Ik vond Valhalla kut ja. Maar genoeg andere die er 400+ uur in hebbenquote:Op woensdag 19 maart 2025 10:22 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Van wat ik hoor neigt het meer naar Odyssey/Valhalla
Maar Valhalla was schijnbaar kut (?) niet gespeeld, Odyssey was tof. Maar ook veels te lang.
Bruhquote:The day one patch will make tables and shelving located in in-game shrines indestructible and will reduce non-essential depictions of bloodshed taking place in shrines and temples. In addition, when attacking unarmed NPCs, there will no longer be depictions of blood.
Maar in Valhalla wel alle kerken kunnen raiden en slopenquote:Op woensdag 19 maart 2025 10:26 schreef MMaRsu het volgende:
Maar fijn dat Ubisoft zwicht voor de grifters
https://automaton-media.c(...)ilian-npc-bloodshed/
[..]
Bruh
Ook echt toegeven aan deze mongolische kritieken
Jezusssssss
Fucking hell bro, oh nee ik kan een tafel doormidden hakken in een shrine! Heiligschennis!!
Ugh
Ik vond Odyssee idd te lang, maar Cassandra een leukere main character dan Eivor.quote:Op woensdag 19 maart 2025 10:22 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Van wat ik hoor neigt het meer naar Odyssey/Valhalla
Maar Valhalla was schijnbaar kut (?) niet gespeeld, Odyssey was tof. Maar ook veels te lang.
Alles naar de kloootuuuuuuuhquote:Op woensdag 19 maart 2025 10:50 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Maar in Valhalla wel alle kerken kunnen raiden en slopen
(wat natuurrlijk wel historisch correct was, want viking invasie)
Tja, er waren geen vikingen meer die hier over konden klagen.quote:Op woensdag 19 maart 2025 10:50 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Maar in Valhalla wel alle kerken kunnen raiden en slopen
(wat natuurrlijk wel historisch correct was, want viking invasie)
Gemiddeld een 8 is toch een dikke vermakelijke voldoende?quote:Op dinsdag 18 maart 2025 18:17 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Nou gemiddeld een 8 dat is niets om naar huis over te schrijven
LOL. Behalve dan post-op littekensquote:Op woensdag 19 maart 2025 10:53 schreef MMaRsu het volgende:
Christenen maakt het allang niets meer uit wat er in games gebeurd (en gelukkig)
Met dit soort budgetten en ontwikkeltijd hoop je toch gewoon een x op een 9 game.quote:Op woensdag 19 maart 2025 10:53 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Gemiddeld een 8 is toch een dikke vermakelijke voldoende?
Sinds wanneer is een 8 niet goed meer?
Tja ik vind dat dat ook echt geen plek heeft in een fantasy gamequote:
In die wereld?quote:Op woensdag 19 maart 2025 11:05 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Tja ik vind dat dat ook echt geen plek heeft in een fantasy game
Waarom kom ze niet gewoon met een potion of magic spell in een dude veranderen?
Dat is gewoon duidelijke onzin die er door een trans persoon doorheen wordt gedrukt. No offense.
Maar dat slaat gewoon nergens op in die wereld! Houdt het in context!
En toch ben jij er 1 van die ze blijft steunenquote:Op woensdag 19 maart 2025 10:56 schreef MMaRsu het volgende:
Ubisoft blijft in de middelmatigheid zitten.
Ik heb DA1/Inquisition gespeeld maar ik vond Inquisition echt heel erg slecht.quote:Op woensdag 19 maart 2025 11:06 schreef Ang3l het volgende:
[..]
In die wereld?
Ooit DA gespeeld?
Altijd frontrunner geweest m.b.t. minorities, dus volstrekt logisch.
een 8 voelde als een 10 toen ik vroeger op school zat. Alles boven de 6 was magisch.quote:Op woensdag 19 maart 2025 10:53 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Gemiddeld een 8 is toch een dikke vermakelijke voldoende?
Sinds wanneer is een 8 niet goed meer?
Voor een maandjequote:Op woensdag 19 maart 2025 11:07 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En toch ben jij er 1 van die ze blijft steunen
https://www.google.com/am(...)ion-meetings-8849188quote:alleged IP acquisition talks with other companies like Microsoft, Electronic Arts, and more
Donker als in weinig licht juist een donkere ondertoon?quote:Op dinsdag 18 maart 2025 20:15 schreef FlippingCoin het volgende:
https://tweakers.net/revi(...)-lekker-gerecht.html
Tweakers noemt het soms wel erg donker lol
Japanse shrines zijn cool thoquote:Op woensdag 19 maart 2025 10:26 schreef MMaRsu het volgende:
Maar fijn dat Ubisoft zwicht voor de grifters
https://automaton-media.c(...)ilian-npc-bloodshed/
[..]
Bruh
Ook echt toegeven aan deze mongolische kritieken
Jezusssssss
Fucking hell bro, oh nee ik kan een tafel doormidden hakken in een shrine! Heiligschennis!!
Ugh
Vond hem wel grappig na alle commotie omteent een donker karakterquote:Op woensdag 19 maart 2025 12:21 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Donker als in weinig licht juist een donkere ondertoon?
Ben wat dat betreft wel benieuwd naar Assassin’s Creed Hexe, welke naar verluidt de meest duistere AC ooit zou worden.
Qua ondertoon dan
Op die fietsquote:Op woensdag 19 maart 2025 12:24 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Vond hem wel grappig na alle commotie omteent een donker karakter
Ik snap jequote:Op woensdag 19 maart 2025 12:22 schreef Evangelion het volgende:
[..]
Japanse shrines zijn cool tho
Terechte aanpassing
Ach zo heeft ieder zijn hobbies, moet kunnenquote:Op woensdag 19 maart 2025 12:57 schreef over_hedge het volgende:
Wel dom dat je random personen op straat gewoon kan vermoorden en het niks uitmaakt. Niemand die er wat van zegt. Geen consequenties
In games sloop ik alles wat los en vast zit, als het kapot kan móet het kapotquote:Op woensdag 19 maart 2025 12:54 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik snap jeIk zelf dacht ook wel zo.
Maar eigenlijk is t natuurlijk wel gek dat we onderscheid maken in elke religie wel en welke we niet respecteren.
Dan nog denk ik: het is een game, je sloopt dingen. Wil niet zeggen disrespect naar de cultuur of religie zelf.
Just Cause roept je!quote:Op woensdag 19 maart 2025 13:06 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
In games sloop ik alles wat los en vast zit, als het kapot kan móet het kapot
Terwijl ik in het echie juist nooit iets zou slopen, en al helemaal niet spullen van een ander.
Idd. 4 is meh.quote:
Wel een vette game denk ik!quote:Op woensdag 19 maart 2025 14:04 schreef StateOfMind het volgende:
Overgewaardeerde goochelaar, die Jezus
En een vuige zombie
Met zijn Nike Air Jeruzalemsquote:Op woensdag 19 maart 2025 14:29 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Wel een vette game denk ik!
Zit dan een zakje druivensuiker en alcohol bij zodta je water in wijn kan veranderen tijdens t gamen.
Nu al?quote:Op woensdag 19 maart 2025 15:40 schreef MMaRsu het volgende:
Nou laten we maar eens beginnen met Shadows dan
Nieuw Zeeland vpn denk ikquote:Op woensdag 19 maart 2025 16:18 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Nu al?
Om middernacht gaat ie pas live.
Of is het met Ubi+ eerder te spelen?
Via Ubi+ en dan idd VPN naar nieuw zeeland of Australiequote:Op woensdag 19 maart 2025 16:18 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Nu al?
Om middernacht gaat ie pas live.
Of is het met Ubi+ eerder te spelen?
Daarom neem je mmarsu niet serieusquote:Op woensdag 19 maart 2025 16:27 schreef Jimbo het volgende:
Wel mooi, dat compleet afkraken maar wel als eerste willen spelen door een gebruik van een VPN
Take it easy bruh
Mensen online sowieso serieus nemenquote:Op woensdag 19 maart 2025 16:28 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Daarom neem je mmarsu niet serieus
Wat heb ik compleet afgekraakt?quote:Op woensdag 19 maart 2025 16:27 schreef Jimbo het volgende:
Wel mooi, dat compleet afkraken maar wel als eerste willen spelen door een gebruik van een VPN
Take it easy bruh
Als iemand hier anti AC Japan was ben jij t wel geweestquote:Op woensdag 19 maart 2025 16:29 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Wat heb ik compleet afgekraakt?
Jezus je mag je tegenwoordig echt niet meer negatief over een game uitlaten
Komop man het hoeft niet allemaal een circle jerk te zijn.
Dat het weer een copy paste is van Odyssey betekend niet dat ik het niet ff wil checken
En het betekend ook niet dat het spel veel beter had kunnen zijn als ze bv op 1 character hadden gefocust
En dat de AI nog steeds droevig is.
Maar ooh wee als je het spel wil spelen omdat je een maandje Ubi+ hebt genomen en je zoveel mogelijk gebruik wil maken van je subscription tijd! (voor het eerst mind you). Nee dan zijn de rapen gaar!
Als ik zo zou afgeven dan wachte ik wel tot een 90% korting of een PSplus titel. Dan ga ik het niet zelfs nog voor release spelen. Maar goed ik ben daar een rare in.quote:Op woensdag 19 maart 2025 16:29 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Dat het weer een copy paste is van Odyssey betekend niet dat ik het niet ff wil checken
En het betekend ook niet dat het spel veel beter had kunnen zijn als ze bv op 1 character hadden gefocust
Maar ooh wee als je het spel wil spelen omdat je een maandje Ubi+ hebt genomen en je zoveel mogelijk gebruik wil maken van je subscription tijd! (voor het eerst mind you). Nee dan zijn de rapen gaar!
Start jeugd van tegenwoordig liedje voor AC Japan. Je weet zelf welkequote:Op woensdag 19 maart 2025 16:32 schreef Jimbo het volgende:
Ohnee ik lieg, er zijn mensen die veel meer anti AC:J waren maar dat kwam niet zozeer door de gameplay maar meer door de inhoud ervan
Jezus, je zit echt te trappelen om dat spel wat je afzeikt te spelen he?quote:Op woensdag 19 maart 2025 16:27 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Via Ubi+ en dan idd VPN naar nieuw zeeland of Australie
zijn/waren an sich best prima games... Sommige waren alleen meer een soort 2e baan (of eerste voor sommiggen) dan dat het echt een leuk spel was.quote:Op woensdag 19 maart 2025 16:36 schreef Questular het volgende:
Ik heb nog nooit een AC game leuk gevonden.
[ afbeelding ]
Dit gaat echt nog jaren tegen je gebruikt worden.quote:Op woensdag 19 maart 2025 16:29 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Schijnt nog dit jaar een remake van te komen.quote:
Ik snap écht de hype om die game niet, was was dieeee kut zeg.quote:
zoals 't hoortquote:Op woensdag 19 maart 2025 16:44 schreef Questular het volgende:
Ik heb in games echt he-le-maal geen geduld. Dus elke AC die ik probeer speel ik guns blazing, en dan wordt het natuurlijk helemaal niks.
Varen in AC games is het slechtste idee ooitquote:Op woensdag 19 maart 2025 16:44 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Ik snap écht de hype om die game niet, was was dieeee kut zeg.
Sure, op t land was ie prima, maar die boten waren zo taffus traag, ik heb stront sneller door een trechter zien komen. Verneukte echt heel de pace van die game, alsof je naar een unskipable cutscene van 20 min moest kijken
Ik behandel elke game als het in elkaar zetten van een IKEA kast. Handleiding is niet nodig ik kan het zelf wel en elke keer faal ik. Nu ik er over nadenk ghost of tsushima is volgens mij de enige game op de PS5 die ik op eigen kracht heb uitgespeeld. Klein wonder op zich.quote:Op woensdag 19 maart 2025 16:45 schreef Jimbo het volgende:
[..]
zoals 't hoort
Alles skippen, niets lezen en knallen met ie hap
zelden zo eens met je geweestquote:Op woensdag 19 maart 2025 16:45 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Varen in AC games is het slechtste idee ooit
Nog slechter dan een neger in Japan
Gewoon elden ring of iets spelen, kan je wél zelf alles bepalen en is het doodgaan en opnieuw proberenquote:Op woensdag 19 maart 2025 16:46 schreef Questular het volgende:
[..]
Ik behandel elke game als het in elkaar zetten van een IKEA kast. Handleiding is niet nodig ik kan het zelf wel en elke keer faal ik. Nu ik er over nadenk ghost of tsushima is volgens me de enige game op de PS5 die ik op eigen kracht heb uitgespeeld. Klein wonder op zich.
Dat valt echt wel meequote:Op woensdag 19 maart 2025 16:31 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Als iemand hier anti AC Japan was ben jij t wel geweest
Maar dan wel uiteindelijk geld eraan uit geven, ubi+ of niet, blijft de zak van ubi spekken.
Heb er zelfs nog nooit een gespeeld!quote:Op woensdag 19 maart 2025 16:36 schreef Questular het volgende:
Ik heb nog nooit een AC game leuk gevonden.
[ afbeelding ]
Over 2 maanden gratis in de plus.quote:Op woensdag 19 maart 2025 17:17 schreef ThePlaneteer het volgende:
Over een maandje Shadows gewoon oppikken voor 50 euro
Yakuza speel je ook met de Japanse stemmen.quote:Op woensdag 19 maart 2025 17:40 schreef MMaRsu het volgende:
Zou hem wel.in het japans spelen die Engelse voice acting is niet te doen
Zeker maar daar kan ik dan weer niet inkomen.. teveel tekstblokken.. 😂 maar wil het opzich nog wel weer eens proberenquote:Op woensdag 19 maart 2025 17:57 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Yakuza speel je ook met de Japanse stemmen.
Yakuza is geweldigquote:Op woensdag 19 maart 2025 18:13 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Zeker maar daar kan ik dan weer niet inkomen.. teveel tekstblokken.. 😂 maar wil het opzich nog wel weer eens proberen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
Vandaag is echt kut ja.. Kut gras ga dood ofzoquote:Op woensdag 19 maart 2025 18:24 schreef StateOfMind het volgende:
En hooikoorts is kut![]()
![]()
Heb nondeju 1 oog half dicht zitten, en die andere loopt het traanvocht uit als ware het alsof dat 6 hele uien in zitten
ZIEDEND
quote:Op woensdag 19 maart 2025 17:17 schreef ThePlaneteer het volgende:
Over een maandje Shadows gewoon oppikken voor 50 20 euro
Oké Ji-longquote:Op woensdag 19 maart 2025 17:57 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Yakuza speel je ook met de Japanse stemmen.
NANI?!quote:
Ik heb vandaag ook een exemplaar apart laten leggen bij de lokale Intertoys.quote:
Zwart EN gay?quote:Op donderdag 20 maart 2025 09:07 schreef MMaRsu het volgende:
Het internet is oh zo boos want Yasuke kan gay zijn.
Alsof dat niet al mogelijk is sinds fucking Odyssey (of Mass Effect bv)
Sommige mensen zijn of tering vermoeiend, extreem dom, of extreem grifters die gewoon haat willen verspreiden.
Gross
HOLD MY BEER!quote:Op donderdag 20 maart 2025 09:36 schreef MMaRsu het volgende:
Er zit wel een non binair persoon in waar je het mee kan doen schijnbaar
Die heb je toch al gespeeld?quote:Op donderdag 20 maart 2025 09:38 schreef Ang3l het volgende:
Nee, ik moest eerst nog de ware genderidentiteit van mijn compagnon in Dragon Age ontdekken
Ben nog wel ff beig denk ik.
Denk dat t daarna Life is Strange wordt, om in de woke te blijven.
Iets kleiners. Pas daarna weer een ellenlang spel.
Ik had uiteindelijk iets van 90 uur op de klok.quote:Op donderdag 20 maart 2025 09:38 schreef Ang3l het volgende:
Nee, ik moest eerst nog de ware genderidentiteit van mijn compagnon in Dragon Age ontdekken
Ben nog wel ff beig denk ik.
Denk dat t daarna Life is Strange wordt, om in de woke te blijven.
Iets kleiners. Pas daarna weer een ellenlang spel.
Die ogres kan je toch maar 1x summonen in heel de gamequote:Op donderdag 20 maart 2025 09:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik merk dat ik in Bg3 een beetje vastloopt in de enorme hoeveelheid quests tegelijkertijd.
Zullen wel veel een setup zijn voor later, maar wel overweldigend. We zijn inmiddels level 4 dus we moeten nog wel oppassen voor de grote gevechten.
Wat ook jammer was, was dat de 2 mensen die ik wilde redden van de gnolls vijandig werden nadat ik mijn ogre vrienden had gesummoned. Weet niet of dat de bedoeling is, maar erg vreemd.
Ja, maar was een pittige combat.quote:Op donderdag 20 maart 2025 10:35 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Die ogres kan je toch maar 1x summonen in heel de game
Die Gnolls?quote:Op donderdag 20 maart 2025 10:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, maar was een pittige combat.
Al die Archers met 3 aanvallen per ronde, de baas met iets van 90 hp die healing heeft. Die per beurt 1 party member down mept. Overal brandende grond en acid.
Leek me een mooi moment om te proberen wat de ogres konden.
Ik kwam van de andere kant aan, maar deals maken met gnolls ligt niet in mijn karakter.quote:Op donderdag 20 maart 2025 11:02 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Die Gnolls?
Ik heb met de leider gepraat en die overtuigd z'n gnollekes aan te vallen
Alsnog killenquote:Op donderdag 20 maart 2025 11:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik kwam van de andere kant aan, maar deals maken met gnolls ligt niet in mijn karakter.
Maar ik begrijp dat die man die ik gered heb een Zentharim is.en dat die redelijk evil zijn. Jammer jammer jammer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |