025 17:41 schreef HiZ het volgende:
[..]
Maar dat doen ze niet, dus die hele motie was gewoon om mensen als jij voor de gek te houden.
Ja Nee als de apocalyps uitbreekt hebben we met zijn allen een mega probleem jaquote:Op dinsdag 11 maart 2025 17:38 schreef egayalS het volgende:
[..]
.als vanavond de apocalyps uitbreekt kunnen landen Oekraïne ook niet helpen. Zoals yesilgoz zei, er is nog geen concreet plan, maar mensen zijn al tegen.
#kruideniersmentaliteit
Jaja ...quote:Op dinsdag 11 maart 2025 17:46 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Er is niemand om voor de gek houden hoor, want in concreto maakt het gewoon geen drol uit of er voor of tegen wordt gestemd.
Hadden net zo goed niet kunnen stemmen. Dat is juist het toneelstukje.
En dat is zeker een valide kritiek op de EU. Even los van die 800 miljard, want oh oh oh wee als je daar kritiek op hebt. Omtzigt ook, smerige Poetin versteher.
Koersk hebben ze anders zelf opgezocht, had niet gehoeven.quote:Op dinsdag 11 maart 2025 17:04 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Dan trekt ben ik bang de VS gewoon zich er helemaal van af met alle gevolgen van dien. Je zit nu al wat er in Koersk gaat gebeuren binnen afzienbare tijd. Ze zijn bijna al ingesloten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |