Meestal wel jaquote:
Heb je geld en tijd teveel of zo?quote:Op dinsdag 18 maart 2025 14:23 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Maar het is ook inspiratieloos en copy pastehet vechtsysteem ziet er nog steeds wacky uit
Dat betekend niet dat ik het niet even wil checken
Er zal vast wel iets goed aan zijn
we gaan uiteraard zo min mogelijk met Yasuke aan de slag want die gast is lame af
quote:Op dinsdag 18 maart 2025 11:54 schreef Drankster het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Gefeliciteerd! Jij bent nu onderdeel van onderstaand probleem, jij moedigt dit aan met je (day one) aankoop:
[..]
[ afbeelding ]
Hoezo voor de volle mep? Ik heb een maand Ubi+ genomen waarmee ik nu Star Wars Outlaws speel. Dat kost 18¤.quote:Op dinsdag 18 maart 2025 15:28 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Heb je geld en tijd teveel of zo?
Waarom zou je iets day 1 voor de volle mep willen kopen wat je inspiratieloos, copy paste en een slecht vechtsysteem vindt hebben, met 1 van de 2 main characters lame as fuck?
You know what? Waar bemoei ik me ook meeJouw geld.
You do you
Have fun.
Voor Assassin creed betalen om twee keer in je ass genomen te worden...quote:Op dinsdag 18 maart 2025 16:07 schreef MMaRsu het volgende:
Er zijn hier vast wel mensen die hem echt full price gekocht hebben
Dat is wel echt een topgamequote:Op dinsdag 18 maart 2025 16:15 schreef blessed19 het volgende:
Thnx allen voor de kcd2 feedback. Ga hem van de week wel halen.
Hold my beer!quote:Op dinsdag 18 maart 2025 16:14 schreef blessed19 het volgende:
[..]
Voor Assassin creed betalen om twee keer in je ass genomen te worden...
(©avgn)
Zit je op ps5? Neem aan van wel..quote:
Nou gemiddeld een 8 dat is niets om naar huis over te schrijvenquote:Op dinsdag 18 maart 2025 17:26 schreef StateOfMind het volgende:
Om 18.00u Nederlandse tijd vervalt het review embargo.
Ik begrijp dat het budget zo is opgelopen, dat ze iets van 6-7 miljoen exemplaren moeten verkopen tegen volle prijs om geen verlies te draaien.quote:
Wtf is gaming trend?quote:Op dinsdag 18 maart 2025 18:22 schreef Koffieplanter het volgende:
Game reviewers zijn ook echt de grootste debielen. GamingTrend, wat het ook moge zijn, geeft Assassins Creed een 100. Zelfs de beste game ooit is geen 100, want er zijn altijd wel minpunten te ontdekken. En dit soort grapjassen hebben dus gewoon invloed op de markt.
Geen idee wat GamingTrend is, maar dat is een van de mafketels die Assassins Creed een 100 geeft. Standaard ligt op de grond.quote:Op dinsdag 18 maart 2025 18:24 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Wtf is gaming trend?
Ign geeft een 8 dat moet genoeg zeggen.
Een Ubisoft 8 is als een Indie 6/7
😜
In mijn middelbare school tijd (vwo) was een 8 anders een uitstekend cijfer.quote:Op dinsdag 18 maart 2025 18:17 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Nou gemiddeld een 8 dat is niets om naar huis over te schrijven
Een 100 wil niet zeggen dat er geen minpunten zijn.quote:Op dinsdag 18 maart 2025 18:22 schreef Koffieplanter het volgende:
Game reviewers zijn ook echt de grootste debielen. GamingTrend, wat het ook moge zijn, geeft Assassins Creed een 100. Zelfs de beste game ooit is geen 100, want er zijn altijd wel minpunten te ontdekken. En dit soort grapjassen hebben dus gewoon invloed op de markt.
Dat is precies wat een 100 zegt.quote:Op dinsdag 18 maart 2025 19:07 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Een 100 wil niet zeggen dat er geen minpunten zijn.
Dat vind ik dan weer een goede toevoeging.quote:Op dinsdag 18 maart 2025 19:38 schreef StateOfMind het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
Blijkbaar moet je hier meer dingen zelf zien te vinden en ontdekken ipv dat er honderden vraagtekens en zo op de map staan.
Zelfde cijfer als Origins en Odyssey, dus voor Ubisoft standaarden is dat prima.quote:Op dinsdag 18 maart 2025 18:17 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Nou gemiddeld een 8 dat is niets om naar huis over te schrijven
Een 10 is voor God zeiden ze op mijn basisschool altijd, als ik weer een 8 als rapportcijfer kreeg voor rekenen.quote:Op dinsdag 18 maart 2025 19:20 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Dat is precies wat een 100 zegt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ze hadden ook gewoon op Naoe kunnen focussen en 1 character die gewoon een assassin is, ipv deze lompe boer erbij te doen.quote:So much of Shadows' issues come from Yasuke's inclusion. Not because he's a badly written character or because he doesn't feel like he belongs, but because much of what makes an Assassin's Creed game an Assassin's Creed is stripped away to make his samurai fantasy work. Naoe's shinobi fantasy works far better, effortlessly sliding into the gameplay loop of hunting down mysterious targets, puzzling through the best way to reach them, cutting them down, and disappearing without a trace. Naoe and Yasuke's story could have used more unity, especially in giving the duo a shared purpose to drive the plotline and their character development forward. But at the very least, Naoe's gameplay is the best that the series has felt since the transition to a more action-RPG format--Assassin's Creed Shadows is an absolute blast to play.
Kan je die knakker verder gewoon negeren of moet je afentoe met hem spelen?quote:Op dinsdag 18 maart 2025 23:12 schreef MMaRsu het volgende:
Uit de Gamespot review
[..]
Ze hadden ook gewoon op Naoe kunnen focussen en 1 character die gewoon een assassin is, ipv deze lompe boer erbij te doen.
Maarja.
Volgens mij kan je hem voor 90% negeren en zitten er een aantal missies in die je met hem moet spelenquote:Op dinsdag 18 maart 2025 23:18 schreef Evangelion het volgende:
[..]
Kan je die knakker verder gewoon negeren of moet je afentoe met hem spelen?
Wat ik las is dat ze devs willen beschermen van harassment.quote:Op woensdag 19 maart 2025 05:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ubisoft heeft een heel team aan advocaten klaar zitten voor als er kritiek is. Dat is namelijk harassment!
En hij teleporteert vaak opeens naast je bij questsquote:Op dinsdag 18 maart 2025 23:30 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Volgens mij kan je hem voor 90% negeren en zitten er een aantal missies in die je met hem moet spelen
Is dit ironie? Jij lijkt je over ongeveer alles boos te maken en typt dit?quote:Op woensdag 19 maart 2025 09:40 schreef MMaRsu het volgende:
Maar je moet ook niet geloven wat Grummz (?) post, die grifters op Twitter en YouTube zijn echt helemaal de weg kwijt.
Maar echt fucking irritant zijn die mongolen ook.
Ik haat woke en dat soort schijt maar deze mongooltjes verzinnen gewoon shit en willen je boos laten worden want dat is goed voor hun engagement.
Dat zijn ook de mensen die letterlijk hun best doen om op zoek te gaan naar dingen om boos over te worden, zodat ze je lekker in hun boze bubbel kunnen houden.
Je moet wel zelf blijven nadenken.
Idem bij die Dead Space Remake (fantastische remake overigens, zo hoort het).quote:Op woensdag 19 maart 2025 09:40 schreef MMaRsu het volgende:
Maar je moet ook niet geloven wat Grummz (?) post, die grifters op Twitter en YouTube zijn echt helemaal de weg kwijt.
Maar echt fucking irritant zijn die mongolen ook.
Ik haat woke en dat soort schijt maar deze mongooltjes verzinnen gewoon shit en willen je boos laten worden want dat is goed voor hun engagement.
Dat zijn ook de mensen die letterlijk hun best doen om op zoek te gaan naar dingen om boos over te worden, zodat ze je lekker in hun boze bubbel kunnen houden.
Je moet wel zelf blijven nadenken.
Dat dacht ik ookquote:Op woensdag 19 maart 2025 10:05 schreef Questular het volgende:
[..]
Is dit ironie? Jij lijkt je over ongeveer alles boos te maken en typt dit?
Is Scotty weer met de transporter beam aan het spelen 😱quote:Op woensdag 19 maart 2025 10:00 schreef over_hedge het volgende:
[..]
En hij teleporteert vaak opeens naast je bij questsBen je in the middle of nowhere. En opeens staat die naast je
Ik maak me vaak boos over anti consumer zaken..quote:Op woensdag 19 maart 2025 10:05 schreef Questular het volgende:
[..]
Is dit ironie? Jij lijkt je over ongeveer alles boos te maken en typt dit?
Denk het ja. Of die star trek gasten zijn weer bezig.quote:Op woensdag 19 maart 2025 10:10 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Is Scotty weer met de transporter beam aan het spelen 😱
quote:Op woensdag 19 maart 2025 10:07 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Idem bij die Dead Space Remake (fantastische remake overigens, zo hoort het).
Want er zou een transgender toilet in zitten.
En omdat ik dat wist heb ik er op gelet en idd.
Maar als je dat niet geweten had, had je dat echt never nooit gezien.
Zeiken (pun intended) om het zeiken, want negativiteit scoort, en alles voor de clicks.
quote:
Mwaquote:Op woensdag 19 maart 2025 10:13 schreef StateOfMind het volgende:
Vind je Assassin’s Creed games leuk, dan vind je deze tof.
Vind je Assassin’s Creed games kut, dan ga je deze ook kut vinden.
Dat is zo'n beetje de samenvatting
Kantklossenquote:Op woensdag 19 maart 2025 10:17 schreef over_hedge het volgende:
[..]
MwaIk vind deel 1 tot en met 3 tof. Black flag tof. De rest kut of niet gespeeld.
Valhalla was het dieptepunt
Dus wat moet ik nou
Van wat ik hoor neigt het meer naar Odyssey/Valhallaquote:Op woensdag 19 maart 2025 10:17 schreef over_hedge het volgende:
[..]
MwaIk vind deel 1 tot en met 3 tof. Black flag tof. De rest kut of niet gespeeld.
Valhalla was het dieptepunt
Dus wat moet ik nou
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |